Gå til innhold

Til dere som mener det er helt normalt at kjæresten har jentevenner,gjerne også på overnatting...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei. Vi vanket jo med familiene dems, er kun 1 som er singel og han er aleneforeldre til 2 barn etter kona døde

Anonymkode: 3b835...253

Så hvorfor sover de alene i huset ditt titt og ofte? Reiser de aldri med familien sin?

Anonymkode: 55170...8dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Fordi han feks bor i en annen by og hotell er dyrt? 

Anonymkode: af758...6ae

Så samtlige av disse single mennene er peise blakke?

Anonymkode: 55170...8dd

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det blir for enkelt å si "stoler man på partneren, så er det ikke et problem". Alle vet at utroskap skjer ganske ofte, at man plutselig kan la seg friste i fylla og gjøre noe som man vil angre på resten av livet. Så hvorfor tilrettelegge for utroskap?

Anonymkode: 55170...8dd

Å overnatte i samme seng med venner kan man gjøre for økonomiske grunner. Jeg har ikke sex med kompisen min uansett. Det er dyrere med to rom på hotell enn ett

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lesbisk. Jeg har selvsagt en haug med gamle venninner (og noen av dem har det også vært noe romantisk med, for mange år siden, da vi var unge og testet ut ting). Det er min partner bare nødt til å akseptere. Hun stoler på meg, og jeg har aldri vært utro i mitt liv. Jeg drar på helgeturer og overnattinger med mine gamle venninner, og hun med sine. Man kommer langt med gjensidig tillit. 

Hvorfor skulle ikke heterofile menn kunne ha venninner og heterofile kvinner kunne ha mannlige venner?

Anonymkode: 4d748...db7

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Litt forskjell å ikke rekke siste buss hjem og campe på sofaen til en venn ( hva skulle du ellers gjort? Sovet ute?), ENN å avtale venne "date" med samme fyr,spise middag med han og sove i samme seng med han?🤔

Ellers fint dere lufter venninna sin mann,men har han ikke kompiser?? Min erfaring er at kjæresten min koser seg mer med gutta boys enn på byen med meg og venninner som danser,prater om jenteting. 🤷

Anonymkode: e0341...4bd

Jeg ser her at vi har vidt forskjellige syn på ting, så vi kommer nok aldri til en enighet. Du er veldig låst i hva du og din mann og deres venner liker og hvordan dere syns det skal være, når du i det hele tatt generaliserer ned til at kvinner på byen bare snakker om "jenteting", og at det er noe alle menn burde synes er kjedeligere enn å være med "gutta" fordi din mann er sånn. 

Folk er forskjellig og har helt forskjellige interesser. Hvorfor skal en mann måtte låse seg til å være med "gutta" om det ikke alltid er like gøy for han, når han kan være med venninner?

Jeg har fler kompiser som har hele jentegjenger de har vært venner med siden skoletiden, og det er klart merkbart på dem at de bare generelt trives godt i selskap med kvinner og blir derfor også veldig gode venner å ha. 

Det er helt ok at du ikke vil utvide horisonten, men jeg skjønner faktisk ikke greia di med å latterliggjøre alle andres vennskap og relasjoner, bare fordi det er fjernt for hvordan du ser på verden. Jeg forstår fascinasjonen, men du svarer ganske merkelig i denne tråden, syns jeg.

Anonymkode: b7103...0d2

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sefanja skrev (8 minutter siden):

Å overnatte i samme seng med venner kan man gjøre for økonomiske grunner. Jeg har ikke sex med kompisen min uansett. Det er dyrere med to rom på hotell enn ett

Økonomiske grunner? De aller fleste hotellrom er dobbeltrom med to senger. 

Anonymkode: 55170...8dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

DU mener jo at de som ikke godtar at mannen deler seng med en annen kvinne, mangler tillit i forholdet og er usikre. Hvorfor skal dine standarder være de eneste riktige?

Anonymkode: 55170...8dd

Du fabler stort.

Jeg har ikke sagt noe annet enn at ja, mine venner overnatter når det passer, UAVHENGIG av kjønn og legning. 

At du ikke evner å se at relasjoner ikke er en statisk greie med "one size fits all", og hvis ikke man gjør som deg da ligger man med alt som rører seg, har null grenser og vil/trenger egt ikke å være noens kjæreste sier alt om din manglende kunnskap..

Ok, du virker veldig umoden og sint på ett eller annet. Hvorfor det gir utslag i at jeg og mine er lykkelige i det vi har, er snodig men...

Og ja, en fyr som blir usikker eller sur pga kjønn og legning på bekjente eller nære venner er IKKE mannen for meg.

Endret av no shame
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg ser her at vi har vidt forskjellige syn på ting, så vi kommer nok aldri til en enighet. Du er veldig låst i hva du og din mann og deres venner liker og hvordan dere syns det skal være, når du i det hele tatt generaliserer ned til at kvinner på byen bare snakker om "jenteting", og at det er noe alle menn burde synes er kjedeligere enn å være med "gutta" fordi din mann er sånn. 

Folk er forskjellig og har helt forskjellige interesser. Hvorfor skal en mann måtte låse seg til å være med "gutta" om det ikke alltid er like gøy for han, når han kan være med venninner?

Jeg har fler kompiser som har hele jentegjenger de har vært venner med siden skoletiden, og det er klart merkbart på dem at de bare generelt trives godt i selskap med kvinner og blir derfor også veldig gode venner å ha. 

Det er helt ok at du ikke vil utvide horisonten, men jeg skjønner faktisk ikke greia di med å latterliggjøre alle andres vennskap og relasjoner, bare fordi det er fjernt for hvordan du ser på verden. Jeg forstår fascinasjonen, men du svarer ganske merkelig i denne tråden, syns jeg.

Anonymkode: b7103...0d2

Jeg mistenker at det også i denne tråden har kommet et "supertroll". Altså at en person sitter bak flere brukere...

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sefanja skrev (14 minutter siden):

Å overnatte i samme seng med venner kan man gjøre for økonomiske grunner. Jeg har ikke sex med kompisen min uansett. Det er dyrere med to rom på hotell enn ett

Man kan også havne på hyttetur med plassmangel..

Jeg skjønner ikke at noe så enkelt som vennskap skal vippe så mange av pinnen. De fleste har avklarte, gode vennskap i min gjeng, uavhengig av kjønn og legning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmed fugl skrev (2 timer siden):

Er mange i slike tråder som har en fantastisk evne til å tiltrekke seg den evig single minoriteten som nære venner. 

Har da mange av disse spredt utover landet. 

Som også reiser og er supersosiale, men samtidig ikke har råd til hotell, og ikke kan ha med seg partner på reiser. Slik at det blir overnatting hos venner eller ekser, etter middag og kino. 

Ja, jeg har overnattet hos en kvinnelig venn (er mann). Holdt et faglig innlegg på et møte litt langt unna, og hadde ikke fått med meg at jeg var invitert på middagen etterpå. Ble for seint for siste tog, så endet opp i gjesterommet hos en kvinnelig venn i samme by. Med mannen hennes og begge barna i huset. 

🤣:popcorn:

Mange fiktive situasjoner her ja, alle på den ene siden har masse single venner som bor på en annen kant av landet som ikke har råd til hotell ...

Jeg hadde ikke syntes det var greit om min mann overnattet hos en annen dame om han plutselig skulle reise for å henge med henne fordi hun var en nær venninne som bodde på en annen kant av landet. Da ville det vært naturlig at han ventet til han hadde råd til hotell, at jeg også var med, eller at hun besøkte oss hjemme hos oss. 

Det handler ikke om å kontrollere noen, det handler om å innse at det er helt normalt at kvinner og menn blir tiltrukket av hverandre.

Alle mine mannlige kompiser gjennom tidene har vært forelsket i meg eller var tiltrukket av meg. Det har jeg forstått underveis. 

Anonymkode: 8509c...aca

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

no shame skrev (8 minutter siden):

Man kan også havne på hyttetur med plassmangel..

Jeg skjønner ikke at noe så enkelt som vennskap skal vippe så mange av pinnen. De fleste har avklarte, gode vennskap i min gjeng, uavhengig av kjønn og legning..

Man "havner" ikke på en hytte med plassmangel som voksen. Voksne mennesker planlegger. 

Anonymkode: 55170...8dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

🤣:popcorn:

Mange fiktive situasjoner her ja, alle på den ene siden har masse single venner som bor på en annen kant av landet som ikke har råd til hotell ...

Jeg hadde ikke syntes det var greit om min mann overnattet hos en annen dame om han plutselig skulle reise for å henge med henne fordi hun var en nær venninne som bodde på en annen kant av landet. Da ville det vært naturlig at han ventet til han hadde råd til hotell, at jeg også var med, eller at hun besøkte oss hjemme hos oss. 

Det handler ikke om å kontrollere noen, det handler om å innse at det er helt normalt at kvinner og menn blir tiltrukket av hverandre.

Alle mine mannlige kompiser gjennom tidene har vært forelsket i meg eller var tiltrukket av meg. Det har jeg forstått underveis. 

Anonymkode: 8509c...aca

Men hva med bifile, aseksuelle og andre som ikke passer helt inn i "kvinner og menn vil ligge sammen"?

Det er absolutt ikke fiktivt for mitt vedkommende da brorparten av mine er skeive. 

Det man aldri får svar på, er hva folk som mener "kvinner og menn" ikke kan omgås, har sjelden svar på bifile, lesbiske og andre. De sitter fast i en tankegang om at penis må inn i vagina.

Selvfølgelig har man opplevd at både kvinner og menn har misforstått, men de er mann jo selvfølgelig ikke venner med lenger.

Men for å ikke gjøre det diffust, hva gjør man med alle som ikke er heteronormative, eller ikke binære?

Vil Frida få sove i samme seng, mens Frode blir ekskludert når man får en partner? Eller er Frode utelukket som venn i første omgang?

Jeg prøver å forstå hva som gjør at folk velger venner utifra kjønn, da det er helt fullstendig fremmed for meg..

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

🤣:popcorn:

Mange fiktive situasjoner her ja, alle på den ene siden har masse single venner som bor på en annen kant av landet som ikke har råd til hotell ...

Jeg hadde ikke syntes det var greit om min mann overnattet hos en annen dame om han plutselig skulle reise for å henge med henne fordi hun var en nær venninne som bodde på en annen kant av landet. Da ville det vært naturlig at han ventet til han hadde råd til hotell, at jeg også var med, eller at hun besøkte oss hjemme hos oss. 

Det handler ikke om å kontrollere noen, det handler om å innse at det er helt normalt at kvinner og menn blir tiltrukket av hverandre.

Alle mine mannlige kompiser gjennom tidene har vært forelsket i meg eller var tiltrukket av meg. Det har jeg forstått underveis. 

Anonymkode: 8509c...aca

Dette. Jeg er selv en lite attraktiv dame, men til og med jeg vet at om jeg hadde tilbudt mine mannlige venner sex, så ville de ha takket ja på flekken. Selv om jeg aldri har flørtet med dem før.

Anonymkode: 55170...8dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

no shame skrev (Akkurat nå):

Men hva med bifile, aseksuelle og andre som ikke passer helt inn i "kvinner og menn vil ligge sammen"?

Det er absolutt ikke fiktivt for mitt vedkommende da brorparten av mine er skeive. 

Det man aldri får svar på, er hva folk som mener "kvinner og menn" ikke kan omgås, har sjelden svar på bifile, lesbiske og andre. De sitter fast i en tankegang om at penis må inn i vagina.

Selvfølgelig har man opplevd at både kvinner og menn har misforstått, men de er mann jo selvfølgelig ikke venner med lenger.

Men for å ikke gjøre det diffust, hva gjør man med alle som ikke er heteronormative, eller ikke binære?

Vil Frida få sove i samme seng, mens Frode blir ekskludert når man får en partner? Eller er Frode utelukket som venn i første omgang?

Jeg prøver å forstå hva som gjør at folk velger venner utifra kjønn, da det er helt fullstendig fremmed for meg..

 

Hvorfor vil Frida sove i samme seng som Frode, når de verken er sammen eller skal ha sex?

Anonymkode: 55170...8dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Man "havner" ikke på en hytte med plassmangel som voksen. Voksne mennesker planlegger. 

Anonymkode: 55170...8dd

Du gjør kanskje ikke det.

Sist gang var det to stk (som kom sist og på kvelden) som tok med seg noen ut av det blå. Da ble det plassmangel. 

Rart at dting som ikke skjer i ditt liv, bare ikke kan skje med andre heller.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Man "havner" ikke på en hytte med plassmangel som voksen. Voksne mennesker planlegger. 

Anonymkode: 55170...8dd

Ikke alle. Jeg har sluttet å tro at mennesker er/ blir voksne. Spesielt nå som jeg bærmer meg 40 selv

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor vil Frida sove i samme seng som Frode, når de verken er sammen eller skal ha sex?

Anonymkode: 55170...8dd

De kan være mørkeredde? Koselig å ha noen å skravle med før man sovner. De andre på hytta valgte soverom først.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor vil Frida sove i samme seng som Frode, når de verken er sammen eller skal ha sex?

Anonymkode: 55170...8dd

Hvorfor skal senga automatisk være noe som gjør at Frida og Frode tenker på sex?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Dette. Jeg er selv en lite attraktiv dame, men til og med jeg vet at om jeg hadde tilbudt mine mannlige venner sex, så ville de ha takket ja på flekken. Selv om jeg aldri har flørtet med dem før.

Anonymkode: 55170...8dd

Ok, nå tror jeg ikke lenger på deg.. det er bare mannlige netttroll som utgir seg for å  være ei "lite attraktiv dame"..

Men lykke til 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no shame skrev (6 minutter siden):

Du gjør kanskje ikke det.

Sist gang var det to stk (som kom sist og på kvelden) som tok med seg noen ut av det blå. Da ble det plassmangel. 

Rart at dting som ikke skjer i ditt liv, bare ikke kan skje med andre heller.. 

Det er ikke vanlig for voksne mennesker å stadig havne i situasjoner der man MÅ dele seng med en venn av motsatt kjønn.

Anonymkode: 55170...8dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...