Gå til innhold

Hvorfor vil kvinner ha elskere og one night stand, men blir lei av sex med mannen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De blir lei mannen, og søker spenning med noen andre. 

Anonymkode: 7d918...c38

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

De blir lei mannen, og søker spenning med noen andre. 

Ja + at de søker bekreftelse på sin attraktivitet.  Jeg har pult en "haug" av disse i mine yngre dager.   Enkle å få til sengs, og enkle å bli kvitt.

Anonymkode: 63fc2...219

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Er det så vanskelig å forstå?? 

Anonymkode: eb00c...8c2

Ja. For mange er det vanskelig å forstå. For deg er steget enkelt og lett å forstå.

For meg og mange andre er det uforståelig.

Å være utro handler om å være konfliktsky, uredelig, svekket integritet, manglende dømmekraft og lav empati. 

La oss kalle en spade for en spade.

Normale, oppegående mennesker avslutter en dårlig relasjon før man knuller noen andre. Det heter å ta ansvar.

Anonymkode: bda79...442

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50% er utro pga de deler ikke samme seksuelle fantasier som partneren gjør og fant noen på si som gjorde det og da er det ekstra spennende og pirrende.

De andre 50% er utro pga sexlivet er dødt som oftest kommer av at den ene kanskje ikke tenner på partneren sin lenger eller at partneren kommer med unnskyldninger og vil virkelig ikke ha sex mer.

Og for å svare på "ja men hvorfor er de sammen da?" 

Fordi dem har kanskje bygget opp ett helt liv sammen, opplevd mye flotte ting sammen, har barn sammen, elsker hverandre dypt selv om sexen ikke er tilstede osv.

Det finnes en forklaring på alt av utroskap, ting er som regel ikke "Svart-Hvitt" som alle de frustrerte fruene som er her inne er. Jeg sier ikke at utroskap er rett men som regel finnes det en grunn for det og stort sett mesteparten av gangene så går det an å gjøres noe med ved å komme seg ut av konfortsonen og ikke være så egoistisk når det kommer til partneren din sine ønsker. Det skal gå begge veier, er man lykkelig i ett forhold så er sjansen for å være utro ganske så lik 0.

Så kort forklart, har du en partner som er utro så bør du kanskje gå inn i deg selv og gjøre en forandring. Er det du som er utro så bør du ta en prat med partneren din om at du ønsker det sånn og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.9.2024 den 23.47):

Det er mange kvinner som ikke orker sex med mannen sin pga manglende lyst. Hvorfor har da noen kvinner forhold på si og one night stand? Kan ikke de bruke den lysten på mannen sin?

Anonymkode: 567a2...bf7

DE ønsker nok mer sex eller lit annen sex eller kanskje lit spenning. og det gjelder nok både menn og kvinner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja + at de søker bekreftelse på sin attraktivitet.  Jeg har pult en "haug" av disse i mine yngre dager.   Enkle å få til sengs, og enkle å bli kvitt.

Ja, når damer bare er ute etter et knull selv så er det mange som tar den første og beste som tilbyr dem kuken sin. Derfor de var så lette og bli kvitt. De så ikke noe som interessererte dem i deg heller.

Anonymkode: 4e7bb...2ec

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner flere menn som er utro med eskorter og på massasjesalong. 
Er mye mer utbredt enn hva folk tror. 

Sikkert samme med kvinner og elskere.

Anonymkode: 8db50...f97

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr.Anon skrev (13 timer siden):

50% er utro pga de deler ikke samme seksuelle fantasier som partneren gjør og fant noen på si som gjorde det og da er det ekstra spennende og pirrende.

De andre 50% er utro pga sexlivet er dødt som oftest kommer av at den ene kanskje ikke tenner på partneren sin lenger eller at partneren kommer med unnskyldninger og vil virkelig ikke ha sex mer.

Og for å svare på "ja men hvorfor er de sammen da?" 

Fordi dem har kanskje bygget opp ett helt liv sammen, opplevd mye flotte ting sammen, har barn sammen, elsker hverandre dypt selv om sexen ikke er tilstede osv.

Det finnes en forklaring på alt av utroskap, ting er som regel ikke "Svart-Hvitt" som alle de frustrerte fruene som er her inne er. Jeg sier ikke at utroskap er rett men som regel finnes det en grunn for det og stort sett mesteparten av gangene så går det an å gjøres noe med ved å komme seg ut av konfortsonen og ikke være så egoistisk når det kommer til partneren din sine ønsker. Det skal gå begge veier, er man lykkelig i ett forhold så er sjansen for å være utro ganske så lik 0.

Så kort forklart, har du en partner som er utro så bør du kanskje gå inn i deg selv og gjøre en forandring. Er det du som er utro så bør du ta en prat med partneren din om at du ønsker det sånn og sånn.

Ikke det jeg leste på internett i dag faktisk. Like over 63% av kvinner som er utro er det fordi de er ulykkelig i sitt forhold, og det var dobbelt så mange kvinner som oppga som årsak enn menn. 

Kun 10% kvinner var oppga årsaken til utroskap som at de ikke ble seksuelt tilfredsstilt i ekteskapet. Det overrasket meg, siden det oppgis ofte av dem jeg vet er utro. Så er det jo mulig at en del av de 63% som oppgir at de er ulykkelig i sitt ekteskap også er lite tilfreds seksuelt i sitt ekteskap, men føler at det er mer enn bare det, og valgte derfor alternativ ulykkelig i ekteskapet. I don't know, men det er iallefall en årsak jeg hører oftest. Skjønt de som sier det er ofte også generelt ulykkelig i forholdet. 

Sto en oppsummering av ny undersøkelse på Dagbladet i dag. Hovedtrenden som ble pekt ut var uansett at kvinner i hovedsak var utro når de ikke hadde det bra i ekteskapet, mens menns utroskap oftere var impuls på grunn av plutselig mulighet. 

Anonymkode: 388dd...05f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel var du og hvor gammel var de? 

Anonymkode: a82bc...3bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke det jeg leste på internett i dag faktisk. Like over 63% av kvinner som er utro er det fordi de er ulykkelig i sitt forhold, og det var dobbelt så mange kvinner som oppga som årsak enn menn. 

Kun 10% kvinner var oppga årsaken til utroskap som at de ikke ble seksuelt tilfredsstilt i ekteskapet. Det overrasket meg, siden det oppgis ofte av dem jeg vet er utro. Så er det jo mulig at en del av de 63% som oppgir at de er ulykkelig i sitt ekteskap også er lite tilfreds seksuelt i sitt ekteskap, men føler at det er mer enn bare det, og valgte derfor alternativ ulykkelig i ekteskapet. I don't know, men det er iallefall en årsak jeg hører oftest. Skjønt de som sier det er ofte også generelt ulykkelig i forholdet. 

Sto en oppsummering av ny undersøkelse på Dagbladet i dag. Hovedtrenden som ble pekt ut var uansett at kvinner i hovedsak var utro når de ikke hadde det bra i ekteskapet, mens menns utroskap oftere var impuls på grunn av plutselig mulighet. 

Snakket de da med alle som har begått utroskap?

Disse tallene er bare tilfeldige prosenter av tilfeldig oppsamling av en gruppe. Det sier noe, men hvem vet om det sier alt?

Hvor mange som er utro tenker, ja! Idag skal jeg melde meg på en undersøkelse om utroskap, eller jeg skal til parterapi med utroskapen min. Det er noe mange har lyst til å skjule, for å først å fremst ikke bli stoppet i sine handlinger, også skammen rundt å være såkalt slem.

Anonymkode: 546c9...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De så ikke noe som interessererte dem i deg heller

Heller aldri meningen, kun tømm og rømm der og da.

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvor gammel var du og hvor gammel var de? 

Anonymkode: a82bc...3bb

Jeg var i midten/slutten av 20-åra, på den tiden kunne man drikke en del uten å få svekket potens. De var alt fra 35 til 55+, men mest ca 45- 50. Ikke alle ONS ble fortalt alder på, alderen sto ikke risset i pannen på de og noen holder seg utrolig godt så ...... ???

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hovedtrenden som ble pekt ut var uansett at kvinner i hovedsak var utro når de ikke hadde det bra i ekteskapet, mens menns utroskap oftere var impuls på grunn av plutselig mulighet. 

Det der gir mening.

Det er som de sier, kvinner tar det de vil ha mens menn tar det de kan få.

Kvinner har den luksusen med å kunne velge blant 95% av de mannfolka de vil ha mens mannfolk kan velge blant 5% av de kvinnene de vil ha men ellers må ta til nøye med de de eventuelt får.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Om du leser studier ofte spesielt innenfor adferdspsykologi så vet du også at kvinner notorisk selvrapporterer dårlig. Det vil si at de rapporterer ulykkelig i forholdet, men i realiteten ikke blir seksuelt tilfredstilt. Jeg vil tippe andelen kvinner som er utro og som ikke blir tilfredstilt tilstrekkelig hjemme er ca 100%. 

En kvinne som blir pult ordentlig er hverken ulykkelig i forhold eller utro.

Anonymkode: fd8ad...ac2

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Heller aldri meningen, kun tømm og rømm der og da.

Jeg var i midten/slutten av 20-åra, på den tiden kunne man drikke en del uten å få svekket potens. De var alt fra 35 til 55+, men mest ca 45- 50. Ikke alle ONS ble fortalt alder på, alderen sto ikke risset i pannen på de og noen holder seg utrolig godt så ...... ???

Nettopp. Så hvorfor skriver du som det er du som forkastet dem som de ikke er verdt noe? De tenkte det samme som deg. Du var ikke mer en et knull for dem heller. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Snakket de da med alle som har begått utroskap?

Disse tallene er bare tilfeldige prosenter av tilfeldig oppsamling av en gruppe. Det sier noe, men hvem vet om det sier alt?

Hvor mange som er utro tenker, ja! Idag skal jeg melde meg på en undersøkelse om utroskap, eller jeg skal til parterapi med utroskapen min. Det er noe mange har lyst til å skjule, for å først å fremst ikke bli stoppet i sine handlinger, også skammen rundt å være såkalt slem.

Anonymkode: 546c9...ca6

Selvfølgelig ikke, men det er slik forskning foregår. Man kan ikke spørre alle, men er stort nok utvalg til å kunne finne frem til trender innen det de undersøker. Det vil aldri si alt, men det er heller ikke meningen. Meningen er å finne trender som kan påvises. 

Jeg personlig hadde heller vasker badet med tunga enn å være utro. At jeg skulle leve ned mannen videre er en ting, og å sviktet en jeg elsker på den måten sier så mye om meg selv at mitt hovedargument mot er; Jeg skal leve med MEG etter å ha sviktet min nærmeste så grovt. Det hadde vært for jævlig! 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann kunne jeg gjerne tenkt meg sex med andre kvinner jeg finner attraktive. Selv omjeg aldri har gjort det. 

Det samme gjelder vel for kvinner. Og noen tar steget og gjør det. Kanskje gubben hjemme er blitt en dvask slask av en sofagris som hun ikke synes er attraktiv lenger. Som svetter og puster og peser som om han skulle få hjerteinfarkt hvert øyeblikk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 18.9.2024 den 18.52):

Nettopp. Så hvorfor skriver du som det er du som forkastet dem som de ikke er verdt noe? De tenkte det samme som deg. Du var ikke mer en et knull for dem heller. 

Så bra. Da var kanskje alle like fornøyde og oppnådde det de ville 🙂 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

911 skrev (8 timer siden):

Så bra. Da var kanskje alle like fornøyde og oppnådde det de ville 🙂 

Jepp

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.9.2024 den 19.09):

Kvinner kan lett få helt utrolig vakre menn til å ha sex. Hvis menn på 43 kunne åpnet tinder og fått en vakker 20 åring på døren så hadde de sikkert gjort det.

Anonymkode: 43122...c88

Det har jeg som kvinne aldri opplevd. Aldri hatt sex med en utrolig vakker mann, gitt.

Anonymkode: 58fc4...689

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr.Anon skrev (På 18.9.2024 den 11.35):

Det der gir mening.

Det er som de sier, kvinner tar det de vil ha mens menn tar det de kan få.

Kvinner har den luksusen med å kunne velge blant 95% av de mannfolka de vil ha mens mannfolk kan velge blant 5% av de kvinnene de vil ha men ellers må ta til nøye med de de eventuelt får.  

Jeg som kvinne kunne ikke engang velge blant de 5, og måtte alltid ta til takke. Hele livet.

Anonymkode: 58fc4...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...