Gå til innhold

Skuffet over Bergen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 22.40):

eg kom til Bergen mandag kveld, og det har regnet siden. Mer eller mindre uavbrutt. Også er det kaldt. 5grader den ene natta. Mye vind. 
Lenge side jeg har vært her, og ut i fra bilder, hadde jeg en forestilling om at det var en flott by. Sentrum er grått, sørpete, rotete og ingen hilser på hverandre - man ser ikke hverandre under paraplyer eller innpakket i hetter. 
Kan godt se at Oslo ikke er vakrere, men mer funksjonell i det minste. Man kan bevege seg rundt i byen uten å alltid bli våt. Sitte på benker og drikke kaffe. Ta tørre løpeturer.
 Eller om man ikke vil bo i hovedstaden, hvorfor ikke heller Kristiansand enn Bergen..

Hva hjelper det med fine fjell når man ikke ser noe annet enn en Gore tex hettekant

Si meg flotte steder i drittvær  :) Altså rent visuelt. De finnes ikke. Bergen er fantastisk flott by, men også mange dager med dårlig vær. For de som liker naturen er det flott i Bergen og på hele Vestlandet. Men da kan man ikke mislike den minste mengde regn slik som deg :) Så skal det sies at de 3 siste månedene er de våteste siden 1929.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TomKrus skrev (2 minutter siden):

Si meg flotte steder i drittvær  :) Altså rent visuelt. De finnes ikke. Bergen er fantastisk flott by, men også mange dager med dårlig vær. For de som liker naturen er det flott i Bergen og på hele Vestlandet. Men da kan man ikke mislike den minste mengde regn slik som deg :) Så skal det sies at de 3 siste månedene er de våteste siden 1929.

Ergo, det forklarer hvor flott Bergen er. 
Og budskapet i innlegget. Takk for du tok ut essensen 

ts

Anonymkode: adec1...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Doven kan du være selv. Det blander ikke jeg meg i

Herregud. Jeg skjønner godt at du ikke liker Bergen, for du har en bedriten holdning. 

Anonymkode: e2846...832

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.9.2024 den 23.07):

Nope. Forventet en flottere by til den nedbørsmengden, for at folk skal få noe igjen for å bo der. 

Hva mener du med en flott by? 

Bergen er flott, og i dag feks har været vært unormalt varmt og sommerlig. Byen har smau, arkitektur og mange opplevelser for den som vil det. Men for all del, du stilte deg opp med sokkene rett ut i sølepytten så da er det vel det du ser uansett, tenker jeg.

Anonymkode: d3d32...0f1

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg løp opp. Og ned for så vidt. Det var ikke en fornøyelse. Tenkte mye over hvor tungvint livet i Bergen må være med alt det regnet. Hvor innpakket folk er, skynder seg for å komme innendørs- lite man får nyt naturen

Hahahahahahahahaha og folk er mindre innpakket i Oslo og andre steder i dårlig vær.. Høres ut som du får ta en utfordring på å løpe i kun singlet og shorts heretter og virkelig føle naturelementene på kroppen. Høres ut som du trenger det.

Anonymkode: d3d32...0f1

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...