AnonymBruker Skrevet 14. september #1 Del Skrevet 14. september Blond dame som deler videoer av diverse, blant annet matretter og denne enkle middagen som jeg tenker teste i dag jeg har tomatpuré til overs. Noen som vet hvem jeg er ute etter? Anonymkode: c036b...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #2 Del Skrevet 15. september Mette Ask??? Anonymkode: 85c7b...de9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 15. september #3 Del Skrevet 15. september Emilie Nereng? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #4 Del Skrevet 15. september Ingen av de, hun snakker dialekt (usikker på hvilken) og tror hun har barn. Anonymkode: c036b...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #5 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen av de, hun snakker dialekt (usikker på hvilken) og tror hun har barn. Anonymkode: c036b...b1d Marna Haugen? Anonymkode: 589f8...a3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #6 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Marna Haugen? Anonymkode: 589f8...a3f Nei, ikke så kjent. Hun kan minne litt om Sandra Lyng. Anonymkode: c036b...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #7 Del Skrevet 15. september Monika nyhus? Anonymkode: be515...e19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #8 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ingen av de, hun snakker dialekt (usikker på hvilken) og tror hun har barn. Anonymkode: c036b...b1d Hvem snakker ikke dialekt? Anonymkode: 353ed...51d 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #9 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hvem snakker ikke dialekt? Anonymkode: 353ed...51d Det tradisjonelle folkemålet kaller man vel ikke dialekt (det som er mest likt bokmål). Anonymkode: c036b...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #10 Del Skrevet 15. september Fant det ut nå, var Malin Mellow jeg skulle frem til. Anonymkode: c036b...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #11 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fant det ut nå, var Malin Mellow jeg skulle frem til. Anonymkode: c036b...b1d Men hva gikk oppskriften ut på? Ble litt nyskjerrig. Anonymkode: 141c2...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #12 Del Skrevet 15. september Herregud for en dum tråd. Anonymkode: aec05...5b3 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #13 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): Herregud for en dum tråd. Anonymkode: aec05...5b3 Herregud for et patetisk menneske du er som føler behov for å rakke ned på andre mennesker, jobb med deg selv heller enn å gjøre dette er mitt råd. Anonymkode: c036b...b1d 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #14 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): Men hva gikk oppskriften ut på? Ble litt nyskjerrig. Anonymkode: 141c2...b1d Er bare å søke henne opp, en av de nyeste videoene. Anonymkode: c036b...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #15 Del Skrevet 16. september (Reel nr 4 på IG) Anonymkode: c036b...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 16. september #16 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (14 timer siden): Fant det ut nå, var Malin Mellow jeg skulle frem til. Anonymkode: c036b...b1d Finner ingen pasta oppskrift av det slaget hos hu jeg? Kan du legge ut oppskriften da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #17 Del Skrevet 16. september Jeg lager en helt enkelt Tomatpurre ut fra hvor mye smak, litt løk, skvett med fløte eller melk. Bruker ofte medisterpølser eller stekt kjøttdeig. Smaker til med litt salt Anonymkode: 44608...544 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #18 Del Skrevet 16. september Kaneel skrev (19 minutter siden): Finner ingen pasta oppskrift av det slaget hos hu jeg? Kan du legge ut oppskriften da? Gå inn på faner Reels på Instagram, så er det video nr 4 som sagt. Får ikke bare kopiert teksten, men må ta flere print screens isåfall, lettere å bare gå inn på videoen selv. Anonymkode: c036b...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #19 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det tradisjonelle folkemålet kaller man vel ikke dialekt (det som er mest likt bokmål). Anonymkode: c036b...b1d Folkemålet? Det "tradisjonelle folkemålet" i Norge er vel nærmere nynorsk enn bokmål, da bokmål har sin opprinnelse i dansk. Anonymkode: 6532e...f20 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #20 Del Skrevet 16. september Den retten hørtes vemmelig ut. Anonymkode: 85ff3...d57 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå