AnonymBruker Skrevet 13. september #21 Del Skrevet 13. september Meowmere skrev (1 minutt siden): Mulig de ikke er overtroiske Om man ikke er overtroisk fra før av, bør man bli det etter å ha lest denne tråden. Tør ikke å tenke på hvordan resten av dagen vil fortone seg. Anonymkode: 2e1ae...63d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #22 Del Skrevet 13. september Oi, her er jeg tydeligvis litt rar i forhold til mange andre her 😅 Jeg elsker når mannen kommer inni meg om morgenen, for da har jeg han med meg gjennom arbeidsdagen 🥰 Jeg elsker å kjenne spermen i skjedeåpningen. Kan sitte i et møte og kjenne det blir vått og deilig mellom fitteleppene, tenker på han, på sexen, på kuken hans, og blir ekstra kåt til jeg kommer hjem og kan få meg en runde på kjøkkenet eller sofaen 😍 Spesielt om sommeren med kjole er det deilig å kjenne spermen hans renne sagte ut. Tisser selvfølgelig etter sex, da kommer noecav det overflødige ut. Men vil gjerne ha han inni meg gjennom dagen 🥰 Anonymkode: dd340...e38 1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 13. september #23 Del Skrevet 13. september Nok en god grunn for å la spruten komme i munnen. Med mindre man skal lage barn, ser jeg ingen grunn til å komme andre stede. Det er renslig og det blir ikke noe søl. Fin belønning for kvinnen også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #24 Del Skrevet 13. september Ofte kommer det aller meste ut når jeg tisser, men ikke alltid. Da pleier jeg å stikke to fingre inn og "åpne" så mye jeg klarer, og så presse. Joda, jeg tisser ofte litt på hånda, men skjeden tømmer seg ganske greit. Alternativt så er tampong langt bedre enn papir og våtservietter som noen nevner. Bedre enn truseinnlegg også, med tanke på lukt. Den vil derimot suge ut fuktighet av skjeden i samme slengen, og jeg vet ikke hvor behagelig eller sunt det er. Jeg kan av og til lukte om damer har hatt sex 🤪 Sæd lukter, selv om mengden er liten. Sæd lukter mer ettersom timene går. Det hender også jeg kjenner lukt fra både kvinner og menn, som minner om glidemiddel. Jeg har også lukta sæd på menn. Jeg lukter også når andre har mensen og bruker bind, eller om de har bæsja nylig. Det er en sånn umiskjennelig lukt fra selve mennesket etterpå. Den lukta forsvinner etter hvert, heldigvis. Unntaket er nok om de ikke er helt rene (oftest menn)... Jeg har i overkant sensitiv luktesans. Anonymkode: e4dd5...fb2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #25 Del Skrevet 13. september Hans Tore Lem skrev (2 minutter siden): Nok en god grunn for å la spruten komme i munnen. Med mindre man skal lage barn, ser jeg ingen grunn til å komme andre stede. Det er renslig og det blir ikke noe søl. Fin belønning for kvinnen også. Ingen fin belønning når man har refluks og gulper sæd resten av dagen, fordi det er for hard kost for magen... 🤢 Anonymkode: e4dd5...fb2 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 13. september #26 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Statistisk sett skal man ikke kimse av fredag den 13., da denne dagen ikke er kjent for å være en lykkedag. Vil man ha sex uten kondom og risikere å unnfange en unge, anbefales det for sikkerhetens skyld å vente noen timer til lørdag den 14. Anonymkode: 2e1ae...63d Er du en sånn karakter som kommer til å hoppe fra forum til forum, fra kommentartfelt til kommentarfelt hele dagen og minne folk på at det er fredag 13.? De fleste bryr seg faktisk ikke. Jeg skal ut å fly i dag, men før det skal samboer komme i meg. Wish me luck🎉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 13. september #27 Del Skrevet 13. september Hans Tore Lem skrev (8 minutter siden): Nok en god grunn for å la spruten komme i munnen. Med mindre man skal lage barn, ser jeg ingen grunn til å komme andre stede. Det er renslig og det blir ikke noe søl. Fin belønning for kvinnen også. Om spruten er så plagsom så kan du jo ha papiret klart? Det har du vel øvd på siden du var 13, så slipper dama å plages i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 13. september #28 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Oi, her er jeg tydeligvis litt rar i forhold til mange andre her 😅 Jeg elsker når mannen kommer inni meg om morgenen, for da har jeg han med meg gjennom arbeidsdagen 🥰 Jeg elsker å kjenne spermen i skjedeåpningen. Kan sitte i et møte og kjenne det blir vått og deilig mellom fitteleppene, tenker på han, på sexen, på kuken hans, og blir ekstra kåt til jeg kommer hjem og kan få meg en runde på kjøkkenet eller sofaen 😍 Spesielt om sommeren med kjole er det deilig å kjenne spermen hans renne sagte ut. Tisser selvfølgelig etter sex, da kommer noecav det overflødige ut. Men vil gjerne ha han inni meg gjennom dagen 🥰 Anonymkode: dd340...e38 Jeg er som deg, elsker å kjenne på "hva han har gjort", men det er ikke til å stikke under en stol at det lukter etterhvert. Å gå eller ligge med det i timevis er forbeholdt når jeg er hjemme🙈 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #29 Del Skrevet 13. september Macro skrev (7 minutter siden): Er du en sånn karakter som kommer til å hoppe fra forum til forum, fra kommentartfelt til kommentarfelt hele dagen og minne folk på at det er fredag 13.? De fleste bryr seg faktisk ikke. Jeg skal ut å fly i dag, men før det skal samboer komme i meg. Wish me luck🎉 Når Donald Duck skal gjøre noe på fredag den 13., pleier det som regel å gå galt; man bør ikke utfordre skjebnen - fredag den 13. er det flere ulykker enn ellers, ikke på grunn av datoen, men som følge av folks oppførsel og syn på denne dagen, noe som kan føre til det ene eller det andre. Anonymkode: 2e1ae...63d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #30 Del Skrevet 13. september Jeg setter meg på huk i dusjen og spyler og presser det ut. Det tar maks ett minutt og jeg føler meg fresh etterpå. Anonymkode: c1d5b...932 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #31 Del Skrevet 13. september Finn en 6 mm slange. Putt den ene enden i munnen og den andre i høna, så suger du det ut igjen på et blunk. Anonymkode: 762c9...ccb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #32 Del Skrevet 15. september Tampong og musematte, altså bind eller truseinnlegg, det pleier frua å gjøre hvertfall. De få gangene jeg kommer inni henne på morgenen. Hun pleier å ta det i munnen om morgenen. Vitaminer sier hun. Anonymkode: 3ffb7...3ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 3. oktober #33 Del Skrevet 3. oktober Jeg lar ham komme på puppene mine og litt i munnen og så er det i dusjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 3. oktober #34 Del Skrevet 3. oktober Sonit skrev (17 minutter siden): Jeg lar ham komme på puppene mine og litt i munnen og så er det i dusjen. Dæ.. du er løsningsorientert😅👏 Ialle mine år har det vært en dorull på nattbordet.. Papiret blir brukt til propp foran musa, så hun slipper å søle hele veien til badet.. Noen tisser, noen kremter, noen hoster.. samme betydning da musklene skviser ut sæden. Men all sæden kommer jo ikke ut, siden det avhenger av tykkelse.. Vanligvis etter 1-2 timer blir sæden så tynn at det resterende renner ut av seg selv. Ikke så uvanlig for meg heller dette, det kommer rennende ut en god stund etter utløsningen. Vanligvis havner det litt i sengklærne etter å ha skvist på badet, men de kan jeg jo skifte ut når det nærmer seg helg. Synes lukta av sex er hærlig, når jeg ligger alene å ronker meg opp til neste besøk🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #35 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 10.11): Om man ikke er overtroisk fra før av, bør man bli det etter å ha lest denne tråden. Tør ikke å tenke på hvordan resten av dagen vil fortone seg. Anonymkode: 2e1ae...63d Nei, det bør man ikke bli. Anonymkode: e66a4...005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #36 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 7.13): Hadde sex nå nettopp på morgenen, og nå renner det ut. Skal snart på jobb, men rekker ikke fikse alt ordentlig. Hva gjør dere i sånne situasjoner? Skikkelig ubehagelig å gå rundt sånn hele dagen... Håper på noen gode tips! Anonymkode: dc787...fc1 Eh dusje etter sex kanskje 🙈 Anonymkode: d8d93...0fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #37 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 10.13): Oi, her er jeg tydeligvis litt rar i forhold til mange andre her 😅 Jeg elsker når mannen kommer inni meg om morgenen, for da har jeg han med meg gjennom arbeidsdagen 🥰 Jeg elsker å kjenne spermen i skjedeåpningen. Kan sitte i et møte og kjenne det blir vått og deilig mellom fitteleppene, tenker på han, på sexen, på kuken hans, og blir ekstra kåt til jeg kommer hjem og kan få meg en runde på kjøkkenet eller sofaen 😍 Spesielt om sommeren med kjole er det deilig å kjenne spermen hans renne sagte ut. Tisser selvfølgelig etter sex, da kommer noecav det overflødige ut. Men vil gjerne ha han inni meg gjennom dagen 🥰 Anonymkode: dd340...e38 Litt pick me girl eller? Anonymkode: d8d93...0fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #38 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 7.13): Hadde sex nå nettopp på morgenen, og nå renner det ut. Skal snart på jobb, men rekker ikke fikse alt ordentlig. Hva gjør dere i sånne situasjoner? Skikkelig ubehagelig å gå rundt sånn hele dagen... Håper på noen gode tips! Anonymkode: dc787...fc1 Hva med å tisse, trykke og deretter en rask spyling med hånddusjen når du sitter på huk? Anonymkode: ba243...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #39 Del Skrevet 3. oktober Tror lukten er overdrevet. Selvsagt hvis man sniffer i trusa, eller åpner dyna etter å ha ligget naken med det ei hel natt. Men å kjenne det gjennom flere lag med tekstiler - det tviler jeg på! Da skal man ha en utrolig trent og ømfintlig nese. Anonymkode: 287fd...ea9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 3. oktober #40 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva med å tisse, trykke og deretter en rask spyling med hånddusjen når du sitter på huk? Anonymkode: ba243...e35 Det tar for lang tid.. mannen har sovnet før du kommer tilbake fra badet🙈 Og da går du glipp av etterkosen, og koselige hodepute samtalen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå