AnonymBruker Skrevet 14. september #1 Del Skrevet 14. september Siden jeg har kjøpt hver lørdag omtrent i ett år? Er jeg med I supertrekningen uansett selvon jeg ikke har en inne ikveld? Anonymkode: 72e21...c5f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #2 Del Skrevet 14. september JA Herregud, hvor mange ganger skal du spørre om dette? Anonymkode: 4d093...0b0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #3 Del Skrevet 14. september Du er jo ikke med i trekningen om du ikke har gyldig kupong. Anonymkode: 9e9f8...dcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #4 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er jo ikke med i trekningen om du ikke har gyldig kupong. Anonymkode: 9e9f8...dcd I supertrekningen teller alle tidligere kjøpte rekker i kvalifiseringsperioden som ett lodd. Anonymkode: 5b01b...28b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #5 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (17 minutter siden): JA Herregud, hvor mange ganger skal du spørre om dette? Anonymkode: 4d093...0b0 Fordi du gir FEIL svar! Anonymkode: 72e21...c5f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #6 Del Skrevet 14. september det er da bare å logge inn å sjekke hvor mange gyldige kuponger du har Anonymkode: 7fcaa...b4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #7 Del Skrevet 14. september Anonymkode: 60f46...272 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #8 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Fordi du gir FEIL svar! Anonymkode: 72e21...c5f Nei hun gir ikke feil svar. Anonymkode: f2645...4e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 14. september #9 Del Skrevet 14. september Folk må få spørre uten at noen uten folkeskikk klikker. Håper du vinner, TS 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #10 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Fordi du gir FEIL svar! Anonymkode: 72e21...c5f Du er med i supertrekningen hvis du har kjøpt kuponger siden siste supertrekning. Har du ikke gjort det, er du ikke med. Anonymkode: 5c4b7...389 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #11 Del Skrevet 14. september Jaja hvem bryr seg, det er bare tull og fanteri uansett. 34 millionærer har de trukket men ikke en eneste fra Vestland! Godt jobba Anonymkode: bd3df...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 14. september #12 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Siden jeg har kjøpt hver lørdag omtrent i ett år? Er jeg med I supertrekningen uansett selvon jeg ikke har en inne ikveld? Anonymkode: 72e21...c5f Tenk om det fantes noe informasjon om slike ting der hvor lotteriet arrangeres… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå