Julebrunost Skrevet 2. oktober #161 Del Skrevet 2. oktober tunaen skrev (16 minutter siden): Tror muligens samboeren til Gaute ikke helt skjønner konseptet tv. Altså, det som er på tv, er jo der fordi folk engasjerer seg. Å si at andre «blander» seg er vel litt dramatisk 💀 men hey, kanskje vi alle skal bare sende melding til Gaute og si det vi mener direkte til han da - heller enn å skrive det her🤷🏽♀️ Ja, her hadde de vært tjent med å legge seg flate. Skylde på at Gaute var høy på adrenalin og derfor dreit seg ut. Punktum. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 2. oktober #162 Del Skrevet 2. oktober tunaen skrev (1 time siden): Tror muligens samboeren til Gaute ikke helt skjønner konseptet tv. Altså, det som er på tv, er jo der fordi folk engasjerer seg. Å si at andre «blander» seg er vel litt dramatisk 💀 men hey, kanskje vi alle skal bare sende melding til Gaute og si det vi mener direkte til han da - heller enn å skrive det her🤷🏽♀️ Han er jo en ufin type, og det er jaggu (nye)kjærringa også 😂 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 3. oktober #163 Del Skrevet 3. oktober Etter å ha sett litt på IG til Gautes samboer forsto jeg litt mer av hvorfor de bor sammen, men skjønner mindre av hvor lite selvinnsikt og konsekvenstankegang det er fysisk mulig å samle i et hushold. Hun har jobbet med reality(??)derfor vet hun hvordan det er. Javel, jeg har SETT mye reality, og det er lett å forstå at når både klipping, dynamikk i serien og alle de andre deltakerne tegner et bilde av en pompøs drittsekk, ja så stemmer mest sannsynlig dette. Når Annema gir seg etter kort tid den forrige sesongen så er det ikke pga klipping vi tror hun er i dårlig form. Som flere her så fatter jeg ikke at det er mulig å fremstille seg på den måten Gaute gjør på 71, spesielt når han er så erfaren med tv, både som programleder og deltaker. Blir enda verre med dette innspillet fra samboer. Men må dessverre innrømme at det også blir mer underholdende. Fått episoden litt på avstand nå, kommet til å sitte klistret resten av sesongen. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 3. oktober #164 Del Skrevet 3. oktober Surpomp skrev (På 22.9.2024 den 21.35): Syting, låting, banning og en endeløs rekke oppoverbakker i norsk natur har blitt programmets varemerke. Deltagerne har åpenbart fått tildelt roller og replikker. Spill deg selv på stereoider, bare det blir enda verre enn forrige sesong. Er dette bra tv ? Jeg mener at «71» har blitt altfor forutsigbart, banalt og ensformig.. Banalitetene fortsetter bare fordi produksjonen jakter flere overfladiske «likes» enn i forrige sesong. https://www.vg.no/rampelys/i/LMjBa1/gaute-groetta-gravs-samboer-etter-71-grader-nord-krangel-serioest-ta-dere-sammen Er det «bra tv» når produksjonen fremmer og normaliserer negative holdninger som selvskryt, mobbing og krangling ? Søppelet flytter noen grenser og holdninger hos seerne, som på lang sikt er svært betenkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 3. oktober #165 Del Skrevet 3. oktober Stargaze skrev (9 timer siden): Hun kan skylde på klipping så mye hun vil. Men resten av 71 gjengen var sammen med ham 24/7, og har vel et godt grunnlag å uttale seg på. Og de konkluderer vel som oss andre og ser at han er en uspiselig fyr! Én ting er klipping og hva seerne mener, men deltagerne var jo der med han hele tiden og de sier det er snilt klippet.. Snakk om å drite seg ut. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DittHåp Skrevet 3. oktober #166 Del Skrevet 3. oktober Det har gjennom de ulike sesongene vært utallige lag der en på laget har vært fysisk sterkere enn andre ( Pølsa Pettersen, Almås, Løke etc ), men uten å være belærende/skrytete/nedlatende og direkte splittende for laget på den måten GGG oppfører seg på. Tvert imot har de i de innledende etappene støttet, heiet, tatt sekken, båret og satt lagets samlede prestasjon foran sitt eget behov for å fremstå som vinner. At GGG i tillegg har politiske ambisjoner om å bli Ordfører sier jo alt..... hvem ønsker å ha en slik splittende person i et ledende verv som skal fronte kommunen utad ? Kjenner jeg får Trumpegutt vibes her.... som å gi skolens sjefsmobber stillingen som rektor. 26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iliah Skrevet 3. oktober #167 Del Skrevet 3. oktober (endret) Dette er den beste sesongen av 71° Nord jeg har sett. Jeg tror at alle reaksjonene fra seerne bunner i at de fleste av oss i skole/jobb/familie har vært utsatt for lignende oppførsel som Gaute viser, og det strider i mot etiske og moralske prinsipper som er iboende i de fleste av oss. Det er vondt å se andre bli utsatt for det samme, og det gleder meg å se at det får reaksjoner innad i laget hvor de andre tar vare på hverandre. Håper vi alle er flinke å si fra om slik oppførsel i det virkelige liv også. Synd at ikke Gaute er litt mer ydmyk i ettertid og sier "Unnskyld, men konkurranseinstinktet tok overhånd" eller lignende. Gleder meg til neste episode etter å ha sett klipp fra den. Endret 3. oktober av iliah 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DittHåp Skrevet 3. oktober #168 Del Skrevet 3. oktober Paradokset er at det som i tidligere sesonger var høydepunktet som seer var å oppdage spektakulære nye turmål nå har blitt erstattet med vemmelse over så ufin oppførsel at selve opplevelsen av å se deltakere på toppen av et fjell omringet av fantastisk natur blir helt satt i skyggen. Antar at det var flere enn meg som var mer opptatt av om GGG skulle få plantet et skistav i knollen enn å få med seg naturopplevelsen. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tunaen Skrevet 3. oktober #169 Del Skrevet 3. oktober DittHåp skrev (52 minutter siden): Det har gjennom de ulike sesongene vært utallige lag der en på laget har vært fysisk sterkere enn andre ( Pølsa Pettersen, Almås, Løke etc ), men uten å være belærende/skrytete/nedlatende og direkte splittende for laget på den måten GGG oppfører seg på. Tvert imot har de i de innledende etappene støttet, heiet, tatt sekken, båret og satt lagets samlede prestasjon foran sitt eget behov for å fremstå som vinner. Enig!! Sesongen med Øystein Pettersen var en av de første sesongene jeg så, og jeg var helt full av beundring over hvor støttende og hvor mye lag-følelsen betydde for han! Han var fysisk overlegen, men HELT motsatt av ggg personlighetsmessig! 11 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 3. oktober #170 Del Skrevet 3. oktober Det tristeste er nesten at GGG har gitt bort muligheten til å fremstå som et godt menneske på TV. Han er i god, fysisk form og kunne lett bært en ekstra sekk. Han hadde også hatt kapasitet til å grave snøhule, backe de andre og likevel gjort det bra i konkurransen. Selv nå, når han ser reaksjonene, så skylder han på andre og viser hvor lite selvinnsikt han har. Snakk om å gjøre seg selv en gigantisk bjørnetjeneste... 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladidagogså Skrevet 3. oktober #171 Del Skrevet 3. oktober Haha... har pløyd gjennom tre siste episodene etter bråket om GGG. Har alltid syns han er ufyselig type..men nå !Han topper alt, fy søren for en ræva oppførsel. Og selvskrytet...tar jo aldri slutt. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
densatt Skrevet 3. oktober #172 Del Skrevet 3. oktober Ggg er en trist og ynkelig guttunge... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
densatt Skrevet 3. oktober #173 Del Skrevet 3. oktober Cookiesandcream skrev (8 minutter siden): Det tristeste er nesten at GGG har gitt bort muligheten til å fremstå som et godt menneske på TV. Han er i god, fysisk form og kunne lett bært en ekstra sekk. Han hadde også hatt kapasitet til å grave snøhule, backe de andre og likevel gjort det bra i konkurransen. Selv nå, når han ser reaksjonene, så skylder han på andre og viser hvor lite selvinnsikt han har. Snakk om å gjøre seg selv en gigantisk bjørnetjeneste... Tenkte og det samme. Såg her tidligere at Ggg og kona skulle livnære seg på å ta nmed turgrupper på fjellet! HaHAHA JEG SKAL IKKE PÅ FJELLTUR MED DE! Urgh!🤢 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iliah Skrevet 3. oktober #174 Del Skrevet 3. oktober densatt skrev (6 minutter siden): Tenkte og det samme. Såg her tidligere at Ggg og kona skulle livnære seg på å ta nmed turgrupper på fjellet! HaHAHA JEG SKAL IKKE PÅ FJELLTUR MED DE! Urgh!🤢 "Hvilepuls med Grøtta Grav" blir fort til "Grøtta Graver sin egen Grav". 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 3. oktober #175 Del Skrevet 3. oktober Cookiesandcream skrev (20 minutter siden): Det tristeste er nesten at GGG har gitt bort muligheten til å fremstå som et godt menneske på TV. Han er i god, fysisk form og kunne lett bært en ekstra sekk. Han hadde også hatt kapasitet til å grave snøhule, backe de andre og likevel gjort det bra i konkurransen. Selv nå, når han ser reaksjonene, så skylder han på andre og viser hvor lite selvinnsikt han har. Snakk om å gjøre seg selv en gigantisk bjørnetjeneste... Fatter ikke selvinnsikten hans. Han som har vært programleder for Farmen i så mange år, og burde vite veldig godt hvordan å komme godt frem på skjermen i forhold til sync, klipp osv. Så da konkluderer jeg jo med at «What you see, is what you get». 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 3. oktober #176 Del Skrevet 3. oktober Zenhouse skrev (19 minutter siden): Fatter ikke selvinnsikten hans. Han som har vært programleder for Farmen i så mange år, og burde vite veldig godt hvordan å komme godt frem på skjermen i forhold til sync, klipp osv. Så da konkluderer jeg jo med at «What you see, is what you get». Jepp. Han har jo sagt alle disse tingene, så vanskelig å vri seg unna det. 😅 Lagkameratene sier han i tillegg var enda verre «off camera». Har sett dagens episode nå, og det er bare å glede, eventuelt grue, seg… 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DittHåp Skrevet 3. oktober #177 Del Skrevet 3. oktober Gullrute-komiteen må snarest legge til en ny kategori: "Årets karakterdrap på seg selv" And the winner is..........GGG for uforglemmelige ufin oppførsel til lands og til vanns. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 3. oktober #178 Del Skrevet 3. oktober Blir for dumt å skylde på klippingen når Tonje sier han får hun til å føle seg dårlig… 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 3. oktober #179 Del Skrevet 3. oktober GGG er den ekleste og mest kvalme deltageren jeg har sett på 71" nord kjendis siden Erlend Elias var med. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DittHåp Skrevet 3. oktober #180 Del Skrevet 3. oktober GGG er jo også musiker og har gitt ut den sagnomsuste platen "Gardsliv" i 2014 som allerede da fikk rosende omtaler og terningkast 2 i VG. Nå kommer oppfølgeren "Hvilepuls" med sanger som " Null stress", " Nei så innmari tjukk du har blitt", " Jeg elsker meg selv", " Lathans, I hate deg" , " Tredemøllevisa" og første singel ut er " I forakter din BMI " 33 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå