AnonymBruker Skrevet 18. september #61 Del Skrevet 18. september Lava Anne skrev (På 15.9.2024 den 13.16): Skjønner ikke dette med dolokk, jeg da. Er livredd for et nedlagt dolokk, som om det skjuler noe forferdelig. Hater å åpne dolokk 😅 Ellers kan jeg godt "klage" over å være sliten etter jobb nå og da. Noen dager er tyngre enn andre, også for partner, regner jeg med. Du skjønner ikke hvor mange bakterier som virvler rundt i lufta i lang tid etter man trekker ned bæsjen med lokket åpent? Anonymkode: 0bbf0...356 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #62 Del Skrevet 18. september Også kleint om de bruker TikTok eller andre hjernedøde sosiale medier. En mann som klarer å uttrykke seg utmerket på norsk – de finnes jo faen meg knapt lenger! En del av dere andre som har svart i tråden virker påvirket av rævva engelsk. Anonymkode: 10068...750 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #63 Del Skrevet 18. september Lava Anne skrev (50 minutter siden): Du kan lokke det opp etterpå da 😏 Ja, hvorfor lukke dører i det hele tatt. Mye bedre om bare døren til søppel og skuffer og skap står åpent så slipper man overraskelser. Anonymkode: 0bbf0...356 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 18. september #64 Del Skrevet 18. september (endret) AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Dette har jeg aldri forstått meg på, er jo mange reels og YouTube videoer hvor folk slår seg som tydeligvis er laget for humor. Jeg selv vrir meg når ser disse og synes ikke det er noe morsomt, tenker de som synes dette er morsomt mangler empati. Anonymkode: 0bbf0...356 Det er helt uforståelig for meg at det er morsomt når folk faller. Hva er gøy med det? Jeg fatter det virkelig ikke. Har man sett noen fall IRL eller på video så var man sett det meste også. Det blir like dumt for meg som å stadig synes det er artig å høre "Come on ketchup"-vitsen. Jeg forstår ikke humoren rett og slett, for det er jo hele tiden det samme som skjer når folk faller, det er oppbrukt. Og som du er inne på, jeg føler de som synes sånt er gøy enten er litt enkle eller mangler empati. Jeg får faktisk vondt inni meg når folk virkelig slår seg. Får bare lyst til å hjelpe, ikke le. Endret 18. september av Blåttvann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #65 Del Skrevet 18. september Oi, tror denne listen kan bli lang, og lengre enn lang, men velger hovedpunktene. Halvlangt bakoverkjemmet hår og/eller "man-bun" Skjegg og bart Flass på skuldrene kitt-aktig, glissen og klissete hud Store poser under øynene Bleke kontorhender, med lange og helt rette fingre, spesielt om de har lange negler og hår på det innerste leddet Lange negler på tærne og hår på det innerste leddet Spiller gitar og lar tommelfinger-neglen gro Hår som stikker ut av øre og/eller nese Buskete øyebryn Spinkle bein i skinny jeans Brysthår og/eller rygghår som stikker opp av skjorta/genseren De som smiler for mye og overflatisk (selger-glis) Når man ikke reiser til antarktis med gjevne mellomrom, men bruker tykk boblejakke Bruker 3/4 lange bukser og ankelsokker, gjerne med mokkasiner Drikker seg alt for full og blir usaklig i fylla Banner i annenhver setning uavhenig av om det trengs kraft-utrykk eller ei Rasistiske holdninger og tendenser Veldig skjeve tenner, og enda verre om de har gult teddyfôr på Smatter og/eller spiser med åpen munn Småting som jeg kan la gå, men som jeg kan grøsse over Alt for mye parfyme Blekede tenner Stive og "låste" hofter når de går Bruker hvite og slitne joggesko til sort dongeri bukse Er helt uten egne meninger Sitter med det ene benet over det andre/knærne i kors (jeg anser det som feminint) Alt for glad i mammaen sin, og snakker om henne eller spør henne til råds om alt Anonymkode: defe1...385 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 18. september #66 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ja, hvorfor lukke dører i det hele tatt. Mye bedre om bare døren til søppel og skuffer og skap står åpent så slipper man overraskelser. Anonymkode: 0bbf0...356 Vet ikke hvorfor du skal dra alt så langt, men ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
engelfjeset Skrevet 18. september #67 Del Skrevet 18. september -Menn som ikke vet når de må stoppe å drikke alkohol, så mange ganger jeg har vært flau over han når vi voksne mennesker skal ut på en fest en gang i blant og han blir dritings hver gang 🤮 -Menn som ikke har respekt for sin familie -Menn som ikke bryr seg hva dem har på seg av klær både inne og ute -Menn som sutrer uuuutrolig når de har 38 i feber 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #68 Del Skrevet 18. september Mannfolk over 35 som sitter å ser på tiktok av 15 år gamle jenter som danser. Ser på samme videoene igjen og igjen Anonymkode: dbd5b...9ea 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #69 Del Skrevet 18. september Okei nå er vi slemme med menn damer. Dere hadde selv dødd om kroppene våre ble analysert til vær minste pore og hårstrå. Vi er gross vi også, vi har en kropp. Anonymkode: 0306f...c07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #70 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Okei nå er vi slemme med menn damer. Dere hadde selv dødd om kroppene våre ble analysert til vær minste pore og hårstrå. Vi er gross vi også, vi har en kropp. Anonymkode: 0306f...c07 Jaaja, sikkert mye menn syntes er ick med damer også da! Går jo ikke bare ene veien det Anonymkode: dbd5b...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #71 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jaaja, sikkert mye menn syntes er ick med damer også da! Går jo ikke bare ene veien det Anonymkode: dbd5b...9ea Vil du at de du er glad i skal få selvtilittsproblemer over hver minste lille ting? Anonymkode: 0306f...c07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #72 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (På 16.9.2024 den 20.34): Jeg trur dere har misforstått en ick. Det dere nevner er heller klassiske røde flagg. Noe helt annet. Et godt eksempel på en ick: Jeg var på date med en fyr som holdt på å snuble i fortauskanten. I det øyeblikket gikk jeg fra småbetatt til helt uinteressert. Anonymkode: b7633...5e1 Da tror jeg du har misforstått hva røde flagg er, å gå på do med døra åpen er ikke et rødt flagg, det er en ick. Alle her skriver om sine ick, men de skriver det sammen med en forklaring i tillegg gjerne, så alle her svarer på spørsmålet. Anonymkode: 9f5e5...057 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #73 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vil du at de du er glad i skal få selvtilittsproblemer over hver minste lille ting? Anonymkode: 0306f...c07 Hvis noen jeg er glad i får selvtillitsproblemer av noe de har lest på KG, så ville jeg forklart de at dette ikke er en mal. Er bare en del av en kategori innenfor personlige preferanser, noen kvinner har en og andre hundre. Oppfordret personen til å lage en tråd over positive ting ved menn, se alt i en større helhet 😊 Anonymkode: dbd5b...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #74 Del Skrevet 18. september Menn som står når de tisser. Da kan du gå ut Anonymkode: dd850...8c5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #75 Del Skrevet 18. september Og piercinger!!! Æsj Anonymkode: dd850...8c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #76 Del Skrevet 18. september Da eksen måtte bruke linser, og mente jeg skulle ta de på hver gang (ukes linser). Satt å kneip sammen øynene som en kid hver gang Anonymkode: dbd5b...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #77 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis noen jeg er glad i får selvtillitsproblemer av noe de har lest på KG, så ville jeg forklart de at dette ikke er en mal. Er bare en del av en kategori innenfor personlige preferanser, noen kvinner har en og andre hundre. Oppfordret personen til å lage en tråd over positive ting ved menn, se alt i en større helhet 😊 Anonymkode: dbd5b...9ea Det er godt og samme her, bare tenker på dem som ikke har noen å prate med, for det er jo mange som i stillhet bærer på ting og kanskje trekker seg inn i skallet, om de føler alt ved dem er kvalmt. Livet er jo veldig kvalmt på mange måter. Det er ting vi kan gjøre med det, men ikke alt. Anonymkode: 0306f...c07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #78 Del Skrevet 19. september Mye rart som står her, de fleste menn er ikke sånn. Jeg har for eksempel aldri vært sammen med en mann som har dårlig hygiene, eller som gjør som det som listes opp av enkelte. Må jo være tilbakestående personer. Men, jeg er enig i at mangel på hygiene er noe som ville fått meg til å gå. Hadde for eksempel besøk av en håndverker for noen dager siden. Han så ut som den flotte karen når han kom gående frem til inngangsdøren min. Etter at han kom inn i leiligheten, kjente jeg en skikkelig emmen, ekkel lukt, sånn "har ikke dusjet på flere dager"-lukt. Det ødela hele inntrykket. Ikke at jeg overhodet er interessert i ham, men når jeg ser folk skrive om det i denne tråden, så kom jeg på den fyren. Sånne menn er helt uaktuelle. Det ville også vært uaktuelt med en gjerrig fyr. Jeg har egne penger og trenger absolutt ikke bli spandert på, men jeg vil ha en mann som er like raus som meg selv. Han må likevel ha god kontroll på økonomien. Så må han ikke være tafatt og dilte etter andre. Jeg liker menn som er reflekterte og som tør å si meningen sin, uansett. Men, uten at det tipper over til at de blir kverulanter eller stabeiser. Er han altfor glad i (andre) damer, utgår han også. Jeg må være trygg på at han er til å stole på, og at det er meg han vil ha. Det er heller ikke aktuelt med en som synes det er greit å drikke seg snydens full, eller drive med andre rusmidler. Jeg ønsker da en oppegående mann. Anonymkode: 6f788...a40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #79 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): Da eksen måtte bruke linser, og mente jeg skulle ta de på hver gang (ukes linser). Satt å kneip sammen øynene som en kid hver gang Anonymkode: dbd5b...9ea Dette er en ekte ick Anonymkode: 97dbc...c55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #80 Del Skrevet 19. september Blåttvann skrev (20 timer siden): Det er helt uforståelig for meg at det er morsomt når folk faller. Hva er gøy med det? Jeg fatter det virkelig ikke. Har man sett noen fall IRL eller på video så var man sett det meste også. Det blir like dumt for meg som å stadig synes det er artig å høre "Come on ketchup"-vitsen. Jeg forstår ikke humoren rett og slett, for det er jo hele tiden det samme som skjer når folk faller, det er oppbrukt. Og som du er inne på, jeg føler de som synes sånt er gøy enten er litt enkle eller mangler empati. Jeg får faktisk vondt inni meg når folk virkelig slår seg. Får bare lyst til å hjelpe, ikke le. Du er inne på noe, bare ikke slik som du tror.. Å ikke forstå sarkasme, ironi eller se det humoristiske i situasjoner er faktisk et tydelig tegn på lav intelligens. Ifølge forskning. Anonymkode: 277b2...bc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå