AnonymBruker Skrevet 13. september #1 Del Skrevet 13. september De fleste katter liker å bli klødd bak ørene og kost med, selv om de ikke klør bak ørene. Hva er det som gjør at katter liker så godt å bli klødd bak ørene. og også hunder? Anonymkode: 7354d...f37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 14. september #2 Del Skrevet 14. september Jeg synes det er godt å bli klødd på ryggen, også når jeg ikke klør på ryggen. Synes det er godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #3 Del Skrevet 14. september Mulig fordi det er en «trygg» plass å bli tatt på? Anonymkode: ae15e...3d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #4 Del Skrevet 14. september Det er godt. Hilsen pusur. Anonymkode: 48550...f1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #5 Del Skrevet 14. september Hvorfor liker vi det vi liker? Fordi det er behagelig, det gir oss en følelse av velbehag. Jeg liker godt at noen klør meg på ryggen, spesielt om det faktisk klør et punkt der, men når noen da begynner å klø meg der, så "sprer" kløen seg og man må alltid be om at de beveger hånden rundt og klør over hele ryggen plutselig, fordi det er så digg. Katter kan nok ha samme følelse bak ørene. Godt å bli klødd. Anonymkode: aaf76...e7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå