AnonymBruker Skrevet 3. oktober #41 Del Skrevet 3. oktober Bamseklemmer skrev (2 minutter siden): Det tar for lang tid.. mannen har sovnet før du kommer tilbake fra badet🙈 Og da går du glipp av etterkosen, og koselige hodepute samtalen.. Jeg tenkte helst på etter hodeputekosen og før du dra på jobb. Litt dopapir mellom bena på vei til badet er helt innenfor. Anonymkode: ba243...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 3. oktober #42 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg tenkte helst på etter hodeputekosen og før du dra på jobb. Litt dopapir mellom bena på vei til badet er helt innenfor. Anonymkode: ba243...e35 👏 Jeg har hjemmekontor.. men den hodeputekosen kan vare lenge, at det ikke er noen vits å tømme seg. Men patenthjernen min kom på en ide.. Hvorfor ikke lage en liten vacuumsuger? som sakte og forsiktig suger ut rester av sæd, men samtidig en dings som kiler? 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #43 Del Skrevet 3. oktober Hahahah herregud..... Her er det noen som skal skryte av at de har hatt sex FØR jobb liksom Nei altså, de fleste av oss klarer å ta en kattevask uansett og noen liker at det drypper sakte ut. Anonymkode: a7034...9f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #44 Del Skrevet 3. oktober Bruk kondom neste gang. Anonymkode: 31f38...d55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #45 Del Skrevet 3. oktober Pleier å slikke i meg det aller meste av satsen jeg spruter i kona. Anonymkode: 6084f...0bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #46 Del Skrevet 3. oktober Hmm fullstendig utenfor tema But, put a cork in it! Anonymkode: a1835...b04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #47 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 10.07): Statistisk sett skal man ikke kimse av fredag den 13., da denne dagen ikke er kjent for å være en lykkedag. Vil man ha sex uten kondom og risikere å unnfange en unge, anbefales det for sikkerhetens skyld å vente noen timer til lørdag den 14. Anonymkode: 2e1ae...63d Statistisk sett skjer det faktisk færre ulykker på fredag 13. Anonymkode: b3fbe...465 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #48 Del Skrevet 3. oktober Jeg setter meg på huk i dusjen og skyller og sveiper en runde med pekefingeren. Så blir det meste borte. Er ikke anbefalt å skylle, men gjør det likevel. Anonymkode: 7a978...7cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #49 Del Skrevet 3. oktober Tampong funker bra. Super opp det meste Anonymkode: 18af7...690 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #50 Del Skrevet 3. oktober Off dette griseriet her ja, min verste opplevelse med sæd i trusa er st det ikke hadde kommer ut fra kvelden før med kjæresten, jeg dusjet kjapt om morgenen, stilte meg opp ved buss stoppen for å dra til jobb(SOM FRISØR) bloff….. der rant hele greia ned i trusa, den var våt og det luktet, så ikke ha sex med beina bak nakken hans noen gang i en jobb du er helt oppi andre mennesker Anonymkode: a29d6...e64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #51 Del Skrevet 3. oktober Gjennomsnitts utløsning er ca 1 teskjee. Anonymkode: 2ae79...2ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #52 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 7.21): Jeg pleier dytte papir/ våtservietter inn for å få bort mest mulig. Og så truseinnlegg som byttes ofte Anonymkode: 9c119...f38 To ting man IKKE skal gjøre der altså. Sett deg på do å la det renne/dryppe ut. Fiks ferdig. Om det kommer en dråpe eller to i trusa gjør jo absolutt ingenting. Anonymkode: e03d2...821 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå