Gå til innhold

Til dere som mener det er helt normalt at kjæresten har jentevenner,gjerne også på overnatting...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Så hvorfor sover de alene i huset ditt titt og ofte? Reiser de aldri med familien sin?

Anonymkode: 55170...8dd

Noen ganger med familie noen ganger uten. Alt i fra hva vi ska. Drar vi på jakt er ikke de minste unga med. Andre ganger med.

Og noen ganger kommer kun kona.

Ut fra mange her kunne ikke jeg dratt på jobb, lønning gspils,julebord bowling med jobben. Er eneste kvinnen i hele bedriften

For meg virker som dere er blitt gale. Hvis rn ikke kan ha venner av motsatt kjønn fordi en tror en ska havne i senga. Men da kan en ikke ha av samme kjønn heler da. For er jo mange som er bifile, lesbiske, homofile. Så da får ingen ha venner

Anonymkode: 3b835...253

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

no shame skrev (Akkurat nå):

Ok, nå tror jeg ikke lenger på deg.. det er bare mannlige netttroll som utgir seg for å  være ei "lite attraktiv dame"..

Men lykke til 😂

Nei da. Det er faktisk ikke alle damer som tror de er svindeilige. Mange av oss er realistiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Noen ganger med familie noen ganger uten. Alt i fra hva vi ska. Drar vi på jakt er ikke de minste unga med. Andre ganger med.

Og noen ganger kommer kun kona.

Ut fra mange her kunne ikke jeg dratt på jobb, lønning gspils,julebord bowling med jobben. Er eneste kvinnen i hele bedriften

For meg virker som dere er blitt gale. Hvis rn ikke kan ha venner av motsatt kjønn fordi en tror en ska havne i senga. Men da kan en ikke ha av samme kjønn heler da. For er jo mange som er bifile, lesbiske, homofile. Så da får ingen ha venner

Anonymkode: 3b835...253

Innebærer bowling at du må dele rom eller seng med en av kollegaene dine?

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bestevenn er mann. Vi er 37år.

Vi henger, drar på turer osv. Har aldri vært et problem. Jeg er gift og har 2 barn. Han har samboer (hatt flere)og barn. Hun siste her er som trådstarter... Så nå "får vi bare lov" å henge offentlig🤦 vi har vært erterris siden vi var 10år... Er bare dust at fordi jeg har fiffig er jeg farlig 🤢

Anonymkode: 02434...c4e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi henger, drar på turer osv. Har aldri vært et problem. Jeg er gift og har 2 barn. Han har samboer (hatt flere)og barn. Hun siste her er som trådstarter... Så nå "får vi bare lov" å henge offentlig🤦 vi har vært erterris siden vi var 10år... Er bare dust at fordi jeg har fiffig er jeg farlig 🤢

Så trist at man må miste eviglange vennskap pga sjalusi og usikkerhet. 😭

Håper dere finner tilbake til vennskapet slik det var. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du virkelig menn bare er venn med denne venninne man deler typ relasjon med som man skulle være venner uten sex? Tror nok menn henger så mye fordi dem liker henne såpass at han vil bruke såpass mye alenetid med henne som deg. Det er nok at hun ikke vil ha han. Jeg kan godt ha gutte venner men jeg holder ikke på sånn om det ikke er noe snev av interesse fra min side om jeg er i et forhold. Den single er jo noe annet, men noen liker jo og vite at jeg har han og du må dele. Både jeg og mannen har venner av motsatte kjønn, men ingen holder på sånn som det der. 

Anonymkode: 33a16...4ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men en ting er om partneren her synes det er greit

Anonymkode: 33a16...4ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no shame skrev (12 minutter siden):

Hvorfor skal senga automatisk være noe som gjør at Frida og Frode tenker på sex?

Dette! Den som sover synder ikke, det sa alltid bestemor🥰

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 18.10):

Eller at din samboer stikker på spillekveld,movie night med en kvinnelig kollega,tidligere studie venninne osv... Eller at din kjæreste har overnatting av en venninne og at det er helt normalt som om at det like så godt kunne være en barndoms kompis han hadde guttekveld med.

Really?

For meg hadde det vært helt underlig om kjæresten min hadde besøk av en venninne en kveld, dro på en tur med en venninne eller hadde overnatting av en venninne, i det hele tatt hatt en venninne på samme måte som en kompis!

Min kjæreste har ingen behov for en jente venn. Han har sine få kompiser, ellers bruker han tiden på meg,barn og jobb.

Enda verre hatt overnatting av venninne!? Er dette virkelig normalt? Hvor mange av dere har en mann som har venninner han gjerne besøker en kveld?

Anonymkode: e0341...4bd

Det der funker fint ved åpent forhold...ellers funker det best for ekstremt naive kvinner.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er du når han har disse venninnene på besøk? Er ikke du også hjemme? Hva med å bli kjent med disse menneskene i stedet for å spille sjalu og mistenkeliggjøre din mann på denne måten? Lever dere så vidt forskjellige liv at dere må holde venner skjult for den andre? 

Eller er du misunnelig på vegne av din mann?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De næreste kvinnelige vennene mine ble jeg kjent med på barneskolen. Det er snart 40 år siden. Opp igjennom årenes løp har jeg delt både seng, telt og hotellrom. 

Tanken på å skulle ha sex med dem er absurd. Det gir samme assosiasjoner som tanken på å skulle ha sex med søsteren min.

Om noen skulle «nektet» meg å pleie mine vennskap med venner jeg har hatt i snart 40 år, så hadde de rett og slett ikke vært kompatible med meg. Uavhengig av kjønnet på vennene mine. Heldigvis er ikke min kone i kategorien «sjalu og mistroisk» og har selv gode, mannlige venner som går like langt tilbake i tid som mine egne.

At voksne mennesker har vanskeligheter med at partner har venner av motsatt kjønn, vitner om at man  har svært lav sosial kompetanse.

Anonymkode: 6bcbd...552

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 prosent enig med trådstarter! Hadde vært helt uaktuelt for min del og det samme hadde det vært for forloveden min. Hvorfor skal man overnatte, tilbringe kvelder eller gå på tur med en venninne alene når man har kjæreste? Eller jeg med en kompis for den saks skyld? Det er unaturlig i et forhold og skaper bare unødvendig usikkerhet. Og jeg har mange menn i min omgangskrets som er helt enig! 

Anonymkode: f326a...c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg synes du er snill som lar han ha noen få kompiser 🤔🤔🤔😳😳😳😁😁😁😜😜😜😂😂😂

Anonymkode: ffaf9...79e

Han kunne fått mange flere,men han er ikke interrssert😁 Han har knapt kontakt med noen utenom familie,meg og kollegaer. Du vet noen voksne har ikke behov for meg. Avlsapning og påfyll for oss er alenetid,vi reiser på.hytta eller på ferie sammen til utlandet ❤❤❤ 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han kunne fått mange flere,men han er ikke interrssert😁 Han har knapt kontakt med noen utenom familie,meg og kollegaer. Du vet noen voksne har ikke behov for meg. Avlsapning og påfyll for oss er alenetid,vi reiser på.hytta eller på ferie sammen til utlandet ❤❤❤ 

Ts

Meg😂mente mer, han har behov for litt flere enn meg ,men vi liker det rolige livet. Fester orker vi kun til bryllup,julebord etc.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Men det er jo et problem for dem i deres forhold om han VIL være med deg,men samboer er som meg? Det er noe helt annet enn min situasjon. Ingen av oss har venner av motsatt kjønn og null intetesse for det😆 Det er jo et merkelig forhold og ikke et forhold jeg ville ønsket å ha om man har ulikt syn på det??? Må finne seg en partner som tenker likt som deg. 

Han har jo hatt flere kjærester også,mens du har hatt stabilt med en lenge..... Hvorfor bytter han kjæreste ofte?🤔

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er rart at de aller fleste mannlige venner til damer i forhold, er single. Når de selv får dame, er ikke venninner interessante lenger, veldig ofte. Det er jo en klar indikator på hva disse mennene egentlig vil ha ut av vennskap med damene.

Min bestekompis er ikke singel, og har ikke vært det de siste 11 årene 🤷‍♀️

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sinsiew skrev (Akkurat nå):

Min bestekompis er ikke singel, og har ikke vært det de siste 11 årene 🤷‍♀️

Så hvorfor reiser han alltid alene til deg, og hvorfor er mannen din alltid borte når kompisen kommer på besøk? Og hvorfor har dere ikke nok senger/rom i huset slik at dere to slipper å dele seng/rom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

100 prosent enig med trådstarter! Hadde vært helt uaktuelt for min del og det samme hadde det vært for forloveden min. Hvorfor skal man overnatte, tilbringe kvelder eller gå på tur med en venninne alene når man har kjæreste? Eller jeg med en kompis for den saks skyld? Det er unaturlig i et forhold og skaper bare unødvendig usikkerhet. Og jeg har mange menn i min omgangskrets som er helt enig! 

Anonymkode: f326a...c90

Hvorfor? Så hvis du hadde hatt en god kompis i 10 år før du møtte mannen din, så hadde du droppet den kompisen? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så hvorfor reiser han alltid alene til deg, og hvorfor er mannen din alltid borte når kompisen kommer på besøk? Og hvorfor har dere ikke nok senger/rom i huset slik at dere to slipper å dele seng/rom?

Hvor leser du at han alltid reiser alene til meg? Som regel er mannen min hjemme også, men noen ganger har det hendt at mannen min må jobbe ekstra. Eventuelt at vi tar en spontan harrytur når det passer seg og unga er i bhg/på skole. Han jobber turnus, jeg jobber 3 dager i uken og studerer. Som regel er samboer til min bestekompis med på både middager og spillkvelder, men enkelte ganger er hun selv bortreist. Da kommer min kompis alene. Det får være måte på overdrivelser 😅 

Jeg har heller aldri skrevet at jeg deler seng med verken bestekompisen min eller bestekompisen hans? Hvor i all verden leser du det i innlegget mitt? 

Må legge til: Jeg deler ikke send med venninner heller.. 

Endret av Sinsiew
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 22.21):

Så hvis du drar på en venne tur til la oss si Amsterdam, og deler hotellrom med en venninne,eller at kona de reiser på hotell tur med en mannlig venn. Deler da hotellrom, det er iallfall slik jeg reiser på venninne tur har vi et hotellrom....  Og det er helt ok?😅 Hvis min kjæreste plutselig sa at han skulle reise spa weekend til Praha med en venninne liksom..😂

Dømmer ikke,men det er nok ikke vanlig. Jeg kjenner ingen som har det slik.

Herregud! Du virker veldig barnslig med en veldig snever fantasi. Du hadde hatt godt av å utvide dine horisonter og perspektiv! ✌️

Vi har ikke noen venner av motsatt kjønn som vi sover over hos eller henger sammen med, men jeg har virkelig ikke problemer med å forstå at andre kan ha slike relasjoner som er helt uproblematiske. Kan også forstå at det kan være både problematisk og unaturlig, for en del andre forhold. 

Folk er forskjellige - jeg går ikke rundt og tror at min måte å leve på er den riktige og beste for alle. 

Anonymkode: 25c1f...799

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...