AnonymBruker Skrevet 16. september #161 Del Skrevet 16. september Village skrev (20 minutter siden): Ingen som ønsker å fortsette i forholdet starter med et åpent forhold fra et langvarig monogamt forhold. Da kan man like så godt gå fra hverandre med en gang. Man begynner forsiktig og føler seg frem. Trådstarter her: Forstår ikke hvordan forsiktigheten her skal utføres eller hvordan man føler seg frem? Anonymkode: 516fb...8d7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #162 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nå var det vel sånn ca det jeg skrev. Det er forskjell på å ha et «reelt ønske» og å bli kåt av andre i fantasien. Det siste er normalt, ufarlig og bør ikke bidra til at partneren er så veldig sjalu. For de fleste av oss tror jeg det er uungåelig gjennom et langt parliv. Anonymkode: 37277...aab Er det en forskjell på det? En fantasi er en drøm er et ønske. Hvis du fantaserer om nabojenten på 19 år. Plutselig en dag befinner du deg i en absurd situasjon der hun inviterer deg til sex. Du sitter på verandaen på en sofa, baris, det er sol, hun står foran deg i bikini, hun drar bikinitoppen til sides så brystene spretter frem, hun setter seg bestemt overskrevs fanget ditt og drar bikinitrusa til sides og fører ene hånden din mot underlivet sitt. Jeg trenger vel ikke skrive resten. Men garanterer at du hadde blitt sprengkåt og sannsynligvis nyttet muligheten for et kjapt knull. Det er ikke en uskyldig fantasi. En fantasi er noe man har lyst til å prøve, men under gitte forutsetninger uten for store kjipe konsekvenser. Anonymkode: 3b4ff...586 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #163 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det en forskjell på det? En fantasi er en drøm er et ønske. Hvis du fantaserer om nabojenten på 19 år. Plutselig en dag befinner du deg i en absurd situasjon der hun inviterer deg til sex. Du sitter på verandaen på en sofa, baris, det er sol, hun står foran deg i bikini, hun drar bikinitoppen til sides så brystene spretter frem, hun setter seg bestemt overskrevs fanget ditt og drar bikinitrusa til sides og fører ene hånden din mot underlivet sitt. Jeg trenger vel ikke skrive resten. Men garanterer at du hadde blitt sprengkåt og sannsynligvis nyttet muligheten for et kjapt knull. Det er ikke en uskyldig fantasi. En fantasi er noe man har lyst til å prøve, men under gitte forutsetninger uten for store kjipe konsekvenser. Anonymkode: 3b4ff...586 Kanskje er Cupido-abonnement er hva du trenger? Anonymkode: 37277...aab 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cor Cubiculum Skrevet 16. september #164 Del Skrevet 16. september Village skrev (48 minutter siden): Jeg klarer heller ikke å forstå at noen kan sitte hjemme og vite at kona deres blir knullet av andre menn, mens de selv lager middag og bygger brio med ungene og venter spent på at hun kommer hjem. Hvem synes det er greit? Du benytter deg av en diskusjonsteknikk som jeg kjenner best igjen hos kvinner. Er du sikker på at du ikke er en kvinne forkledd som en mann i denne saken? Interessant spørsmål som trådstarter ennå ikke har forholdt seg til. Du er tøff som tørr å stille det spørsmålet. Bare admin og TS har svaret. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 16. september #165 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Trådstarter her: Forstår ikke hvordan forsiktigheten her skal utføres eller hvordan man føler seg frem? Anonymkode: 516fb...8d7 Jeg kan bruke mitt eget forhold som eksempel. Vi startet tidlig i forholdet å snakke om fantasier som bl.a. inkluderte sex med andre. Så tok det vel et år før vi oppsøkte noe i den retningen i form av å oppsøke en swingersklubb i utlandet. Etter noen besøk på slike steder som gikk over mange måneder så prøvde vi litt uten at det inkluderte penetrering med andre. Nå 5-6 år etterpå har vi ikke noe i nærheten av et åpent forhold slik som du beskriver. Vi har hatt sex med andre på samme sted. Det lengste i retning åpent forhold har min kone gått i form av å ha sex med en annen mann på et utested en time før jeg kom på samme utested og var med i aktiviteten. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #166 Del Skrevet 16. september Village skrev (2 minutter siden): utested en time før jeg kom på samme utested og Utested??? Anonymkode: 37277...aab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 16. september #167 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Utested??? Anonymkode: 37277...aab En klubb hvor slike aktiviteter aksepteres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #168 Del Skrevet 16. september Village skrev (Akkurat nå): En klubb hvor slike aktiviteter aksepteres. Med andre ord, swingersklubb? Anonymkode: 37277...aab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 16. september #169 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Med andre ord, swingersklubb? Anonymkode: 37277...aab Med dine ord en swingersklubb. Stedet betegner seg som en saunaklubb hvor det er en avdeling for par hvor single ikke har adgang og en avdeling for single hvor par har adgang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #170 Del Skrevet 16. september Village skrev (1 minutt siden): Med dine ord en swingersklubb. Stedet betegner seg som en saunaklubb hvor det er en avdeling for par hvor single ikke har adgang og en avdeling for single hvor par har adgang. Jeg er enig med deg i at swinging og åpent forhold ikke er det samme. Det ene er noe man gjør sammen, selv når man gjør det alene, mens det andre er noe man gjør hver for seg. Uansett, å trekke inn andre i sexlivet er for de få. Dette er ikke noe for de fleste av oss. Anonymkode: 37277...aab 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #171 Del Skrevet 16. september Cor Cubiculum skrev (20 minutter siden): Interessant spørsmål som trådstarter ennå ikke har forholdt seg til. Du er tøff som tørr å stille det spørsmålet. Bare admin og TS har svaret. Trådstarter her: Hva skal jeg svare på det? Klassisk hersketeknikk - "du skriver/snakker/oppfører deg som ei kjerring!" Er det så utenkelig for dere at jeg som mann ikke bifaller åpent forhold med kona mi? Anonymkode: 516fb...8d7 7 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #172 Del Skrevet 16. september Village skrev (16 minutter siden): Jeg kan bruke mitt eget forhold som eksempel. Vi startet tidlig i forholdet å snakke om fantasier som bl.a. inkluderte sex med andre. Så tok det vel et år før vi oppsøkte noe i den retningen i form av å oppsøke en swingersklubb i utlandet. Etter noen besøk på slike steder som gikk over mange måneder så prøvde vi litt uten at det inkluderte penetrering med andre. Nå 5-6 år etterpå har vi ikke noe i nærheten av et åpent forhold slik som du beskriver. Vi har hatt sex med andre på samme sted. Det lengste i retning åpent forhold har min kone gått i form av å ha sex med en annen mann på et utested en time før jeg kom på samme utested og var med i aktiviteten. Trådstarter her: Takk for grundig svar. Dere var begge enige om lyst å prøve da? Eller var det en som tok mesteparten av initiativet? Anonymkode: 516fb...8d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #173 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Trådstarter her: Takk for grundig svar. Dere var begge enige om lyst å prøve da? Eller var det en som tok mesteparten av initiativet? Anonymkode: 516fb...8d7 Ut fra egen «forskning», tror jeg at barrieren for å gjøre det er størst hos kvinner - først. Men når tanken har modnet er det kvinner som tåler det best. Anonymkode: 37277...aab 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 16. september #174 Del Skrevet 16. september (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Trådstarter her: Takk for grundig svar. Dere var begge enige om lyst å prøve da? Eller var det en som tok mesteparten av initiativet? Anonymkode: 516fb...8d7 Vi hadde forskjellige fantasier og tenninger når det gjelder andre personer som har fulgt oss frem til nå. F.eks. så tenner min kone mer på spenningen ved å være "utro" enn meg, og jeg tenner mer på at hun har sex med andre enn hva hun gjør når det gjelder min sex med andre. Endret 16. september av Village 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #175 Del Skrevet 16. september Jeg har venner som har prøvd dette. Det endte med at de gikk fra hverandre etter noen år. Sex med hverandre ble ikke det samme etter at de begynte med andre partnere. De beholdt heldigvis vennskapet med hverandre. Anonymkode: 25ed4...8e7 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 16. september #176 Del Skrevet 16. september Cor Cubiculum skrev (32 minutter siden): Interessant spørsmål som trådstarter ennå ikke har forholdt seg til. Du er tøff som tørr å stille det spørsmålet. Bare admin og TS har svaret. Jeg for min del er lei av den type spekulasjoner. Noen har vært helt sikre på at jeg er kvinne også. Når mine meninger er for kvinnelige så er det ganske trangt. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 16. september #177 Del Skrevet 16. september (endret) AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 22.23): Trådstarter her: Dette er en sjanse jeg ikke har lyst å gripe. Sex for meg hører hjemme i et forhold mellom to personer. Jeg unner henne mye moro, men det vil knekke meg psykisk om jeg skal gå med på at ho skal ligge rundt med folk mens vi er gift. Anonymkode: 516fb...8d7 Okei så hva mer er det å si? Hvordan går det nå? Har du sagt i fra? Oppfører hun seg some enn dritt fremdeles? Skal dere skilles? Endret 16. september av askjiir 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 17. september #178 Del Skrevet 17. september Isambard skrev (7 timer siden): Jeg for min del er lei av den type spekulasjoner. Noen har vært helt sikre på at jeg er kvinne også. Når mine meninger er for kvinnelige så er det ganske trangt. AnonymBruker skrev (7 timer siden): Trådstarter her: Hva skal jeg svare på det? Klassisk hersketeknikk - "du skriver/snakker/oppfører deg som ei kjerring!" Er det så utenkelig for dere at jeg som mann ikke bifaller åpent forhold med kona mi? Anonymkode: 516fb...8d7 Det var ingen hersketeknikk i bruk fra min side, men en oppriktig mening om at du er en kvinne. Du gjemmer kjønnet ditt via å skrive som gjest og ikke med ditt vanlige nick, du blir tiljublet av kvinner i alt det du skriver og du bruker kvinnelige debatteknikker som f.eks. å presentere motpartens syn på en ekstremt lite attraktiv måte. Det er selvfølgelig ingen mann som ønsker å praktisere mor mens mor knuller andre menn. Men, det som først fikk meg på tanken om at du er en kvinne er hvordan du har presentert denne saken. Det fremstår som usannsynlig at din kvinne de siste 15 årene dukker opp med et forslag om åpent forhold overfor deg som fremstår som mer firkantet sexuelt enn en nonne. Hvor dårlig kjenner din kvinne deg etter 15 år? Ingen normalt utrustet kvinne kjenner mannen sin så dårlig som du presenterer din kvinne. Alle normalt utrustede kvinner vet hvordan partneren sin de siste 15 årene reagerer på et så ekstremt forslag som et åpent forhold. Og da særlig overfor en så firkantet mann som du presenterer deg som å være. Så presterer du deg selv som helt uberørt sexuelt av din kvinnes forslag om et åpent forhold. Menn er biologisk programmerte til å tenne både på sjalusi og på sex med med flere enn partneren. Da du virker helt død på begge tenningene så trekker det i retning av at du ikke er en mann, men en kvinne. At du heller lar din kvinne de siste 15 årene gå enn å snakke med henne om hennes fantasier virker ikke akkurat troverdig. Du må hate din kvinne hvis det du skriver er riktig. Slik mange kvinner hater sine dominerende og utro menn som oppfører seg som svin, inkludert maser om noe som inkluderer at de lovlig kan ha sex med andre kvinner. Og så har du åpenbart bestemt deg om hva du spør om før du startet debatten. Dette er en debatt igangsatt for å rakke ned på sex med andre enn partneren og ikke en stakkar som spør om hjelp til å takle en kvinne som vil ligge med andre menn. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 17. september #179 Del Skrevet 17. september Village skrev (9 timer siden): Ingen som ønsker å fortsette i forholdet starter med et åpent forhold fra et langvarig monogamt forhold. Da kan man like så godt gå fra hverandre med en gang. Man begynner forsiktig og føler seg frem. Ingen som har et genuint ønske om et velfungerende ikke monogamt forhold med gjensidig kjærlighet og respekt tenker du vel på? Den som syns at forholdet er kjedelig og har stagnert, men som vil beholde fasade og AS familie... Så virker det være noen som tror at et "åpent" forhold, kan være en mulighet å bevare forholdet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #180 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 13.15): SKriver anonymt her men har en bruker. Men vil være mer anonym for å ikke kunne identifiseres. Jeg sliter litt med en situasjonen som har oppstått nå. Lurer på om noen har innspill til det. Er veldig i villrede. Fruen og jeg har vært gift i 15 år, har et middelklasseliv med god inntekt, trener mye, har mellomstore barn, reiser en del og har (etter min mening) er greit sexliv(klassisk "kjedelig" liv). Vi har en del feriesex, helgesex og litt i ukedagene. I sommer kjøpte vi et brettspill med oppgaver og spørsmål som er seksuelt relaterte. Forrige helg tok vi det frem, drakk vin og spilte. Et av spørsmålene var noe ala "hva slags seksuelle fantasier har dere, og kan dere bli enige om noen av dem". Da kommer det frem at ho har en fantasi om å ha sex med andre. Jeg var ikke enig i det, og vi lo litt av det og gikk videre. Så etter sex denne uken, mens vi lå og snakket tok hun opp dette igjen og lurte på om vi ikke kunne snakke mer om det, og vurdere det. Hun ønsker at vi skal kunne være helt åpne med hverandre om vi treffer noen. Igjen sier jeg at dette er noe jeg ikke er interessert i og at jeg tror det er ødeleggende for ekteskapet. Hun mener jeg er litt prippen her og vi er såpass voksne at vi må kunne utvide horisonten. Dit kom diskusjonen og vi har ikke snakket om det etterpå. Det preger meg veldig, og jeg tenker mye på det. Spørsmålet er vel egentlig om ikke dette nå kommer til å skje før eller siden uansett når ho har så lyst til det. Kanskje er ekteskapet over og det bare er å rive plasteret av først som sist. Jeg kommer aldri til å kunne leve i et forhold med noen som har sex med andre. Åpen fantasi om det er egentlig sårt nok. Hva tror dere - kan så eksplisitte fantasier undertrykkes eller vil dette bli et uoverkommelig gnisningspunkt? Anonymkode: 516fb...8d7 Jeg tenker det er veldig spesielt at din kone kaller deg prippen fordi du ikke er åpen for at hun kan stappe pølsa til andre menn inn i seg, bare fordi hun har en fantasi om det. Det viser jo at hun ikke klarer å forstå dine følelser og sårbarhet i dette her, i det hele tatt. Anonymkode: 1f43a...b4e 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå