Sølvi Normalbakken Skrevet 15. september 2024 #21 Del Skrevet 15. september 2024 AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 22.11): Slutt. Selvsagt kan du kline uten å ha sex. Anonymkode: 99bee...88a Kommer jo an på settingen. Blir jeg med en fyr hjem fra byen, eller møter en fra Tinder, så forventer jeg pikk også hvis det først blir klining. Har aldri opplevd å ikke få det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #22 Del Skrevet 15. september 2024 Man går vel hele veien? Hadde jeg begynt å kline med en mann så er det vel på sin plass å avslutte med en BJ om ikke annet. Anonymkode: 0c252...8f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #23 Del Skrevet 15. september 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Man går vel hele veien? Hadde jeg begynt å kline med en mann så er det vel på sin plass å avslutte med en BJ om ikke annet. Anonymkode: 0c252...8f5 Herregud nei. Slutt da, mann. Anonymkode: 5cb06...bc0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 17. september 2024 #24 Del Skrevet 17. september 2024 AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 7.21): Eller må man gå hele veien når man først har begynt å kline/kysse? Anonymkode: f07d5...2bb Ja det går ann uten at det blir alt men kose gjerne naken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #25 Del Skrevet 17. september 2024 Bombasi skrev (På 13.9.2024 den 18.11): Det er ingen korrelasjon mellom klining og sex, selv om mange ofte blir kåt. Det er i høyeste grad korrelasjon, jo! Jo mer klining det blir - jo mer sex blir det. Det er vel vanskelig å benekte... Men det er vel ikke det spørsmålet druer seg om. Anonymkode: a6ed1...175 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 17. september 2024 #26 Del Skrevet 17. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er i høyeste grad korrelasjon, jo! Jo mer klining det blir - jo mer sex blir det. Det er vel vanskelig å benekte... Men det er vel ikke det spørsmålet druer seg om. Anonymkode: a6ed1...175 Var kanskje upresis, men det er ingen korrelasjon mellom at det å kline skal ende med sex, som er det spørsmålet handler om. Det går med andre ord fint an å kline - og kline mye - uten at det på noen måter er forstadie til sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #27 Del Skrevet 17. september 2024 Kan kysse ja, men skikkelig klining er for meg mer seksuelt, så nei, det er ikke innafor for meg Anonymkode: 33cc5...cce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #28 Del Skrevet 17. september 2024 AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 22.10): Dette var kvalmt å lese. Ble uvel. Anonymkode: cd31f...b17 Er det ikke 16-årsgrense på dette forumet? Anonymkode: b204a...4c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 17. september 2024 #29 Del Skrevet 17. september 2024 Klining er bra. Sex er bra. Men det går fint an å kline uten at det blir noe mer. Litt spennende det også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #30 Del Skrevet 17. september 2024 AnonymBruker skrev (På 15.9.2024 den 12.35): Herregud nei. Slutt da, mann. Anonymkode: 5cb06...bc0 Hva mener du?? Anonymkode: 0c252...8f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 17. september 2024 #31 Del Skrevet 17. september 2024 Nei, forventer ingenting. Kyssing, klining og kosing er godt i seg selv og det forplikter ikke noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 18. september 2024 #32 Del Skrevet 18. september 2024 Tror tungekyss uten sex involvert, hadde blitt vanskelig for min del. Synes det er så opphissende i seg selv. Så hadde jeg ikke hatt lyst på sex, så hadde det blitt et vanlig vått ett på truten 😂. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolmøy29 Skrevet 18. september 2024 #33 Del Skrevet 18. september 2024 Irak skrev (5 minutter siden): Tror tungekyss uten sex involvert, hadde blitt vanskelig for min del. Synes det er så opphissende i seg selv. Så hadde jeg ikke hatt lyst på sex, så hadde det blitt et vanlig vått ett på truten 😂. Enig😊. Tungekyss kan noen ganger være «the point of no return»😃😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 18. september 2024 #34 Del Skrevet 18. september 2024 Dolmøy29 skrev (1 minutt siden): Enig😊. Tungekyss kan noen ganger være «the point of no return»😃😃 Kan selvfølgelig bare snakke for min egen del...Jeg lever meg så inn i det, at jeg hadde ikke visst hvilket bein jeg skulle stått på 🫣. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #35 Del Skrevet 18. september 2024 Irak skrev (12 minutter siden): Kan selvfølgelig bare snakke for min egen del...Jeg lever meg så inn i det, at jeg hadde ikke visst hvilket bein jeg skulle stått på 🫣. Dolmøy29 skrev (15 minutter siden): Enig😊. Tungekyss kan noen ganger være «the point of no return»😃😃 Hvem har dere kysset med? Har egentlig aldri følt noe av klining og om tunga ble med i tilegg tror jeg kanskje jeg hadde blitt uvel 😅🙈 Anonymkode: 99bee...88a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 18. september 2024 #36 Del Skrevet 18. september 2024 Er hun dårlig på å kysse og viser lite lidenskapelighet, så står jeg heller over sexen. Klining trenger ikke føre til sex. Klining uten sex går fint. Men er lidenskapen der, kliningen er GOD, åhherremin, da er det en prøvelse å ikke ha sex. God sex er liksom en ekstrem forsterker på god klining. Og: Er kyssingen/kliningen dårlig, er sexen som regel mindre bra. Går aldri til sengs med ei som kysser dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 18. september 2024 #37 Del Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvem har dere kysset med? Har egentlig aldri følt noe av klining og om tunga ble med i tilegg tror jeg kanskje jeg hadde blitt uvel 😅🙈 Anonymkode: 99bee...88a Han ene var ungdomskjæresten min, og han andre var jeg gift med. Tungekyss er jo så heftig deilig og pirrende 🫦. Ertende tungekyss er noe av det beste som finnes 😉. Klarer nesten ikke å styre meg jeg da 🫣. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 18. september 2024 #38 Del Skrevet 18. september 2024 Irak skrev (13 minutter siden): Han ene var ungdomskjæresten min, og han andre var jeg gift med. Tungekyss er jo så heftig deilig og pirrende 🫦. Ertende tungekyss er noe av det beste som finnes 😉. Klarer nesten ikke å styre meg jeg da 🫣. https://youtu.be/8x-M7AkTvrQ?si=N1COVp_c78pf6AuA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 18. september 2024 #39 Del Skrevet 18. september 2024 Tråden er ryddet for innlegg postet av utestengt bruker. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #40 Del Skrevet 18. september 2024 Kan ligge å kysse/kline uten at det blir sex etterpå. Problemet mitt er at jeg blir så steinkåt av kyssing og kosing at jeg kan komme uten berøring av penis så om hun vil ha sex bør ikke denne kyssingen vare for lenge 😄 Hun er utrolig flink til å kysse må sies. Anonymkode: 7335a...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå