Gå til innhold

Fruen har foreslått åpent(åpnere) forhold

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Trådstarter her: Det stemmer. Hun sier at hun er blitt så "gammel" at dette er siste sjanse til å få prøvd sine drømmer og fantasier, og ikke risikere å angrende igjen. Det må hun få lov å mene, men den reisen blir uten meg. Det er jo kjipt, men som alle sikkert skjønner, meg selv og henne inkludert, så er det vel i vårt forhold som i alle andres også andre ting som over tid har blitt kjedeligere, mer satt og mindre relasjonelt positivt. Så kanskje vi hadde havnet der uansett, hvem vet. Jeg har hvert fall tenkt å se fremover, selv om det blir tunge tider en stund nå.

Anonymkode: 516fb...8d7

Bra dere fikk avklart dette på en voksen måte.

Av og til vokser man fra hverandre, og det å da kunne skilles som venner er en bragd i seg selv. 

Håper dere kommer frem til løsning som passer dere og barna og ønsker dere begge lykke til på deres vei videre. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

askjiir skrev (12 timer siden):

Hun virker impulsiv, nonchalant og lite reflektert, det er ikke mye dybde her for øyeblikket. Alvoret har enda ikke sunket inn, men jeg tror hun vil angre i rimelig nær fremtid. 

Hva får deg til å mene dette?

For alt du vet kan hun ha tenkt disse tankene i tosifret antall år før hun luftet dem. 

Ingenting impulsivt ble gjort, da de har hatt samtaler over flere uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no shame skrev (42 minutter siden):

Hva får deg til å mene dette?

For alt du vet kan hun ha tenkt disse tankene i tosifret antall år før hun luftet dem. 

Ingenting impulsivt ble gjort, da de har hatt samtaler over flere uker..

At hun foreslo det og fortsatte å mase om det til en mann med et helt annet livssyn, hun mente at det ikke var noen "big deal". Da er man tonedøv og godt mulig ikke særlig intelligent.

Endret av askjiir
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (12 timer siden):

Jeg regner med hun vil løpe grinende tilbake til han om noen måneder etter å ha vært en seksuell kasteball blant x antall menn

Hva får deg til å tro at hun blir en kasteball?

Hvorfor ønsker du en oppdatering med at andre har det vondt? 🤯

Du virker å være ekstremt fordomsfull. Umulig å ta en debatt seriøst når du skriver slike ting.

Hilsen ikkemonogam kvinne som aldri har vært kasteball, men som evner å se at alle ikke tenker som meg på alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (Akkurat nå):

At hun foreslo det og fortsatte å mase om det til en mann med et helt annet livssyn. Da er man tonedøv og godt mulig ikke særlig intelligent.

Nå blander du korta.

Først er hun impulsiv (tenker ikke over ting), eller så maser hun om det (tenker mye på ting).

Virker som du bare slenger ut uttrykk uten særlig substans..

Om måten det ble gjort på er å anbefale, er en ting. Men å regelrett ønske noen vondt og håpe på en oppdatering vedr hvor dårlig det har gått, tyder på intelligens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

askjiir skrev (42 minutter siden):

Imagine my shock.

Hersketeknikker også nå?

Du påstår at andre virker nonchalant, impulsive, mindre intelligent etc.

Du maner samtidig frem andres ulykke, nekter å svare på konkrete ting, men bytter tema, du bedriver hersketeknikker ved å gjøre en greie ut av andres sivilstatus.. Si meg, hva er målet ditt?

Endret av no shame
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (10 minutter siden):

En random TS: Konen har tømt bankkontoen min i dag og reist utenlands med en elsker!😭😭😭

Irak: Tja.. tihihi.. folk gjør mange underlige ting her i livet.. Vi er ikke perfekte og må alle se inn i oss selv. Tror du at du er bedre enn henne kanskje ❤️😸💘💥

Jeg tror ikke jeg er bedre enn noen, bare annerledes...

Vi er heldigvis ulike, og takk og lov for det 👏👏👏👏

Noe annet hadde vært veldig veldig kjedelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (1 time siden):

Dette er det mest blodfattige jeg har lest. Alle bruker sitt verdigrunnlag i en diskusjons tråd og det samme gjør du selv.

Ikke uten å evne å se at ande tenker ulikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no shame skrev (26 minutter siden):

Nå blander du korta.

Først er hun impulsiv (tenker ikke over ting), eller så maser hun om det (tenker mye på ting).

Virker som du bare slenger ut uttrykk uten særlig substans..

Om måten det ble gjort på er å anbefale, er en ting. Men å regelrett ønske noen vondt og håpe på en oppdatering vedr hvor dårlig det har gått, tyder på intelligens?

Denne tråden er ca en måned gammel. Den siste oppdateringen til TS før den nyere oppdateringen var at de hadde "avklart" uenigheten og at ting skulle forhåpentligvis gå greit. Alle gratulerte han og trodde ting hadde ordnet seg. Min antagelse var at konen ville fortsette å fantasere om sex med andre og at forholdet ville bli verre, jeg spurte om en oppdatering 2 uker senere og voila, hun er bare blitt enda mer besatt og nå skal de skilles 🤷‍♂️

Endret av askjiir
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

no shame skrev (1 minutt siden):

Ikke uten å evne å se at ande tenker ulikt. 

Du evner heller ikke å se at andre tenker ulikt 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (35 minutter siden):

Denne tråden er ca en måned gammel. Den siste oppdateringen til TS var at de hadde "avklart" uenigheten og at ting skulle forhåpentligvis gå greit. Alle gratulerte han og trodde ting hadde ordnet seg. Min antagelse var at konen ville fortsette å fantasere om sex med andre og at forholdet ville bli verre, jeg spurte om en oppdatering 2 uker senere og voila, hun er bare blitt enda mer besatt og nå skal de skilles 🤷‍♂️

Nei, det siste var at de har konkludert med å gå hvert til sitt..

Du tror at dette handler om noe det nødvendigvis ikke gjør. 

Du er ufin i din kommunikasjon, du bedriver hersketeknikker, du evner ikke å se at andre har andre verdier og syn enn deg selv uten å bli ufin eller ønske dem vondt.

Når du er klar til å kommunisere på en voksen måte, kan vi snakkes. 

I motsetning til deg ønsker jeg både ts og ekspartner lykke til på sin vei.

Endret av no shame
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

no shame skrev (Akkurat nå):

Nei, det siste var at de har konkludert med å gå hvert til sitt..

Gå lenger tilbake kjære deg. Det er en 2 ukers pause i tråden halvveis.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

askjiir skrev (1 minutt siden):

kjære deg

Vitner om et menneske som enten er full av dritt, har eller uten evne til å kommunisere. 

Adjø og lykke til med det ✌️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no shame skrev (4 minutter siden):

Vitner om et menneske som enten er full av dritt, har eller uten evne til å kommunisere. 

Adjø og lykke til med det ✌️

Svar på kommentaren min, ikke heng deg opp i to ord. Jeg hadde rett i min opprinnelige antagelse om hvordan ting ville gå.

Endret av askjiir
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (4 minutter siden):

Svar på kommentaren min, ikke heng deg opp i to ord. Jeg hadde rett i min opprinnelige antagelse om hvordan ting ville gå.

Tror de aller fleste som leste denne tråden skjønte hvor det bar. Men hvis du føler for å hevde deg, som du har bevist er et stort behov, bare fortsett 😚

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
no shame skrev (3 minutter siden):

Tror de aller fleste som leste denne tråden skjønte hvor det bar. Men hvis du føler for å hevde deg, som du har bevist er et stort behov, bare fortsett 😚

Nei mange skjønte ikke hvor det bar. De håpet naivt på at hun kunne legge det bak seg og alt ville bli bra igjen. 

Endret av askjiir
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

no shame skrev (1 time siden):

Bra dere fikk avklart dette på en voksen måte.

Av og til vokser man fra hverandre, og det å da kunne skilles som venner er en bragd i seg selv. 

Håper dere kommer frem til løsning som passer dere og barna og ønsker dere begge lykke til på deres vei videre. 

Trådstarter her: Skilles som venner tror jeg blir å strekke begrepet langt. Jeg er utrolig langt nede. Skamfull. Trist. Sint. Men er ikke typen til å gå rundt og vise det.

Vi har ganske store barn så forhåpentligvis vil jeg trenge å ha minst mulig med henne å gjøre i fremtiden. Jeg tenkte først å kjøpe henne ut av huset, men er nok kommet til at det er best at vi selger.

Så det å skilles som venner passer ikke. Jeg føler meg lurt rett og slett. Jeg har kastet bort store deler av livet mitt.

• Hjerte 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Trådstarter her: Skilles som venner tror jeg blir å strekke begrepet langt. Jeg er utrolig langt nede. Skamfull. Trist. Sint. Men er ikke typen til å gå rundt og vise det.

Vi har ganske store barn så forhåpentligvis vil jeg trenge å ha minst mulig med henne å gjøre i fremtiden. Jeg tenkte først å kjøpe henne ut av huset, men er nok kommet til at det er best at vi selger.

Så det å skilles som venner passer ikke. Jeg føler meg lurt rett og slett. Jeg har kastet bort store deler av livet mitt.

Veldig trist at det skulle/måtte ende sånn. Og jeg forstår skuffelsen over at din partner har vokst i en helt annen retning enn hva du håper på, trodde og trolig var ganske innstilt på.

Om venner er å strekke det langt, håper jeg du klarer og får lyst til å holde det sivilisert i fremtiden. Barna er store, men bryllup, barnebarn, dåp etc vil nødvendigvis gjøre at deres veier krysses igjen. Håper det vil gå fint for deg når du har "kommet over" det første sjokket, skuffelsen og hva jeg vil tro er en sorg over at livet slik du kjenner det og så for deg er over. 

Utrolig trist med samlivsbrudd. Det blir ikke kalt en "naturlig livskrise" for ingenting.

Vil ikke legge føringer, men erfaringsmessig er det bedre med en ny start et annet sted dersom man ikke MÅ beholde bopelen. Ditt sted, med dine ting og slik du vil ha det, fremfor et sted gjennomsyret med minner og opplevelser. 

Men kastet bort livet ditt? Nei, du har fått det største ut av det, nemlig Barna dine. Du har også gjort deg lærdommer og fått opplevelser som har forma deg til den du er. At det kjennes bortkastet ut, er forståelig. Men alternativet er ikke nødvendigvis bedre..

De av oss som har opplevd svik, kan skrive under på at man føler seg som verdens største dritt.

Håper fremtiden blir lysere. 😊

Endret av no shame
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

no shame skrev (2 minutter siden):

Veldig trist at det skulle/måtte ende sånn. Og jeg forstår skuffelsen over at din partner har vokst i en helt annen retning enn hva du håper på, trodde og trolig var ganske innstilt på.

Om venner er å strekke det langt, håper jeg du klarer og får lyst til å holde det sivilisert i fremtiden. Barna er store, men bryllup, barnebarn, dåp etc vil nødvendigvis gjøre at deres veier krysses igjen. Håper det vil gå fint for deg når du har "kommet over" det første sjokket, skuffelsen og hva jeg vil tro er en sorg over at livet slik du kjenner det og så for deg er over. 

Utrolig trist med samlivsbrudd. Det blir ikke kalt en "naturlig livskrise" for ingenting.

Vil ikke legge føringer, men erfaringsmessig er det bedre med en ny start et annet sted dersom man ikke MÅ beholde bopelen. Ditt sted, med dine ting og slik du vil ha det, fremfor et sted gjennomsyret med minner og opplevelser. 

Håper fremtiden blir lysere. 😊

Trådstarter her: Takk for gode og velskrevne ord. Jeg er enig i det siste du skriver. Hun har lyst å beholde huset, men har ikke råd - men vil at jeg skal kjøpe ut henne så barna får beholde barndomshjemmet. Men jo mer jeg tenker på det, jo mindre lyst har jeg å bli boende her. Alene i et så stort hus liksom. Tror det blir enklere å komme på rett kjøl i en ny og lettstelt bolig. 

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...