askjiir Skrevet 11. oktober #301 Del Skrevet 11. oktober (endret) Irak skrev (8 minutter siden): Håper for hennes del at hun er fornøyd med sin avgjørelse, om det er riktig for henne... Hun virker impulsiv, nonchalant og lite reflektert, det er ikke mye dybde her for øyeblikket. Alvoret har enda ikke sunket inn, men jeg tror hun vil angre i rimelig nær fremtid. Endret 11. oktober av askjiir 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 11. oktober #302 Del Skrevet 11. oktober Village skrev (9 minutter siden): Jo mer du forsvarer TS og jo mer du angriper meg jo mer sikker blir jeg, og sikkert flere andre, på at du og TS bruker samme tastatur. Selvinnsikt. Skaff det. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 11. oktober #303 Del Skrevet 11. oktober askjiir skrev (3 minutter siden): Hun virker impulsiv, nonchalant og lite reflektert, det er ikke mye dybde her for øyeblikket. Alvoret har enda ikke sunket inn, men jeg tror hun vil angre i rimelig nær fremtid. Du kjenner TS sin kone veldig godt. At du vet hvordan hun vil reagere i fremtiden også er jo nærmest sensasjonelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 11. oktober #304 Del Skrevet 11. oktober Village skrev (15 minutter siden): TS er drittsekken fordi han henger ut kona si på dette forumet. Kona har bare fortalt om en fantasi hun har og det må være lov i alle forhold. Men er han drittsekk? Eller er han kvinne? Eller 'kjerring' som du også har kalt ham? Eller er han en fantasifigur? Du har nye innfallsvinkler i hvert innlegg. Hva er det som trigger deg så enormt i denne saken? Forumet er anonymt. Om kona skulle se dette, hva så? Hun er aldri omtalt ondsinnet fra ham? Tvert i mot virker det jo som de klarer å være siviliserte i dette(kanskje en iboende mangel på lidenskap i forholdet er en av grunnene til at...). Hvem mener du han skulle luftet sine tanker med? Det er ikke så enkelt for oss menn alltid. Forleden var det verdensdagen for psykisk helse. Tipper dine livsverdier og holdninger til hvordan en EKTE MANN er ikke helt går overens med det de sier der. Du fremstår rett og slett som en underlig fyr når man leser dine innlegg i denne tråden. Som jeg har skrevet tidligere, alt fra hyggelig fortellende til sjikanerende belærende. 7 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 11. oktober #305 Del Skrevet 11. oktober Village skrev (9 minutter siden): Du kjenner TS sin kone veldig godt. At du vet hvordan hun vil reagere i fremtiden også er jo nærmest sensasjonelt. Vet ikke. Tror. Godt mulig jeg tar feil. Jeg tipper sannsynligheten for at hun kommer grinende tilbake er 60% 🤷♂️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 11. oktober #306 Del Skrevet 11. oktober askjiir skrev (Akkurat nå): Vet ikke. Tror. Godt mulig jeg tar feil. Jeg tipper sannsynligheten for at hun kommer grinende tilbake er 60% 🤷♂️ Du er patetisk askjiir/TS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 11. oktober #307 Del Skrevet 11. oktober Village skrev (Akkurat nå): Du er patetisk askjiir/TS. Jeg kan love deg at du er langt mer patetisk 👍 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 11. oktober #308 Del Skrevet 11. oktober "Når kvinner febrilsk forsvarer enn mann som oppfører seg uredelig mot en kvinne så er mannen ikke bare en kvinne, men en kvinne kvinnene kjenner meget godt." Village, 11.10.24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 11. oktober #309 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (10 timer siden): Trådstarter her: Det har ikke gått så bra, så dine antakelser er riktige. Hun har nå sagt at hun ønsker å ha sex med andre og at det gjerne må skje innenfor ekteskapet vårt med eller uten meg - og at hun ikke ønsker at det skal bety slutten på forholdet vårt om jeg ikke ønsker å delta. For meg er det som jeg har sagt tidligere helt uaktuelt. Jeg skrev jo tidligere her at jeg har vurdert swinging, men etter å ha lest om det og sett dokumentarer så kjenner jeg på mine følelselser at jeg ikke er i nærheten av å kunne delta på noe slikt. Så vi har kommet frem til at forholdet vårt er over. Hun skal ikke gjøre noe i seksuell retning av andre før vi formelt er slutt, og det syns jeg er ryddig av henne. Så nå holder vi på med praktiske ting rundt oppløsningen av forholdet. Jeg syns i ettertid at jeg fikk mye nyttige tilbakemeldinger i denne tråden, både fra det ene og andre perspektivet. Men vil si at du @Village har en oppførsel her som jeg for din egne og din omgangskrets sin del ikke brukes i det virkelige liv. Anonymkode: 516fb...8d7 Tenker at du skal være fornøyd med dette resultatet. Hun ønsket å endre forutsetningene for deres ekteskap på en måte som ikke du kunde være med på. Du klarte å stå mot fristelsen å prøve noe som er håpløst. Så mye bedre at det blir ryddig avsluttet. Ja, som andre skriver skal du ikke se bort fra at hun kommer å prøve å få deg og dere tilbake. Min anbefaling er at du nå bare tar et endelig beslutt om at dere to er noe som hører fortiden til, uansett. Så at du står i det. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 11. oktober #310 Del Skrevet 11. oktober Village skrev (3 timer siden): TS er drittsekken fordi han henger ut kona si på dette forumet. Kona har bare fortalt om en fantasi hun har og det må være lov i alle forhold. Hun har fortalt om en fantasi ja. Hun har også fortalt at hun skal gjennomføre den fantasien, uansett hva TS vil eller ikke vil. Dette er viktig for henne og hun er klar over at mye kastes på båten for å oppfylle den fantasien. Dette har hun tenkt, ment og avgjørt før TS skrev på dette forumet. Det er to helt motstridende ønsker og de lar seg ikke forene. Eneste måten å forene dette på er om en eller begge firer på sine krav/ønsker... men begge er tydelige på at det ikke er aktuelt. Det ville være å gå på akkord med seg selv. Videre, hvorfor mener du TS henger ut kona? Sånn jeg leser alle innleggende er han svært respektfull og redelig i omtalen av henne. Han ytrer ingen negative ting om henne, han klager ikke, han rakker ikke ned, han slenger ikke ut med leppa... han formulerer seg kun "dette sa hun" og "dette sa jeg". Om noe synes jeg det viser stor kjærlighet og respekt ovenfor kona. Men for å spille spillet ditt; hva skulle kona og TS heller gjort? - Kona er tydelig på at dette er noe hun skal gjennomføre, innenfor eller utenfor ekteskapet. - TS er tydelig på at det ikke kan være noe forhold om hun skal gjennomføre dette. To meninger som ikke er kompatible... hva er ditt forslag til å kombinere to ønsker som ikke lar seg kombinere? 2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 11. oktober #311 Del Skrevet 11. oktober askjiir skrev (3 timer siden): Hun virker impulsiv, nonchalant og lite reflektert, det er ikke mye dybde her for øyeblikket. Alvoret har enda ikke sunket inn, men jeg tror hun vil angre i rimelig nær fremtid. Det har du ingen grunnlag for å hevde. Det kan godt være hun vil angre... men det er vel så mulig at hun ikke vil det. Det vil bare tiden vise. Du vet ikke hvor lenge hun har båret på dette ønsket og hvor mye hun har grublet igjennom saken. Du vet ikke hvor mye hun har veid det ene opp mot det andre. Du kan ikke bruke ditt eget verdigrunnlag og sette det inn i andres situasjon og meninger. Siden du ikke vet hvor sterkt hennes ønske om å ha sex med andre er, så kan du heller ikke si noe om verdien av det ønsket versus verdien av forholdet. I den grad det finnes en fasit i denne saken, så er det i hvert fall ingen av oss på internett som sitter på den. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 12. oktober #312 Del Skrevet 12. oktober (endret) Even Tuell skrev (7 timer siden): Du kan ikke bruke ditt eget verdigrunnlag og sette det inn i andres situasjon og meninger. Dette er det mest blodfattige jeg har lest. Alle bruker sitt verdigrunnlag i en diskusjons tråd og det samme gjør du selv. Endret 12. oktober av askjiir 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 12. oktober #313 Del Skrevet 12. oktober askjiir skrev (1 time siden): Dette er det mest blodfattige jeg har lest. Alle bruker sitt verdigrunnlag i en diskusjons tråd og det samme gjør du selv. Alle gjør ikke det nei... Det går fint an på å være diplomatisk selv om man ikke er enig.... 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 12. oktober #314 Del Skrevet 12. oktober Irak skrev (7 minutter siden): Alle gjør ikke det nei... Det går fint an på å være diplomatisk selv om man ikke er enig.... Jo alle gjør det på en eller annen måte, nå gjorde du det også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 12. oktober #315 Del Skrevet 12. oktober askjiir skrev (2 minutter siden): Jo alle gjør det på en eller annen måte, nå gjorde du det også. Respekt er en verdi sånn sett. Det er ikke alle som respekterer hverandre her inne. Så er det slik at man er ofte annerledes på nett enn i virkeligheten, så det kan du faktisk ikke vite. Jeg opplever at innleggene dine bærer ofte preg av bastante og påståelige uttalelser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 12. oktober #316 Del Skrevet 12. oktober Irak skrev (Akkurat nå): Jeg opplever at innleggene dine bærer ofte preg av bastante og påståelige uttalelser. Jeg opplever at du ikke står for noenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 12. oktober #317 Del Skrevet 12. oktober askjiir skrev (1 minutt siden): Jeg opplever at du ikke står for noenting. Da kan du ikke ha lest innleggene mine, eller forstått budskapet i dem. Respekt og Likeverd 💕. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 12. oktober #318 Del Skrevet 12. oktober Village skrev (16 timer siden): Det er vel dette du har reagert på TS: "Jeg mener at TS skulle ha snakket med kona si og latt være å legge ut konas fantasier her til hets og negativ rådgivning fra slike som deg. Jeg mener at TS gjør så galt at han ikke kunne gjort det noe verre enn det han gjør. Han svikter sin kone på alle måter i denne saken på en måte som langt overgår det å være sexuelt utro. Kona til TS fortjener en langt bedre mann enn TS i mine øyne. Og TS fortjener en kone som deg." Og det mener jeg enda mer oppriktig etter at du har fornyet debatten med at du avslutter forholdet til din kone pga denne fantasien. Dette har absolutt intet med mine omgangskrets å gjøre TS. Kun med at du etter min oppfatning oppfører deg som en drittsekk overfor din kone når du holder på med dette. Hvis det er riktig det du skriver. De lovet begge å være trofaste resten av livet men dama ombestemte seg, så da er han drittsekk? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 12. oktober #319 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (På 4.10.2024 den 18.49): Synes det virker som dere hadde en god samtale om dette, med tanke på det siste innlegget ditt. Hun bekrefter at hun ikke allerede har noen i kikkerten. Og du foreslo at swinging kan være en bedre tilnærming og at dere kan kanskje tenke på dette som et alternativ fremover. Og hvis det er slik at hun tenner på å møte en fremmed, ha sex og så er det over så er vel swinging perfekt. Dette kan man vel gjennomføre på en slik klubb. Ellers så er jeg en av dem som antakelig hadde vurdert å ta steget sammen med konen angående swinging eller trekant med annen mann. Men jeg hadde nok ikke vært interessert i såkalt åpent forhold. Hvor begge parter kan treffe og date andre. Da blir det noe mye mer enn bare sex tenker jeg. Anonymkode: b5d7d...956 Swinging er en av variantene av åpent forhold. En misforståelse er at "åpent forhold" betyr "ligg med alle, hvem som helst etc etc" De fleste åpne forhold har veldig klare rammer, og jeg kan ikke komme på et eksempel der de ligger vilt rundt.. Så jo, om du er interessert i swinging, er du interessert i åpent forhold da det dekker alt som ikke er monogami 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 12. oktober #320 Del Skrevet 12. oktober Irak skrev (1 minutt siden): Da kan du ikke ha lest innleggene mine, eller forstått budskapet i dem. Respekt og Likeverd 💕. En random TS: Konen har tømt bankkontoen min i dag og reist utenlands med en elsker!😭😭😭 Irak: Tja.. tihihi.. folk gjør mange underlige ting her i livet.. Vi er ikke perfekte og må alle se inn i oss selv. Tror du at du er bedre enn henne kanskje ❤️😸💘💥 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå