AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #61 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 18.10): Eller at din samboer stikker på spillekveld,movie night med en kvinnelig kollega,tidligere studie venninne osv... Eller at din kjæreste har overnatting av en venninne og at det er helt normalt som om at det like så godt kunne være en barndoms kompis han hadde guttekveld med. Really? For meg hadde det vært helt underlig om kjæresten min hadde besøk av en venninne en kveld, dro på en tur med en venninne eller hadde overnatting av en venninne, i det hele tatt hatt en venninne på samme måte som en kompis! Min kjæreste har ingen behov for en jente venn. Han har sine få kompiser, ellers bruker han tiden på meg,barn og jobb. Enda verre hatt overnatting av venninne!? Er dette virkelig normalt? Hvor mange av dere har en mann som har venninner han gjerne besøker en kveld? Anonymkode: e0341...4bd Enig! Lukter utroskap Anonymkode: 3cbe1...f1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #62 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (På 15.9.2024 den 1.43): Fant på hva😂??? Jeg mener det er rart og urimelig. Det heter EN mening. Ikke fantasi😅 TS Anonymkode: e0341...4bd En mening du påstod den andre personen hadde... Anonymkode: 30f29...8a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #63 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 23.43): Mannen min har overhodet ikke interesse av andre damer. Forsåvidt ikke så mange menn heller. Hadde ikke likt det og han hadde heller ikke likt om jeg gjorde såmt med en mann. Handler ikke om at du ikke stoler på den andre, men respekt for den du er sammen med! En ekte mann trenger ikke andre kvinnfolk, kun guttunger! Anonymkode: 61031...b69 En ekte mann kan ha et vennskap med et menneske med vagina uten å umiddelbart føle behov for å stappe inn pikken sin i den vaginaen. Så trist å leve med en mann som ser sånn på kvinner. Min mann ser på kvinner som mennesker, heldigvis. Om det gjør ham til en guttunge i sine øyne lever vi nok godt med det. Jeg hadde ikke ønsket å være i et forhold der det å ha venner blir sett på som å ikke respektere den man er sammen med 😳 Anonymkode: ced7b...bb1 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #64 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): En ekte mann kan ha et vennskap med et menneske med vagina uten å umiddelbart føle behov for å stappe inn pikken sin i den vaginaen. Så trist å leve med en mann som ser sånn på kvinner. Min mann ser på kvinner som mennesker, heldigvis. Om det gjør ham til en guttunge i sine øyne lever vi nok godt med det. Jeg hadde ikke ønsket å være i et forhold der det å ha venner blir sett på som å ikke respektere den man er sammen med 😳 Anonymkode: ced7b...bb1 Forskningen viser det motsatte. At de fleste menn med kvinnelige venner hadde hoppet på venninna anyday hvis hun ga dem grønt lys. Anonymkode: 55170...8dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 16. september 2024 #65 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 18.10): Eller at din samboer stikker på spillekveld,movie night med en kvinnelig kollega,tidligere studie venninne osv... Eller at din kjæreste har overnatting av en venninne og at det er helt normalt som om at det like så godt kunne være en barndoms kompis han hadde guttekveld med. Really? For meg hadde det vært helt underlig om kjæresten min hadde besøk av en venninne en kveld, dro på en tur med en venninne eller hadde overnatting av en venninne, i det hele tatt hatt en venninne på samme måte som en kompis! Min kjæreste har ingen behov for en jente venn. Han har sine få kompiser, ellers bruker han tiden på meg,barn og jobb. Enda verre hatt overnatting av venninne!? Er dette virkelig normalt? Hvor mange av dere har en mann som har venninner han gjerne besøker en kveld? Anonymkode: e0341...4bd Fordi kjønn og legning er lite relevant når vi velger våre venner. Da blir det sånn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #66 Del Skrevet 16. september 2024 Tror jeg hadde mistet litt respekten for dama om hun ikke reagerte på at jeg sov hos venninner iblant Anonymkode: 3b559...df3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 16. september 2024 #67 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 21.32): 🤷 Ok, vi synes det er sært med folk som er i forhold å overnatter hos venner av motsatt kjønn. Vi kjenner ingen av den sorten,så tror egentlig det er nokså uvanlig😅TS Anonymkode: e0341...4bd Først mener du at du og ei til i tråden er alene om å mene det, og nå sier du at du ikke kjenner til noen mennesker som har venner av motsatt kjønn av seg selv..? Jaja, jeg vil aldri måle venner utifra kjønn eller legning. Men fint at du fant en som matcher dine behov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 16. september 2024 #68 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 22.09): Sover du i samme seng med dine kvinnelige venninner og? Slik som en dame ofte gjør med sin venninne om de er på ferie sammen osv. Anonymkode: e0341...4bd Du burde gi folk mer enn to min på å svare. Jeg kan fortelle at jeg helst sover alene. Men om plassmangel feks på hyttetur betydde at man måtte sove sammen, hadde relasjon ikke kjønn vært avgjørende på hvem jeg ville sovet med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #69 Del Skrevet 16. september 2024 Straight people problems. Dette skriker bare usikkerhet. Hvis du ikke kan stole på partneren din, hvorfor er dere sammen i det hele tatt? Anonymkode: fda64...4ac 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 16. september 2024 #70 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 22.13): Jeg hadde aldri vært sammen med en bifil mann som det kan jeg ikke svare på. Av den grunn det er avtennende for meg tenke at kjæresten min liker pikk i ræva😅🙈 Så det må du spør noen andre om gitt. Anonymkode: e0341...4bd Så alle heterofile damer liker pikk i rævva, siden de tiltrekkes av menn?? Heldigvis ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #71 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): En ekte mann kan ha et vennskap med et menneske med vagina uten å umiddelbart føle behov for å stappe inn pikken sin i den vaginaen. Så trist å leve med en mann som ser sånn på kvinner. Min mann ser på kvinner som mennesker, heldigvis. Om det gjør ham til en guttunge i sine øyne lever vi nok godt med det. Jeg hadde ikke ønsket å være i et forhold der det å ha venner blir sett på som å ikke respektere den man er sammen med 😳 Anonymkode: ced7b...bb1 Da lyger han! Anonymkode: 3cbe1...f1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #72 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da lyger han! Anonymkode: 3cbe1...f1e Projecting insecurities. Anonymkode: fda64...4ac 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 16. september 2024 #73 Del Skrevet 16. september 2024 (endret) Fasinerende hvor mange som mener det er helt greit å forvente at partneren skroter livslange vennskap så snart man går inn i et forhold. Selvsagt kan man ha venner av motsatt kjønn. Kona har kompiser fra før vi møttes som jeg kjenner godt og stoler på. Om noen av de hadde behov for å overnatte når jeg ikke var tilstede hadde jeg sett på det som 100% uproblematisk. AnonymBruker skrev (7 timer siden): Forskningen viser det motsatte. At de fleste menn med kvinnelige venner hadde hoppet på venninna anyday hvis hun ga dem grønt lys. Anonymkode: 55170...8dd Utsagn som starter med "forskning viser" er fullstendig uinteressante om du ikke samtidig kommer med en kildehenvisning. Jeg kan påstå at forskning viser at månen er en ost og at det bor grønne menn på Mars. Det er omtrent akkurat like mye verdt. no shame skrev (7 timer siden): Først mener du at du og ei til i tråden er alene om å mene det, og nå sier du at du ikke kjenner til noen mennesker som har venner av motsatt kjønn av seg selv..? Jaja, jeg vil aldri måle venner utifra kjønn eller legning. Men fint at du fant en som matcher dine behov. Jeg lurer veldig på hvilke vennskap TS mener ville fungert i et homofilt samliv. Dersom det er sånn heterofile ikke greier å la være å ha sex med venner av motsatt kjønn, må jo det bety at homofile og lesbiske bare kan ha venner av motsatt kjønn. En tilværelse som bifil må jo være ganske triste greier, siden man da ikke kan ha venner i det hele tatt. Helt greit å ha forskjellige meninger, men TS sine stadige forsøk på å latterligjøre alle som mener noe annet henne, vitner egentlig bare om usikkerhet rundt egne standpunkt. AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 16.13): Jeg hadde aldri vært sammen med en bifil mann som det kan jeg ikke svare på. Av den grunn det er avtennende for meg tenke at kjæresten min liker pikk i ræva😅🙈 Så det må du spør noen andre om gitt. Anonymkode: e0341...4bd Måten du skriver på får deg til å fremstå som ekstrermt enkelt og umoden. Det fleste homofile har for øvrig ikke analsex. Å være homofil / bifil handler om å være tiltrukket av samme kjønn, ikke en bestemt seksuell handling. Men for all del, jeg skjønner jo at det er utrolig spennede å få skrive "pikk i ræva" på et anonymt forum. Det hadde nok jeg også syntes da jeg var 16 år. AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 16.09): Sover du i samme seng med dine kvinnelige venninner og? Slik som en dame ofte gjør med sin venninne om de er på ferie sammen osv. Anonymkode: e0341...4bd Du virker veldig opphengt i dette scenariet med venninner i samme seng. Er det noe du prøver å fortelle? Nei, jeg hadde ikke delt seng med en venninne, ei heller en kompis. Jeg kan aldri se for meg at kona hadde giddet å dele seng med noen på tur heller. Vi er ikke tenåringer lenger, vi liker komfort og har råd til egne hotellrom. AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 16.21): Dømmer ikke,men det er nok ikke vanlig. Jeg kjenner ingen som har det slik. Anonymkode: e0341...4bd Jo, flere av innleggene dine fremstår faktisk veldig dømmende. Ikke det at du ikke liker at partneren din har venner av motsatt kjønn, det er fair selv om jeg er uenig, men hvordan du omtaler, og prøver å latterliggjøre dine meningsmotstandere fremstår absolutt dømmende. Endret 16. september 2024 av Jdz 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #74 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 18.10): Hvor mange av dere har en mann som har venninner han gjerne besøker en kveld? Anonymkode: e0341...4bd Jeg hadde det en gang. Det gikk dessverre(selvsagt) galt. Hun utviklet følelser for meg, selv om jeg så på henne som en søster. Heldigvis fikk hun seg senere samboer og vi omgås noe, men det er noe der som ikke er greit. Også i forholdet mellom oss to par også. Anonymkode: ca327...88c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 16. september 2024 #75 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 21.39): Enig. Tror venninnene mine hadde blitt sjokkert og sendt meg til samlivsterapeut om jeg hadde ligget over hos en annen mann. Jeg hadde selvfølgelig reagert om min far plutselig overnattet hos en annen dame enn hjemme med min mor. Det ER ikke normalt ?🙄 Barna spør etter far «ja, nei han sover hos en dame i natt. Kommer hjem i morgen» 😅 Anonymkode: 3a93b...b69 Hehe. Denne var fin. Stiller meg bak den 100%. Det hadde selvsagt vært helt sykehus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrmica Skrevet 16. september 2024 #76 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 18.10): Min kjæreste har ingen behov for en jente venn. Anonymkode: e0341...4bd Jentevenn? I min hverdag opererer ikke voksne folk med "jentevenner" og "guttevenner" 😅. En venn er en venn. Høres rart ut å henge seg opp i slikt synes jeg. Om jeg hadde hatt en type, og ikke stolt på ham om han var ute sammen med en venn, så tenker jeg at forholdet ikke hadde vært liv laga. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #77 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 22.33): Handler ikke om utroskap. Jeg kan ligge med naboen eller hvem som helst om jeg var typen. Har bare alltid vært rart for meg, mulig det har noe med at jeg er dame og forventer være hans 1 pri, og det er jeg. Handle ikke om sex, men emosjonellt. Jeg er også den type dame så kledde gutten min i blått og jentene i Rosa. 🤷 Anonymkode: e0341...4bd Vel, for meg betyr det å være førsteprioritet det at jeg settes foran andre. Ikke at han må kutte kontakten med alle andre. Typen min vil alltid sette meg foran venninner og venner, og alltid prioritere meg først. Men han kan fint stille opp for vennene sine og tilbringe tid med dem også, uten at jeg føler meg nedprioritert. For oss betyr det at vi er hverandres førsteprioritet at vi skal stille opp for hverandre, ikke at vi ikke kan ha venner i tillegg. Det må ikke være enten eller for oss. Anonymkode: 2b66a...cc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 16. september 2024 #78 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (På 15.9.2024 den 1.40): Ser ut som at du med ditt bilde, (homoflagget) ikke velger kjæreste etter kjønn heller da. Så din mening i dette spørsmålet er jo null verdt! 🥱😂 Anonymkode: d64af...d6b Hvis du antar at alle som bruker pride-flagg i en eller annen sammenheng er homofile, bifile eller lesbiske så kommer du vil å få deg en del overraskelser... 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #79 Del Skrevet 16. september 2024 Det er uaktelt her i huset at vi har nære venner av motsatt kjønn som kommer på overnatting, går alene på kino sammen eller resturant etc. Det finnes ingen grunn for det med mindre det er i for eksempel direkte regi av jobb(jobbmiddag, men da skal andre kollegaer være tilstede også). Anonymkode: 1ed9d...902 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #80 Del Skrevet 16. september 2024 Det er greit at kvinner har venner som er menn som overnatter, det er ikke greit at menn har kvinne venner som overnatter. Fordi menn kan man ikke stole på, kvinner kan man stole på. Anonymkode: fc18c...667 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå