Gå til innhold

Når du hater naboen intenst....

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Å fyttihelvete, tror dette må prøves imorgen😅

Anonymkode: 2cb21...9cb

Får håpe naboen ikke er en av de som faktisk liker det 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elektrisk Regn - Naboen Er Nynazist  på repeat!  er nok til å få de fleste til å klikke i løpet av et kvarter-fjortendagerstid! 

Anonymkode: fcfe1...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bare EN nabo, ts, eller har du flere under, ved siden, over?

I så fall er det du som er den egoistiske tufsen, og ikke naboen din. 

ikke vær så barnslig og passiv aggressiv og ødelegg livet til alle rundt deg! 

Anonymkode: 517ed...9dd

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da spiller du Jazz musikk, høyt! Det er så jævlig irriterende musikk stil. Hilsen en fra Bergen

Anonymkode: 4bdd1...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har du bare EN nabo, ts, eller har du flere under, ved siden, over?

I så fall er det du som er den egoistiske tufsen, og ikke naboen din. 

ikke vær så barnslig og passiv aggressiv og ødelegg livet til alle rundt deg! 

De andre naboene liker å spille musikk og/eller la barna sine lager lyder. Det er en konkret nabo som er kjip, og også ønsker at det skal være musestille døgnet rundt. De andre hadde bare spilt sin egen musikk. Dessuten deler jeg vegg med den kjipe naboen. Planen er å sette høytalerene mot veggen hans.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da spiller du Jazz musikk, høyt! Det er så jævlig irriterende musikk stil. Hilsen en fra Bergen

Anonymkode: 4bdd1...9a6

Jeg elsker jo jazz, ikke frijazz, men god gammel jazz blir perler for svin. Men noe atonal frijazz, derimot, hahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De andre naboene liker å spille musikk og/eller la barna sine lager lyder. Det er en konkret nabo som er kjip, og også ønsker at det skal være musestille døgnet rundt. De andre hadde bare spilt sin egen musikk. Dessuten deler jeg vegg med den kjipe naboen. Planen er å sette høytalerene mot veggen hans.

«Et øye for et øye gjør verden blind» Gandhi

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

«Et øye for et øye gjør verden blind» Gandhi

Er uaktuelt å vende det andre kinn til her i gården, da blir det bare nye bitchslaps. Syns det er på tide å være kjip tilbake etter å ha vært ålreit i lang tid.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krabbeklo i undiken på repit

Anonymkode: 9792d...c89

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig dårlig ide å prøve å gjøre gjengjeld på den måten 

Dere burde jo å-prøve å få litt dialog. For veldig mange er det faktisk støyende med "barnelyder" OG man kan faktisk prøve å holde barnelyder litt nede når man er innendørs / nærme andre folk. 

Så da er det jo litt avhengig av hvor mye lyder barna dine faktisk lager. Jeg tror når man er foreldre selv så blir man litt immun for hvor mye lyd det faktisk er 

Så må naboen også innfinne seg med at det må være litt lyd 

Men kan man inngå kompromiss - er det visse lyder som er mer plagsomme , visse tider ++ så kan man prøve å ta litt hensyn

For gjengjelder du synes jeg du er like kjip som du synes naboen er.  

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

newman01 skrev (10 timer siden):

Finsk speedmetal

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Gammel Satyricon gjør jobben \m/

Anonymkode: 29dbb...b82

Er jo ikke noe poeng å spille bra musikk. Spill Naboen av Prima Vera. Sendte deg link, Ts😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du forklare hvorfor du vil forstyrre og plage naboen ? Det høres ondskapsfullt ut. Selv lider jeg av utmattelse og blir sliten av støy og plagsomme lyder pga sykdommen. Har gode dager hvor jeg er nesten frisk, men oftest sliten og må bruke ørepropper...

Anonymkode: 988c5...65e

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser nok på deg også, som den kjipe, fæle naboen. 

Endret av Melus
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var sterke ord. Naboskap kan være en prøvelse. Også i villastrøk. Undersøkelser viser at en av fire har kranglet med naboen. Få av konfliktene er substansielle , rettslig sett, men mange ender i fysiske reaksjoner, noen alvorlige. Hvis du setter i gang med motreaksjoner av denne typen, så kan det eskalere. Prøv å skrive logg over alt han foretar seg av ubehageligheter, og organiser deg gjerne med naboer som har samme opplevelser. Legg det så fram for styret. Forstår jeg deg rett så nytter det ikke med kommunikasjon, og han er en ubehagelig og ustabil type. Spiller du musikk kan du som noen skriver også få andre naboer på nakken, og det kan ende med at du får varsler.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til dere som gir råd og støtte til hvordan plage og mobbe naboen , tenk dere om, for dere heier faktisk på en ond oppførsel ! 

Mange av oss som er lyd sensitive er faktisk syke og sliter med helsen !!!  Jeg har selv vært utsatt for ondskap pga at jeg sa ifra at jeg trenger ro fra fra høy musikk og ba dem dempe musikken fordi jeg har ME og kronisk migrene og derfor er lyd sensitiv. Dette ble jeg ledd og hånet av naboer med god helse. For de forstod ikke at mitt handikapp gjør meg sårbar.

I stedet for å støtte ts til ond oppførsel burde dere heller oppfordre ts til å lære opp sine barn til å vise høflighet og medmenneskelighet og ikke mobbe andre bare fordi noen foreldre føler seg krenket av at barna er uoppdragne og tar hensyn til andre for barn speiler sine foresatte.  Ikke glem at dere bare ser den ene siden av saken og ikke kjenner til ts sin nabos helsetilstand eller hvordan ts selv oppfører seg til hverdags. Å hate noen for at de har handikapp, har svakheter og sykdommer, det er det bare narsissister som gjør, for de mangler helt empati og forståelser for andre mennesker. De er bare opptatt av sitt eget uten å ta hensyn til andre.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett på gammel bergensmusikk! Sånn som madam felle og andre sanger🙊

Anonymkode: 8496d...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Til dere som gir råd og støtte til hvordan plage og mobbe naboen , tenk dere om, for dere heier faktisk på en ond oppførsel ! 

Mange av oss som er lyd sensitive er faktisk syke og sliter med helsen !!!  Jeg har selv vært utsatt for ondskap pga at jeg sa ifra at jeg trenger ro fra fra høy musikk og ba dem dempe musikken fordi jeg har ME og kronisk migrene og derfor er lyd sensitiv. Dette ble jeg ledd og hånet av naboer med god helse. For de forstod ikke at mitt handikapp gjør meg sårbar.

I stedet for å støtte ts til ond oppførsel burde dere heller oppfordre ts til å lære opp sine barn til å vise høflighet og medmenneskelighet og ikke mobbe andre bare fordi noen foreldre føler seg krenket av at barna er uoppdragne og tar hensyn til andre for barn speiler sine foresatte.  Ikke glem at dere bare ser den ene siden av saken og ikke kjenner til ts sin nabos helsetilstand eller hvordan ts selv oppfører seg til hverdags. Å hate noen for at de har handikapp, har svakheter og sykdommer, det er det bare narsissister som gjør, for de mangler helt empati og forståelser for andre mennesker. De er bare opptatt av sitt eget uten å ta hensyn til andre.

Om man ikke klarer normale lyder fra naboer får man flytt til et øde sted…

Anonymkode: 8496d...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Fungerer ikke ørepropper? Lydene det er snakk om her er normale barnelyder fra 3 glade barn. Den kjipe naboen har konflikter med alle. De unge som liker å feste litt, barna som liker å utfolde seg - alle andre enn pensjonistene. Ts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...