AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #41 Del Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Signerer denne. Ingen som tjener mer enn 1,5 mill fortjener lønna si. Det er ren idioti at en kontorrotte i skreddersydd dress skal tjene 5 ganger så mye som en sykepleier eller politimann i turnus. Anonymkode: 0a5a2...dd3 Hvis du tror 1,5 mil er 5 ganger mere enn den gjennomsnittlige sykepleier eller politibetjent så må du regne en gang til 😂 Selvfølgelig er det yrker og stiliger som fortjener mer enn andre... noe annet ville vært rimelig kommunistiske tendenser. Og det vil sannsynligvis eller åpenbart ikke folk flest ha. Til ts - de aller fleste i helt ordinære jobber tjener mellom 400 og 800 000. Median ligger vell enn plass på 600 000. Være seg renovasjon, helse, jurister, lærer osvosv altså bredt spekter. Nei folk flest går selvfølgelig ikke å ser ned på hverandre. Anonymkode: 895bb...60b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #42 Del Skrevet 14. september 2024 Nei. Og 700k som grense for lavtlønnet? Det er ganske virkelighetsfjernt… Anonymkode: 19d0d...5ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 14. september 2024 #43 Del Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): De eneste som snakker om slikt i min omgangskrets, er de lavtlønte som virker å tro at vi andre med gjennomsnittsinntekt går rundt og ser ned på dem og dømmer dem. Så jeg tror heller det er lavtlønte som ser ned på lavtlønte og får et slags mindreverdskompleks som gjør at man bjeffer rundt om hvem som ser ned på dem for å på en måte hevde seg. Har jeg tenkt... Hvis man trives i en lavtlønnsjobb så er jo det flott. Men det betyr ikke at folk med gjennomsnittlig inntekt som også trives i sin jobb er helt jævlige mennesker. Anonymkode: 2231c...5a2 Akkurat det samme tenker jeg, som tidligere lavtlønnet... En lavtlønnet som med unntak av noen sommerjobber hatet hvert sekund. Jeg var sikker på at alt og alle så ned på meg, men innerst inne var det jo jeg selv som følte jeg hadde underprestert på et vis, og måtte hele tiden hevde meg på andre arenaer for å bevise at jeg var "verd" noe. Andre lavtlønnede jeg kjente påsto stadig at de "stortrivdes", men jeg kjenner igjen selvbedrag når jeg ser det. Her på KG får man gjerne kritikk hvis man tjener over 600.000. Da er man en materialistisk drittsekk. Har man i tillegg en kontorjobb er man "kontorrotte" som ikke fortjener lønna si fordi man ikke er viktig nok for samfunnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #44 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 11.15): Signerer denne. Ingen som tjener mer enn 1,5 mill fortjener lønna si. Det er ren idioti at en kontorrotte i skreddersydd dress skal tjene 5 ganger så mye som en sykepleier eller politimann i turnus. Anonymkode: 0a5a2...dd3 Denne! Anonymkode: 365f1...d48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #45 Del Skrevet 19 timer siden Hva er den grense for lavtlønnet? Anonymkode: 49bb7...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #46 Del Skrevet 5 timer siden Mange lavlønnede i Norge da, alle de på trygd og pensjonister. Nei 700 000 er ikke dårlig lønn. Knapt 500 000 derimot, i full jobb, er litt lite siden full pott brutto uføretrygd også er rett over 500 000. Anonymkode: b2024...d97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå