AnonymBruker Skrevet 15. januar #41 Del Skrevet 15. januar Fy så dårlig å behandle noen man liksom er glad i, på denne måten. Skam deg! Hun fortjener å få vite sannheten. Du leker med psyken hennes. Vil du skade henne, slik du selv er skadet i oppveksten? Anonymkode: c71aa...8b5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #42 Del Skrevet 15. januar Jeg var i en liknende situasjon som deg TS, bare at jeg var motparten. Det som virkelig ødela alt, var at jeg aldri fikk noen forklaring på noe av oppførselen, som var både slem, selvmotsigende og irrasjonell. Hadde han vært ærlig om hvordan han hadde det, kunne jeg tolerert nesten hva som helst og satt sunne grenser, og skjønt at det handlet om ham, ikke om meg. Det gjorde så vondt. Mennesker er i stand til å takle nesten hva det skal være, så lenge de vet hva de har å forholde seg til. Forklar henne din virkelighet, så er sjansen stor for at hun vil komme deg i møte, tipper jeg. Anonymkode: e61fc...851 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #43 Del Skrevet 16. januar Er det vanskeligere å respondere jo lengre det er stille? Anonymkode: d4779...34d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amistad Skrevet 16. januar #44 Del Skrevet 16. januar høres ut som du har en trøblete psyke. snakk litt med fastlegen din, evt få en henvisning til psykolog. ta noen gode timer der, så får dere kastet lys på hva som ikke helt går på skinner hos deg. bli enige dere om du skal satse på noe forhold nå, eller om du trenger tiden og energien din på deg selv en periode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #45 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 1.15): Mann 46 her. Hatt et nært vennskap til ei I mange år. Det utviklet seg til noe mer, men vi ble aldri kjærester. Havnet i en slags mellomting, venner som kysset og koste og som opplagt er tiltrukket og glade i hverandre. Men så ønsket hun Å definere forholdet. Jeg er engstelig unnvikende i tilknytningstil og fikk panikk. Sa at jeg ikke er glad i henne og ikke forelsket. Det var løgn. Klarer ikke dette med følelser, er så redd. Jeg avviste henne stygt. Etter det hørte jeg aldri mer fra henne. Før i går. Da meldte hun og sa hun ønsket prate med meg. Jeg ble glad for at hun endelig tok kontakt, trodde hun hatet meg og har jo ignorert meg 6 uker. Likevel klarer jeg ikke gi respons nå når hun rekker ut en hånd enda jeg savner og har innsett at jeg har sterke følelser for hun. Hva er galt med meg? Jeg vil men får det ikke til og blir redd.aner ikke hva jeg skal si. Uansett hva jeg sier nå blir det sikkert feil. Vet ikke om jeg tør prates, redd for kjeft. Hva gjør jeg? Anonymkode: 6dc18...a22 Denne dama kunne vært meg, mulig det ER meg, bortsett fra at det har gått mer enn seks uker. Ta kontakt. Skriv det du skriver her. Med mindre du ønsker å leve alene så må du gjøre noe aktivt for å endre deg. DU må finne ut hvorfor du er så redd for følelsene dine og DU må finne ut hva du kan gjøre for å takle de bedre. Anonymkode: d0795...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #46 Del Skrevet 16. januar Du må si at du aner ikke hva du skal si, og ta det derfra. Du skal jo ikke ha enetale for alltid, det blir en naturlig samtale når du kommer over den første meldingen. Anonymkode: 9248a...5eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå