micromaya Skrevet 15. september #41 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (13 minutter siden): kan du gi eksempler? må han betale deg? Anonymkode: 898bd...b6e Neinei. Men han bør ikke være redd for å spandere. Jeg spanderer masse selv, med en mann som ikke er gjerrig går dette helt av seg selv. Men _gjerrighet_ merkes på så mange plan, det gjelder ikke bare penger. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #42 Del Skrevet 15. september Menn som utsette ting som kan gjøres å 2 minutter. Da tenker jeg på ting som å gå ut med søpla, ta ut av vaskemaskinen, putte inn i vaskemaskinen, betale regninger, osv. Jeg ønsker ikke å ha noen jeg må mase på for å gjøre ting de burde gjort første gangen de så at oppgaven skulle gjøres. Anonymkode: 17403...e68 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #43 Del Skrevet 15. september En mann som promper. Skjønner at det er naturlig, men det orker jeg ikke. Kan godt være uheldig, det kan alle være - og det fikser jeg selvfølgelig, men menn som ligger å prumper hele natta eller som lar det sprake i ny og ne, nei æsj. Anonymkode: 1c2ab...706 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #44 Del Skrevet 16. september Jeg skal gå og klemme litt ekstra på mannen min etter å ha lest den tråden her! Glad han ikke er slik! Anonymkode: 7ed35...4dd 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 16. september #45 Del Skrevet 16. september Slike tråder gir meg ekstra selvtillit😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #46 Del Skrevet 16. september Brune eller gule tenner Anonymkode: 9905f...4cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #47 Del Skrevet 16. september MegJa skrev (På 15.9.2024 den 12.53): - Greier ikke å legge PÅ dolokket etter dobesøk. - Vasker ikke hendene skikkelig. - Generell dårlig hygiene, rydder ikke opp etter seg. Hjelper ikke til med noe hjemme. Spør meg ikke hvordan jeg har det, tar aldri det første steget. Tiltaksløs, tøffel. Forventer at jeg gjør diverse ting for å ha det greit og ryddig i huset, løfter ikke en finger selv. Lager middag EN dag, ser spent på meg etter første tygg. " Godt, sant ja?", som om han forventer en medalje fordi han har vært flink og lagd middag den ene dagen. - Tror han skal finne meg varm, kåt og klar under dyna, da det passer for han. - Blir sur under en diskusjon, rett før han tramper foten i gulvet og sipper som en unge som ikke får viljen sin. - Klager på at han er sliten etter jobb, som om ikke jeg har jobbet i like mange timer som han. Åh herrgud er som å lese om eksen min 😂 Anonymkode: dbd5b...9ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #48 Del Skrevet 16. september Jeg trur dere har misforstått en ick. Det dere nevner er heller klassiske røde flagg. Noe helt annet. Et godt eksempel på en ick: Jeg var på date med en fyr som holdt på å snuble i fortauskanten. I det øyeblikket gikk jeg fra småbetatt til helt uinteressert. Anonymkode: b7633...5e1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #49 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (22 timer siden): En mann som promper. Skjønner at det er naturlig, men det orker jeg ikke. Kan godt være uheldig, det kan alle være - og det fikser jeg selvfølgelig, men menn som ligger å prumper hele natta eller som lar det sprake i ny og ne, nei æsj. Anonymkode: 1c2ab...706 Eksen min syntes det var gøy at jeg syntes promping var ekkelt, så han pleide gjøre det mens han lagde mat… sto med stekepanna og sleiva, stilte seg opp som en hund som skulle pisse (opp med benet) fyrte løs, så på meg med glis. Når jeg prøvde si seriøst ifra ble det ekstra gøy. Ikke like gøy da jeg mistet all seksuell tiltrekning og dumpet fyren. Anonymkode: dbd5b...9ea 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #50 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg trur dere har misforstått en ick. Det dere nevner er heller klassiske røde flagg. Noe helt annet. Et godt eksempel på en ick: Jeg var på date med en fyr som holdt på å snuble i fortauskanten. I det øyeblikket gikk jeg fra småbetatt til helt uinteressert. Anonymkode: b7633...5e1 Du er rar Anonymkode: 4dc28...baa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #51 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (På 16.9.2024 den 20.34): Jeg trur dere har misforstått en ick. Det dere nevner er heller klassiske røde flagg. Noe helt annet. Et godt eksempel på en ick: Jeg var på date med en fyr som holdt på å snuble i fortauskanten. I det øyeblikket gikk jeg fra småbetatt til helt uinteressert. Anonymkode: b7633...5e1 Du har misforstått røde flagg. Røde flagg er ting som potensielt tilsier at en person er farlig, ikke ting man selv bare misliker. Anonymkode: 000ec...023 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #52 Del Skrevet 18. september Ting som gjør en person uattraktiv: Respektløs over for andre mennesker, på alle måter (gjelder også å ikke gi beskjed om du kommer for sent) Dårlig hygiene Dårlig kroppsholdning Dårlig økonomisk styring Dårlig forhold til egne barn (eller at de har valgt å flytte bort fra barna. Nei, det finnes ingen unnskyldning for å gjøre det.) Negative holdninger til det meste Anonymkode: 000ec...023 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #53 Del Skrevet 18. september En type "rå" latter mens de ser på deg evt lar blikket gli nedover kroppen og opp igjen. Dra snørret hardt inn fra svelget (HATER dette uansett kjønn og alder) Raping, som noen sier. Dårlig hygiene, ikke vasker henda etter do Anonymkode: 6d2d3...e44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #54 Del Skrevet 18. september Bruker uttrykk som "ick". Anonymkode: b1eb0...7ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #55 Del Skrevet 18. september Lava Anne skrev (På 15.9.2024 den 13.16): Skjønner ikke dette med dolokk, jeg da. Er livredd for et nedlagt dolokk, som om det skjuler noe forferdelig. Hater å åpne dolokk 😅 Ellers kan jeg godt "klage" over å være sliten etter jobb nå og da. Noen dager er tyngre enn andre, også for partner, regner jeg med. Fordi å spyle ned dass med åpent lokk er en liten eksplosjon av vannpartikler med rester av urin og avføring ut i rommet. På tannbørster som står der, håndklær... Deilig, eller hva? Anonymkode: 6d2d3...e44 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #56 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (På 16.9.2024 den 20.34): Jeg trur dere har misforstått en ick. Det dere nevner er heller klassiske røde flagg. Noe helt annet. Et godt eksempel på en ick: Jeg var på date med en fyr som holdt på å snuble i fortauskanten. I det øyeblikket gikk jeg fra småbetatt til helt uinteressert. Anonymkode: b7633...5e1 Njæ, det er ikke en fasit på hva en "ick" er. En ick gir deg en følelse av avsky, og du mister både respekt og følelser for vedkommende. På Tiktok har det typisk blitt snakket om små bagateller og ting man nesten bør skamme seg over at er en ick. Men det kan også være ting som mange ville ansett som en god grunn til å droppe noen, f.eks å konstant ha en buse i nesa. Så man kan liste opp begge deler. Rødt flagg er tegn på at noen er skadelig å være med, f.eks manipulerende og giftig. Anonymkode: 0bba6...e67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 18. september #57 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Fordi å spyle ned dass med åpent lokk er en liten eksplosjon av vannpartikler med rester av urin og avføring ut i rommet. På tannbørster som står der, håndklær... Deilig, eller hva? Anonymkode: 6d2d3...e44 Du kan lokke det opp etterpå da 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #58 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 8.30): Hva er det? Anonymkode: bdc21...e72 Fiser. Overalt, uhemmet, og synes det er morsomt. Det samme gjelder høylytt raping. Alt vris over på seksuelle tema, uansett hva samtalen dreide seg om opprinnelig. Nedsettende kommentarer om kvinner. Klø seg i skrittet offentlig. Stinke svette og gammel kropp. Anonymkode: e508f...d9e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #59 Del Skrevet 18. september Blåttvann skrev (På 14.9.2024 den 8.47): At han ler av folk som slår seg eller synes det er gøy når folk mister noe som blir ødelagt eller lignende. Andres ulykke er ikke morsomt, tenk om det var han selv som klarte å knuse sin nye telefon til 15k, det hadde vel ikke vært så gøy lenger da? Dette har jeg aldri forstått meg på, er jo mange reels og YouTube videoer hvor folk slår seg som tydeligvis er laget for humor. Jeg selv vrir meg når ser disse og synes ikke det er noe morsomt, tenker de som synes dette er morsomt mangler empati. Anonymkode: 0bbf0...356 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #60 Del Skrevet 18. september Med mindre de er engelske så synes jeg det er teit å bruke engelske ord og uttrykk, slik som i hi. Vitner om lav intelligens. Anonymkode: 10068...750 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå