Mollebolle Skrevet 5. november Forfatter #801 Del Skrevet 5. november tunaen skrev (31 minutter siden): Er helt utslitt etter dagens episode😬ikke les hvis du ikke vil vite noe om hva som skjer. Vis skjult innhold For en etappe. Og for en gjeng! De gir alt. Måtte le av Borg og Tom. «Sjekk det flyet! Er det orion?» Borg: *grynt pes* mens han ser ned. Tom: «Sjekk da! Nei, Herkules er det». Borg: *grynt pes stønn* 🤣 Det skal han ha, han ga virkelig alt! Fytti så spennende! Spoiler Hvem vant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tunaen Skrevet 5. november #802 Del Skrevet 5. november Mollebolle skrev (5 minutter siden): Vis skjult innhold Hvem vant? Spoiler Det får vi ikke vite før neste episode. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulisa Skrevet 5. november #803 Del Skrevet 5. november Mollebolle skrev (5 minutter siden): Skjul innhold Hvem vant? Det fikk vi ikke svaret på i dag🙄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 5. november #804 Del Skrevet 5. november Spoiler Har det alltid vært så langdrygt på 71? Akkurat denne etappen syns jeg nesten Henrik fortjener å vinne. Makan til innsats. Men vil ikke at noen av de andre skal hjem heller. Et spørsmål google ikke kunne gi meg svaret på uten å se på en podcast: Noen som vet hvorfor han kaller seg blodprinsen? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 5. november #805 Del Skrevet 5. november (endret) 71. Grader Evighetsprosjekt.. Men tror ikke Tom har tenkt å bidra med en Henrik selv. Han er litt tilbakelent. Endret 5. november av BobbySocks 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 5. november #806 Del Skrevet 5. november yamask skrev (8 timer siden): Skjul innhold Har det alltid vært så langdrygt på 71? Akkurat denne etappen syns jeg nesten Henrik fortjener å vinne. Makan til innsats. Men vil ikke at noen av de andre skal hjem heller. Et spørsmål google ikke kunne gi meg svaret på uten å se på en podcast: Noen som vet hvorfor han kaller seg blodprinsen? https://www.seher.no/kjendis/na-forklarer-han-blodprinsen/76231406 Hadde håpet det var en litt mer spennende bakgrunn for kallenavnet enn dette 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 5. november #807 Del Skrevet 5. november tunaen skrev (11 timer siden): Er helt utslitt etter dagens episode😬ikke les hvis du ikke vil vite noe om hva som skjer. Skjul innhold Måtte le av Borg og Tom. «Sjekk det flyet! Er det orion?» Borg: *grynt pes* mens han ser ned. Tom: «Sjekk da! Nei, Herkules er det». Borg: *grynt pes stønn* 🤣 Det skal han ha, han ga virkelig alt! Fytti så spennende! 🤣🤣 Nydelig recap - jeg lo meg fordervet! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lineaaa Skrevet 6. november #808 Del Skrevet 6. november At de ikke sjekka hvor det var mest flatt/nedover, og valgte å sykle den strekningen? I begynnelsen var der ko tidvis flatt og sykkel gikk fort. Nå sa de at Tom og Blodprinsen bare hadde oppover igjen.. ergo nesten ingenting å vinne på å sykle, tvert i mot? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 6. november #809 Del Skrevet 6. november Lineaaa skrev (2 timer siden): At de ikke sjekka hvor det var mest flatt/nedover, og valgte å sykle den strekningen? I begynnelsen var der ko tidvis flatt og sykkel gikk fort. Nå sa de at Tom og Blodprinsen bare hadde oppover igjen.. ergo nesten ingenting å vinne på å sykle, tvert i mot? Det stussa jeg på også, spesielt mtp at Hulsker er dårlig på sykkel, dumt å slite ut beina på å gå først i tillegg. Tror de var så fokusert på konkurranse og adrenalin i huet at det gikk litt fort i svingene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 7. november #810 Del Skrevet 7. november (endret) Lineaaa skrev (15 timer siden): At de ikke sjekka hvor det var mest flatt/nedover, og valgte å sykle den strekningen? I begynnelsen var der ko tidvis flatt og sykkel gikk fort. Nå sa de at Tom og Blodprinsen bare hadde oppover igjen.. ergo nesten ingenting å vinne på å sykle, tvert i mot? Det tenkte jeg også på, at det ikke virket som at de vurderte stigning før de valgte om de skulle sykle eller gå først. Det har jo mye å si! Jeg ligger litt etter fordi jeg ikke har ønsket å bli spoilet, men når det gjelder Henrik og Nakstad, så skjønner jeg at Henrik ønsket å sabotere, men ikke måten han gjorde det på. Han gjorde det på et tidspunkt hvor det endte opp med å ikke ha noen betydning, det eneste som skjedde var at Henrik selv ble utsatt i neste runde. Det hadde vært bedre å vente med saboteringen helt mot slutten, når eller hvis Nakstad bare hadde hatt to treff igjen på egne skip. Da kunne Henrik sendt ham rett ut. Alle som har spilt Battleship vet at det kan være veldig vanskelig å finne båten med bare to “treff” (kalles typisk u-båten), og hvis den hadde vært igjen til slutt hos Nakstad, hadde det hatt enormt mye å si. Da kunne han unngått at alle ble sinna på ham unødig. Rart at en dreven realityspiller som Henrik ikke tenkte så langt. Ellers var tirsdagens episode veldig spennende! Spoiler Men nå har de melket dette veldig lenge (pun not intended), nå er det på tide å få ut noen! Jeg skjønner egentlig ikke helt at Tom og Henrik lå bak, det virket heller som at det andre laget hadde vært treigere, særlig med den syklingen. Endret 7. november av Mmmwhatever Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 7. november #811 Del Skrevet 7. november Mmmwhatever skrev (2 timer siden): Det tenkte jeg også på, at det ikke virket som at de vurderte stigning før de valgte om de skulle sykle eller gå først. Det har jo mye å si! Jeg ligger litt etter fordi jeg ikke har ønsket å bli spoilet, men når det gjelder Henrik og Nakstad, så skjønner jeg at Henrik ønsket å sabotere, men ikke måten han gjorde det på. Han gjorde det på et tidspunkt hvor det endte opp med å ikke ha noen betydning, det eneste som skjedde var at Henrik selv ble utsatt i neste runde. Det hadde vært bedre å vente med saboteringen helt mot slutten, når eller hvis Nakstad bare hadde hatt to treff igjen på egne skip. Da kunne Henrik sendt ham rett ut. Alle som har spilt Battleship vet at det kan være veldig vanskelig å finne båten med bare to “treff” (kalles typisk u-båten), og hvis den hadde vært igjen til slutt hos Nakstad, hadde det hatt enormt mye å si. Da kunne han unngått at alle ble sinna på ham unødig. Rart at en dreven realityspiller som Henrik ikke tenkte så langt. Ellers var tirsdagens episode veldig spennende! Skjul innhold Men nå har de melket dette veldig lenge (pun not intended), nå er det på tide å få ut noen! Jeg skjønner egentlig ikke helt at Tom og Henrik lå bak, det virket heller som at det andre laget hadde vært treigere, særlig med den syklingen. Spoiler Slo meg at det er jo 2 som har trukket seg utenom utslagskonkurranser, så da har de vel måttet justere underveis? Og det kan også ha gjort at det har blitt mer langdrygt. I tillegg til at det i år er 3 episoder i uka i stedet for 2 som før i anledning jubileumsåret. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 7. november Forfatter #812 Del Skrevet 7. november Spoiler Får vi svaret i dag på hvem som ryker? Noen som allerede har sett og kan spoile? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 7. november #813 Del Skrevet 7. november Mollebolle skrev (1 time siden): Vis skjult innhold Får vi svaret i dag på hvem som ryker? Noen som allerede har sett og kan spoile? Spoiler Ja, Henrik ryker 🙂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 7. november #814 Del Skrevet 7. november Jeg har ikke sett dagens episode enda, men denne runden syns jeg Henrik fortjener å vinne. Jeg liker han ikke, men han har virkelig stått på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 7. november #815 Del Skrevet 7. november Spoiler Lå i korta hele episoden at Bernt vil trekke seg, dessverre. Masse fokus og mye god stemning før fjellturen. Fantastisk fyr med helt herlig humor. Får de andre til å le hele tiden. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 7. november #816 Del Skrevet 7. november Anonym90059005 skrev (19 minutter siden): Vis skjult innhold Lå i korta hele episoden at Bernt vil trekke seg, dessverre. Masse fokus og mye god stemning før fjellturen. Fantastisk fyr med helt herlig humor. Får de andre til å le hele tiden. Spoiler Når trakk han seg? Så vi samme episode? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 7. november #817 Del Skrevet 7. november Lawyam skrev (47 minutter siden): Skjul innhold Når trakk han seg? Så vi samme episode? Spoiler Rakk aldri gjøre det før dagens episode avsluttet, men han kommer til å gjøre det. Så han var fast bestemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 7. november #818 Del Skrevet 7. november Anonym90059005 skrev (6 minutter siden): Skjul innhold Rakk aldri gjøre det før dagens episode avsluttet, men han kommer til å gjøre det. Så han var fast bestemt. Spoiler Er redd for det, men plutselig klarer han forhåpentligvis å samle mot å gjennomføre likevel. Krysser fingrer og tær. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 7. november #819 Del Skrevet 7. november https://vm.tiktok.com/ZGdNNLV95/ Jeg ler meg ihjel. Håper dere som ikke har tiktok alikevel får se. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 7. november #820 Del Skrevet 7. november Anonym90059005 skrev (3 timer siden): Skjul innhold Rakk aldri gjøre det før dagens episode avsluttet, men han kommer til å gjøre det. Så han var fast bestemt. Spoiler vi så jo fra neste episode at han var med og klatret i tau. Så det tyder jo på at han ikke trakk seg. Jeg synes de andre er fantastiske som lirker ham med i stedet for å kvitte seg med en konkurrent. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå