Gå til innhold

Fruen har foreslått åpent(åpnere) forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 22.23):

Trådstarter her: Dette er en sjanse jeg ikke har lyst å gripe. Sex for meg hører hjemme i et forhold mellom to personer. Jeg unner henne mye moro, men det vil knekke meg psykisk om jeg skal gå med på at ho skal ligge rundt med folk mens vi er gift. 

Anonymkode: 516fb...8d7

Okei så hva mer er det å si? Hvordan går det nå? Har du sagt i fra? Oppfører hun seg some enn dritt fremdeles? Skal dere skilles? 

Endret av askjiir
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Isambard skrev (7 timer siden):

Jeg for min del er lei av den type spekulasjoner. Noen har vært helt sikre på at jeg er kvinne også.

Når mine meninger er for kvinnelige så er det ganske trangt.

 

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Trådstarter her: Hva skal jeg svare på det?

Klassisk hersketeknikk - "du skriver/snakker/oppfører deg som ei kjerring!"

Er det så utenkelig for dere at jeg som mann ikke bifaller åpent forhold med kona mi?

Anonymkode: 516fb...8d7

Det var ingen hersketeknikk i bruk fra min side, men en oppriktig mening om at du er en kvinne. Du gjemmer kjønnet ditt via å skrive som gjest og ikke med ditt vanlige nick, du blir tiljublet av kvinner i alt det du skriver og du bruker kvinnelige debatteknikker som f.eks. å presentere motpartens syn på en ekstremt lite attraktiv måte. Det er selvfølgelig ingen mann som ønsker å praktisere mor mens mor knuller andre menn.

Men, det som først fikk meg på tanken om at du er en kvinne er hvordan du har presentert denne saken. Det fremstår som usannsynlig at din kvinne de siste 15 årene dukker opp med et forslag om åpent forhold overfor deg som fremstår som mer firkantet sexuelt enn en nonne. Hvor dårlig kjenner din kvinne deg etter 15 år? Ingen normalt utrustet kvinne kjenner mannen sin så dårlig som du presenterer din kvinne. Alle normalt utrustede kvinner vet hvordan partneren sin de siste 15 årene reagerer på et så ekstremt forslag som et åpent forhold. Og da særlig overfor en så firkantet mann som du presenterer deg som å være.

Så presterer du deg selv som helt uberørt sexuelt av din kvinnes forslag om et åpent forhold. Menn er biologisk programmerte til å tenne både på sjalusi og på sex med med flere enn partneren. Da du virker helt død på begge tenningene så trekker det i retning av at du ikke er en mann, men en kvinne.

At du heller lar din kvinne de siste 15 årene gå enn å snakke med henne om hennes fantasier virker ikke akkurat troverdig. Du må hate din kvinne hvis det du skriver er riktig. Slik mange kvinner hater sine dominerende og utro menn som oppfører seg som svin, inkludert maser om noe som inkluderer at de lovlig kan ha sex med andre kvinner.

Og så har du åpenbart bestemt deg om hva du spør om før du startet debatten. Dette er en debatt igangsatt for å rakke ned på sex med andre enn partneren og ikke en stakkar som spør om hjelp til å takle en kvinne som vil ligge med andre menn.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Village skrev (9 timer siden):

Ingen som ønsker å fortsette i forholdet starter med et åpent forhold fra et langvarig monogamt forhold. Da kan man like så godt gå fra hverandre med en gang. Man begynner forsiktig og føler seg frem.

Ingen som har et genuint ønske om et velfungerende ikke monogamt forhold med gjensidig kjærlighet og respekt tenker du vel på?

Den som syns at forholdet er kjedelig og har stagnert, men som vil beholde fasade og AS familie... Så virker det være noen som tror at et "åpent" forhold, kan være en mulighet å bevare forholdet.

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 13.15):

SKriver anonymt her men har en bruker. Men vil være mer anonym for å ikke kunne identifiseres. Jeg sliter litt med en situasjonen som har oppstått nå. Lurer på om noen har innspill til det. Er veldig i villrede.

Fruen og jeg har vært gift i 15 år, har et middelklasseliv med god inntekt, trener mye, har mellomstore barn, reiser en del og har (etter min mening) er greit sexliv(klassisk "kjedelig" liv). Vi har en del feriesex, helgesex og litt i ukedagene. I sommer kjøpte vi et brettspill med oppgaver og spørsmål som er seksuelt relaterte. Forrige helg tok vi det frem, drakk vin og spilte. Et av spørsmålene var noe ala "hva slags seksuelle fantasier har dere, og kan dere bli enige om noen av dem".

Da kommer det frem at ho har en fantasi om å ha sex med andre. Jeg var ikke enig i det, og vi lo litt av det og gikk videre. Så etter sex denne uken, mens vi lå og snakket tok hun opp dette igjen og lurte på om vi ikke kunne snakke mer om det, og vurdere det. Hun ønsker at vi skal kunne være helt åpne med hverandre om vi treffer noen. Igjen sier jeg at dette er noe jeg ikke er interessert i og at jeg tror det er ødeleggende for ekteskapet. Hun mener jeg er litt prippen her og vi er såpass voksne at vi må kunne utvide horisonten. 

Dit kom diskusjonen og vi har ikke snakket om det etterpå. Det preger meg veldig, og jeg tenker mye på det. 

Spørsmålet er vel egentlig om ikke dette nå kommer til å skje før eller siden uansett når ho har så lyst til det. Kanskje er ekteskapet over og det bare er å rive plasteret av først som sist. Jeg kommer aldri til å kunne leve i et forhold med noen som har sex med andre. Åpen fantasi om det er egentlig sårt nok. Hva tror dere - kan så eksplisitte fantasier undertrykkes eller vil dette bli et uoverkommelig gnisningspunkt? 

Anonymkode: 516fb...8d7

Jeg tenker det er veldig spesielt at din kone kaller deg prippen fordi du ikke er åpen for at hun kan stappe pølsa til andre menn inn i seg, bare fordi hun har en fantasi om det. 

Det viser jo at hun ikke klarer å forstå dine følelser og sårbarhet i dette her, i det hele tatt. 

Anonymkode: 1f43a...b4e

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Trådstarter her: Hva skal jeg svare på det?

Klassisk hersketeknikk - "du skriver/snakker/oppfører deg som ei kjerring!"

Er det så utenkelig for dere at jeg som mann ikke bifaller åpent forhold med kona mi?

Anonymkode: 516fb...8d7

Heller motsatt. Det er mennene her inne som er feminine (og damene maskuline). Du er den normale.

Hint: Derfor nytter det ikke å spørre her inne.

Anonymkode: fe6f7...574

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Village skrev (1 time siden):

 

Det var ingen hersketeknikk i bruk fra min side, men en oppriktig mening om at du er en kvinne. Du gjemmer kjønnet ditt via å skrive som gjest og ikke med ditt vanlige nick, du blir tiljublet av kvinner i alt det du skriver og du bruker kvinnelige debatteknikker som f.eks. å presentere motpartens syn på en ekstremt lite attraktiv måte. Det er selvfølgelig ingen mann som ønsker å praktisere mor mens mor knuller andre menn.

Men, det som først fikk meg på tanken om at du er en kvinne er hvordan du har presentert denne saken. Det fremstår som usannsynlig at din kvinne de siste 15 årene dukker opp med et forslag om åpent forhold overfor deg som fremstår som mer firkantet sexuelt enn en nonne. Hvor dårlig kjenner din kvinne deg etter 15 år? Ingen normalt utrustet kvinne kjenner mannen sin så dårlig som du presenterer din kvinne. Alle normalt utrustede kvinner vet hvordan partneren sin de siste 15 årene reagerer på et så ekstremt forslag som et åpent forhold. Og da særlig overfor en så firkantet mann som du presenterer deg som å være.

Så presterer du deg selv som helt uberørt sexuelt av din kvinnes forslag om et åpent forhold. Menn er biologisk programmerte til å tenne både på sjalusi og på sex med med flere enn partneren. Da du virker helt død på begge tenningene så trekker det i retning av at du ikke er en mann, men en kvinne.

At du heller lar din kvinne de siste 15 årene gå enn å snakke med henne om hennes fantasier virker ikke akkurat troverdig. Du må hate din kvinne hvis det du skriver er riktig. Slik mange kvinner hater sine dominerende og utro menn som oppfører seg som svin, inkludert maser om noe som inkluderer at de lovlig kan ha sex med andre kvinner.

Og så har du åpenbart bestemt deg om hva du spør om før du startet debatten. Dette er en debatt igangsatt for å rakke ned på sex med andre enn partneren og ikke en stakkar som spør om hjelp til å takle en kvinne som vil ligge med andre menn.

TS, jeg håper ikke du lar tåpelige innlegg som dette gå innpå deg.

Du har mange som støtter, og forstår deg.

Anonymkode: 4ed3d...b57

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Komisk å lese svake beta menn og liberale tapere prøve snakke ned TS fordi han ikke vil at andre menn skal stappe pikken i kona hans.

Anonymkode: b220f...8b4

Kvinneguiden har blitt et freak show.

Anonymkode: fe6f7...574

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 13.15):

Hun mener jeg er litt prippen her og vi er såpass voksne at vi må kunne utvide horisonten. 

Kontrollerende utsagn, jeg hadde sagt nei. Hun prøver å presse deg inn i det. 

Anonymkode: 01d5e...0e8

  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

For noe tull. Jeg tenner bare på mennesker jeg har følelser for. Jeg har aldri hatt en ONS, for jeg har aldri vært interessert i det. Jeg ELSKER sex, og kan ha veldig mye av det (opptil 5-6 ganger per dag), men kun med den jeg er forelsket i og elsker. Jeg er generelt totalt uinteressert i sex med fremmede, uansett hvor attraktive de er. At min samboer sier det samme, er jo noe jeg bare må stole på? Om han så hadde foreslått åpent forhold etterhvert, så hadde vi begge bare blitt single, for jeg er hvert fall ikke keen. 

Å snakke om hva man tenner på før man blir sammen med noen er jo ganske fornuftig, og vanlig, og ikke noen "forsvarsmekanisme" 😂

Anonymkode: 8fa54...a8f

Har vel noe med at du ikke kan få veldig attraktive menn til tilfeldig sex og derfor må ha «følelser» for å gå til sengs. 

Anonymkode: 8432c...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Village skrev (1 time siden):

Det var ingen hersketeknikk i bruk fra min side, men en oppriktig mening om at du er en kvinne. Du gjemmer kjønnet ditt via å skrive som gjest og ikke med ditt vanlige nick, du blir tiljublet av kvinner i alt det du skriver og du bruker kvinnelige debatteknikker som f.eks. å presentere motpartens syn på en ekstremt lite attraktiv måte. Det er selvfølgelig ingen mann som ønsker å praktisere mor mens mor knuller andre menn.

Trådstarter her: Her var det mye interessant. Underlig tilnærming du har til kvinners måte å debattere på. Om det er slik at jeg oppfattes som en kvinne så gjør det meg ikke så mye. At du reagerer så sterkt på mine synspunkter på dette som er veldig vanskelig for meg, at du skriver en lang avhandling med bevis på bevis, må jo være fordi dette har trigget noe i deg. Men overrasket over debattanter på anonyme forum blir man jo aldri. Hadde det vært bedre om jeg hadde brukt et nick og kalt meg mann der altså? Tror du ikke det er kvinner her som oppgir mann som kjønn? Men du har kanskje logget inn med bank-id for å bekrefte at du er Village(mann)? "Det er selvfølgelig ingen mann som ønsker å praktisere mor mens mor knuller andre menn", skriver du som en sannhet. Hvorfor i all verden er ikke det relevant? Hvis kona mi skal ha seg andre menn, så sier det seg jo selv at jeg må være hjemme med barna mens det skjer. Jeg setter det jo litt på spissen, jf sjalusien rundt det.

Village skrev (1 time siden):

Men, det som først fikk meg på tanken om at du er en kvinne er hvordan du har presentert denne saken. Det fremstår som usannsynlig at din kvinne de siste 15 årene dukker opp med et forslag om åpent forhold overfor deg som fremstår som mer firkantet sexuelt enn en nonne. Hvor dårlig kjenner din kvinne deg etter 15 år? Ingen normalt utrustet kvinne kjenner mannen sin så dårlig som du presenterer din kvinne. Alle normalt utrustede kvinner vet hvordan partneren sin de siste 15 årene reagerer på et så ekstremt forslag som et åpent forhold. Og da særlig overfor en så firkantet mann som du presenterer deg som å være.

Ja, jeg syns også det var et usannsynlig forslag - men hvorfor all verden antar du at jeg(og hun) er mer firkantet seksuelt enn en nonne😁 Vi har hatt et greit og hyppig sexliv(syns jeg hvert fall). Hele denne situasjonen stammer jo blant annet fra at vi prøvde ut et brettspill om sex fra en bestilling fra kondomeriet. Hvis man er nonne for å ikke ville ha åpent forhold skulle jeg tro at katolisismen står sterkere i Norge enn jeg hadde trodd. Men jeg er enig i at forslaget hennes kom litt fra åpen himmel for meg. 

 

Village skrev (1 time siden):

Så presterer du deg selv som helt uberørt sexuelt av din kvinnes forslag om et åpent forhold. Menn er biologisk programmerte til å tenne både på sjalusi og på sex med med flere enn partneren. Da du virker helt død på begge tenningene så trekker det i retning av at du ikke er en mann, men en kvinne.

Her forstår jeg helt ærlig ikke din konklusjon. Tror du ikke jeg er sjalu pga denne situasjonen? Det er jo det som brenner meg opp innvending. Hvorfor fremstår jeg uberørt? Og igjen - underlig kvinnesyn du har.

Village skrev (1 time siden):

At du heller lar din kvinne de siste 15 årene gå enn å snakke med henne om hennes fantasier virker ikke akkurat troverdig. Du må hate din kvinne hvis det du skriver er riktig. Slik mange kvinner hater sine dominerende og utro menn som oppfører seg som svin, inkludert maser om noe som inkluderer at de lovlig kan ha sex med andre kvinner.

Hvem sier at jeg skal la henne gå om dette dreier seg om å snakke om fantasier? Hate min kone pga fantasier?? Her snakker vi om hvis hun ikke vil la dette forbli en fantasi. Det klarer jeg ikke stå i.

Village skrev (1 time siden):

Og så har du åpenbart bestemt deg om hva du spør om før du startet debatten. Dette er en debatt igangsatt for å rakke ned på sex med andre enn partneren og ikke en stakkar som spør om hjelp til å takle en kvinne som vil ligge med andre menn.

Les innleggene mine på nytt kompis. Jeg spør heller ikke om hjelp til å "takle en kvinne...." som en "stakkars". Jeg spør om andre har vært borti lignende, og ønsker rett og slett noen refleksjoner rundt dette.

For å konkludere: At du går amok i dine antakelser om meg må du gjerne gjøre, men forstår ikke hvorfor du blir så trigget av dette. Du har i tidligere innlegg hatt flere gode refleksjoner som jeg setter pris på; men dette forstår jeg ikke. Og jeg syns heller ikke du omtaler kvinner på en særlig ok måte i innlegget ditt.

Anonymkode: 516fb...8d7

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: De innleggene til Village ville jeg ikke brukt mye tid på, det er bare spekulativ kverulering. Du har fått mange ryddige og jordnære tilbakemeldinger i tråden forøvrig. At noen her later som det er helt vanlig å ønske å låne bort dama si for sex med andre menn, eller selv ønske å ha seg med diverse andre damer mens man er "lykkelig" gift, forteller vel bare at de forsøker å alminneliggjøre det de selv vet er ualminnelig. Du står støtt i bekymringen din, jeg ville tenkt akkurat som deg, og vært forberedt på at forholdet kan rype pga dette.

  • Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 13.43):

Å kalle deg prippen pga det er en manipulerende hersketeknikk. Stå på ditt om dette ikke føles greit, det vil spise deg opp innvendig om du blir med på noe slikt uten å egentlig ønske det 

Og spør henne veldig tydelig om hun allerede har møtt noen, det er nok ikke uvanlig at de som spør om åpent forhold allerede har praktisert dette 

Anonymkode: 61106...c77

Ja klokka på dette forholdet tikker mot slutten.

Jeg hadde ikke tolerert det og sagt at neste gang det blir nevnt så hadde jeg sagt det var slutt.

Dessverre har TS blitt for kjedelig. Damer har en dobbel strategi. De vil sikre seg ressurser (TS) men samtidig ha det gøy med en "alfa" . som regel kan ikke en mann være begge deler 

Anonymkode: 16e39...589

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Trådstarter her: Her var det mye interessant. Underlig tilnærming du har til kvinners måte å debattere på. Om det er slik at jeg oppfattes som en kvinne så gjør det meg ikke så mye. At du reagerer så sterkt på mine synspunkter på dette som er veldig vanskelig for meg, at du skriver en lang avhandling med bevis på bevis, må jo være fordi dette har trigget noe i deg. Men overrasket over debattanter på anonyme forum blir man jo aldri. Hadde det vært bedre om jeg hadde brukt et nick og kalt meg mann der altså? Tror du ikke det er kvinner her som oppgir mann som kjønn? Men du har kanskje logget inn med bank-id for å bekrefte at du er Village(mann)? "Det er selvfølgelig ingen mann som ønsker å praktisere mor mens mor knuller andre menn", skriver du som en sannhet. Hvorfor i all verden er ikke det relevant? Hvis kona mi skal ha seg andre menn, så sier det seg jo selv at jeg må være hjemme med barna mens det skjer. Jeg setter det jo litt på spissen, jf sjalusien rundt det.

Ja, jeg syns også det var et usannsynlig forslag - men hvorfor all verden antar du at jeg(og hun) er mer firkantet seksuelt enn en nonne😁 Vi har hatt et greit og hyppig sexliv(syns jeg hvert fall). Hele denne situasjonen stammer jo blant annet fra at vi prøvde ut et brettspill om sex fra en bestilling fra kondomeriet. Hvis man er nonne for å ikke ville ha åpent forhold skulle jeg tro at katolisismen står sterkere i Norge enn jeg hadde trodd. Men jeg er enig i at forslaget hennes kom litt fra åpen himmel for meg. 

 

Her forstår jeg helt ærlig ikke din konklusjon. Tror du ikke jeg er sjalu pga denne situasjonen? Det er jo det som brenner meg opp innvending. Hvorfor fremstår jeg uberørt? Og igjen - underlig kvinnesyn du har.

Hvem sier at jeg skal la henne gå om dette dreier seg om å snakke om fantasier? Hate min kone pga fantasier?? Her snakker vi om hvis hun ikke vil la dette forbli en fantasi. Det klarer jeg ikke stå i.

Les innleggene mine på nytt kompis. Jeg spør heller ikke om hjelp til å "takle en kvinne...." som en "stakkars". Jeg spør om andre har vært borti lignende, og ønsker rett og slett noen refleksjoner rundt dette.

For å konkludere: At du går amok i dine antakelser om meg må du gjerne gjøre, men forstår ikke hvorfor du blir så trigget av dette. Du har i tidligere innlegg hatt flere gode refleksjoner som jeg setter pris på; men dette forstår jeg ikke. Og jeg syns heller ikke du omtaler kvinner på en særlig ok måte i innlegget ditt.

Anonymkode: 516fb...8d7

Jeg skrev en begrunnelse for mistanken min om at du er en kvinne som svar på din påstand om at jeg brukte en hersketeknikk på deg.

Hvis du er ekte vare så forstår jeg ikke hvorfor du har startet denne debatten om din kones forslag, i stede for å starte en samtale med din kone om hennes forslag. Her får du stort sett bare kvinners negative syn på alt som har med sex utenfor ekteskapet å gjøre når du fremstår slik som du gjør. Det blir stakkers deg som har en partner som vil ha sex med andre, mot din vilje, mens du må være hjemme med barna og vente spent på at hun kommer tilbake. Slik mange av de samme kvinnene har erfaringer fra sitt eget liv, eller fra sin venninnes liv, med menn som er virkelige svin i motsetning til hva din kvinne er hvis det du skriver er riktig.

Jeg har truffet veldig mange mannlige svin i de kretser hvor sex utenfor parforholdet praktiseres. Menn som har kvinner som åpenbart ikke er komfortable med hva de har blitt tvunget med på av en dominerende mann. Jeg har ikke truffet et eneste kvinnelig svin. Ikke i nærheten av et kvinnelig svin en gang. Alle kvinner som jeg har truffet i slike sammenhenger har oppført seg bra eller meget bra i forhold til sin partner. Det eneste jeg har observert av menns reaksjon på sin kvinnelige partner er menn som ikke takler det de selv har vært med på å bestemme at man skal gjøre. Og da gjerne i kombinasjon med alt for stort inntak av alkohol slik at oppførselen går langt ut over det akseptable.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange synes det hadde vært spennende med åpent forhold og/eller knulle andre. Ærlig sak. Betyr ikke at man gjør det. Da ville de aller fleste vært notorisk utro. Ro deg ned, kjerring. Vær glad for at dama di er kåt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars1009 skrev (11 minutter siden):

Mange synes det hadde vært spennende med åpent forhold og/eller knulle andre. Ærlig sak. Betyr ikke at man gjør det. Da ville de aller fleste vært notorisk utro. Ro deg ned, kjerring. Vær glad for at dama di er kåt.

Fy søren, så ekle folk får seg til å være på forum mot et menneske som står i en livskrise.

Gi dere. Det gjelder deg også @Village

Anonymkode: 4ed3d...b57

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stor medfølelse med TS, og jeg kunne heller ikke leve med en mann som argumenterte for å åpne opp forholdet . 
Jeg er en enmannskvinne , og ferdig med det. 
Men det jeg leser om TS sitt sexliv med kona så virker det som det er lite fantasi og et veldig repeterende mønster . 
Når en har prøvd det i lengre tid så kan en bli lei, rett og slett. 
Da begynner savnet etter noe nytt og spennende , og så kommer det plutselig ut i form av en kommentar sånn som det gjorde i TS sin situasjon . 
Skal du berge ekteskapet ditt ,TS så må du være villig til å fornye deg og utforske sex som får opp tenningen for begge to 

Anonymkode: 3d7f3...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fy søren, så ekle folk får seg til å være på forum mot et menneske som står i en livskrise.

Gi dere. Det gjelder deg også @Village

Anonymkode: 4ed3d...b57

En selvpåført livskrise hvis hen er i noe slikt. Hvis hen er en mann så oppfører han seg som Lars1009 skriver som en kjerring. En kjerring som flyr hit i stedet for å snakke med sin kvinne. Det er ikke akkurat maskulint å legge ut noe slikt på et forum før han har forsøkt å snakke med sin partner. Er hen en kvinne så kan det under tvil forsvares så lenge kvinner har en tendens til å fly til venninner med slike parproblemer så lenge partneren er en mann. En mann som ofte ikke er mottagelig for å snakke om slikt. Her er partneren en kvinne og da svikter han på alle måte når han søker støtte hos andre kvinner på et kvinneforum i stedet for å snakke med sin kvinne.

Jeg er enig med Lars1009 og synes at han på en kort og konsis måte sier akkurat det som hen trenger å høre hvis hen er en mann. Det eneste jeg er litt uenig med Lars1009 i er hans bruk av ordet kjerring. Hvis hen er en mann så ville jeg heller ha brukt ordet skrulle.

Endret av Village
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du to valg:

Gå i parterapi for å redde forholdet, eller avslutt forholdet.

Å åpne et forhold har aldri reddet noen. Det må være åpent fra start for å fungere, og selv da så ryker de fleste åpne forhold.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Village skrev (27 minutter siden):

En selvpåført livskrise hvis hen er i noe slikt. Hvis hen er en mann så oppfører han seg som Lars1009 skriver som en kjerring. En kjerring som flyr hit i stedet for å snakke med sin kvinne. Det er ikke akkurat maskulint å legge ut noe slikt på et forum før han har forsøkt å snakke med sin partner. Er hen en kvinne så kan det under tvil forsvares så lenge kvinner har en tendens til å fly til venninner med slike parproblemer så lenge partneren er en mann. En mann som ofte ikke er mottagelig for å snakke om slikt. Her er partneren en kvinne og da svikter han på alle måte når han søker støtte hos andre kvinner på et kvinneforum i stedet for å snakke med sin kvinne.

Jeg er enig med Lars1009 og synes at han på en kort og konsis måte sier akkurat det som hen trenger å høre hvis hen er en mann. Det eneste jeg er litt uenig med Lars1009 i er hans bruk av ordet kjerring. Hvis hen er en mann så ville jeg heller ha brukt ordet skrulle.

😂😂😂

Anonymkode: 4ed3d...b57

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 13.15):

SKriver anonymt her men har en bruker. Men vil være mer anonym for å ikke kunne identifiseres. Jeg sliter litt med en situasjonen som har oppstått nå. Lurer på om noen har innspill til det. Er veldig i villrede.

Fruen og jeg har vært gift i 15 år, har et middelklasseliv med god inntekt, trener mye, har mellomstore barn, reiser en del og har (etter min mening) er greit sexliv(klassisk "kjedelig" liv). Vi har en del feriesex, helgesex og litt i ukedagene. I sommer kjøpte vi et brettspill med oppgaver og spørsmål som er seksuelt relaterte. Forrige helg tok vi det frem, drakk vin og spilte. Et av spørsmålene var noe ala "hva slags seksuelle fantasier har dere, og kan dere bli enige om noen av dem".

Da kommer det frem at ho har en fantasi om å ha sex med andre. Jeg var ikke enig i det, og vi lo litt av det og gikk videre. Så etter sex denne uken, mens vi lå og snakket tok hun opp dette igjen og lurte på om vi ikke kunne snakke mer om det, og vurdere det. Hun ønsker at vi skal kunne være helt åpne med hverandre om vi treffer noen. Igjen sier jeg at dette er noe jeg ikke er interessert i og at jeg tror det er ødeleggende for ekteskapet. Hun mener jeg er litt prippen her og vi er såpass voksne at vi må kunne utvide horisonten. 

Dit kom diskusjonen og vi har ikke snakket om det etterpå. Det preger meg veldig, og jeg tenker mye på det. 

Spørsmålet er vel egentlig om ikke dette nå kommer til å skje før eller siden uansett når ho har så lyst til det. Kanskje er ekteskapet over og det bare er å rive plasteret av først som sist. Jeg kommer aldri til å kunne leve i et forhold med noen som har sex med andre. Åpen fantasi om det er egentlig sårt nok. Hva tror dere - kan så eksplisitte fantasier undertrykkes eller vil dette bli et uoverkommelig gnisningspunkt? 

Anonymkode: 516fb...8d7

Det er du som må ta den avgjørelsen men jeg er nesten sikker på at hun kan få sex med så mange hun vil men du vil slite med å treffe noen damer. Men om dere tenke treff med andre par og kanskje da bytter partner for en natt eller noen timer så vil det fungere for dere begge. For oss men er det ikke lett å finne ei som vil ha treff.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...