AnonymBruker Skrevet 22. september #41 Del Skrevet 22. september Bruker skinny jeans nå på høsten og vinteren. Liker at de går ned i støvlettene, og med lange høst og vinterjakker ser jeg fort litt bomsete ut med vide jeans i tillegg. Men til joggesko og sandaler synes jeg løsere jeans er best. Liker best "mom-jeans" da de gir meg litt mer former. Kjøpte meg faktisk en low rise jeans, men 13 åringen ga klar beskjed om at det er jeg for gammel til. Så da Anonymkode: 5672d...f45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #42 Del Skrevet 22. september Her i Trondheim har unge jenter og kvinner lavt/normalt liv, stramme med sleng. Lite mum jeans og vide bukser. Anonymkode: 16540...b66 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 22. september #43 Del Skrevet 22. september (endret) Skinny jeans med høyt liv har vært in i evigheter og jeg er så evig takknemlig for at det nå endelig er andre modeller på markedet. For meg med kort overkropp og generelt sett ganske rett form så har high waist skinny jeans definitivt vært de mest uflatterende jeansene jeg kunne gått med 🥲 Foretrekker nå rette jeans eller bootcut. Sistnevnte synes jeg er Flatterende på veldig mange kroppstyper, gir en veldig fin figur 😄 Endret 22. september av snurk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #44 Del Skrevet 22. september Bootcut med normalt liv, ser det overalt nå. Det er flatterende uansett kroppsfasong. Jeans med lavt liv trenger en jo ikke å kombinere med magetopp…😬 Anonymkode: a532f...f84 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #45 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Bare ikke kjøp "jeans" med høyt liv. Alle er stygge i slike olabukser. Anonymkode: c6983...9b2 Jeg kler definitivt jeans med høyt liv best 🤷♀️ Anonymkode: c4516...074 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Jenny* Skrevet 30. september #46 Del Skrevet 30. september Ikke ts, men jeg har fulgt tråden. Tusen takk for tips til en som ikke hadde skjønt at jeg kunne ha noe videre bukser, de er mye mer behagelig enn skinny jeans! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #47 Del Skrevet 30. september Lys og baggy er det jeg ser ungdommen gå med. Skikkelig stygt. Anonymkode: 6c004...934 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #48 Del Skrevet 30. september Bootcut Anonymkode: 5cdb2...02e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjoheiii Skrevet 1. oktober #49 Del Skrevet 1. oktober Jeg liker bootcut eller rette jeans foretrekker en jeans som strammer akkurat passe rundt rumpe og lår, og med litt sleng. Vide bukser er kjempekult på noen, men på meg blir de altfor bomsete 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå