AnonymBruker Skrevet 14. september #41 Del Skrevet 14. september Rosa helikopter, rosa sangen Anonymkode: 2f0b8...7de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #42 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Fungerer ikke ørepropper? Lydene det er snakk om her er normale barnelyder fra 3 glade barn. Den kjipe naboen har konflikter med alle. De unge som liker å feste litt, barna som liker å utfolde seg - alle andre enn pensjonistene. Ts. Anonymkode: 2cb21...9cb Hva er alderen på naboen? Jeg hadde en nabo som holdt på med høylytte bønnemøter, typ « takk jesus» om og om igjen med oppramsing av bønner på et annet språk så det gjallet i veggene. Var så jævlig at jeg flyttet faktisk. Den siste uka spilte jeg hiphop på full guffe med høyttalerne inn til veggen. Vedder på hun sleit en stund da, var til og med hjemme fra jobben noen dager så jeg. hevnen føltes søt Anonymkode: c4b27...917 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #43 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (9 timer siden): Rosenborgsangen😁 Anonymkode: 1422b...c5b 🤣 Anonymkode: 72390...c83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 14. september #44 Del Skrevet 14. september Dette kan bli en morsom roman. Men ikke et godt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #45 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Om man ikke klarer normale lyder fra naboer får man flytt til et øde sted… Anonymkode: 8496d...0c6 Normal lyd fra nabo er faen ikke høyttaler mot veggen. AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Fungerer ikke ørepropper? Lydene det er snakk om her er normale barnelyder fra 3 glade barn. Den kjipe naboen har konflikter med alle. De unge som liker å feste litt, barna som liker å utfolde seg - alle andre enn pensjonistene. Ts. Anonymkode: 2cb21...9cb Den kjipe naboen kan ha problemer du ikke vet om. Anbefaler « En mann ved navn Otto», den er filmatisert med Tom Hanks. Om du foretrekker boka er forfatteren Fredrik Backman og tittelen «En mann ved navn Ove». Lava Anne skrev (23 minutter siden): Dette kan bli en morsom roman. Men ikke et godt liv. Hadde ikke lest den. Enig i at det er mobbing. Anonymkode: 517ed...9dd 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #46 Del Skrevet 14. september Voksne som mobber naboene sine er verste sort… Anonymkode: 5d27e...bbb 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #47 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Fungerer ikke ørepropper? Lydene det er snakk om her er normale barnelyder fra 3 glade barn. Den kjipe naboen har konflikter med alle. De unge som liker å feste litt, barna som liker å utfolde seg - alle andre enn pensjonistene. Ts. Anonymkode: 2cb21...9cb Hvordan definerer du «normale barnelyder»? Jeg har barn, men synes for eksempel innendørs hoiing, roping, hopping, løping og ballspill ikke faller inn under denne kategorien, men vet at andre er uenige med meg. Anonymkode: 5f981...f9e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #48 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 22.02): Det har jeg ikke råd til, gitt. Anonymkode: 2cb21...9cb Jo det har du visst råd til. For slik du skriver avslører du at du er en mann ca 30 år, som ikke har barn, og er i gang med å plage nye uskyldige naboer. Hva med å slutte med snus, takeaway, narkotika, naving og kjøp av horer, så sparer du pengene til noe mer fornuftig. Skaff deg en jobb der du slipper å tenke og kun trenger å bruke armer og ben. Bli voksen og ta ansvar for din egen og svært egoistiske oppførsel. Hilsen tidligere nabo. Anonymkode: 0017b...26c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #49 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (16 timer siden): De andre naboene liker å spille musikk og/eller la barna sine lager lyder. Det er en konkret nabo som er kjip, og også ønsker at det skal være musestille døgnet rundt. De andre hadde bare spilt sin egen musikk. Dessuten deler jeg vegg med den kjipe naboen. Planen er å sette høytalerene mot veggen hans. Anonymkode: 2cb21...9cb Her er jo akkurat samme klagesang fra da du var min nabo og du utsatte en annen nabo vi hadde for psykisk terror i flere år. Anonymkode: 0017b...26c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #50 Del Skrevet 14. september Doris Becker skrev (14 timer siden): Det var sterke ord. Naboskap kan være en prøvelse. Også i villastrøk. Undersøkelser viser at en av fire har kranglet med naboen. Få av konfliktene er substansielle , rettslig sett, men mange ender i fysiske reaksjoner, noen alvorlige. Hvis du setter i gang med motreaksjoner av denne typen, så kan det eskalere. Prøv å skrive logg over alt han foretar seg av ubehageligheter, og organiser deg gjerne med naboer som har samme opplevelser. Legg det så fram for styret. Forstår jeg deg rett så nytter det ikke med kommunikasjon, og han er en ubehagelig og ustabil type. Spiller du musikk kan du som noen skriver også få andre naboer på nakken, og det kan ende med at du får varsler. Ts sin historie er oppdiktet og det er han som er problemet. Ikke naboen. Anonymkode: 0017b...26c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #51 Del Skrevet 14. september Så du skal plage alle naboene fordi du misliker en? Anonymkode: 66c19...9f6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #52 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Fungerer ikke ørepropper? Lydene det er snakk om her er normale barnelyder fra 3 glade barn. Den kjipe naboen har konflikter med alle. De unge som liker å feste litt, barna som liker å utfolde seg - alle andre enn pensjonistene. Ts. Anonymkode: 2cb21...9cb Dette er jo helt likt med dine påstander fra da du var min nabo. Det er så utrolig dårlig gjort av deg å holde på slik mot uskyldige mennesker. Voksen kar på noe og 30 år. At du ikke skammer deg! Anonymkode: 0017b...26c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #53 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (17 timer siden): Fungerer ikke ørepropper? Lydene det er snakk om her er normale barnelyder fra 3 glade barn. Den kjipe naboen har konflikter med alle. De unge som liker å feste litt, barna som liker å utfolde seg - alle andre enn pensjonistene. Ts. Anonymkode: 2cb21...9cb Nei ørepropper stenger ikke ut dunke/hamre lydene fra musikken til store høy talere. Det blir som langvarig borre/banke lyder med hammer i hodet. Pga sykdommer og hjerneskade så er jeg desv uføretrygdet , fattig og ressurssvak og ikke sterk nok til å ta opp kampen med u empatiske unge fest folk som er alkoholpåvirket. Disse bare forakter deg når du gir beskjed og tar ikke hensyn eller bryr seg om dine lidelser fordi de selv er friske og vil ha det moro på din bekostning. Det er kun hån fra slike. Du kjenner at de ønsker deg død fordi jeg er en slags "jøde" eller "sigøyner" som bare er i veien for dem og ikke fortjener å leve eller ha livs kvalitet. Det er dette som er den iboende skjulte ondskapen i mange mennesker hjerter og hensynsløse adferd fordi andres menneskeverd og livskvalitet ikke betyr noe for dem. Men glem ikke at det kan komme en dag da du selv rammes av noe ondt i livet og da vil du møte alle dem som du hånet og var ond mot på din vei nedover på livets rangstige. Anonymkode: 988c5...65e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #54 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 21.53): hva ville du spilt av høy musikk (innenfor sameiets lover og regler, selvsagt) for å plage de? 90s klubbmusikk, hip hop, black metal eller hva? Anonymkode: 2cb21...9cb Hadde flyttet for lenge siden,min livskvalitet er viktigere enn naboen. Anonymkode: d51a8...cbd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 15. september #55 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 23.25): Bor i Bergen selv og har noen sånne naboen, hadde nok spilt hard rock musikk. Anonymkode: 31708...d9f Jeg er skikkelig hard rock fan så det hadde ikke virket på meg. Prøv å finne ut hva han ikke liker og så spille det på repeat. Kan feks foreslå woodpeckers from space Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #56 Del Skrevet 15. september Dubstep Anonymkode: ac138...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #57 Del Skrevet 15. september Skulle til å si at dere kunne sende en bergenser for å underholde naboen, men dere er fra Bergen selv.... Anonymkode: c2d46...891 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #58 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 21.53): hva ville du spilt av høy musikk (innenfor sameiets lover og regler, selvsagt) for å plage de? 90s klubbmusikk, hip hop, black metal eller hva? Anonymkode: 2cb21...9cb Sekkepipe 😂 Anonymkode: 0f530...9c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lavmålet Skrevet 15. september #59 Del Skrevet 15. september Samtidsmusikk eller noe anotal jazz-greier hadde seriøst gjort meg gal. Trenger ikke så mye volum heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 15. september #60 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 21.53): hva ville du spilt av høy musikk (innenfor sameiets lover og regler, selvsagt) for å plage de? 90s klubbmusikk, hip hop, black metal eller hva? Anonymkode: 2cb21...9cb Det er en sang som heter den jævla naboen, anbefaler den! De vil forstå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå