AnonymBruker Skrevet 14. september #1 Del Skrevet 14. september Altså mener ikke ringen man sitter på, men lokket? Vær ærlig nå! Anonymkode: cab4c...9c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #2 Del Skrevet 14. september Ja Anonymkode: 54ec6...d74 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #3 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja Anonymkode: 54ec6...d74 Hva tenker du at lokket er til? Anonymkode: cab4c...9c9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #4 Del Skrevet 14. september Ja Anonymkode: 244c8...4f6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #5 Del Skrevet 14. september Ja lukker det aldri Anonymkode: bced0...228 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #6 Del Skrevet 14. september Opplever at de som legger ned lokket er de som har bremsespor til neste person kommer. De legger ned lokket og driter i hvordan det ser ut og tenker godt om seg selv. Ja lokket står åpent, har aldri lukket det og kommer sikkert aldri til å gjøre det heller Anonymkode: b4474...759 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazydoglady Skrevet 14. september #7 Del Skrevet 14. september Nei, æsj. Lokket å alt går ned før man trekker opp 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 14. september #8 Del Skrevet 14. september Ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #9 Del Skrevet 14. september Ja, lukker det aldri. Vil si det hører sjeldenhetene til at jeg møter et lukket dolokk utenfor hjemmet også Anonymkode: 63ca2...e52 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #10 Del Skrevet 14. september Jeg lukker alltid. Og det er også mann og barn vant til. Synes likevel det virker vanlig at lokket er oppe hos mange. Anonymkode: ec7c0...310 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #11 Del Skrevet 14. september Jeg lukker det aldri. Mannen min lukker det alltid. Anonymkode: 4d7ce...5e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #12 Del Skrevet 14. september Foreldrene mine lukker det aldri. Anonymkode: 6ca2e...95c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #13 Del Skrevet 14. september Lukker det altid Anonymkode: 18ec1...301 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #14 Del Skrevet 14. september Det er vanlig at det står oppe ja. Anonymkode: 1cf4f...dbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johan uten land Skrevet 14. september #15 Del Skrevet 14. september Hadde faktisk en lite diskusjon om dette i familen og mellom kolleger for ikke så lenge siden. Jeg fikk påpekt at jeg ikke legger det ned, noe jeg aldri har tenkt på har vært "galt". Men så var en kollega veldig påståelig å sa at de skal selvsagt legges ned før man skyller - slik at det ikke spruter tilsmusset vann ut. Hørte litt annet at en lege eller noe sa noe om at det i alle fall var lurt å legge det ned om det f.eks. stod tannbørster i nærheten.... .. problemet med å legge det ned er jo at man ikke vet om det settes spor etter avføringen i toalettskålen eller ikke. I så fall må man da åpne opp igjen lokket for å se etter. En annen ting er er jo at jeg vil anta at folk legger ned lokket før de vasker seg på hendene. I så fall ta de på dolokket med skitne hender som neste mann da må ta på. Enkelte steder er jo det ikke dolokk i det hele tatt. Personlig kommer jeg ikke til å legge det ned, men prøver å huske det hvis jeg er gjest og jeg ser at det ligger nede når jeg kommer. En helt annen ting er jo disse som ikke legger ned setet etter at de har stått og pissa. Det er virkelig drøye saker. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #16 Del Skrevet 14. september Har inntrykk av at folk flest ikke lukker lokket, basert på det jeg ser hos andre og på offentlige toaletter - og når andre er på besøk hos meg. Jeg synes åpne lokk når man spyler er ekkelt, og lukker alltid. Anonymkode: 6a71e...707 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 14. september #17 Del Skrevet 14. september (endret) Nå som jeg bor alene, er lokket alltid nede, når jeg ikke bruker dassen. Det er faktisk en del bakterier som flyr rundt i rommet, hver gang man trekker ned. Det er jeg ikke interessert i 🤢 Når eksen bodde her, så sto dolokket ofte oppe (begge ringene) og det irriterte meg grenseløst! 😄 Er det virkelig så vanskelig å legge med det dolokket, når man er flere i husholdningen? Endret 14. september av Mardina 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #18 Del Skrevet 14. september Johan uten land skrev (5 minutter siden): Hadde faktisk en lite diskusjon om dette i familen og mellom kolleger for ikke så lenge siden. Jeg fikk påpekt at jeg ikke legger det ned, noe jeg aldri har tenkt på har vært "galt". Men så var en kollega veldig påståelig å sa at de skal selvsagt legges ned før man skyller - slik at det ikke spruter tilsmusset vann ut. Hørte litt annet at en lege eller noe sa noe om at det i alle fall var lurt å legge det ned om det f.eks. stod tannbørster i nærheten.... .. problemet med å legge det ned er jo at man ikke vet om det settes spor etter avføringen i toalettskålen eller ikke. I så fall må man da åpne opp igjen lokket for å se etter. En annen ting er er jo at jeg vil anta at folk legger ned lokket før de vasker seg på hendene. I så fall ta de på dolokket med skitne hender som neste mann da må ta på. Enkelte steder er jo det ikke dolokk i det hele tatt. Personlig kommer jeg ikke til å legge det ned, men prøver å huske det hvis jeg er gjest og jeg ser at det ligger nede når jeg kommer. En helt annen ting er jo disse som ikke legger ned setet etter at de har stått og pissa. Det er virkelig drøye saker. Trenger ikke bruke begge hender på lokket Synes at spyleknappen er minst like ekkel og mange bruker nok tørkehånda på den. Anonymkode: 6ca2e...95c 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 14. september #19 Del Skrevet 14. september Lukker før jeg trekker ned, tar på meg klær, åpner lokket for å se om det er spor, legger ned lokket igjen og vasker hender. Enkelt og greit. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #20 Del Skrevet 14. september Det er en seiglivet myte at det spres mer bakterier med et åpent enn et lukket dolokk. Forskning viser at bakteriene spres uansett, det som er viktig er å vaske ofte i og rundt doen. Kilde: Anonymkode: 6661d...68c 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå