Gå til innhold

71 grader nord kjendis

Mollebolle

Anbefalte innlegg

Beste quoten i forrige episode:

»Har du noengang sett et så fint flagg?»

Abrahamsen: «Ja, sameflagget» 🫶

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nakstad , han er en HELT ❤️ finnes ikke noe mer verdig vinner enn han ❤️

• Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (7 timer siden):

For noen kommentarer😂Bare detter ut. Også Abrahamsen…det greine på stranda… herregud som jeg lo av dagens episode. De slo til hele gjengen. Helt nydelig å være kvitt 3G og den type drama. Drama blir det nok, men mer ok drama. 😅

Mye gullkorn fra Abrahamsen også. Holdt på å le meg ihjel da han skildret kranglingen mellom Carina og GGG😅

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gladis
Sam Fox skrev (4 timer siden):

Mye gullkorn fra Abrahamsen også. Holdt på å le meg ihjel da han skildret kranglingen mellom Carina og GGG😅

Fy og fy Tonje altså , den dama er jo bare rå👏👏 Men altså Abraha m og Prinsen  halloen 💪💪👏👏 Måløs spør du meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sam Fox skrev (7 timer siden):

Denne episoden var så bra, har ikke ledd så mye av reality av denne typen på det jeg kan huske. Både Hulsker, Abrahamsen, Henrik og Carina leverte på replikkene i går, og jaggu kom det ikke noe fra Nakstad og Tonje innimellom også. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og "småguttene" som måtte gå på tur uten pappaen sin!🤣

Elsker alle kommentarene og den gode stemningen, ler masse av hver episode!😅❤️

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig, 71 grader nord har tatt seg enormt opp etter at Gaute måtte ut! Dette er god TV, folk som koser seg og har god stemning. Det er så mye bedre enn sur stemning og nedrakking! 

Jeg lo mange ganger mens jeg så denne episoden. Og spesielt av hvor ulikt Hulsker g Nakkestad beskrev merkekonkuransen! Det hørtes ut som om Nakkestad hadde tatt en liten rusletur i skogen, mens Hulsker hadde besteget K2! 

Noe så herlig som positve Tone! Til og med Carina virker trivelig nå, når det ikke er noen som går henne på nervene. 

Synd at ikke produksjonen fikk kastet ut Gaute tidligere, men bedre sent enn aldri.

• Liker 27
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo en oppvisning i psykologi i praksis! Et helt lag har hatt nedsatt fysisk kapasitet pga én deltaker som skaper usikkerhet og negativitet i gruppen. Så fort Gaute var ute fikk hele laget et sjette gir.. Viser bare hvor viktig et godt arbeidsmiljø er, og at hode og kropp tross alt henger sammen! 

Over til noe annet; 

JA, kjempe gøy påfunn av Abrahamsen 😂 MEN, like fullt idiotisk av Tonje å springe rundt i stringtruse 🤦🏼‍♀️ Blir bare for dumt og ødelegger et koselig program hvor stemningen endelig er god. Må hun komme med sånn rumpe-influenser-fakter som både nettet og tven er overfylt med fra før? Greit å bade selvfølgelig men hensikten her er jo helt åpenbart at hun vil vise seg frem i tillegg. Ønsker meg ett program på tv uten at man får servert kjendiser som reklamerer for egen kropp..

• Liker 34
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lo godt da det var super stemning i gruppen og de hadde skikkelig latterkrampe, også smetter Nakstad inn at det hadde vært innmari morro å vite temperaturen i vannet på 1 meters dyp 😂😂😂

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (På 22.10.2024 den 21.28):
  Skjul innhold

Sa de noe om hvorfor akkurat de to ble sendt i veggen, eller ble de bare delt? I så fall må det jo være basert på fysikken. Satans imponert, fytti rakkern. Jeg anser meg selv som tøff, men det der hadde jeg ALDRI gjort. Og Espen da karabinen satte seg fast…fytti ja. Var deilig å se en episode uten fullt drama og kjatring helt ærlig. Og radarparet Hulsker og Borg på tur, herregud jeg lo. Greit med litt spenning og drama, men også deilig med noen sånne rolige og udramatiske episoder uten konflikter innimellom. 

Jeg tipper at delingen ble gjort fordi Tonje og Nakstad er de to absolutt fysisk og psykisk sterkeste, og de to som hadde forutsetninger for å kunne komme seg opp den veggen. 

Og så blir det jo det ekstra elementet av at resten av laget må klare seg uten "den flinkeste", noe som ofte er et morsomt element i 71. (Det er jo normalt sett sånn at det er EN på laget som alltid navigerer og tar styring, mens de andre bare går der og dilter etter.) 
Og det ser vi jo så absolutt i denne episoden også. At det ble morsom TV både av at Henrik og Bernt går alene og må navigere, og av at Carina og Abrahamsen går alene og må navigere. 
De rotet det jo litt til, på tross av at begge lag stort sett fulgte merket sti. 

Spoiler

Og så var det helt SYKT med de der hengekøyene. 
At Tonje ikke var redd for det i det hele tatt... 
Gutta sin reaksjon var etter min mening mye mer "normal". 
Jeg holdt på å flire meg ihjel når Henrik Borg brukte argumentasjonen "Man får jo bare muligheten EN gang i livet" om å tisse på flaske. 
For det var jo det han fikk som argument for hvordan han skulle gjennomføre den overnattingen der i det hele tatt... 

Jeg vil tippe Tonje tisset før og etter, og så bare drakk lite så hun slapp å tisse mens hun lå der. Det KAN jo ikke være mulig som jente å tisse på flaske i en sånn hengekøye. (Alternativt hadde jo hun sikkert akseptert å fire seg inn og ut i løpet av natta. Noe gutta aldri hadde villet.) 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blekkulfina skrev (På 23.10.2024 den 8.34):

Altså, mektig imponert over Nakstad etter gårsdagens klatretur opp fjellet der! Makan til velfortjent vinner av 71 grader nord er det lenge siden jeg har sett, så nå gjelder det bare å håpe at han ikke ryker på en tullete utslagskonkurranse før den tid!!🙏 

Utfordringen til Nakstad er jo nettopp den vi så i utslagskonkurransen, og som gjorde at han ble merket. 
Han er TREG! 
Han er smart, sterk, en god leder, og kan utrolig mye. Men han er også typen som tenker seg om en ekstra gang. Som dobbeltsjekker før han tar beslutninger. Og som dermed lett kan tape mye tid i noen konkurranser. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susan Sto Helit skrev (15 minutter siden):

Utfordringen til Nakstad er jo nettopp den vi så i utslagskonkurransen, og som gjorde at han ble merket. 
Han er TREG! 
Han er smart, sterk, en god leder, og kan utrolig mye. Men han er også typen som tenker seg om en ekstra gang. Som dobbeltsjekker før han tar beslutninger. Og som dermed lett kan tape mye tid i noen konkurranser. 

Nei, han er ikke den raskeste i gjengen akkurat, men det var ikke mange sekundene som stod mellom ham og Hulsker in the end, så litt uflaks inni pakka der også må jeg si.. Uff, får en litt dårlig følelse jeg nå, redd for at han ryker pga dette🤨

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivLaga skrev (5 timer siden):

Dette er jo en oppvisning i psykologi i praksis! Et helt lag har hatt nedsatt fysisk kapasitet pga én deltaker som skaper usikkerhet og negativitet i gruppen. Så fort Gaute var ute fikk hele laget et sjette gir.. Viser bare hvor viktig et godt arbeidsmiljø er, og at hode og kropp tross alt henger sammen! 

Over til noe annet; 

JA, kjempe gøy påfunn av Abrahamsen 😂 MEN, like fullt idiotisk av Tonje å springe rundt i stringtruse 🤦🏼‍♀️ Blir bare for dumt og ødelegger et koselig program hvor stemningen endelig er god. Må hun komme med sånn rumpe-influenser-fakter som både nettet og tven er overfylt med fra før? Greit å bade selvfølgelig men hensikten her er jo helt åpenbart at hun vil vise seg frem i tillegg. Ønsker meg ett program på tv uten at man får servert kjendiser som reklamerer for egen kropp..

Ikke noe feil med å vise at hun er digg 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LivLaga skrev (12 timer siden):

Lo godt da det var super stemning i gruppen og de hadde skikkelig latterkrampe, også smetter Nakstad inn at det hadde vært innmari morro å vite temperaturen i vannet på 1 meters dyp 😂😂😂

Faktabasert humor😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleMai skrev (1 time siden):

Kanskje Tonje brukte en tissetrakt?IMG_0796.thumb.jpeg.347e0a32976481423acee9c2e4ba95d7.jpeg

Ja, hun må ha gjort noe sånt, ellers kunne vel ingen kvinner sovet der? Jeg hadde ikke klart å tenke NOE annet enn at jeg måtte tisse hvis jeg hadde vært i den hengekøya. Hele tiden! Tvangsmessig! Med mindre jeg hadde hatt en tisseløsning. 
Jeg har omsider tatt igjen denne tråden, jeg begynte å se på for et par uker siden kanskje, og det tar litt tid å se episodene. Jeg har ikke lest tråden for jeg ønsket ikke å bli spoilet. Jeg må bare henge meg på andres kommentarer: Utrolig hvor mye ett menneske kan ødelegge stemningen, 71 før og etter GGGs exit kunne jo blitt brukt i undervisning i både psykologi og ledelse, vil jeg tro. 
Jeg lo sånn av Nakstads kommentar om vanntemperaturen - han er en kjernekar, men av og til svikter bare de sosiale antennene litt. 
Ellers har Henrik vært en skikkelig positiv overraskelse, liker ham bare mer og mer! Han kan vinne hele greia. 

Endret av Mmmwhatever
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mmmwhatever skrev (8 minutter siden):

Ja, hun må ha gjort noe sånt, ellers kunne vel ingen kvinner sovet der? Jeg hadde ikke klart å tenke NOE annet enn at jeg måtte tisse hvis jeg hadde vært i den hengekøya. Hele tiden! Tvangsmessig! Med mindre jeg hadde hatt en tisseløsning. 
Jeg har omsider tatt igjen denne tråden, jeg begynte å se på for et par uker siden kanskje, og det tar litt tid å se episodene. Jeg har ikke lest tråden for jeg ønsket ikke å bli spoilet. Jeg må bare henge meg på andres kommentarer: Utrolig hvor mye ett menneske kan ødelegge stemningen, 71 før og etter GGGs exit kunne jo blitt brukt i undervisning i både psykologi og ledelse, vil jeg tro. 
Jeg lo sånn av Nakstads kommentar om vanntemperaturen - han er en kjernekar, men av og til svikter bare de sosiale antennene litt. 
Ellers har Henrik vært en skikkelig positiv overraskelse, liker ham bare mer og mer! Han kan vinne hele greia. 

Jeg kjenner meg så godt igjen i Nakstad når tankene kommer høyt ut og jeg skjønner at min nysgjerrighet er totalt uinteressant for andre. Og det er når stemningen er som mest løssluppen og skuldrene senket at jeg buser ut med slike «morsomheter».
Tipper Nakstad som den oppegående karen han er skjønte blunderen innen setningen var ferdig. Han nevnte jo selv at han var vant til et miljø med likesinnede og fant det befriende med en variert sammensetning av mennesker på denne turen.  Skulle gjerne vært flue på veggen og hørt hva humoren i han er vant til dreier seg om. Sikkert noen crazy molekyl-vitser….

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (9 timer siden):

Jeg kjenner meg så godt igjen i Nakstad når tankene kommer høyt ut og jeg skjønner at min nysgjerrighet er totalt uinteressant for andre. Og det er når stemningen er som mest løssluppen og skuldrene senket at jeg buser ut med slike «morsomheter».
Tipper Nakstad som den oppegående karen han er skjønte blunderen innen setningen var ferdig. Han nevnte jo selv at han var vant til et miljø med likesinnede og fant det befriende med en variert sammensetning av mennesker på denne turen.  Skulle gjerne vært flue på veggen og hørt hva humoren i han er vant til dreier seg om. Sikkert noen crazy molekyl-vitser….

Samme her 😂 Og den følelsen…når du skjønner at kommentaren kommer i feil miljø, når det er for sent å stoppe 🙈 Jeg vil på tur med Nakstad og sjekke vanntemperaturen!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susan Sto Helit skrev (22 timer siden):

Han er TREG! 

Men han dobbeltsjekket ikke da han skulle stable klosser

Det gjorde Henrik, og vant.

Henrik var mye bedre enn dem i denne oppgaven. Raskere og smartere. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...