AnonymBruker Skrevet 14. september #1 Del Skrevet 14. september Hei! Jeg har et stort mellomrom mellom vippene på det ene øyet. Har prøvd forskjellige oljer, sjekket vitaminer med blodprøve, ingenting hjelper og ingenting som er galt. Tenkte gi vippeserum et forsøk. Vet dere om noen som faktisk hjelper? Anonymkode: 89a1f...99c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #2 Del Skrevet 16. september Iglow funker! Anonymkode: b1e55...a8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #3 Del Skrevet 16. september Nanolash. Men ville ikke ha brukt det. Man får fettatrofi på øyelokkene av det Anonymkode: fb77d...926 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 16. september #4 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nanolash. Men ville ikke ha brukt det. Man får fettatrofi på øyelokkene av det Anonymkode: fb77d...926 Hæ? Så hvis jeg smører meg inn i det serumet der får jeg slank hårete midje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #5 Del Skrevet 20. september Funker vippeserum også for oss med kontaktlinser? Hvilket merke i såfall? Anonymkode: cdcbc...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #6 Del Skrevet 20. september Gå på apotek eller helsekost og kjøp en flaske med castorolje 😁 Anonymkode: 9a504...108 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #7 Del Skrevet 20. september Wowbrow fungerer, men må ha tålmodighet, tar rundt 4-5 uker før du ser effekt. Jeg har sensitive øyene men tåler denne😊 Anonymkode: 50da0...e57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå