Anwa Skrevet 17. oktober #521 Del Skrevet 17. oktober Siden trippel G slapp låta si i går er jeg hellig overbevist om at dette er en opptreden igangsatt av produksjonen. Hadde han faktisk vært slik, ville han neppe hatt denne låten liggende klar. De får jo betalt for hver episode de er med, så er ikke umulig at det ligger litt ekstra i lønnsoppgjøret til Gaute. Kanskje han selv tenker at "all press is good press". Frank Løke ble ikke akkurat forvist fra skjermen tross klysete oppførsel, så det går nok veien for trippel G uansett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 17. oktober #522 Del Skrevet 17. oktober (endret) Lawyam skrev (3 timer siden): Skjul innhold Likte heller ikke at han måtte gå! Rett nok konkurranse, men liker ikke måten det ble gjort på. De kunne ha reddet han. Forstår deres side av saken, men det hadde vært mer realt å redde. Hadde vært kjekt å se noe annet enn hvilepuls fra han. Så du de første episodene? GGG sparte på kreftene når de grov snøhule, for han hadde en plan om å vinne. Jeg ble skadefro når hans plan kom rett tilbake i trynet på ham, han gjorde det bevisst dårlig sammen med Anna Anka, og så gikk det bare utover ham selv, Endret 17. oktober av Marsh 18 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 17. oktober #523 Del Skrevet 17. oktober (endret) Spoiler Det var så fortjent at GGG røk på denne måten. Skjønner godt at de hadde kvaler med det, ville vært vanskelig for meg også. Men hvis de jobbet for å redde han så ville det egentlig vist at det ikke spiller noen rolle hvordan man oppfører seg. Snille empatiske mennesker stiller opp uansett. Synes det er fint å vise at det faktisk finnes en grense for hva man tolererer og finner seg i☺️ Kjipt for Gaute men han er til syvende og sist skyld i det selv. Hadde han jobbet for laget de 14dagene de hadde vært der så ville de ikke vurdert å ikke redde han…. Dessverre tror jeg han kommer inn igjen pga at Anna har trekt seg. Det ville i såfall vært tidenes kjipeste tvist. Digger at han er UTE, men tar ikke gleden på forskudd. Det helikopteret var illevarslende. Endret 17. oktober av Eyr 15 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 17. oktober #524 Del Skrevet 17. oktober Anwa skrev (54 minutter siden): Siden trippel G slapp låta si i går er jeg hellig overbevist om at dette er en opptreden igangsatt av produksjonen. Hadde han faktisk vært slik, ville han neppe hatt denne låten liggende klar. Jeg har bare hørt deler av denne sangen ved et par anledninger mot min vilje, og det er jo ikke akkurat et mesterverk. Teksten full av dårlige nødrim og melodien er jo bare en standard grøftefylla-tune. Tror ikke han har brukt lange tiden på å smelle sammen dette. Kan absolutt hende han har overspilt som drittsekk, men man klarer ikke si ufyselige ting til andre mennesker om man ikke har det boende i seg. Klarer fortsatt ikke se en fremtid der GGG klarer holde seg relevant ved å oppføre seg drittsekk. I januar er han glemt. Håper jeg ihvertfall :p 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetting Skrevet 17. oktober #525 Del Skrevet 17. oktober yamask skrev (24 minutter siden): Jeg har bare hørt deler av denne sangen ved et par anledninger mot min vilje, og det er jo ikke akkurat et mesterverk. Teksten full av dårlige nødrim og melodien er jo bare en standard grøftefylla-tune. Tror ikke han har brukt lange tiden på å smelle sammen dette. Dette er en enkel låt som ikke utgir seg for noe annet. Men... denne kommer til å fylle dansegulvene i hele landet nord for Sinsen og vest for Bærum. Det er morsom låt som er danse- og allsang-vennlig. Man kan like eller ikke like GGG, men jeg mener han takler dette på rett måte. Han kunne gravd seg ned og glidd ut av media, men i stedet tar han "tyren ved hornene" og står frem. Folk elsker jo å prate om han (du kan jo telle antall innlegg du har skrevet om fyren ;)) og han kan fort bli gjenganger i diverse realityer fremover. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 17. oktober #526 Del Skrevet 17. oktober Kjetting skrev (15 minutter siden): Dette er en enkel låt som ikke utgir seg for noe annet. Men... denne kommer til å fylle dansegulvene i hele landet nord for Sinsen og vest for Bærum. Det er morsom låt som er danse- og allsang-vennlig. Man kan like eller ikke like GGG, men jeg mener han takler dette på rett måte. Han kunne gravd seg ned og glidd ut av media, men i stedet tar han "tyren ved hornene" og står frem. Folk elsker jo å prate om han (du kan jo telle antall innlegg du har skrevet om fyren ;)) og han kan fort bli gjenganger i diverse realityer fremover. Jaja jeg innrømmer lett at han opptar meg akkurat nå. Jeg begynte å se 71 i år pga ham. Men jeg vet at jeg suges kraftig inn i sånne serier, men så fort det er ferdig så er det noe annet jeg suges inn i. Har feks levd meg inn i alle sesongene av forræder, men husker ikke detaljert hva som skjedde nå uansett. Er også helt enig i at han gjør rett i å melke dette nå, og at han gjør det på en smart måte. Men tror fortsatt at når 71 er over så glemmer vi ham alle sammen. Han er jo kjent fra før, så helt borte blir han nok ikke, men interessen for ham før 71 var jo under pari selvom han prøvde hardt å holde seg relevant. At han er drittsekk en halv sesong av 71 kan han nok ikke melke lenger enn til finalefesten. Jeg sitter selvsagt ikke på noen krystallkule, og det kan godt hende han fremover vil bli å se på alt fra Kongen Befaler til VG-lista, men jeg tror ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 17. oktober #527 Del Skrevet 17. oktober Spoiler Om man fjerner Gaute fra ligningen så syntes jeg ikke noe om denne tvisten og håper ikke at det er en ny linje de skal legge seg på for å være aktuelle nå som sosiale spill har en oppsving i realityprogram. Det er hyggelig at noen program fokuserer på samarbeid og lagmoral. MEN, når det ble som det ble er jeg jo ikke direkte lei meg for at Gaute røk ut. What comes around goes around, liksom. At han hadde gjort alt for å redde en lagkamerat er nok mulig (er litt tvilsom om det hadde vært Carina som satt på toppen der, men ok), men at han ikke bryr seg om premien? Kom igjen da. Godt mulig du ikke "bryr deg" om premien, men du bryr deg definitivt om å vinne, Gautings 😂 Please 'a.. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 17. oktober #528 Del Skrevet 17. oktober Miomino skrev (7 timer siden): Jeg tror du ser en annen versjon av dette programmet enn meg. I den versjonen jeg ser har jeg ikke hørt Carina Olset si at hun har mer rett til å være med på tur enn de andre. Når det kommer til din påstand "bruke allslags sykdom som unnskyldning for å komme seg frem". Vet du hva Ulcerøs kolitt er, hvilke symptomer det gir? Hvis ikke anbefaler jeg du tar et googlesøk på dette. Mulig du da vil revurdere din påstand om "allslags sykdom". Meniskskade er heller ikke uproblematisk. Hvordan kan produksjonen velge ut en person med Ulcerøs kolitt? De som delar bør jo være friske, selv om de ikke nødvendigvis er så godt trent. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 17. oktober #529 Del Skrevet 17. oktober Anwa skrev (4 timer siden): Siden trippel G slapp låta si i går er jeg hellig overbevist om at dette er en opptreden igangsatt av produksjonen. Hadde han faktisk vært slik, ville han neppe hatt denne låten liggende klar. De får jo betalt for hver episode de er med, så er ikke umulig at det ligger litt ekstra i lønnsoppgjøret til Gaute. Kanskje han selv tenker at "all press is good press". Frank Løke ble ikke akkurat forvist fra skjermen tross klysete oppførsel, så det går nok veien for trippel G uansett. Hadde det vært spill hadde samboeren neppe vært ute i media og kalt kritikerene for «søppel-mennesker». Og den omtalen på Airbnb taler heller ikke for at dette er et ok menneske. 19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 17. oktober #530 Del Skrevet 17. oktober Hulderen skrev (1 time siden): Hvordan kan produksjonen velge ut en person med Ulcerøs kolitt? De som delar bør jo være friske, selv om de ikke nødvendigvis er så godt trent. Enig . God helse bør være et must . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 17. oktober #531 Del Skrevet 17. oktober yamask skrev (4 timer siden): Jeg har bare hørt deler av denne sangen ved et par anledninger mot min vilje, og det er jo ikke akkurat et mesterverk. Teksten full av dårlige nødrim og melodien er jo bare en standard grøftefylla-tune. Tror ikke han har brukt lange tiden på å smelle sammen dette. Kan absolutt hende han har overspilt som drittsekk, men man klarer ikke si ufyselige ting til andre mennesker om man ikke har det boende i seg. Klarer fortsatt ikke se en fremtid der GGG klarer holde seg relevant ved å oppføre seg drittsekk. I januar er han glemt. Håper jeg ihvertfall 😛 Han har svart belte i å skaffe seg narsisistisk påfyll . Akkurat nå ved å skrive en låt , å snu motvind til det han oppfatter som medvind ( i en kort flopp av en sang)😆 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelia Skrevet 17. oktober #532 Del Skrevet 17. oktober Hønemoor skrev (9 timer siden): Noe av det dummeste jeg har lest. Du boikotter alt som skrives om GGG i 71 grader nord, men kommenterer på en tråd om 71 grader nord, hvor 90% av svarene omhandler han? 😅 Jeg fulgte som sagt med litt de første programmene, og fikk da med meg denne trådens eksistens. Har ikke lest mer enn noe av det siste som er skrevet her inne, der jeg registrerer at Gautes oppførsel ikke synes bedre enn da jeg sluttet å se. (Har ikke lest sakene om ham i media eller sett de siste programmene, da jeg ikke ønsker å gi ham klikk. Men jeg har selvsagt bladd meg forbi titlene på forsiden, og fått med meg at saker skrives.) Poenget er at hvis man ikke ønsker å gi enkeltmennesker oppmerksomhet, bør man ikke se programmene, klikke på saker eller gi dem andre typer oppmerksomhet. Det var det som var hovedpoenget mitt, så jeg hadde ved mitt innlegg ikke noe behov for å gi Gaute oppmerksomhet. Jeg ville bare bruke denne saken som utgangspunkt for å fastslå at den beste måten å fjerne dårlig oppførsel fra skjermen, er ved å unngå å se på. Media er så kyniske at de som regel alltid vil premiere dårlig oppførsel hvis den gir seere/inntekter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 17. oktober #533 Del Skrevet 17. oktober (endret) Spoiler Må si Tonje imponerte meg ved å ta et kynisk valg om å ikke redde Gaute. Hadde trodd hun var for godhjertet og snill til å gjøre det. Gaute kan klandre seg selv for utfallet. Hadde han fremstått på en mer sympatisk måte ville laget gjort mer for å redde han. Kjipt å måtte forlate programmet uten å ha fått utfordret hvilepulsen. Litt deilig ironisk at han ryker ut av programmet liggende på et liggeunderlag! Endret 17. oktober av DelvisPresley 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 17. oktober #534 Del Skrevet 17. oktober Spoiler Jeg begynner tenke at Ane kanskje trekker seg neste episode pga skade og at det er GGG som kommer med helikopter? Vet hun sier i teaseren at hun ikke vil gi seg, men det kan jo bare være for å lure oss. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tunaen Skrevet 17. oktober #535 Del Skrevet 17. oktober Spoiler Endeliiig! En gledens dag🥳🎉 Nå kan vi endelig kose oss med 71. Og det er jo så mange morsomme folk. Den evige kunnskapsrike, men dog så pratsomme Nakstad. Solstråla Tonje. En nytemmet Henrik som skal bevise seg for andre, og kommer med sine skråblikk underveis. Den godhjertede, men akk så lite følelsesregulerende Hulsker. Carina med sin skarpe tunge og omsorg. Atleten Abrahamsen i sin forfalte form, på bedringens vei. og maskinen Ane! Gleder meg til søndah😃 (og hvis Gaute kommer inn igjen, sier jeg takk og farvel til han er ute) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 17. oktober #536 Del Skrevet 17. oktober Hahaha…. Ler så jeg griner av skravlingen og entusiasmen til Nakstad, og responsen til Hulsker 😂😂 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 17. oktober #537 Del Skrevet 17. oktober (endret) Spoiler https://www.vg.no/rampelys/i/GywR86/groetta-grav-om-71-deltagelsen-lagde-en-karakter Noen som tror på dette? Endret 17. oktober av Eyr 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 17. oktober #538 Del Skrevet 17. oktober Eyr skrev (9 minutter siden): Skjul innhold https://www.vg.no/rampelys/i/GywR86/groetta-grav-om-71-deltagelsen-lagde-en-karakter Noen som tror på dette? Spoiler Ikke et sekund! 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 17. oktober #539 Del Skrevet 17. oktober Eyr skrev (12 minutter siden): Skjul innhold https://www.vg.no/rampelys/i/GywR86/groetta-grav-om-71-deltagelsen-lagde-en-karakter Noen som tror på dette? Trengs det spoiler nå som det er sendt på tv? Jeg tror faktisk på det, siden jeg tenkte det i starten. Skrev vel mistankene mine tidligere her i tråden også. Rett og slett fordi inntrykket mitt av GGG tidligere ikke samstemte med det vi så i dette programmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ssb Skrevet 17. oktober #540 Del Skrevet 17. oktober Eyr skrev (10 minutter siden): Skjul innhold https://www.vg.no/rampelys/i/GywR86/groetta-grav-om-71-deltagelsen-lagde-en-karakter Noen som tror på dette? Bull*host*shit. Tipper derimot att mannen tror på det selv. Kjente faktisk att sofapulsen steig ett sekund her. Godt han rauk ut, for en er faktisk ikke sterkere enn laget. Og det beviste jo nettopp denne episoden. Fin lærdom til alle småguttene rundtom. ( kommer han på magisk vis inn igjen nå, så ser jeg aldri mer på 71 grader nord) 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå