AnonymBruker Skrevet 13. september #1 Del Skrevet 13. september hva ville du spilt av høy musikk (innenfor sameiets lover og regler, selvsagt) for å plage de? 90s klubbmusikk, hip hop, black metal eller hva? Anonymkode: 2cb21...9cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #2 Del Skrevet 13. september Tror jeg hadde brukt mer energi på å flytte til en annen plass, uten naboer. Anonymkode: 1d7b8...5c5 26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #3 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tror jeg hadde brukt mer energi på å flytte til en annen plass, uten naboer. Anonymkode: 1d7b8...5c5 Det har jeg ikke råd til, gitt. Anonymkode: 2cb21...9cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #4 Del Skrevet 13. september Hvor er dette trådstarter? Anonymkode: bf1f0...ae2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #5 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor er dette trådstarter? Anonymkode: bf1f0...ae2 Bergen. Hvordan det? Anonymkode: 2cb21...9cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #6 Del Skrevet 13. september Kanskje noe panfløyte eller annen zen spa-musikk, mtp at jeg da mest sannsynlig hadde hatt et alvorlig problem med meg selv og sinnet mktt og hadde trengt å finne litt ro i sjela. Ta deg sammen. Anonymkode: 5a237...3c7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momma Skrevet 13. september #7 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bergen. Hvordan det? Anonymkode: 2cb21...9cb Her jeg bor, hadde RAI-RAI i det uendelige gjort nytten, men jeg er litt usikker på bergensere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #8 Del Skrevet 13. september Hvorfor skal du spille høy musikk? Skremme han bort? Anonymkode: 3ea7e...38a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #9 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (18 minutter siden): hva ville du spilt av høy musikk (innenfor sameiets lover og regler, selvsagt) for å plage de? 90s klubbmusikk, hip hop, black metal eller hva? Anonymkode: 2cb21...9cb Sett på "Brittas fitta" på repeat du Anonymkode: 58425...fa4 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Fox Skrevet 13. september #10 Del Skrevet 13. september https://youtu.be/SzY0T2IlI3Q?si=LRdve33Yn9EM3Ybe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #11 Del Skrevet 13. september Hva er grunnen til at du hater din nabo? Anonymkode: ed128...d4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #12 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er grunnen til at du hater din nabo? Anonymkode: ed128...d4b Kjiping mot barna mine og de andre barna i nabolaget. Ordentlig ondskapsfull tufs. Anonymkode: 2cb21...9cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #13 Del Skrevet 13. september Skru opp bassen Anonymkode: 64d5c...538 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momma Skrevet 13. september #14 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjiping mot barna mine og de andre barna i nabolaget. Ordentlig ondskapsfull tufs. Anonymkode: 2cb21...9cb Da må det bli Kaptein Sabeltann. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 13. september #15 Del Skrevet 13. september Finsk speedmetal 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #16 Del Skrevet 13. september Gammel Satyricon gjør jobben \m/ Anonymkode: 29dbb...b82 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #17 Del Skrevet 13. september Enig med speed metal eller noe happy hardcore. Sist, men ikke minst Florence Foster Jenkins med "Queen of the night". Anonymkode: 67d85...723 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #18 Del Skrevet 13. september System of a down, eller Korn? Synes kaptein Sabeltann var et godt forslag også. Særlig om du selv gauler med "Kongen av haaaaaaaavet" 😂 Badebussen er jo også ganske fengende. Med tanke på at du bor i Bergen, så kunne du jo spilt Vålerenga-musikk? De har ganske mye bra, med futt i. Vurdert å begynne å spille trompet eller noe i den duren? Alternativt så kan du borre i veggene, og ikke være så effektiv at du tar å markerer alle stedene for så borre alt på en gang men spre det utover. Dersom du har ting å henge opp da, masse hull uten noen ting er teit. Og så håper jeg selvfølgelig at du og dine naboer melder i fra til styret når han går over streken. Anonymkode: 55adc...72d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #19 Del Skrevet 13. september newman01 skrev (25 minutter siden): Finsk speedmetal Å fyttihelvete, tror dette må prøves imorgen😅 Anonymkode: 2cb21...9cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #20 Del Skrevet 13. september Bor i Bergen selv og har noen sånne naboen, hadde nok spilt hard rock musikk. Anonymkode: 31708...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå