AnonymBruker Skrevet 16. september #61 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mottatt! Jeg tenker i grunn jeg gjør dette kun for egen del da, da jeg vil ha et smidigst mulig salg😅 men you do you! Anonymkode: 23777...3dc Jeg syns det høres rart og trist ut å bo slik ANDRE vil ha det. Skal du ikke trives der da? Anonymkode: 77800...ff1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #62 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg syns det høres rart og trist ut å bo slik ANDRE vil ha det. Skal du ikke trives der da? Anonymkode: 77800...ff1 Jeg kommer naturligvis ikke til å velge et kjøkken jeg ikke liker, men velge et som passer best med majoriteten av de jeg liker best selv. Hadde egentlig bestemt meg for svart da det er det jeg liker aller best, men ut fra svarene her velger jeg en annen farge som jeg liker veldig godt. Ikke mer komplisert enn det. Anonymkode: 23777...3dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #63 Del Skrevet 16. september Lyst kjøkken. Synes ikke kritthvitt kjøkken er så pent, men hvit kommer jo i nyanser, det også. Du sier det er mye lys og vindusflater, og da er det viktig at kjøkkenet ikke er så lyst at det blender og heller ikke er så mørkt at alt støv og fingermerker synes. Aldri høyglans. Ville ønska slette fronter, og mørk benkeplate, helst i stein eller i hvert fall ikke heltre (mye jobb). Jeg er muligens annerledes enn mange her, for jeg ønsker meg kjøkken med mye plass - kjør på med overskap, helst helt opp til taket! Hyller kan også funke, og være riktig så pent. Ikke noe jeg ville ønsket meg personlig, da jeg ikke er så glad i å vaske fettete overflater... Men det gir et mer åpent inntrykk. Anonymkode: 2a4ea...632 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #64 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (På 15.9.2024 den 13.59): Tror faktisk jeg går for en beige/greige variant. Ser av svarene her at uansett løsning vil mange mislike den, naturlig nok, men det ser ut til at alle er enige i at svart bør unngås. Holdt på å velge hvitt, men syns det blir for klinisk (skal jo leve i kjøkkenet selv en liten stund) 50 shades of grey har jeg holdt på med i noen år, så forfriskende å prøve noe annet😅) tusen takk for alle innspill! Anonymkode: 23777...3dc Ja, jeg tror varige kommer til å holde seg lenge. Det er litt varmere enn hvitt og veldig i tiden. Anonymkode: 63830...bd7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymm Skrevet 20. september #65 Del Skrevet 20. september (endret) Liker miks av litt hvit og brunt, jeg. Endret 20. september av An0nymm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå