AnonymBruker Skrevet 15. september #21 Del Skrevet 15. september Min 14 år gamle datter «nekter» meg å gå med skinny jeans( jeg er 41) 😜 Anonymkode: fd859...da5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 16. september #22 Del Skrevet 16. september Jeg bruker mest mom jeans 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #23 Del Skrevet 16. september Kjøp den buksa som kler deg! Jeg har smale hofter og V fasong så jeg kler bukser som sitter litt lavere i livet og som sitter stramt over rompe og hofter og har videre bein. Nå er jeg heldig og finner mange modeller av den typen, men det har vært mange år når den fasongen ikke har vært å få tak i og jeg ikke har hatt på meg så flatterende fasong. Er så lei av at bukser/jeans har svingt sånn i motebildet. Går det ikke an å ha et basisutvalg til enhver tid liksom? Når skinny jeans var in så var det den eneste buksetypen å få tak i nærmest. Anonymkode: 2118e...042 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #24 Del Skrevet 16. september Capazitet skrev (12 timer siden): Vide og baggy lyse jeans. Som Mette Marits i Ålesund for nokre veker sidan Denne buksa fikk underkroppen til MM til å se ut som bestemoren min på 91 sin. Utrolig ukledelig. Jeg ser mange unge jenter i bootcut med lavt liv, får veldig Miss Sixty og slutten på 90 tallet, startet på 2000 tallet vibber av de. For meg som var ung på den tiden er det ikke noe jeg kommer til å ikle meg igjen. På voksne kvinner er det mye vide bukser som er trange over hofte/rumpe med midwaist høyde. Som for eksempel disse: https://www.louiseshop.no/mmdara-lititi-jeans-dark-blue Jeg har prøvd noen, men ikke funnet noen jeg føler meg helt vel i ennå og tviholder på skinny jeansene mine fortsatt 😝 Anonymkode: 0696b...b35 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #25 Del Skrevet 16. september Capazitet skrev (12 timer siden): Vide og baggy lyse jeans. Som Mette Marits i Ålesund for nokre veker sidan Prinsesse i sæggebukse. Classy. Jakka var enda verre. Hun kledde seg mye finere før enn nå. Greit det der var klær hun reiste i, men selv en hettegenser er finere enn den jakka der. Anonymkode: 063ee...59e 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #26 Del Skrevet 16. september Jeg synes det ser ut som om ungdommene går i det samme vi som var ungdommer rundt 2000 gikk i, det vil si boot cut med lavt liv. Jeg synes det er både mindre pent og lite behagelig, så styrer unna selv Anonymkode: e600f...513 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #27 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 17.28): Ja så klart, må finne noe komfortabelt, men er en sliten småbarnsmamma som prioriterer å kjøpe klær til barna og derfor er mer eller mindre helt utdatert når det kommer til min egen garderobe, så når jeg en sjelden gang skal gå til innkjøp av noen nye klær og forhåpentligvis føle meg bittelitt freshere, så er det greit med noen tips til hva man skal se etter😊 Anonymkode: db6da...98e Skjønner deg godt. Ærlig sak å ville følge moten. Anonymkode: 151d6...994 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #28 Del Skrevet 16. september Tja, er du 16 eller 40? Anonymkode: 564c7...261 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #29 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (På 15.9.2024 den 5.18): ser fryktelig mye joggebukser Anonymkode: d1796...2df Karl Lagerfeld sa en gang at folk som i det hadde gitt opp livet. AnonymBruker skrev (På 15.9.2024 den 5.19): Skinny jeans er finest og litt på vei inn i motebildet igjen. Anonymkode: b3703...a6a De er fine på tynne mennesker og også på visse kroppstyper. Er man rund som en tønne med tykke bein, ja da er det ikke fint. Da ser man tønnen fra livet og ned, ikke kvinnen. Anonymkode: a6223...ef2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleppmelk Skrevet 19. september #30 Del Skrevet 19. september Egentlig alle typer jeans som ikke er skinny. Bare sørg for at den sittet godt over rumpe og hofter så er det meste innenfor! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #31 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (På 15.9.2024 den 23.35): Men er den lett å style? Har ikke sett étt eneste antrekk bestående av skinnyjeans som har sett bra ut kanskje de siste fem årene. Anonymkode: 88374...7dd Det er jo motsatt. Se på bildet av MM og prinsen. Tenk hvor mye finere den jakken hadde sittet på henne, med et par skinny jeans. Med ei sånn vid jakke kombinert med vide jeans ser man uformelig ut. Anonymkode: a35a4...742 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #32 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo motsatt. Se på bildet av MM og prinsen. Tenk hvor mye finere den jakken hadde sittet på henne, med et par skinny jeans. Med ei sånn vid jakke kombinert med vide jeans ser man uformelig ut. Anonymkode: a35a4...742 Nei. Skjønner ikke heller hvorfor man skal se formene på rumpe og bein så godt. For de aller fleste er det mer kledelig å se former på overkroppen. Det vil si en løsere bukse og strammere overdel. Anonymkode: 88374...7dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dusjsåpe Skrevet 19. september #33 Del Skrevet 19. september 8 hours ago, Kleppmelk said: Egentlig alle typer jeans som ikke er skinny. Bare sørg for at den sittet godt over rumpe og hofter så er det meste innenfor! Dette er fasiten! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #34 Del Skrevet 20. september Pal Fungi skrev (På 14.9.2024 den 17.12): Har det noe å si? Bruk det du føler deg komfortabel i herregud for et dustesvar. Selvfølgelig har det noe å si for ts siden hun faktisk spør. Anonymkode: c300e...9dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #35 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (På 16.9.2024 den 7.00): Kjøp den buksa som kler deg! Jeg har smale hofter og V fasong så jeg kler bukser som sitter litt lavere i livet og som sitter stramt over rompe og hofter og har videre bein. Nå er jeg heldig og finner mange modeller av den typen, men det har vært mange år når den fasongen ikke har vært å få tak i og jeg ikke har hatt på meg så flatterende fasong. Er så lei av at bukser/jeans har svingt sånn i motebildet. Går det ikke an å ha et basisutvalg til enhver tid liksom? Når skinny jeans var in så var det den eneste buksetypen å få tak i nærmest. Anonymkode: 2118e...042 Veldig enig i det siste du sier, men føler at akkurat nå befinner vi oss i et parallellt univers der det faktisk er mulig å finne veldig mange ulike modeller, slik at man kan velge noe man faktisk kler. Men den måten skinny var fullstendig enerådende på i mange år, gjør at jeg har dem fullstendig i vrangstrupen. Har hørt at skinny er på vei tilbake, men denne gangen i en mer spiselig variant, som er mer smal/rett, enn direkte strømpebukseaktig, Anonymkode: c300e...9dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #36 Del Skrevet 20. september Ifølge min 26årige datter er skinny jeans helt ut Anonymkode: 0ce73...3b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #37 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (På 19.9.2024 den 9.10): Det er jo motsatt. Se på bildet av MM og prinsen. Tenk hvor mye finere den jakken hadde sittet på henne, med et par skinny jeans. Med ei sånn vid jakke kombinert med vide jeans ser man uformelig ut. Anonymkode: a35a4...742 Er enig i at den buksa til MM var svært lite kledelig, men uenig i at skinny ville vært bra. Skinny gir fort litt topptunge proporsjoner. Jeg synes MM ser best ut i ettersittende jeans med boot cut: Anonymkode: c300e...9dc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 22. september #38 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (På 16.9.2024 den 7.00): Kjøp den buksa som kler deg! Jeg har smale hofter og V fasong så jeg kler bukser som sitter litt lavere i livet og som sitter stramt over rompe og hofter og har videre bein. Nå er jeg heldig og finner mange modeller av den typen, men det har vært mange år når den fasongen ikke har vært å få tak i og jeg ikke har hatt på meg så flatterende fasong. Er så lei av at bukser/jeans har svingt sånn i motebildet. Går det ikke an å ha et basisutvalg til enhver tid liksom? Når skinny jeans var in så var det den eneste buksetypen å få tak i nærmest. Anonymkode: 2118e...042 Dette er jeg så enig i! Så håpløst når alle skal inn i en mal, enten det er buksefasong, hårfrisyrer eller øyenbrynsmote. Hadde vært så mye bedre om man kunne tilpasse klær og stil mer etter hva man føler seg vel i, syns man kler osv. I den perioden det kun var skinny jeans å finne, brukte jeg rett og slett lite bukser. Hadde et par stk, men brukte mest skjørt og kjoler. Etter at det gikk an å få tak i bukser med høyt liv og mer vidde i beina, ble det plutselig mye mer aktuelt for meg å bruke bukser i hverdagen og føle meg fin. Både olabukser og dressbukser. Kler absolutt best høyt liv med bluser/tskjorter osv oppi buksa, og med mer vidde. Jeg har lange, slanke bein, men mer rumpe, og syns denne bukseformen gir meg et mer balansert uttrykk enn skinny jeans. Syns heller ikke det er så pent med bukser som sitter som pølseskinn (særlig med tynt stoff), uavhengig av skinny eller boot cut. Bootcut og lavt liv er jeg uansett så innmari ferdig med (jeg var tenåring forrige gang det var inn…). Det syns jeg kler veldig få personer, særlig lavt liv. Syns også en mote med veldig lavt liv skaper et uheldig kroppspress. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #39 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 17.08): Blir litt forvirret, er så mye forskjellige, og må så klart finne noe som passer meg også, men hva er det liksom som er «in» nå? 😅 Anonymkode: db6da...98e Bare ikke kjøp "jeans" med høyt liv. Alle er stygge i slike olabukser. Anonymkode: c6983...9b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #40 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 18.04): Leste ett eller annet sted at skinny jeans var ut Anonymkode: 14b8a...9ca Skinny jeans har vært ut i noen år nå. Anonymkode: 2d47b...acb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå