AnonymBruker Skrevet 15. september #61 Del Skrevet 15. september Hos oss står det alltid åpent. Kjenner ingen som lukker det, tror jeg. Anonymkode: 8718b...9e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #62 Del Skrevet 15. september Glemte å lukke det i dag, og hunden sto og drakk vann av toalettet 😆 Anonymkode: e783f...eff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #63 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 17.14): Altså mener ikke ringen man sitter på, men lokket? Vær ærlig nå! Anonymkode: cab4c...9c9 Hos meg er den oftest helt åpen, uansett hvor mange ganger jeg legger den ned så er den åpen neste gang. Har 3 sønner og en mann i hus. Glad ringen stortsett er nede, bare 6 åringen som glemmer den Anonymkode: e165f...73e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #64 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hos meg er den oftest helt åpen, uansett hvor mange ganger jeg legger den ned så er den åpen neste gang. Har 3 sønner og en mann i hus. Glad ringen stortsett er nede, bare 6 åringen som glemmer den Anonymkode: e165f...73e Den ser jeg ikke vitsen med, å bare drive å legge ned ringen, når kun 1 av 4 trenger den. Her legger begge ned begge deler. Anonymkode: 1e072...612 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #65 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (På 15.9.2024 den 13.05): Etter mange år som renholder og senere andre kontorjobber i alle slags bransjer over snart 30 år, kan jeg med hånden på hjertet si at jeg «aldri» opplever at noen legger ned lokket! Så, ja, det er helt vanlig! Ser det samme hjemme hos folk og når jeg er på besøk eller fest. Anonymkode: 64ed2...b18 Selvsagt gjør ikke folk det på et offentlig toalett, det er noe helt annet enn et privat bad. Anonymkode: cfd21...571 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #66 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 17.58): Du tar på deg klær uten å ha vasket hendene etter å ha vært på do? Fint at du synes det er enkelt og greit, ekkelt er det definitivt Anonymkode: 48548...417 Vi pleier alltid å vaske hendene før vi tar på klærne. Deretter legger vi ned lokket og skylder ned, og vasker hendene en gang til. Dette er den eneste måten å unngå å ta med seg bakterier. Alt annet blir uhygenisk. Anonymkode: a567a...2d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #67 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 20.55): På offentlig toalett lar jeg lokket stå oppe, regner med at nestemann har like lite lyst som meg til å ta på det lokket. Hjemme, og på besøk hos folk, lukker jeg alltid. Anonymkode: cfd21...571 Det blir ikke særlig logisk smart da! Hjemme er det egne og familiens kjente bakterier og det er verre på offentlige doer der det er alle og enhver sine bakterier. SÅ det er ikke logisk å legge ned hjemme men ikke i offentligheten. Anonymkode: 1cf4f...dbf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #68 Del Skrevet 16. september Ja. Anonymkode: 3d9d4...0cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #69 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Selvsagt gjør ikke folk det på et offentlig toalett, det er noe helt annet enn et privat bad. Anonymkode: cfd21...571 Har jeg ingen tro på! Anonymkode: 1cf4f...dbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #70 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Vi pleier alltid å vaske hendene før vi tar på klærne. Deretter legger vi ned lokket og skylder ned, og vasker hendene en gang til. Dette er den eneste måten å unngå å ta med seg bakterier. Alt annet blir uhygenisk. Anonymkode: a567a...2d9 Nei, dette tror jeg ikke på, det får være måte på hysteri. AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Selvsagt gjør ikke folk det på et offentlig toalett, det er noe helt annet enn et privat bad. Anonymkode: cfd21...571 Så når dere trekker ned på offentlige toaletter, så er det bedre å bli dusjet med x-antall fremmedes bakterier?🤷♀️🤮 Anonymkode: b4277...cf7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #71 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 17.33): Har inntrykk av at folk flest ikke lukker lokket, basert på det jeg ser hos andre og på offentlige toaletter - og når andre er på besøk hos meg. Jeg synes åpne lokk når man spyler er ekkelt, og lukker alltid. Anonymkode: 6a71e...707 Samme her. Hos oss er dolokket alltid lagt på. For det første er det av hygieniske grunner. For det andre er det av estetiske grunner. Blant venner og familie, både hjemme hos dem og når de er på besøk hos oss, er det sjeldent at noen lukker dolokket. Jeg forstår ikke hva folk tror dolokket er ment for? Anonymkode: 0e8f6...0d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 17. september #72 Del Skrevet 17. september Jeg lukker det stort sett bare etter jeg har vasket toalettet så katten ikke drikker vann med nye rester av vaskemiddel. Ellers er hu veldig glad i å drikke der selv om hu har fem andre muligheter innendørs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #73 Del Skrevet 17. september Crazydoglady skrev (På 14.9.2024 den 17.23): Nei, æsj. Lokket å alt går ned før man trekker opp Du bruker ikke dobørste?? Anonymkode: d230c...bc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #74 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 17.20): Ja Anonymkode: 244c8...4f6 Hva tenker du lokket til? Anonymkode: fdff2...cf0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #75 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 17.20): Ja lukker det aldri Anonymkode: bced0...228 Hva tenker du lokket er til? Anonymkode: fdff2...cf0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #76 Del Skrevet 17. september Fjugur skrev (På 14.9.2024 den 17.24): Ja Hva tenker du lokket er til? Anonymkode: fdff2...cf0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #77 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 17.24): Ja, lukker det aldri. Vil si det hører sjeldenhetene til at jeg møter et lukket dolokk utenfor hjemmet også Anonymkode: 63ca2...e52 Hva tenker du lokket er til? Anonymkode: fdff2...cf0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #78 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 17.32): Det er vanlig at det står oppe ja. Anonymkode: 1cf4f...dbf Hva tenker du lokket er til? Anonymkode: fdff2...cf0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #79 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (21 timer siden): Vi pleier alltid å vaske hendene før vi tar på klærne. Deretter legger vi ned lokket og skylder ned, og vasker hendene en gang til. Dette er den eneste måten å unngå å ta med seg bakterier. Alt annet blir uhygenisk. Anonymkode: a567a...2d9 Hjemme hos oss selv gir vi bare lokket et lite dytt med en finger før handvask. Toalettet vaskes jo uansett to ganger uka, så får være måte på hysteri. Anonymkode: 1e072...612 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 17. september #80 Del Skrevet 17. september Nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå