Gå til innhold

Skuffet over Bergen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Emoji-bruken din vitner om en fanatisme som diskvalifiserer deg fra hele debatten. 

Anonymkode: 34a6f...9f7

Så nå henger du deg opp i emojis, i steden for å svare på spørsmål? Vet nå ikke hvem som driver med fanatisme her jeg.... 🤔 

Jeg bruker stort sett alltid emojis, og man kan fint diskutere på en ordentlig måte. Selv om man bruker emojier.... 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mardina skrev (2 timer siden):

Så nå henger du deg opp i emojis, i steden for å svare på spørsmål? Vet nå ikke hvem som driver med fanatisme her jeg.... 🤔 

Jeg bruker stort sett alltid emojis, og man kan fint diskutere på en ordentlig måte. Selv om man bruker emojier.... 

Emojis er helt topp når det brukes riktig. Ikke bry deg om kverulering :) 

Anonymkode: e2846...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Emojis er helt topp når det brukes riktig. Ikke bry deg om kverulering :) 

Kommer ikke til å slutte å bruke emojis. Om folk har et problem med det, så er det deres problem, ikke mitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (2 timer siden):

Nei, faktisk ikke 😄 Det er ingenting som tilsier at man må like Oslo som by 😄 

Jeg liker ikke Oslo, hva med å respektere det? 😄 Har ingenting med å være vanskelig å gjøre 😄

Du trenger ikke like Oslo, men det er jo rart å ikke syns at Kampen og stedene nevnt har sjarm. Det blir som å si at Nordnes er sjarmløst. Ok, nå forstår jeg emjois-greia :ler: 

Neida, lov å være uenige. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Emoji-bruken din vitner om en fanatisme som diskvalifiserer deg fra hele debatten. 

Anonymkode: 34a6f...9f7

Altså, unødvendig....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du trenger ikke like Oslo, men det er jo rart å ikke syns at Kampen og stedene nevnt har sjarm. Det blir som å si at Nordnes er sjarmløst. Ok, nå forstår jeg emjois-greia :ler: 

Neida, lov å være uenige. 

Du kan synes det er rart, det får ikke jeg gjort noe med. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, reise til Bergen og klage på regnvær... 

Selv har jeg vært i Bergen en 4-5 ganger og opplevd nesten bare fint vær, men jeg skjønner jo at det er unntaket og ikke regelen. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disco skrev (2 timer siden):

Hehe, reise til Bergen og klage på regnvær... 

Selv har jeg vært i Bergen en 4-5 ganger og opplevd nesten bare fint vær, men jeg skjønner jo at det er unntaket og ikke regelen. 

klager ikke på regnværet i seg selv. Vet at det regner mye. Jeg er skuffet over Bergen som by. Trodde den var flottere. At på tross av regnet, så fikk man noe igjen.

ts

Anonymkode: adec1...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (6 timer siden):

Nei, faktisk ikke 😄 Det er ingenting som tilsier at man må like Oslo som by 😄 

Jeg liker ikke Oslo, hva med å respektere det? 😄 Har ingenting med å være vanskelig å gjøre 😄

Du liker ikke Oslo fordi du er bergenser 😂 Dere må jo leve i den evinnelige skyggen av Oslo. 

Anonymkode: a7999...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du liker ikke Oslo fordi du er bergenser 😂 Dere må jo leve i den evinnelige skyggen av Oslo. 

Anonymkode: a7999...c1b

Har faktisk ingenting med at jeg er bergenser å gjøre. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 23.11):

Nei, men ikke uavbrutt i 4 døgn

I Bergen så har det regnet nesten helt uavbrutt i hele sommer og august måned...vi slo nye regn rekorder i år. Ønsker du solfylte dager så ikke flytt til Bergen !

Anonymkode: 54264...1db

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

klager ikke på regnværet i seg selv. Vet at det regner mye. Jeg er skuffet over Bergen som by. Trodde den var flottere. At på tross av regnet, så fikk man noe igjen.

ts

Men hva gjorde du og hvor var du mens du var der da? 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mardina skrev (29 minutter siden):

Har faktisk ingenting med at jeg er bergenser å gjøre. 

Men hva i all verden er så sjarmfullt med Bergen, når du ikke liker de nevnte plassene i Oslo en gang? 

Jeg syns Bergen er sjarmløst. Hatet å bo der, og det var ikke på grunn av været (bor fortsatt på vestlandet). 

Anonymkode: baa9e...44d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 22.51):

Leste dette innlegget med bred Bergensdialekt. Øsj

Anonymkode: ea22e...1e8

Tragisk med folk som må rakke ned på dialekter. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 23.09):

He he, eller et forslag om å legge byen under tak. Nei, men jeg begynte å reflektere litt rundt Bergen og de som bor her. Lurer på om de bare tilpasser seg regnet, eller om de ville oppholdt seg mer utendørs om det regnet mindre. 
Garderobene her må være utelukkende Gore tex. 
TS

Jeg bor her og har ikke en eneste goretex -jakke😆

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men hva i all verden er så sjarmfullt med Bergen, når du ikke liker de nevnte plassene i Oslo en gang? 

Jeg syns Bergen er sjarmløst. Hatet å bo der, og det var ikke på grunn av været (bor fortsatt på vestlandet). 

Masse! For mye til å nevne 😄

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 22.40):

Jeg kom til Bergen mandag kveld, og det har regnet siden. Mer eller mindre uavbrutt. Også er det kaldt. 5grader den ene natta. Mye vind. 
Lenge side jeg har vært her, og ut i fra bilder, hadde jeg en forestilling om at det var en flott by. Sentrum er grått, sørpete, rotete og ingen hilser på hverandre - man ser ikke hverandre under paraplyer eller innpakket i hetter. 
Kan godt se at Oslo ikke er vakrere, men mer funksjonell i det minste. Man kan bevege seg rundt i byen uten å alltid bli våt. Sitte på benker og drikke kaffe. Ta tørre løpeturer.
 Eller om man ikke vil bo i hovedstaden, hvorfor ikke heller Kristiansand enn Bergen..

Hva hjelper det med fine fjell når man ikke ser noe annet enn en Gore tex hettekant

Ja det regner i Bergen, det gjør at når solen først skinner så skinner den dobbelt så godt.

Sentrum er pent, med visse unntak slik som søylene

Hilser gjør en da hele tiden

Om du vil løpe tørt kan jeg anbefale å løpe i tunellen ved Oasen 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 23.09):

He he, eller et forslag om å legge byen under tak. Nei, men jeg begynte å reflektere litt rundt Bergen og de som bor her. Lurer på om de bare tilpasser seg regnet, eller om de ville oppholdt seg mer utendørs om det regnet mindre. 
Garderobene her må være utelukkende Gore tex. 
TS

Kan fint være ute i regnet, en er da vanntett.

Har en goretex jakke og den er over 30 år gammel 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (5 minutter siden):

Masse! For mye til å nevne 😄

Det er ganske usaklig diskusjon fra deg når du bare sier at Oslo ikke har sjarm mens Bergen har det. Skjønner ikke hvorfor du gidder å uttale deg når du ikke gidder å diskutere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...