AnonymBruker Skrevet 14. september #1 Del Skrevet 14. september Jeg hadde sex med bestekompisen min. Vi er begge gutter på 23. Hadde min beste sex ever. Jeg fikk så inderlige orgasmer jeg ikke trodde fantes. Nå er jeg forelsket, hjeeelp. Jeg føler meg tiltrukket av jenter og føler ikke gutter er greia, men etter denne opplevelsen er alt snudd på hodet og det på grunn av sexen tror jeg. Bør jeg utforske mer om det er gutter jeg faller for, eller skal dette bare season en sånn guttegreie? Har hatt sex med gutter på samme alder tidligere, men aldri opplevd det så intenst som denne gangen. Beste kompisen min har det helt likt og vi har avtalt mer sex for å eksprimentere mer. Blir dette feil eller? Anonymkode: 41d3d...758 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #2 Del Skrevet 14. september Feil? Blir mer feil å ikke bare være seg selv. Om du i tillegg liker damer, ja hva er problemet? Må du velge? Mellom hva? Drit i det, lev du! Anonymkode: c61c1...a9a 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 14. september #3 Del Skrevet 14. september Det er aldri feil når dere er to samtykkende voksne. Gjør det dere ønsker. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #4 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Feil? Blir mer feil å ikke bare være seg selv. Om du i tillegg liker damer, ja hva er problemet? Må du velge? Mellom hva? Drit i det, lev du! Anonymkode: c61c1...a9a Takk for svar. Skal være meg selv og beste kompisen å jeg vil eksprimentere mer. Vi begge liker damer, men ser ikke noe galt med å ha sex med hverandre når det er så deilig. Vi er begge single da. Anonymkode: 41d3d...758 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #5 Del Skrevet 14. september Macro skrev (13 minutter siden): Det er aldri feil når dere er to samtykkende voksne. Gjør det dere ønsker. Takk for svar og råd. Vi er single og ønsker å utforske mer med sex mellom gutter. Det vi opplevde var så sykt deilig å må ha det igjen, den følelsen av nytelse. Trodde ikke orgasme kunne bli så intenst og heftig. Ts Anonymkode: 41d3d...758 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 14. september #6 Del Skrevet 14. september Jeg tror dere liker både damer og menn jeg. 😉 Biseksuell heter det. Kanskje dere ikke er bifile, men definitivt biseksuelle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazydoglady Skrevet 14. september #7 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg hadde sex med bestekompisen min. Vi er begge gutter på 23. Hadde min beste sex ever. Jeg fikk så inderlige orgasmer jeg ikke trodde fantes. Nå er jeg forelsket, hjeeelp. Jeg føler meg tiltrukket av jenter og føler ikke gutter er greia, men etter denne opplevelsen er alt snudd på hodet og det på grunn av sexen tror jeg. Bør jeg utforske mer om det er gutter jeg faller for, eller skal dette bare season en sånn guttegreie? Har hatt sex med gutter på samme alder tidligere, men aldri opplevd det så intenst som denne gangen. Beste kompisen min har det helt likt og vi har avtalt mer sex for å eksprimentere mer. Blir dette feil eller? Anonymkode: 41d3d...758 Viss det føles rett så er det sikkert ikke feil uansett. Men det er jo ikke nødvendigvis en forelskelse/kjærlighet fordi man hadde en god sex opplevelse. Uansett ikke farlig å eksperimentere å se hva som skjer da så lenge begge har lyst og det føles greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #8 Del Skrevet 14. september Hei. Her må du følge både hjertet og fornuften - lev slik du tror vil passe best for deg. Ingen fasit her. Du er så ung enda, så du trenger ikke å sette den endelige "merkelappen" enda. Anonymkode: 0f762...524 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #9 Del Skrevet 14. september Crazydoglady skrev (25 minutter siden): Viss det føles rett så er det sikkert ikke feil uansett. Men det er jo ikke nødvendigvis en forelskelse/kjærlighet fordi man hadde en god sex opplevelse. Uansett ikke farlig å eksperimentere å se hva som skjer da så lenge begge har lyst og det føles greit Det føles sååå rett. Sexen var så sykt deilig, ingen detaljer, men orgasmene er det sykeste vi begge har opplevd å få. Det gikk og mange ganger, ble lissom ikke nok. Kan det være at det deilige vi opplever kan få det til å føles som en forelskelse. Vi føler det likt begge to så blir så forvirret av følelsene som går lissom amok hos oss begge. Vi kommer til å eksprimentere mye mer, vi må finne ut av det og så er det så sykt deilig for oss begge. Anonymkode: 41d3d...758 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #10 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hei. Her må du følge både hjertet og fornuften - lev slik du tror vil passe best for deg. Ingen fasit her. Du er så ung enda, så du trenger ikke å sette den endelige "merkelappen" enda. Anonymkode: 0f762...524 Tusen taaakk, det skal jeg gjøre. Nå vil vi sammen forsøke å finne ut av det og vi kommer til å eksprimentere mye mer. Må bare finne ut av det og så er det Såå ekstremt deilig for oss begge. Takk for råd altså❤️ Anonymkode: 41d3d...758 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #11 Del Skrevet 14. september Høres ut til at dere som har svart, syns det er fint og riktig å finne ut av det sammen og at dette ikke uten videre plasserer oss i bås. Kan jo være vi er bifile? Ts Anonymkode: 41d3d...758 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #12 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg hadde sex med bestekompisen min. Vi er begge gutter på 23. Hadde min beste sex ever. Jeg fikk så inderlige orgasmer jeg ikke trodde fantes. Nå er jeg forelsket, hjeeelp. Jeg føler meg tiltrukket av jenter og føler ikke gutter er greia, men etter denne opplevelsen er alt snudd på hodet og det på grunn av sexen tror jeg. Bør jeg utforske mer om det er gutter jeg faller for, eller skal dette bare season en sånn guttegreie? Har hatt sex med gutter på samme alder tidligere, men aldri opplevd det så intenst som denne gangen. Beste kompisen min har det helt likt og vi har avtalt mer sex for å eksprimentere mer. Blir dette feil eller? Anonymkode: 41d3d...758 Ikke noe feil i det så lenge begge liker det og samtykker! Anonymkode: 78d45...51f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
endo Skrevet 14. september #13 Del Skrevet 14. september Lucky you må være helt fantastisk å kunne velge blant både menn og kvinner. Absolutt ikke noe galt i det. Gjør og velg det du føler for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #14 Del Skrevet 15. september endo skrev (10 timer siden): Lucky you må være helt fantastisk å kunne velge blant både menn og kvinner. Absolutt ikke noe galt i det. Gjør og velg det du føler for Tuusen takk☺️ Ja, helt vilt fantastisk å kunne velge sånn. Har hatt en 4 timers sesjon med beste kompisen min i kveld, han gjør meg gal, jeg og vi får bare så intense orgasmer som bare tar heeeelt av, aldri hatt det sånn❤️ Ja bra vi lever i en åpnere og mer liberal verden her💝 Anonymkode: 41d3d...758 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #15 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ikke noe feil i det så lenge begge liker det og samtykker! Anonymkode: 78d45...51f Hei. Så sant det, ikke feil i det heletatt. Vi liker det begge, tar så sykt av❤️ Anonymkode: 41d3d...758 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 15. september #16 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei. Så sant det, ikke feil i det heletatt. Vi liker det begge, tar så sykt av❤️ Anonymkode: 41d3d...758 Heldige dere. Kos dere og ikke stress med "merkelapper". Heldigvis er verden blitt mye mer liberal enn da jeg vokste opp. Kanskje livet mitt hadde vært annerledes om det var akseptert å være bifil da jeg var ung, men jeg lever godt i det heterofile forholdet jeg har i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå