Gå til innhold

Til dere som mener det er helt normalt at kjæresten har jentevenner,gjerne også på overnatting...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

TS stoler ikke på partneren sin, tydeligvis. Hvorfor de er sammen da er ikke godt å si, men. 

Anonymkode: 30f29...8a8

Nei det kan du lure på😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sicario skrev (Akkurat nå):

Dette er ikke en problemstilling for oss.

som jeg skrev. Det er sikkert 20 år siden jeg delte rom med noen på tur og langt mindre delt seng. Jeg deler ikke seng med noen. Spiller ingen rolle om det er en kvinnelig eller mannlig venn.

Ikke reiser jeg på spaturer heller. Aldri vært på noe spa. Men jeg var på konsert i Madrid i fjor med en venninne. Hvorfor skulle det være problematisk? 

jeg har delt seng med venninner. Hjemme hos meg selv. Jeg har delt telt med venninne for ikke lenge siden. Jeg har delt hotellrom med kvinnelig kollega.

Spiller ingen rolle om du dømmer eller ikke. Det er ikke så interessant.

Jeg lurer fortsatt på hvorfor det er problematisk?

Om det er utroskap som er problemet, så er det ikke vennene mine jeg hadde vært utro med. Jeg hadde vært utro med noen helt andre fullstendig utenfor min kones kontroll og viten. Jeg har hatt plenty av muligheter til utroskap, men det har vært med helt andre en mine kvinnelige venner.

Ok. Bare lurte.

Anonymkode: e0341...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har ikke og har aldri hatt kvinnelige venner, derfor ville det vært veldig rart hvis han plutselig skulle få det nå og de skulle overnatte hos hverandre… Det hadde jeg virkelig ikke likt. Selv har jeg heller aldri overnattet hos mannlige venner.

Anonymkode: 2c590...500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at folk er forskjellige tenker jeg. Min mann har veninner han har hatt siden barneskolen, de gikk på en liten skole og var en sammensveiset gjeng. De reiser gjerne på tur hele gjengen, dvs fem menn og to damer, men de deler aldri hotellrom. Jeg jobber i et mannsdominert yrke og er mye på jobbreiser til både Europa og Asia, ofte sammen med 1-3 menn. Vi må nesten ut å spise etc etter jobb og gjør dette sammen men deler selvsagt aldri rom. 

Jeg og min mann har tillit til at vi ikke går over noen grenser. Nå har vi vært sammen i mange år og har tenåringsbarn, så jeg er ikke så redd for at det endrer seg med det første akkurat :) 

Anonymkode: 90405...df4

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sicario skrev (1 minutt siden):

Nei det kan du lure på😊

Handler ikke om utroskap. Jeg kan ligge med naboen eller hvem som helst om jeg var typen.

Har bare alltid vært rart for meg, mulig det har noe med at jeg er dame og forventer være hans 1 pri, og det er jeg. Handle ikke om sex, men emosjonellt. Jeg er også den type dame så kledde gutten min i blått og jentene i Rosa. 🤷

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mannen min har ikke og har aldri hatt kvinnelige venner, derfor ville det vært veldig rart hvis han plutselig skulle få det nå og de skulle overnatte hos hverandre… Det hadde jeg virkelig ikke likt. Selv har jeg heller aldri overnattet hos mannlige venner.

Anonymkode: 2c590...500

Nemlig😊Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

mulig det har noe med at jeg er dame og forventer være hans 1 pri, og det er jeg. 

Vi er hverandres førsteprioritet. Selvom vi har venner av motsatt kjønn🤷🏼‍♂️

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fint at folk er forskjellige tenker jeg. Min mann har veninner han har hatt siden barneskolen, de gikk på en liten skole og var en sammensveiset gjeng. De reiser gjerne på tur hele gjengen, dvs fem menn og to damer, men de deler aldri hotellrom. Jeg jobber i et mannsdominert yrke og er mye på jobbreiser til både Europa og Asia, ofte sammen med 1-3 menn. Vi må nesten ut å spise etc etter jobb og gjør dette sammen men deler selvsagt aldri rom. 

Jeg og min mann har tillit til at vi ikke går over noen grenser. Nå har vi vært sammen i mange år og har tenåringsbarn, så jeg er ikke så redd for at det endrer seg med det første akkurat :) 

Men nettopp deler IKKE rom. Men om du reiser på spa weekend med en venninne. Deler du og henne rom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men nettopp deler IKKE rom. Men om du reiser på spa weekend med en venninne. Deler du og henne rom?

Kommer helt an på. Ikke alltid, av og til vil man ha tid for seg selv :) 

Og som en kommentar til dette med første pri. Vi kan fint være hverandres første prioritet selv med venner av motsatt kjønn :) 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Kommer helt an på. Ikke alltid, av og til vil man ha tid for seg selv :) 

Og som en kommentar til dette med første pri. Vi kan fint være hverandres første prioritet selv med venner av motsatt kjønn :) 

ja så av og til deler du rom med venninna de,men du hadde ikke akseptert at din mann delte rom med en venninne?

Nemlig.

Det er RART. Annerledes med 2 damer som deler seng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

ja så av og til deler du rom med venninna de,men du hadde ikke akseptert at din mann delte rom med en venninne?

Nemlig.

Det er RART. Annerledes med 2 damer som deler seng. 

Stråmannsargunentasjonen på høyt plan, alt etter første komma har du funnet på og ble aldri sagt av brukeren du svarte😏

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Eller at din samboer stikker på spillekveld,movie night med en kvinnelig kollega,tidligere studie venninne osv... Eller at din kjæreste har overnatting av en venninne og at det er helt normalt som om at det like så godt kunne være en barndoms kompis han hadde guttekveld med.

Really?

For meg hadde det vært helt underlig om kjæresten min hadde besøk av en venninne en kveld, dro på en tur med en venninne eller hadde overnatting av en venninne, i det hele tatt hatt en venninne på samme måte som en kompis!

Min kjæreste har ingen behov for en jente venn. Han har sine få kompiser, ellers bruker han tiden på meg,barn og jobb.

Enda verre hatt overnatting av venninne!? Er dette virkelig normalt? Hvor mange av dere har en mann som har venninner han gjerne besøker en kveld?

Mannen min har overhodet ikke interesse av andre damer. Forsåvidt ikke så mange menn heller. 

Hadde ikke likt det og han hadde heller ikke likt om jeg gjorde såmt med en mann. 

Handler ikke om at du ikke stoler på den andre, men respekt for den du er sammen med!

En ekte mann trenger ikke andre kvinnfolk, kun guttunger!

Anonymkode: 61031...b69

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Stråmannsargunentasjonen på høyt plan, alt etter første komma har du funnet på og ble aldri sagt av brukeren du svarte😏

Merkelig svar. Igjen ingen svar = sannhet😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Mannen min har overhodet ikke interesse av andre damer. Forsåvidt ikke så mange menn heller. 

Hadde ikke likt det og han hadde heller ikke likt om jeg gjorde såmt med en mann. 

Handler ikke om at du ikke stoler på den andre, men respekt for den du er sammen med!

En ekte mann trenger ikke andre kvinnfolk, kun guttunger!

Anonymkode: 61031...b69

Enig

Hilsen ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig ville syntes det hadde vært merkelig om min samboer plutselig kom hjem og sa at "i dag skal jeg på filmkveld sammen med Marte - du vet, hun kollegaen. Ja, bare oss to". Da hadde jeg faktisk mistenkt utroskap. 

Jeg hadde ikke nektet han, men jeg hadde ikke likt det. Min samboer hadde nok reagert helt likt. Vi er ikke vant med i vårt forhold at vi finner på ting alene med andre av det motsatte kjønn. I sosiale sammenkomster hvor begge kjønn er tilstede er det selvfølgelig noe annet, og helt greit. 

Unntaket er folk vi har kjent i mange, mange år, gjerne fra barndommen som man kanskje catcher up med på en café eller noe slikt. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ikke sant. Enig!

Tydeligvis er vi de eneste...

TS

Henger meg på dere! Det er uakseptabelt i min verden også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Merkelig svar. Igjen ingen svar = sannhet😉

Det er ikke noe å svare på? Du fant det på, det var hele poenget. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette. Jeg tror TS glemmer at mange folk har faktisk vanlige vennskapsrelasjoner til det motsatte kjønn. Jeg har kompiser jeg har hatt siden barneskolen som fortsatt anses som kompisene mine. Det hadde jo vært helt urimelig å kutte de ut bare fordi jeg hadde fått meg en mann? Det er jo et vennskap

Jeg er for så vidt enig med TS om at overnatting er over streken.

Anonymkode: 9fd2b...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lava Anne skrev (7 timer siden):

Ok? Da er du ikke vant til sånne relasjoner. Har en god venn som skal komme på besøk snart og som skal overnatte. Kjenner både han og dama hans godt. Vi har vært venner i ti år. Det betyr ikke noe annet enn at du ikke skjønner at det går an, rett og slett fordi du ikke har erfaring med det. Handler ikke om at jeg har behov for guttevenner. Handler om at jeg ikke velger venner etter kjønn.

Ser ut som at du med ditt bilde, (homoflagget)  ikke velger kjæreste etter kjønn heller da.  Så din mening i dette spørsmålet er jo null verdt!  🥱😂

Anonymkode: d64af...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Det er ikke noe å svare på? Du fant det på, det var hele poenget. 

Fant på hva😂??? Jeg mener det er rart og urimelig. Det heter EN mening. Ikke fantasi😅

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...