Gå til innhold

Hvordan ville du reagert på forslag om filming/bilder under sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har ikke praktisert det tidligere, men jeg tenner på tanken på å ta bilder eller filme oss mens vi har sex. Ikke ansikt og helt anonymisert, kun kropp og kjønnsorgan.

Hvordan formidle dette ønske? Og hvordan ville du selv responderte på et slikt forslag? 

Anonymkode: 5b87d...232

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker tanken :)

Måtte jo vært med en kjæreste jeg stolte enormt på, ikke akkurat noe jeg hadde gjort på one night stand.

Og så tror jeg at jeg hadde startet med en liten snutt på snap, ikke rigget opp fullt filmstudio. 

Når jeg tenker meg om, så har jeg faktisk gjort det, det kom jeg på midt i innlegget nå😅 I misjonær, bare filmet fra navlen og ned, penis som går inn. 

Anonymkode: a6ce2...009

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Måtte jo vært med en kjæreste jeg stolte enormt på, ikke akkurat noe jeg hadde gjort på one night stand.

Og så tror jeg at jeg hadde startet med en liten snutt på snap, ikke rigget opp fullt filmstudio. 

Når jeg tenker meg om, så har jeg faktisk gjort det, det kom jeg på midt i innlegget nå😅 I misjonær, bare filmet fra navlen og ned, penis som går inn. 

Ja det nettopp det synet av kuken som glir inn og ut som tenner meg veldig. Og som jeg gjerne kunne tenkt meg bilde eller film av. 😋😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville elsket det, med min partner jeg stolte på. 

Jeg kom aldri av suging, min X ville filme seg når hun gjorde det, og det fikk meg over kanten! Kom av suging for aller aller første gang. Og hun fikk seg på film. 90% var henne og det var litt pirrende filmingen som ga litt ekstra.. vi tok og bilder av oss under sex, de er ekstremt opphissende. Hun elsket å suge. Jeg ble litt imponert..  Hun var «vill».  Hvordan? Hun sa det rett ut, ville ha bilder (for å onanere til).  Jeg sa ja. Savner den sexen vår, vi var dynamitt i senga, orgasmebading på begge.

Ingen av video/bilder viser det er oss. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det hadde vært pirrende. Dersom begge parter er enige om. det. Er jo bare å spørre. Værste som kan skje, er at man får nei og livet fortsetter som før en stund. Men et lite frø er sådd og det kan godt hende partner bare trenger litt tid til å modne tanken. Jeg ville spurt rett ut og fremlagt mitt ønske jeg.

Mann45

Anonymkode: 522ae...06b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker det. Jeg fantaserer om profesjonell filming også, og det eneste som stopper meg er at jeg ikke hadde stolt på dem som filmet og hva de gjorde med filmen. 

Anonymkode: 78bc3...7f5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

"Snutt på Snap"?? Og sende til hvem? Kline det ut på Story først som sist? 😅

Anonymkode: c6111...986

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel en av de som er minst interessert i å bli tatt bilde av med klær eller uten klær og har aldri lagt ut et eneste bilde på sosiale medier. Ikke har jeg sex med tilfeldige menn heller så hadde en jeg hadde et forhold til i det hele tatt foreslått noe slikt så hadde jeg revurdert hele forholdet for bare at noen kan få seg selv til å stille meg det spørsmålet viser at en ikke kjenner meg i det hele tatt. Så nei, det hadde aldri skjedd her.

Anonymkode: 99e6b...5f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det hadde jeg ikke gjort. Men jeg forstår tanken. Min mann elsker å se på at kuken går inn og ut. Han blir helt gal når han tar meg og bretter leppene til side slik at han ser veldig godt. Jeg klarer ikke å se det. Jeg må bare bruke fantasien. Så forstår at man vil filme det. 

Anonymkode: 8ba47...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri! 

Og dere som sier at det er aktuelt "med en partner jeg stoler på".....tror nok mange har gått i den fella og angrer. 

Hvor mye kan man stole på en eks f.eks? 

Anonymkode: 1c3e2...c83

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du tåler at de kan sendes til andre eller havner på avveie, så go ahead.

Jeg har mottatt filmsnutter/bilder av andre som ikke gav samtykke til det.

Jeg hverken lagrer eller deler, men når selv oppegående hyggelige folk sender sånt videre i god tro tenker jeg HELL NO.

Anonymkode: 89f1f...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge ansikt og andre lett gjenkjennelige merker ikke ble filmet, så hadde jeg ikke hatt noe i mot å prøve. Det kan sikkert vært hot og når man ikke kan kjennes igjen er det begrenset med nedside.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Vi har ikke praktisert det tidligere, men jeg tenner på tanken på å ta bilder eller filme oss mens vi har sex. Ikke ansikt og helt anonymisert, kun kropp og kjønnsorgan.

Hvordan formidle dette ønske? Og hvordan ville du selv responderte på et slikt forslag? 

Hva i allverden er vitsen?

og jeg vil gjerne vite, for det skjønner jeg ikke noe av. Skal du se på det å onanere i steden for å gå til kjærsten å hinte om at du er kåt og har lyst på sex?🤷‍♀️

Anonymkode: 1ff32...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke faen. En partner går fort mot deg den dagen det blir slutt. Plutselig er der på nett. Nytter ikke hvor mye en stoler på den personen i dag når han i morgen søker hevn. 

Anonymkode: 159b6...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge jeg hadde hatt kontroll over bildene og filmene hadde jeg fint kunnet være med på det. 

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hva i allverden er vitsen?

Noen tenner på noe du ikke tenner på. Sånn er det bare, det er ikke noe man trenger å legge seg oppi og mene noe særlig om, tenker jeg. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt eller ikke?

En periode etter at jeg traff samboer skulle jeg rydde i skapene for å få plass til litt klær. Dette var i den tiden VHS var greia.

For å ikke kaste minner eller filmer hun likte gikk jeg gjennom dem. Wow, der var det en film som var av henne og eksmannen. Kort oppsummert ikke imponerende på noe som helst måte. Jeg informerte selvsagt om funnet, og hun beklagde at den var der enda. Jeg kunne ikke holde meg og latteren glapp ut. Jeg sa i en pause i latterkula at er det derfor du hadde en elsker og at eksen var cuckold? Et flaut nikk bekreftet dette. Jeg så på henne og sa, "skjønner", den tiden er over. Hun har ikke behovet lenger, hvis dette er hva hun var vant med, ja da lever hun et annet liv nå.

Så, når jeg møter hennes eks på butikken osv, ja da skjønner jeg hvorfor forhold på forhold dør ut. Kvinnenes behov må gi dem en tomhet som gror seg større over tid. Filmen viste hans lille psykiske og fysiske kapasitet som elsker. Hun sa at mindre penis hadde hun aldri hatt, til hun senere oppdaget at joda det finnes større menn, med bedre utholdenhet og kunnskap om kvinners seksualitet. 

Anonymkode: 35ebc...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Lurt eller ikke?

En periode etter at jeg traff samboer skulle jeg rydde i skapene for å få plass til litt klær. Dette var i den tiden VHS var greia.

For å ikke kaste minner eller filmer hun likte gikk jeg gjennom dem. Wow, der var det en film som var av henne og eksmannen. Kort oppsummert ikke imponerende på noe som helst måte. Jeg informerte selvsagt om funnet, og hun beklagde at den var der enda. Jeg kunne ikke holde meg og latteren glapp ut. Jeg sa i en pause i latterkula at er det derfor du hadde en elsker og at eksen var cuckold? Et flaut nikk bekreftet dette. Jeg så på henne og sa, "skjønner", den tiden er over. Hun har ikke behovet lenger, hvis dette er hva hun var vant med, ja da lever hun et annet liv nå.

Så, når jeg møter hennes eks på butikken osv, ja da skjønner jeg hvorfor forhold på forhold dør ut. Kvinnenes behov må gi dem en tomhet som gror seg større over tid. Filmen viste hans lille psykiske og fysiske kapasitet som elsker. Hun sa at mindre penis hadde hun aldri hatt, til hun senere oppdaget at joda det finnes større menn, med bedre utholdenhet og kunnskap om kvinners seksualitet. 

Anonymkode: 35ebc...eca

Hwrregud så usympatisk du er. Hjelp.

Anonymkode: a3356...d48

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...