AnonymBruker Skrevet 17. september #201 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvorfor skal JEG tenke på noe som ikke er relevant i VÅRT liv🤔😅 Hva du og andre gjør er jo deres sak, vi synes det er rart med venner av samme kjønn, vi har aldri hatt det. TS Anonymkode: e0341...4bd Så hvorfor dedikerer du innlegget ditt til folk som ikke føler seg truet/sjalu/misunnelig/usikker av at partneren sin har venner av motsatt kjønn? Sjalusien din bærer ingen relevans i emosjonelt stabile folk sine liv. Har du relationship issues? Det finnes folk du kan snakke med om sånt. Anonymkode: fda64...4ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #202 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Her er det mye som påvirker. Jeg er selv jente og har mange guttevenner, som jeg også har på overnatting. De sover i min seng til og med. Noen av de har kjærester, da foreslår jeg de å ligge på sofaen av respekt for kjærestene deres. De som sover over bor som regel langt unna, bor de sentralt i Oslo drar de hjem. Vi er i slutten av 20 årene om det er av betydning. Hadde jeg selv fått meg kjæreste nå hadde jeg fortsatt ville hatt guttevenner på besøk, men da må de ligge på sofa/gjesteseng av respekt for kjæresten min. I mitt stille sinn tenker jeg at jeg ikke hadde likt om kjæresten min hadde masse jentevenner som sov over i hytt og pine, men det er fordi jeg vet jeg er sjalu og må jobbe med megselv fordi jeg er jo dobbeltmoralsk hvis jeg skal ha ov å han ikke. Og det er helt platonisk fra min side så hvorfor skal det ikke gå begge veier. Og når jeg tenker meg om så tenker jeg ikke over det hvis broren min har besøk og overnatting av jentevenner, eller kompisene mine har meg der. Så der bunnen bare i egen usikkerhet hos meg. Venninner generelt er jeg ikke imot at han har. Men igjen føler jeg det handler mer om hvordan de oppfører seg mot hverandre, og igjen om det er normalt for de å ha venner av det kjønnet. Eks er det en jente som har vært low key forelska i typen min, også er han hennes eneste guttevenn og resten er jenter ville jeg vært mer skeptisk. Men da snakker man om det. Klengete, kosete, flørtende- og på grensen til kjæreste-aktig adferd som lekeslåssing, løfting osv hadde jeg også reagert på. Høyere terskel for reaksjon om han har drukket vel og merke. Er lov å tulle liksom. Jeg selv er veldig nussete og klemmer og tar mye på venner (ikke flørtete, mer sånn på skulder, på hode og mer vennlige gester) når jeg er full, både veninner og kompiser, men tenker det er uakseptabel hvis jeg blir i forhold. For jeg vet jeg KAN potensielt bli oppfattet som flørtende og det ønsker jeg ikke. Å være i forhold så tilpasser man seg hverandre, og er der uforenlig så er man ikke en match. Det er helt okei. Betyr ikke at det ene eller det andre er feil eller riktig og kanskje ting til og med endrer seg etterhvert. Anonymkode: 72018...48a Hva er motivasjonen for en ung, viril mann til å sove i samme seng som en attraktiv dame, egentlig? Han kommer jo til å ligge frustrert og våken hele natten. Jeg hadde aldri lagt meg i samme seng som en mann jeg fant attraktiv. Det er jo å pine seg selv. Anonymkode: 55170...8dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 17. september #203 Del Skrevet 17. september Sinsiew skrev (2 timer siden): Hvorfor? Så hvis du hadde hatt en god kompis i 10 år før du møtte mannen din, så hadde du droppet den kompisen? 8dd vil kun provosere. Svarer ikke på helt konkrete spørsmål, men kontrer med stråmenn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #204 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg spør igjen hva dette skal tjene til, all den tid det ikke skal foregå noe som ikke tåler dagens lys? Anonymkode: 966a5...649 Det er vel ikke uvanlig at ting som ikke tåler dagens lys skjer. Derfor setter man ikke seg selv og andre i slike situasjoner. Ganske enkelt, og det krever ikke noe som helst. Og det beste er at alle parter er helt komfortable med det. Anonymkode: 49c24...a6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #205 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det er vel ikke uvanlig at ting som ikke tåler dagens lys skjer. Derfor setter man ikke seg selv og andre i slike situasjoner. Ganske enkelt, og det krever ikke noe som helst. Og det beste er at alle parter er helt komfortable med det. Anonymkode: 49c24...a6c Nettopp. Det er større sannsynlighet for at man gir etter for fristelse ved å ligge på samme rom/i samme seng, gjerne med alkohol innabords, enn på en joggetur eller på en middag med flere venner. Anonymkode: 55170...8dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå