AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #41 Del Skrevet 7. oktober 2024 Savner ikke å være ung. Har det bedre som voksen. Anonymkode: d3b6a...451 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #42 Del Skrevet 9. oktober 2024 jeg er 42 og synes slutten av 30-årene og videre har vært en veldig bra tid. I 20-årene var jeg sorgløs, men også planløs og hadde lav selvtillit. I 30-årene ble jeg mor, noe jeg syntes var forferdelig tøft de første årene, og forholdet gikk dukken. Andre kjipe ting skjedde også. Endelig har ting roet seg og jeg har "funnet meg selv". Bor endelig i en leilighet som føles som hjemme, uten samboer, noe jeg trives veldig godt med. Eneste er at det er irriterende å faktisk merke alderen på kroppen i visse situasjoner. At en tur på byen sitter lenger i kroppen og hodet, at jeg merker det mer i kroppen etter en hard treningsøkt og faktisk må passe på at jeg ikke overanstrenger meg. Litt muffintop (litt på magen). Anonymkode: a400b...e37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 9. oktober 2024 #43 Del Skrevet 9. oktober 2024 (endret) 38 år her, ikke tilfreds. Er blitt skallet. Blir ikke tryggere med alderen. Er regelrett ulykkelig. Livet var best før fylte 20. Etter det har jeg bare følt på utenforskap. Kanskje jeg hadde vært tilfreds om jeg hadde hatt et liv som 38 åringer flest. Endret 9. oktober 2024 av DelvisPresley 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #44 Del Skrevet 10. oktober 2024 Jeg er 42, og synes det er helt ok. Eneste gangen alderen har "Plaget" meg er da jeg var enslig og barnløs, og skikkelig følte på at den biologiske klokken tikket. Nå har jeg både mann og de barna jeg har lyst på, og da føler jeg alderen er irrelevant. Jeg har ikke noen "beste alder". Annet enn frykten for å ikke rekke å få barn før fruktbarheten gikk åt skogen, har ikke alderen min vært noe jeg har tenkt på. Anonymkode: 8ddf2...88a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #45 Del Skrevet 10. oktober 2024 Veldig begeistret over hele reisen så langt ✨ Og takknemlig for hvert år jeg får i gave ❤️ Glad for å få hele opplevelsen. Også det å føle seg eldre. Anonymkode: 66f89...2c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #46 Del Skrevet 10. oktober 2024 Er cirka 50 og lykkelig barnløs. Den beste tiden var 4-7 år. Gikk ikke i barnehagen, ingen bekymringer, lite plikter og fullstendig sorgløs. Alt var nytt og spennende og man var begeistret over noe flere ganger per dag. Rumpetroll i en liten dam, å fange stingsild i flasker, hjelpe bestemor med å mate sauene, en tante som hadde lært å lage pizza på skolekjøkkenet (ligner ikke mye på den pizzaen vi spiser nå :D). Alt var så enkelt. Som voksen vil jeg si etter 40. Trygg på meg selv, god lønn, vet hva jeg finner meg i og ikke, og er ikke ute etter å please noen lenger. Utseende har jeg aldri brydd meg om, så det er det samme for meg. Anonymkode: 95f4d...b7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå