Gå til innhold

Fruen har foreslått åpent(åpnere) forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Village skrev (13 minutter siden):

Jeg hisser meg ikke opp. Jeg sier bare det jeg oppriktig mener i form av at TS oppfører seg  meget dårlig overfor sin kone hvis det han skriver er sant. At du synes det hadde vært greit hvis din mannlige partner hadde oppført seg som TS sier bare at du krever lavere moralsk standard på din mann enn jeg oppfatter som et absolutt minimum av moralsk standard for alle menn.

Hva er det du bygger dette absolutte minimum moralske imperativet ditt på da? Og hvorfor er det annerledes for menn enn for kvinner?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Village skrev (24 minutter siden):

Jeg hisser meg ikke opp. Jeg sier bare det jeg oppriktig mener i form av at TS oppfører seg  meget dårlig overfor sin kone hvis det han skriver er sant. At du synes det hadde vært greit hvis din mannlige partner hadde oppført seg som TS sier bare at du krever lavere moralsk standard på din mann enn jeg oppfatter som et absolutt minimum av moralsk standard for alle menn.

Det var da voldsomt til dramatikk. At jeg ikke hadde reagert på dette er ikke ensbetydende med at jeg "krever lav moralsk standard", det betyr bare at jeg synes det er fint at mannen får diskutert temaet med noen. Kan til og med dra det så langt at det er positivt at han hadde tatt forslaget mitt såpass seriøst at han hadde hatt behov for å lufte tankene sine rundt det. 

Anonymkode: af986...c0b

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det var da voldsomt til dramatikk. At jeg ikke hadde reagert på dette er ikke ensbetydende med at jeg "krever lav moralsk standard", det betyr bare at jeg synes det er fint at mannen får diskutert temaet med noen. Kan til og med dra det så langt at det er positivt at han hadde tatt forslaget mitt såpass seriøst at han hadde hatt behov for å lufte tankene sine rundt det. 

Anonymkode: af986...c0b

Ekte mannfolk diskuterer tydeligvis ikke slikt. De bukker og takker for å få muligheten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det var da voldsomt til dramatikk. At jeg ikke hadde reagert på dette er ikke ensbetydende med at jeg "krever lav moralsk standard", det betyr bare at jeg synes det er fint at mannen får diskutert temaet med noen. Kan til og med dra det så langt at det er positivt at han hadde tatt forslaget mitt såpass seriøst at han hadde hatt behov for å lufte tankene sine rundt det. 

Anonymkode: af986...c0b

At du synes det er greit at mannen din legger ut ditt privatliv på et debattforum i stedet for å diskutere ditt privatliv med deg fremstår for meg som kverulering. Jeg tror rett og slett ikke på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...