Lost little girl Skrevet 14. september 2024 #21 Del Skrevet 14. september 2024 Maryam.Maryam skrev (37 minutter siden): Det er ikke VOEC-registeret, så det blir dyrt med skatt. Gjelder ikke det utenlandske nettbutikker? Villoid er norsk så vidt jeg vet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 14. september 2024 #22 Del Skrevet 14. september 2024 Maryam.Maryam skrev (33 minutter siden): Det er ikke VOEC-registeret, så det blir dyrt med skatt. Villoid er norsk og registert i Merverdiavgiftsregisteret. VOEC gjelder for utenlandske nettbutikker som ikke er registrert i det ordinære Merverdiavgiftsregisteret. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #23 Del Skrevet 14. september 2024 Maryam.Maryam skrev (5 timer siden): Jeg pleide å kjøpe fra Chicososo, men nå som det er borte, når jeg kjøper noe fra Zalando, vet alle at det er fra Zalando. 🫤 Eh hæ? Zalando har masse merker så nei folk vet neppe det Anonymkode: b024b...66e 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #24 Del Skrevet 14. september 2024 Maryam.Maryam skrev (4 timer siden): Det er ikke VOEC-registeret, så det blir dyrt med skatt. Nei den er norsk Anonymkode: b024b...66e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazydoglady Skrevet 14. september 2024 #25 Del Skrevet 14. september 2024 (endret) Kommer vell an på hva jeg trenger å hvor jeg finner det. Hm synes jeg har så mye dårlig så handler sjeldent der annet enn barneklær. Har noen tilbakefall innimellom om jeg finner noe fint og tenker at joda, vi prøver. Men ender alltid opp på at det er helt bortkastet. Klærne mister fasong og utseende etter en vask. Handler strengt tatt mest på sportsbutikker siden livet i stor grad består av friluftsliv, hest, hund, barn osv, Cubus har ok hverdagsklær til en rimelig penge om man finner noe man liker. Festantrekk kjøper jeg ofte hos Floyd. Tilfeldig egentlig, men de har mye fint og endr ofte opp der. Zalando blir jo og brukt en del, de har jo omtrent uendelig med utvalg så. Endret 14. september 2024 av Crazydoglady 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 14. september 2024 #26 Del Skrevet 14. september 2024 Tusen, finn, bruktbutikk:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #27 Del Skrevet 14. september 2024 Maryam.Maryam skrev (6 timer siden): Jeg pleide å kjøpe fra en nettside som har forsvunnet, og nå vet jeg ikke hvor jeg kan finne unike klær. Zalando, H&M og lignende butikker interesserer meg ikke, for alle har samme type kjedelige klær. 😮💨🫥hjelpppppppp Temu☺ Anonymkode: 7765b...4f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maryam.Maryam Skrevet 14. september 2024 Forfatter #28 Del Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Temu☺ Anonymkode: 7765b...4f1 Har du kjøpt klær fra temu? Jeg kjøpte engang en bukse derifra men det var såååå trangt måtte returnere det hva har du kjøpt der ? Er det god kvalitet? Hvilken størrelse bruker du var det akkurat? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maryam.Maryam Skrevet 14. september 2024 Forfatter #29 Del Skrevet 14. september 2024 Lost little girl skrev (10 timer siden): Gjelder ikke det utenlandske nettbutikker? Villoid er norsk så vidt jeg vet. Nettsidene som er registrert hos VOEC er ink mva eller må du betale skatt 🌝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 15. september 2024 #30 Del Skrevet 15. september 2024 Maryam.Maryam skrev (11 timer siden): Nettsidene som er registrert hos VOEC er ink mva eller må du betale skatt 🌝 Nettsidene som er registrert hos VOEC er utenlandske og de skal kreve opp og betale mva på lik linje med norske nettsteder. Dersom en utenlandsk nettbutikk ikke er VOEC-registrert blir mva oppkrevd av toll-etaten når pakken kommer inn i Norge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 15. september 2024 #31 Del Skrevet 15. september 2024 (endret) Maryam.Maryam skrev (18 timer siden): Nettsidene som er registrert hos VOEC er ink mva eller må du betale skatt 🌝 Nei, dette gjelder utenlandske nettbutikker (toll og mva). Jeg har handlet litt på Villoid. Man får selvfølgelig ikke ekstraregning, siden de sender fra Norge og holder til i Norge. Selv foretrekker jeg Unique Vintage og noen ganger Zalando. Zalando har ulike merker, så det er ganske umulig å "se at det er fra Zalando". Endret 15. september 2024 av SPOCA 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #32 Del Skrevet 15. september 2024 Går en del i Zalando, men mange forskjellige merker. Zalando har jo alt mellom himmel og jord, også når det kommer til pris. Anonymkode: bb9b1...e31 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 15. september 2024 #33 Del Skrevet 15. september 2024 HM, Ellos, Cellbes, Part Two, Fransa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #34 Del Skrevet 15. september 2024 Massimo Dutti, COS, H&M, Reformation, Filippa K, Tiger of Sweden, Toteme Anonymkode: 9029a...ed2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2024 #35 Del Skrevet 20. september 2024 Bruker Zalando mye. Men kanskje Adidas mest, både fordi jeg elsker stilene deres, og stripene, men også fordi jeg jobber mest hjemmefra og dermed blir det mye koseplagg. Anonymkode: 482d8...d25 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 20. september 2024 #36 Del Skrevet 20. september 2024 Bruker stort sett de to Z'ene; Zalando og Zizzi 😊 Brukte Bonprix en periode også, men ikke nå lenger. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 20. september 2024 #37 Del Skrevet 20. september 2024 Mardina skrev (16 timer siden): Bruker stort sett de to Z'ene; Zalando og Zizzi 😊 Brukte Bonprix en periode også, men ikke nå lenger. Noen spesiell grunn til at du ikkje nyttar Bonprix lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 20. september 2024 #38 Del Skrevet 20. september 2024 Capazitet skrev (1 minutt siden): Noen spesiell grunn til at du ikkje nyttar Bonprix lenger? De vil ikke la meg bruke faktura som betalingsmåte lenger. Fordi jeg var litt sein med en betaling en gang. Synd egentlig, da jeg synes de har mye fint på Bonprix 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 22. september 2024 #39 Del Skrevet 22. september 2024 Jeg har nesten sluttet å kjøpe nye klær. Kjøper nesten bare på Tise og litt i bruktbutikker. Dette gjør ofte at jeg må planlegge innkjøpene mine mer, siden jeg legger inn søk på det jeg trenger/ønsker meg, og det kan ta tid før noe dukker opp. Det er så mye bruktklær i omløp, at jeg egentlig blir ganske bekymret. Men det gjør det enda tydeligere for meg at jeg er helt ferdig med å kjøpe klær i billige kjedebutikker. Kjøper enten brukt, eller kjøper heller noe nytt av god kvalitet sjeldnere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #40 Del Skrevet 23. september 2024 Gina tricot, Only/vero moda, hm, nelly, zalando og ellos er butikkene jeg oftest handler fra. Anonymkode: c3dea...bba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå