KristinF Skrevet 13. september #41 Del Skrevet 13. september Høres ut som lavt blodtrykk. Gå til fastlege eller legevakt. Ingenting akutt med dette at du trenger å ringe 113 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #42 Del Skrevet 13. september KristinF skrev (1 time siden): Høres ut som lavt blodtrykk. Gå til fastlege eller legevakt. Ingenting akutt med dette at du trenger å ringe 113 Du kan ikke vurdere om det er akutt eller ei. Anonymkode: de901...5ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #43 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kanskje skal jeg prøve litt beroligende i første omgang. Anonymkode: de901...5ae Jeg synes dette høres ut som en god idé. Ser det er noen timer siden. Hvordan gikk det TS, føler du deg litt bedre? Anonymkode: a1c7d...12d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #44 Del Skrevet 13. september Hvis du har beroligende liggende så virker det jo som om du har slitt med noe angst før så da er det vel mest sannsynlig det nå og men er du bekymret så ringer du legevakten. Ingen her som kan garantere deg noe. Anonymkode: 4c8fd...d87 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #45 Del Skrevet 13. september Presten? Anonymkode: cf97b...127 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #46 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Presten? Anonymkode: cf97b...127 Hva? Anonymkode: de901...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #47 Del Skrevet 13. september Hva ble det til? Anonymkode: 6625c...db7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #48 Del Skrevet 14. september Ring ambulant akutteam kl 0900. Anonymkode: bf653...214 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #49 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ring ambulant akutteam kl 0900. Anonymkode: bf653...214 Vet ikke hva det er Anonymkode: de901...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #50 Del Skrevet 14. september Hva betyr det at symptomene blir mindre når jeg er distrahert? Anonymkode: de901...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #51 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (19 timer siden): Nå kan det jo hende det står om liv🤷♀️ Anonymkode: de901...5ae Det gjør det neppe siden pasienten er istand til å skrive innlegg her inne. Anonymkode: b7f14...f85 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #52 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hva betyr det at symptomene blir mindre når jeg er distrahert? Anonymkode: de901...5ae Da er det enda mer sannsynlig at det er angst. Anonymkode: a1c7d...12d 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #53 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Vet ikke hva det er Anonymkode: de901...5ae Hjalp medisinen? Anonymkode: f3158...40b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #54 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 13.11): Hjalp medisinen? Anonymkode: f3158...40b Endte opp med å dra til legen, som sjekket meg og sa at jeg var frisk. Anonymkode: de901...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #55 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 14.38): Legevakt eller 113? Anonymkode: de901...5ae Er det du som har skrevet akkurat slike innlegg flere ganger de siste ukene / mnd? Anonymkode: 90999...254 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #56 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 12.19): Hva betyr det at symptomene blir mindre når jeg er distrahert? Anonymkode: de901...5ae Angst. Har du sjekket deg for cøliaki, stoffskiftesykdom, adhd? Anonymkode: 90999...254 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #57 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Endte opp med å dra til legen, som sjekket meg og sa at jeg var frisk. Anonymkode: de901...5ae Så fint å høre det går bra med deg. 😊 Jeg er uenig med legen, og håper du kan få hjelp med de psykiske helseproblemene dine. Psykisk sykdom er like reelt som fysisk, og fortjener like bra behandling. Har du noen å snakke med? Anonymkode: d6fcc...a0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ahmed7777 Skrevet 16. september #58 Del Skrevet 16. september Jeg fikk det å det var krystallsyken. Jeg ble henvist til kiropraktor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #59 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 14.38): Legevakt eller 113? Anonymkode: de901...5ae Hvis du føler du dør ring 113 Hvis du har store smerter ring legevakten Anonymkode: a6fd3...222 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #60 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Endte opp med å dra til legen, som sjekket meg og sa at jeg var frisk. Anonymkode: de901...5ae Får du hjelp for psyken? Anonymkode: f3158...40b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå