Fremmed fugl Skrevet 20. september #241 Del Skrevet 20. september Village skrev (5 timer siden): At du synes det er greit at mannen din legger ut ditt privatliv på et debattforum i stedet for å diskutere ditt privatliv med deg fremstår for meg som kverulering. Jeg tror rett og slett ikke på deg. Personene i HI er ikke identifiserbare for andre en dem som kjenner historien med "spillet" og hva kona sa til TS. Så skjønner ikke helt hva du tenker med denne avsporingen. Hadde TS brukt ikke anonym brukerprofil, og skrevet mye på andre tråder så kanskje noen hadde kunnet gjette seg frem til hvem det er. Men TS og kona kan utfra det som kommer frem i tråden være nesten hvem som helst som er gifte og har vært det en god stund. PS. Kan være andre tråder der andre TS'er kommer med for mye spesifikk info. Men kan ikke se at det er tilfelle her. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #242 Del Skrevet 20. september Village skrev (På 18.9.2024 den 18.44): For menn er det veldig enkelt å konkludere med at TS ikke er en ekte mann når han tar opp denne saken på et kvinneforum for å få støtte av kvinner før han har snakket med sin kone. Hva er det du babler om? Han har nettop blitt såret av kona si og er i en posisjon som kan avslutte deres relajson, så kommer du å påstår han ikke er en ekte mann?? Han trenger noen utenfra, fordi kona ikke er noen å prate med når hun er problemet. Anonymkode: a24bf...022 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 20. september #243 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hva er det du babler om? Han har nettop blitt såret av kona si og er i en posisjon som kan avslutte deres relajson, så kommer du å påstår han ikke er en ekte mann?? Han trenger noen utenfra, fordi kona ikke er noen å prate med når hun er problemet. Anonymkode: a24bf...022 Kona til TS fortalte om en fantasi om åpent forhold i et sexspill. Hvis TS er så hårsår at han blir såret av det så er det synd på han. Synd på han at han ikke klarer å takle at hans kone de siste 15 årene og mor til hans barn er ærlig om noe som veldig mange har fantasier om. Så langt er vel de aller fleste på denne debatten enige. Så starter uenigheten på denne debatten om det TS gjør med sin hårsåre sårethet. Du mener han trenger noen utenfra å snakke med fordi kona til TS er et så stort problem at han ikke kan snakke med henne. Du mener tydeligvis at fantasien til kona til TS er så uakseptabel at hun fortjener at hennes fantasi legges ut her av TS. Legges ut her for at slike som deg kan kritisere henne og gi TS råd om å gjøre det eneste riktige i din mening i form av å avslutte forholdet og finne en kvinne som ikke har så uakseptable fantasier som henne. Som i realiteten vil si som ikke er så ærlig som kona til TS at hun forteller om sine fantasier. Jeg mener derimot at TS gjør fullstendig feil da han utsetter kona si de siste 15 årene og mor til hans barn for hets og negative råd fra slike som deg. Jeg mener at TS skulle ha snakket med kona si og latt være å legge ut konas fantasier her til hets og negativ rådgivning fra slike som deg. Jeg mener at TS gjør så galt at han ikke kunne gjort det noe verre enn det han gjør. Han svikter sin kone på alle måter i denne saken på en måte som langt overgår det å være sexuelt utro. Kona til TS fortjener en langt bedre mann enn TS i mine øyne. Og TS fortjener en kone som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 20. september #244 Del Skrevet 20. september Village skrev (7 minutter siden): Kona til TS fortalte om en fantasi om åpent forhold i et sexspill. Hvis TS er så hårsår at han blir såret av det så er det synd på han. Synd på han at han ikke klarer å takle at hans kone de siste 15 årene og mor til hans barn er ærlig om noe som veldig mange har fantasier om. Så langt er vel de aller fleste på denne debatten enige. Så starter uenigheten på denne debatten om det TS gjør med sin hårsåre sårethet. Du mener han trenger noen utenfra å snakke med fordi kona til TS er et så stort problem at han ikke kan snakke med henne. Du mener tydeligvis at fantasien til kona til TS er så uakseptabel at hun fortjener at hennes fantasi legges ut her av TS. Legges ut her for at slike som deg kan kritisere henne og gi TS råd om å gjøre det eneste riktige i din mening i form av å avslutte forholdet og finne en kvinne som ikke har så uakseptable fantasier som henne. Som i realiteten vil si som ikke er så ærlig som kona til TS at hun forteller om sine fantasier. Jeg mener derimot at TS gjør fullstendig feil da han utsetter kona si de siste 15 årene og mor til hans barn for hets og negative råd fra slike som deg. Jeg mener at TS skulle ha snakket med kona si og latt være å legge ut konas fantasier her til hets og negativ rådgivning fra slike som deg. Jeg mener at TS gjør så galt at han ikke kunne gjort det noe verre enn det han gjør. Han svikter sin kone på alle måter i denne saken på en måte som langt overgår det å være sexuelt utro. Kona til TS fortjener en langt bedre mann enn TS i mine øyne. Og TS fortjener en kone som deg. Dette er jo ikke sant! Problemet er ikke at konnen fortalte om ennfamtasi i spilet, det taklet TS helt fint med å si nei og gå vodere. Problemet er at konen ikke aksepterte det neiet, og forsate og masse. Når TS fremdeles sa nei, begynte hun å prøve å manipulere han ned diverse argumenter og skjelsord som "pripen".... Forumet her er også anonymt. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #245 Del Skrevet 20. september Village skrev (10 timer siden): At du synes det er greit at mannen din legger ut ditt privatliv på et debattforum i stedet for å diskutere ditt privatliv med deg fremstår for meg som kverulering. Jeg tror rett og slett ikke på deg. Han sa tidlig i tråden at han skulle ta det opp med kona på et tidspunkt det passet, noe han gjorde. Det er helt naturlig at han fikk en liten sjokkreaksjon og ikke var klar for å diskutere dette nærmere der og da. Videre var det naturlig å lufte tankene fram mot den praten de var enige om å ta på et senere tidspunkt. Nå har de pratet sammen, og mannen hadde fått reflektert mer over problemstillingen med blant annet erfaringer og meninger fra denne tråden som forhåpentligvis hjalp ham å tenke grundigere over det. At du ikke tror meg bryr jeg meg veldig lite om. Anonymkode: af986...c0b 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 20. september #246 Del Skrevet 20. september (endret) Det er interessant å ta opp igjen starten på denne debatten hvor TS skrev: "Da kommer det frem at ho har en fantasi om å ha sex med andre. Jeg var ikke enig i det, og vi lo litt av det og gikk videre. Så etter sex denne uken, mens vi lå og snakket tok hun opp dette igjen og lurte på om vi ikke kunne snakke mer om det, og vurdere det. Hun ønsker at vi skal kunne være helt åpne med hverandre om vi treffer noen. Igjen sier jeg at dette er noe jeg ikke er interessert i og at jeg tror det er ødeleggende for ekteskapet. Hun mener jeg er litt prippen her og vi er såpass voksne at vi må kunne utvide horisonten." Så ble TS litt mer uttalt dagen etter: "Trådstarter her: Dette er helt uaktuelt for meg. Jeg kan aldri akseptere at hun har sex med andre. Da er ekteskapet over." Så ble TS enda litt mere uttalt to dager etter: "Trådstarter her: Seksuell eksklusivitet som du sier er alfa og omega for meg. Uten det faller de andre tingene bort. Økonomi og logistikk er ingen faktor for meg. Jeg klarer meg fint alene både økonomisk og med andre ting." Før TS litt senere 2. dag drar konas fantasi ut i det ekstreme. Som selvfølgelig intensiverte den allerede massive kritikken av hans kone enda mer: "Trådstarter her: Jaja, da får ho bare være tapt for meg. Klarer ikke forstå at noen kan sitte hjemme og vite at kona deres blir knullet av andre menn, mens de selv lager middag og bygger brio med ungene og venter spent på at hun kommer hjem. Da finner jeg meg heller en ny partner som respekterer meg og så får hun leve singellivet som hun vil eller finne seg en mann som aksepterer hennes ønsker." Med 13 likes, 2 hjerter og 1 nyttig fra kvinneguidens hylekor som hater slike ærlige kvinner som TS sin kone så intenst at de som helt riktig støtter hennes krav om å ha privatlivet sitt i fred blir karakteriserte som schizofrene. Jeg stod utenfor Adam og Eva i Parkveien i Oslo for snart 20 år siden og så først at representanter for politi, brannvesen, helseetaten og pressen rykke inn i swingersklubben for en god stund etterpå å se at den meget sjarmerende, inkluderende og på alle måter fantastiske Mike som styrte klubben ble ført ut i håndjern av politiet for etterfølgende fengsling og tilbakesendelse til Kiev der han kom fra. Jeg har i og for seg forstått hvorfor slikt skjer gang på gang i Norge så lenge dette ikke var siste gang swingersklubber i Norge opplever slik. Alle swingersklubber i Norge har opplevd slikt hvis de har eksistert litt lenger enn i noen måneder slik den nye swingersklubben i Sandvika helt sikkert snart også vil oppleve. Hvorfor er det slik i Norge? Les denne debatten og legg merke til antall likes, hjerter og nyttige. Endret 20. september av Village Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 20. september #247 Del Skrevet 20. september Village skrev (8 minutter siden): snart 20 år siden og så først at reprentanter for politi, brannvesen, helseetaten og pressen rykke inn i swingersklubben for en god stund etterpå å se at den meget sjarmerende, inkluderende og på alle måter fantastiske Mike som styrte klubben ble ført ut i håndjern av politiet for etterfølgende fengsling og tilbakesendelse til Kiev der han kom fra. Jeg har i og for seg forstått hvorfor slikt skjer gang på gang i Norge så lenge dette ikke var siste gang swingersklubber i Norge opplever slik. Alle swingersklubber i Norge har opplevd slik hvis de har eksistert litt lenger enn i noen måneder slik den nye swingersklubben i Sandvika helt sikkert Hva i alle dager har dette å gjøre med debatten ts legger opp til?? 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 20. september #248 Del Skrevet 20. september takinova skrev (6 timer siden): Hva i alle dager har dette å gjøre med debatten ts legger opp til?? Jeg klarer ikke helt å legge fra meg det siste innlegget til TS som jeg refererte til i mitt forrige innlegg. Dette fra den tiljublede TS er verdig en eller annen type pris: "Da finner jeg meg heller en ny partner som respekterer meg". Jeg gjentar: "respekterer meg" Hva i alle dager. Finnes det ikke speil i huset til TS?!? TS klager på sin kones manglende respekt etter at han har uthengt henne etter alle kunstens regler på et kvinneforum. I form av å sutre over at hun har fortalt han at hun fantaserer om å ha sex med andre. Nei, TS har selvfølgelig ikke lagt opp til at debatten skulle utvikle seg til kritikk av han i tillegg til en orkan i retning hans uskyldige kone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 20. september #249 Del Skrevet 20. september Village skrev (14 minutter siden): Jeg klarer ikke helt å legge fra meg det siste innlegget til TS som jeg refererte til i mitt forrige innlegg. Dette fra den tiljublede TS er verdig en eller annen type pris: "Da finner jeg meg heller en ny partner som respekterer meg". Jeg gjentar: "respekterer meg" Hva i alle dager. Finnes det ikke speil i huset til TS?!? TS klager på sin kones manglende respekt etter at han har uthengt henne etter alle kunstens regler på et kvinneforum. I form av å sutre over at hun har fortalt han at hun fantaserer om å ha sex med andre. Nei, TS har selvfølgelig ikke lagt opp til at debatten skulle utvikle seg til kritikk av han i tillegg til en orkan i retning hans uskyldige kone. Ok, skjønner du er fortørnet over en så tiljublet monogamist og hans uskyldige kone. Men hva hadde det med disse swingersklubbene å gjøre? 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 20. september #250 Del Skrevet 20. september Village skrev (7 timer siden): Det er interessant å ta opp igjen starten på denne debatten hvor TS skrev: "Da kommer det frem at ho har en fantasi om å ha sex med andre. Jeg var ikke enig i det, og vi lo litt av det og gikk videre. Så etter sex denne uken, mens vi lå og snakket tok hun opp dette igjen og lurte på om vi ikke kunne snakke mer om det, og vurdere det. Hun ønsker at vi skal kunne være helt åpne med hverandre om vi treffer noen. Igjen sier jeg at dette er noe jeg ikke er interessert i og at jeg tror det er ødeleggende for ekteskapet. Hun mener jeg er litt prippen her og vi er såpass voksne at vi må kunne utvide horisonten." Så ble TS litt mer uttalt dagen etter: "Trådstarter her: Dette er helt uaktuelt for meg. Jeg kan aldri akseptere at hun har sex med andre. Da er ekteskapet over." Så ble TS enda litt mere uttalt to dager etter: "Trådstarter her: Seksuell eksklusivitet som du sier er alfa og omega for meg. Uten det faller de andre tingene bort. Økonomi og logistikk er ingen faktor for meg. Jeg klarer meg fint alene både økonomisk og med andre ting." Før TS litt senere 2. dag drar konas fantasi ut i det ekstreme. Som selvfølgelig intensiverte den allerede massive kritikken av hans kone enda mer: "Trådstarter her: Jaja, da får ho bare være tapt for meg. Klarer ikke forstå at noen kan sitte hjemme og vite at kona deres blir knullet av andre menn, mens de selv lager middag og bygger brio med ungene og venter spent på at hun kommer hjem. Da finner jeg meg heller en ny partner som respekterer meg og så får hun leve singellivet som hun vil eller finne seg en mann som aksepterer hennes ønsker." Med 13 likes, 2 hjerter og 1 nyttig fra kvinneguidens hylekor som hater slike ærlige kvinner som TS sin kone så intenst at de som helt riktig støtter hennes krav om å ha privatlivet sitt i fred blir karakteriserte som schizofrene. Jeg stod utenfor Adam og Eva i Parkveien i Oslo for snart 20 år siden og så først at representanter for politi, brannvesen, helseetaten og pressen rykke inn i swingersklubben for en god stund etterpå å se at den meget sjarmerende, inkluderende og på alle måter fantastiske Mike som styrte klubben ble ført ut i håndjern av politiet for etterfølgende fengsling og tilbakesendelse til Kiev der han kom fra. Jeg har i og for seg forstått hvorfor slikt skjer gang på gang i Norge så lenge dette ikke var siste gang swingersklubber i Norge opplever slik. Alle swingersklubber i Norge har opplevd slikt hvis de har eksistert litt lenger enn i noen måneder slik den nye swingersklubben i Sandvika helt sikkert snart også vil oppleve. Hvorfor er det slik i Norge? Les denne debatten og legg merke til antall likes, hjerter og nyttige. Du skriver om dem som solgte smuglet sprit? 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 20. september #251 Del Skrevet 20. september Fremmed fugl skrev (27 minutter siden): Du skriver om dem som solgte smuglet sprit? Ekte mannfolk selger det de vil uten å spørre noen til råds, må du vel skjønne!!! 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 20. september #252 Del Skrevet 20. september Kinksten skrev (På 17.9.2024 den 19.01): Jeg har bare lest hovedinnlegget ditt, ikke resten av tråden, men jeg vil gjerne komme med noen innspill til deg. Jeg har vært i et åpent forhold i mange år, sikkert rundt 10 år. Det er utrolig mange myter rundt det å være i et åpent forhold, og det er litt demonisert. Jeg kan skjønne at det kom som et sjokk på deg, siden du ikke virker å ha tenkt samme tanken, men jeg vil gi deg noen perspektiver. For det første så er det mye enklere å være utro enn å være i et åpent forhold, fordi det er en omstendig prosess å finne riktig balanse i et åpent forhold. At fruen din deler dette med deg betyr at hun har veldig respekt for deg, og det betyr at hun føler hun kan dele hva som helst med deg. Og mange strever jo med akkurat det motsatte, at de har en frue som ikke er åpen for nye forslag, mens de selv lever ufrivillig seksuelt frustrerte. Det kanskje ikke hjelper deg akkurat nå, men det viser jo at det også handler litt om perspektiv. Vi lever i et samfunn hvor det er en viss forventning om at vi skal være monogame og trofaste, i alle fall skal fasaden vise det. Så skal jeg ikke gå inn i noen steinalderpolemikk, men det jeg kan si er totalen for å ha et velfungerende forhold er ganske urealistisk. Begge skal ha lyst til å bo i Porsgrunn, begge skal ønske seg to barn, begge skal ha lyst til å ha ferier på Granka, begge skal like å ha seilbåt, begge skal like å ha ukesplan på mat - og begge skal like samme type sex og mengde - livet igjennom. Man bør kanskje heller se på totalen mener jeg, passer man på mange ting, så bør man prøve å få det til å fungere, passer man på få ting, så bør man kanskje forlate. Men et åpent forhold kan også bety at hun en gang hvert andre år har sex med noen andre - etter hvert femte år. Det kan også betyr at hun en gang ender opp med å møte noen, og syntes det blir helt feil, og ikke vil det likevel. De fleste virker å tro åpent forhold betyr å bli 22 år gamle og rave rundt med en ny partner hvert helg, men det er jo ikke tilfelle. Nå vet jeg ikke hvor du står seksuelt, men kanskje kan det være bedre å starte med å utvide horisonten sammen? Uansett, ikke tenk at et åpent forhold er en bestemt ting. Men uansett så kommunikasjon det som fungerer best, uansett hvordan man vrir og vender på det. Noen ting vil sikkert rive litt i magen din, men det handler også hva man har vært vant med i lang tid - det kan endre seg med dialog og en riktig tilnærming. Bla bla bla bla bla .... Hør nå etter da ! Han vil ikke ! Respekter det i stedet med å komme med dette forbannede våset. 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #253 Del Skrevet 20. september Village skrev (9 timer siden): Det er interessant å ta opp igjen starten på denne debatten hvor TS skrev: "Da kommer det frem at ho har en fantasi om å ha sex med andre. Jeg var ikke enig i det, og vi lo litt av det og gikk videre. Så etter sex denne uken, mens vi lå og snakket tok hun opp dette igjen og lurte på om vi ikke kunne snakke mer om det, og vurdere det. Hun ønsker at vi skal kunne være helt åpne med hverandre om vi treffer noen. Igjen sier jeg at dette er noe jeg ikke er interessert i og at jeg tror det er ødeleggende for ekteskapet. Hun mener jeg er litt prippen her og vi er såpass voksne at vi må kunne utvide horisonten." Så ble TS litt mer uttalt dagen etter: "Trådstarter her: Dette er helt uaktuelt for meg. Jeg kan aldri akseptere at hun har sex med andre. Da er ekteskapet over." Så ble TS enda litt mere uttalt to dager etter: "Trådstarter her: Seksuell eksklusivitet som du sier er alfa og omega for meg. Uten det faller de andre tingene bort. Økonomi og logistikk er ingen faktor for meg. Jeg klarer meg fint alene både økonomisk og med andre ting." Før TS litt senere 2. dag drar konas fantasi ut i det ekstreme. Som selvfølgelig intensiverte den allerede massive kritikken av hans kone enda mer: "Trådstarter her: Jaja, da får ho bare være tapt for meg. Klarer ikke forstå at noen kan sitte hjemme og vite at kona deres blir knullet av andre menn, mens de selv lager middag og bygger brio med ungene og venter spent på at hun kommer hjem. Da finner jeg meg heller en ny partner som respekterer meg og så får hun leve singellivet som hun vil eller finne seg en mann som aksepterer hennes ønsker." Med 13 likes, 2 hjerter og 1 nyttig fra kvinneguidens hylekor som hater slike ærlige kvinner som TS sin kone så intenst at de som helt riktig støtter hennes krav om å ha privatlivet sitt i fred blir karakteriserte som schizofrene. Jeg stod utenfor Adam og Eva i Parkveien i Oslo for snart 20 år siden og så først at representanter for politi, brannvesen, helseetaten og pressen rykke inn i swingersklubben for en god stund etterpå å se at den meget sjarmerende, inkluderende og på alle måter fantastiske Mike som styrte klubben ble ført ut i håndjern av politiet for etterfølgende fengsling og tilbakesendelse til Kiev der han kom fra. Jeg har i og for seg forstått hvorfor slikt skjer gang på gang i Norge så lenge dette ikke var siste gang swingersklubber i Norge opplever slik. Alle swingersklubber i Norge har opplevd slikt hvis de har eksistert litt lenger enn i noen måneder slik den nye swingersklubben i Sandvika helt sikkert snart også vil oppleve. Hvorfor er det slik i Norge? Les denne debatten og legg merke til antall likes, hjerter og nyttige. Haha, hissigproppen 😄 Anonymkode: af986...c0b 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 20. september #254 Del Skrevet 20. september TomKrus skrev (52 minutter siden): Bla bla bla bla bla .... Hør nå etter da ! Han vil ikke ! Respekter det i stedet med å komme med dette forbannede våset. Det avvikende livet de selv drømmer om skal selges inn uansett. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 20. september #255 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Haha, hissigproppen 😄 Anonymkode: af986...c0b Han virker helt manisk. Teller de forskjellige likes'ene og mimrer om når Magic Mike ble sendt hjem til Kiev😆🍺😆 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 20. september #256 Del Skrevet 20. september takinova skrev (2 minutter siden): Det avvikende livet de selv drømmer om skal selges inn uansett. Og det er rimelig sykt egentlig. Om min kone ville ha det slik, ville jeg sagt nei ! Og aldri ta dette opp med meg flere ganger ! Det hadde jeg svart. Så fikk hun ta valget å bryte ut da ! Så kan hun gjøre hva hun vil. Lokke med en partner som hver fiber i kroppen skriker "NEI" til når han faktisk har sagt NEI ! Det er et ekstremt stort rødt flagg. Om hun hadde gnagd mer på dette ? Jeg hadde sagt takk og farvel. Bedre å rive av plasteret eller la seg seigpine av noe slikt. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 20. september #257 Del Skrevet 20. september TomKrus skrev (16 minutter siden): Og det er rimelig sykt egentlig. Om min kone ville ha det slik, ville jeg sagt nei ! Og aldri ta dette opp med meg flere ganger ! Det hadde jeg svart. Så fikk hun ta valget å bryte ut da ! Så kan hun gjøre hva hun vil. Lokke med en partner som hver fiber i kroppen skriker "NEI" til når han faktisk har sagt NEI ! Det er et ekstremt stort rødt flagg. Om hun hadde gnagd mer på dette ? Jeg hadde sagt takk og farvel. Bedre å rive av plasteret eller la seg seigpine av noe slikt. Det morsomme er jo at han du siterer over, mener at det går seg til med litt dialog og riktig tilnærming, selv om det kan rive litt i magen når kona skal ha sex med fremmede en gang i blant(og av og til treffe noen som hun ender med å ikke ha sex med). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 20. september #258 Del Skrevet 20. september Er TS ekte så håper jeg at han på sikt kommer til erkjennelsen at respekt for hans kone er viktig også når hun har fantasier som gir han sug i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 20. september #259 Del Skrevet 20. september Village skrev (3 minutter siden): Er TS ekte så håper jeg at han på sikt kommer til erkjennelsen at respekt for hans kone er viktig også når hun har fantasier som gir han sug i magen. Har ikke sett ts uttale seg respektløst mot henne en eneste gang i denne tråden. Din respekt for andre mennesker derimot, den er ikke særlig stor. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 20. september #260 Del Skrevet 20. september takinova skrev (1 minutt siden): Har ikke sett ts uttale seg respektløst mot henne en eneste gang i denne tråden. Din respekt for andre mennesker derimot, den er ikke særlig stor. Hvis du sier til din partner at du fantaserer om å ta naboens pitbull i baken så kan det tenkes at du uansett hvor respektfullt det blir sagt vil føle et visst ubehag av at din partner starter en debatt om hans ikke overraskende negative holdning til din fantasi. Det er ofte slik takinova at seksuelle fantasier som man deler med sin partner er ment for ens partner og ikke så veldig mange flere. I hvert fall ikke for slike som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå