Irak Skrevet 16. september #41 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er ingen måke. Men har lest forskning om det. Jeg er heller ingen dame. Og vi mennesker har jo en annen fordel jf måker - vi kan tenke, reflektere og har moralske imperativer. Men av og til - så tar bare biologien over. Det er komplett uforståelig om man tenker rasjonelt at man feks. skal tiltrekkes av risikoadferd: Bad boys, alkohol, aggressiv adferd, tatoveringer, smerte, kjøre for fort osv. Men svaret er enkelt: Dette er de genene som de tøffeste jegerne i steinalderen hadde. De som fikk flest kvinner og fikk spredd genene sine mest. Anonymkode: caf2d...96d Kjønn er irrelevant. Det er tankesettet jeg poengterer, noe jeg tror du forstår... Jeg ser ihvertfall at refleksjonsnivået er tilstede selv om jeg ikke er helt enig. Stemmer ikke for min del ihvertfall, ei har heller aldri gjort det. Kan bare feie for egen dør vettu... Så passer jeg meg for å kaste stein i glasshus, for det er det mange som gjør har jeg inntrykk av.. Vær deg selv fullt og helt, ikke stykkevis eller delt. Fakta er fakta, refleksjon er noe annet... Så velger jeg å være tro mot meg selv, for da har jeg det best. Man har faktisk muligheten til å lære av sine feil. Om man skulle fordømme mennesker basert på tidligere erfaringer, og ikke evnen til å endre seg så syns jeg det er synd og skam.... Forskning tar ikke hensyn til enkeltindividet. Ingen regel uten unntak... Så forskning er vel og bra det, dog er det generaliserende, og kan hindre oss i å få øye på det som er rett foran nesetippen... Så jeg ser på meg selv som min egen forsker 😂. Jeg finner som regel ut av det jeg vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16. september #42 Del Skrevet 16. september Irak skrev (27 minutter siden): Kjønn er irrelevant. Det er tankesettet jeg poengterer, noe jeg tror du forstår... Jeg ser ihvertfall at refleksjonsnivået er tilstede selv om jeg ikke er helt enig. Stemmer ikke for min del ihvertfall, ei har heller aldri gjort det. Kan bare feie for egen dør vettu... Så passer jeg meg for å kaste stein i glasshus, for det er det mange som gjør har jeg inntrykk av.. Vær deg selv fullt og helt, ikke stykkevis eller delt. Fakta er fakta, refleksjon er noe annet... Så velger jeg å være tro mot meg selv, for da har jeg det best. Man har faktisk muligheten til å lære av sine feil. Om man skulle fordømme mennesker basert på tidligere erfaringer, og ikke evnen til å endre seg så syns jeg det er synd og skam.... Forskning tar ikke hensyn til enkeltindividet. Ingen regel uten unntak... Så forskning er vel og bra det, dog er det generaliserende, og kan hindre oss i å få øye på det som er rett foran nesetippen... Så jeg ser på meg selv som min egen forsker 😂. Jeg finner som regel ut av det jeg vil. Jeg støtter meg mye på en mann som heter John Dewey, og hans begrep Learning by doing. Synes han har en fin tilnærming til det å lære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #43 Del Skrevet 16. september Jeg har ikke kommet dit selv, og er usikker på om jeg noen gang kommer dit. Men tipper mange kvinner som er utro er det for å erstatte noe som mangler. Tipper det ofte er begjær. Føle seg sett, verdsatt, ettertraktet, begjært. Rutinen hjemme har blitt ulidelig med dritlukt på badet, fising i senga, offing og stønning over vondt i ryggen, deising ned i senga, rutinepreget sex, manglende kos og forspill, trykking på mobilen, lite oppmerksomhet gjennom dagen, lite flørt osv. Å putte dårlig vasket semierigert penis inn i vagina der man offer seg litt og velter over i misjonæren er ikke spesielt sexy eller fristende. Selvfølgelig, Thomas på 47 år, fortsatt håret i behold, barbert seg, dusjet, lukter godt, har tatt seg bryet med å kle seg anstendig, har blikkontakt mens han smiler til deg og sier at han la merke til deg sist fotballkamp med sønnen din fordi du xxxxxxxx og xxxxxxx. Han kommenterer at han alltid har vært fascinert av xxxxxx fordi du er så xxxxxxx. Det er alt han gir. Ubevisst. Men akkurat nok til at du tenker en ekstra gang på han på vei hjem. Akkurat nok til at du smiler litt for deg selv. Akkurat nok til at du egentlig håper å se han på butikken i løpet av uka. Ja.. mannen hjemme ligger fortsatt å fiser og klør seg på ballene. Enser ikke at du kommer inn døren en gang. Ikke gidder han verken å se at du har pyntet deg, at du er glad, eller egentlig interessert i å høre på deg. Vipps var det gjort. Døren er på gløtt. Anonymkode: 40bcf...77d 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 16. september #44 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har ikke kommet dit selv, og er usikker på om jeg noen gang kommer dit. Men tipper mange kvinner som er utro er det for å erstatte noe som mangler. Tipper det ofte er begjær. Føle seg sett, verdsatt, ettertraktet, begjært. Rutinen hjemme har blitt ulidelig med dritlukt på badet, fising i senga, offing og stønning over vondt i ryggen, deising ned i senga, rutinepreget sex, manglende kos og forspill, trykking på mobilen, lite oppmerksomhet gjennom dagen, lite flørt osv. Å putte dårlig vasket semierigert penis inn i vagina der man offer seg litt og velter over i misjonæren er ikke spesielt sexy eller fristende. Selvfølgelig, Thomas på 47 år, fortsatt håret i behold, barbert seg, dusjet, lukter godt, har tatt seg bryet med å kle seg anstendig, har blikkontakt mens han smiler til deg og sier at han la merke til deg sist fotballkamp med sønnen din fordi du xxxxxxxx og xxxxxxx. Han kommenterer at han alltid har vært fascinert av xxxxxx fordi du er så xxxxxxx. Det er alt han gir. Ubevisst. Men akkurat nok til at du tenker en ekstra gang på han på vei hjem. Akkurat nok til at du smiler litt for deg selv. Akkurat nok til at du egentlig håper å se han på butikken i løpet av uka. Ja.. mannen hjemme ligger fortsatt å fiser og klør seg på ballene. Enser ikke at du kommer inn døren en gang. Ikke gidder han verken å se at du har pyntet deg, at du er glad, eller egentlig interessert i å høre på deg. Vipps var det gjort. Døren er på gløtt. Anonymkode: 40bcf...77d Dette er poesi😁💙 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #45 Del Skrevet 16. september La oss si at du er en kvinne som ønsker sex ca 1 gang hver 6. mnd. Du kan finne en ny fyr hver 6. mnd og ha sex 1 gang. Den nye fyren er kjempegøad for å få ha sex med deg. Eller du kan ha en sur og misfornlyd mann hjemme som maser, og ha sex 1 gang per 6 mnd. Mannen er sur og misfornøyd selv etter sexen. Hva ville du valgt? Anonymkode: 83ddb...63d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #46 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (På 12.9.2024 den 23.47): Det er mange kvinner som ikke orker sex med mannen sin pga manglende lyst. Hvorfor har da noen kvinner forhold på si og one night stand? Kan ikke de bruke den lysten på mannen sin? Anonymkode: 567a2...bf7 Jeg er ikke lei det med min mann. Fordi han er kreativ, hensynsfull og opptatt av at BEGGE har det fint. Har imidlertid hatt partnere tidligere som kun brød seg om sin egen nytelse og ga faen i meg. Det blir selvfølgelig drittkjedelig i lengden. Har også opplevd at en mann ble superlat i senga etter noen år. Gadd ikke lenger å gjøre noe ekstra for å tilfredsstille meg, kun en kjappis for å få utløsning. Dritt. Kjedelig. Anonymkode: 58fc4...689 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schopenhauer Skrevet 16. september #47 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har ikke kommet dit selv, og er usikker på om jeg noen gang kommer dit. Men tipper mange kvinner som er utro er det for å erstatte noe som mangler. Tipper det ofte er begjær. Føle seg sett, verdsatt, ettertraktet, begjært. Rutinen hjemme har blitt ulidelig med dritlukt på badet, fising i senga, offing og stønning over vondt i ryggen, deising ned i senga, rutinepreget sex, manglende kos og forspill, trykking på mobilen, lite oppmerksomhet gjennom dagen, lite flørt osv. Å putte dårlig vasket semierigert penis inn i vagina der man offer seg litt og velter over i misjonæren er ikke spesielt sexy eller fristende. Selvfølgelig, Thomas på 47 år, fortsatt håret i behold, barbert seg, dusjet, lukter godt, har tatt seg bryet med å kle seg anstendig, har blikkontakt mens han smiler til deg og sier at han la merke til deg sist fotballkamp med sønnen din fordi du xxxxxxxx og xxxxxxx. Han kommenterer at han alltid har vært fascinert av xxxxxx fordi du er så xxxxxxx. Det er alt han gir. Ubevisst. Men akkurat nok til at du tenker en ekstra gang på han på vei hjem. Akkurat nok til at du smiler litt for deg selv. Akkurat nok til at du egentlig håper å se han på butikken i løpet av uka. Ja.. mannen hjemme ligger fortsatt å fiser og klør seg på ballene. Enser ikke at du kommer inn døren en gang. Ikke gidder han verken å se at du har pyntet deg, at du er glad, eller egentlig interessert i å høre på deg. Vipps var det gjort. Døren er på gløtt. Anonymkode: 40bcf...77d Det er en ganske bra beskrivelse dette. Gjelder nok begge veier. Akkurat da er det nok viktig å huske på alle opplevelsene som knytter dere sammen. Det er grunn for at det lukter dritt på badet, fising is senga, osv. Det er en grunn for at dama har gått opp et par kg, sluttet å sminke og pynta seg, og som oftest skyldes det en grunnleggende trygghet. Så må det selvsagt veies opp mot en fullt erigert penis. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schopenhauer Skrevet 16. september #48 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): La oss si at du er en kvinne som ønsker sex ca 1 gang hver 6. mnd. Du kan finne en ny fyr hver 6. mnd og ha sex 1 gang. Den nye fyren er kjempegøad for å få ha sex med deg. Eller du kan ha en sur og misfornlyd mann hjemme som maser, og ha sex 1 gang per 6 mnd. Mannen er sur og misfornøyd selv etter sexen. Hva ville du valgt? Anonymkode: 83ddb...63d Altså er du en kvinne med en såpass lav sexdrift så er det utvilsomt bedre å bo alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #49 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): La oss si at du er en kvinne som ønsker sex ca 1 gang hver 6. mnd. Du kan finne en ny fyr hver 6. mnd og ha sex 1 gang. Den nye fyren er kjempegøad for å få ha sex med deg. Eller du kan ha en sur og misfornlyd mann hjemme som maser, og ha sex 1 gang per 6 mnd. Mannen er sur og misfornøyd selv etter sexen. Hva ville du valgt? Anonymkode: 83ddb...63d En kvinne som kun vil ha sex 2 ganger i året, er neppe ute og henter den sexen på ONS nei. Anonymkode: caf2d...96d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #50 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har ikke kommet dit selv, og er usikker på om jeg noen gang kommer dit. Men tipper mange kvinner som er utro er det for å erstatte noe som mangler. Tipper det ofte er begjær. Føle seg sett, verdsatt, ettertraktet, begjært. Rutinen hjemme har blitt ulidelig med dritlukt på badet, fising i senga, offing og stønning over vondt i ryggen, deising ned i senga, rutinepreget sex, manglende kos og forspill, trykking på mobilen, lite oppmerksomhet gjennom dagen, lite flørt osv. Å putte dårlig vasket semierigert penis inn i vagina der man offer seg litt og velter over i misjonæren er ikke spesielt sexy eller fristende. Selvfølgelig, Thomas på 47 år, fortsatt håret i behold, barbert seg, dusjet, lukter godt, har tatt seg bryet med å kle seg anstendig, har blikkontakt mens han smiler til deg og sier at han la merke til deg sist fotballkamp med sønnen din fordi du xxxxxxxx og xxxxxxx. Han kommenterer at han alltid har vært fascinert av xxxxxx fordi du er så xxxxxxx. Det er alt han gir. Ubevisst. Men akkurat nok til at du tenker en ekstra gang på han på vei hjem. Akkurat nok til at du smiler litt for deg selv. Akkurat nok til at du egentlig håper å se han på butikken i løpet av uka. Ja.. mannen hjemme ligger fortsatt å fiser og klør seg på ballene. Enser ikke at du kommer inn døren en gang. Ikke gidder han verken å se at du har pyntet deg, at du er glad, eller egentlig interessert i å høre på deg. Vipps var det gjort. Døren er på gløtt. Anonymkode: 40bcf...77d Av egen erfaring og venninners erfaring er ofte problemet at menn slutter med å anstrenge seg med årene, og utvikler en veldig seksuell egoisme, selv de som startet bra. Kvinnen er jo allerede sikret dem, og i gode og onde dager... Ja ikke vet jeg, men plutselig er flørt og kos borte, forspill giddes ikke, å gi nytelse blir mindre viktig enn å bare ha sex og få sin utløsning. Ikke så nøye med at kvinnen er tilfredsstilt, bare de selv får sitt. Så begynner gjerne forsøket på kommunikasjon fra kvinnen om hva de savner, og dette blir ikke lyttet til og møtt, hvilket fører til at kvinnen ikke lenger blir så interessert i å ha sex med ham. Hvorfor skulle hun være det når det er egosex kun hans behov blir ivaretatt av? Hun vil jo være like utilfreds etter sex, og nesten mer, fordi det å ha sex blir en påminnelse om hva hun ikke lenger kan forvente. Så hun begynner å sky sex med ham litt, og da begynner mannen å prøve å kommunisere sine behov, men ikke på veldig modne måter ofte. Der hun engang prøvde seriøse samtaler om hva hun savner og trenger (og ble overhørt/avfeid) blir mannen furt, sur og masete. Hvilket absolutt ikke gir kvinnen mer lyst på sex med ham. Sex som dessuten bare blir mer sex på hans premisser. Bak en seksuelt frustrert mann ligger det SVÆRT OFTE en seksuell frustrert kvinne. Ikke bare det, hun har som regel også vært seksuelt frustrert mye lengre enn det han har vært det. Slikt er ofte gjenganger angående hvordan dette går galt, og når kvinnen isåfall ryker på å være utro har hun gjerne ikke opplevd tilfredsstillende sex i flere år lengre enn det mannen klager over. Han klager i forhold til når hun ga opp, men hun har ikke hatt tilfredsstillende sex siden han sluttet med å være opptatt av det, ofte flere år før hun sluttet med å gi det hun lenge ikke hadde fått. Når mine venninner har blitt singel etter å ha gitt opp sitt forhold et "Endelig god sex igjen!" en hyppig uttalelse. Da har de gjerne vært gift 10- 20 år, men det er årevis siden mannen brydde seg med at sex var deilig og tilfredsstillende for henne også. Gjerne 8- 18 år siden. Han på sin side sier gjerne at sexlivet var labert de siste 2 årene. Kun fra hun ga opp fullstendig, og heller ikke lenger orket å være ensidig sex- service. Anonymkode: 388dd...05f 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 16. september #51 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Fordi kvinner kan oppnå tilfeldig sex med menn av høyere kvalitet enn de kan oppnå forhold med. Anonymkode: fd8ad...ac2 Eh, er ikke alltid disse menn med høyere kvalitet ender opp med de beste damene. Det er ulike smak der ute. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #52 Del Skrevet 16. september Jeg har vært utro mange ganger i to tidligere forhold (ikke i dette -og vi har vært sammen i over 20 år) Grunnen til utroskap har vært flere, men når en hele tiden føler seg oversett, tatt for gitt og kun mottar kritikk. Aldri smiger eller ros, og lite kos i form av kyss og klemmer, mens du blir overstrømmet av flørtende kommentarer, seksuelle hentydninger og smiger fra andre, så er det enkelt å ta steget (dvs når denne kjølige holdningen fra partner skjer i årevis) Når du får høre setningen. Du er så deilig, jeg blir så tent av deg! 50 ganger fra en annen mann enn din egen, og din egen kun kommer med sure kommentarer og ikke gidder å gjøre noe hjemme! -Er det så vanskelig å forstå?? Anonymkode: eb00c...8c2 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #53 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (På 12.9.2024 den 23.47): Det er mange kvinner som ikke orker sex med mannen sin pga manglende lyst. Hvorfor har da noen kvinner forhold på si og one night stand? Kan ikke de bruke den lysten på mannen sin? Anonymkode: 567a2...bf7 Kvinner kan lett få helt utrolig vakre menn til å ha sex. Hvis menn på 43 kunne åpnet tinder og fått en vakker 20 åring på døren så hadde de sikkert gjort det. Anonymkode: 43122...c88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #54 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kvinner kan lett få helt utrolig vakre menn til å ha sex. Hvis menn på 43 kunne åpnet tinder og fått en vakker 20 åring på døren så hadde de sikkert gjort det. Anonymkode: 43122...c88 Mye mulig det, men det er absolutt ikke nødvendigvis utseendet som er bedre, men oppmerksomheten og det å være opptatt av at begge nyter. Mer attraktiv som elsker, ikke nødvendigvis mer attraktiv angående alder og utseendet. Ikke tilfredsstillelse ved sex vs å gøke seg begjjært, sett og å oppleve sex som tilfredsstillende. En av mine venninner som røk på å være utro fikk ganske enkelt orgasme, men mannen hadde bare sluttet med å bry seg om dette at hun også skulle ha tilfredsstillelse. Forspill uteble, og samleie var jokking til han kom. Utover dette mente han hun var urimelig som ikke ga ham bj så ofte som han ønsket, men kanskje bare en gang i uka. Han ga INGENTING. Orgasme måtte hun fikse selv. Mannen hun var utro med var på ingen måte mer generelt attraktiv enn hennes ektemann, men han ga henne oppmerksomhet og orgasmer også. Sex uten tenning og tilfredsstillelse er selvfølgelig ikke noe ok. Til og med menn burde skjønne slikt. Anonymkode: 388dd...05f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #55 Del Skrevet 16. september Jeg har både sex med mannen min og en annen mann. Nyter begge deler, men blir automatisk litt mer spennende med en du ikke har vært sammen med i 10-20 år. Det sier seg vel selv? Så jeg nyter mitt sexliv fullt og helt iallfall🙂 Anonymkode: fe8d0...145 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #56 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (På 12.9.2024 den 23.47): Det er mange kvinner som ikke orker sex med mannen sin pga manglende lyst. Hvorfor har da noen kvinner forhold på si og one night stand? Kan ikke de bruke den lysten på mannen sin? Anonymkode: 567a2...bf7 De som bruker lysten på mannen sin er ikke de samme som har elskere og tilfeldige partnere på si, stort sett . Anonymkode: 5a2bd...27e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #57 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har både sex med mannen min og en annen mann. Nyter begge deler, men blir automatisk litt mer spennende med en du ikke har vært sammen med i 10-20 år. Det sier seg vel selv? Så jeg nyter mitt sexliv fullt og helt iallfall🙂 Anonymkode: fe8d0...145 Nei det er ikke jeg enig i. Kjennskap og trygghet mellom meg og min mann medfører at vi kan leke og nyte mer skamløst enn jeg kunne klart med ny mann. Nyere mann betyr heller på ingen måte bedre elsker, og spenning søker jeg heller andre steder i livet enn angående sex. Angående sex vil jeg ha nytelse og maks tilfredsstillelse. Spenning er underordnet. Men så har jeg heldigvis ikke mann som noen gang har sluttet med å bry seg om min tenning, mitt utbytte og min tilfredsstillelse. Nå. Jeg har dumpet menn som bare sluttet med å bry seg om slikt tidligere. Begge sluttet omtrent etter to år. Sikkert tilfeldig det, men ikke uvanlig at menn utvikler slik egoisme dessverre. Anonymkode: 388dd...05f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #58 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei det er ikke jeg enig i. Kjennskap og trygghet mellom meg og min mann medfører at vi kan leke og nyte mer skamløst enn jeg kunne klart med ny mann. Nyere mann betyr heller på ingen måte bedre elsker, og spenning søker jeg heller andre steder i livet enn angående sex. Angående sex vil jeg ha nytelse og maks tilfredsstillelse. Spenning er underordnet. Men så har jeg heldigvis ikke mann som noen gang har sluttet med å bry seg om min tenning, mitt utbytte og min tilfredsstillelse. Nå. Jeg har dumpet menn som bare sluttet med å bry seg om slikt tidligere. Begge sluttet omtrent etter to år. Sikkert tilfeldig det, men ikke uvanlig at menn utvikler slik egoisme dessverre. Anonymkode: 388dd...05f Mannen min bryr seg også mer om å tilfredsstille meg enn han selv. Han gjør alt for at jeg skal ha det bra, men vi har begge fantasert lenge om å ha flere sexpartnere uansett. Dette er ikke pga at vi har et dårlig sexliv eller dårlig forhold, men vi har ikke lyst å være "låst" til hverandre sexuelt resten av livet. Vi unner hverandre å kunne prøve andre pga at vi er 100 % sikker på at det blir oss to uansett. Kommunikasjon og ærlighet til hverandre om hva vi fantaserer og har lyst til, fører da med seg at dette er oppnåelig for oss begge. Anonymkode: fe8d0...145 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 16. september #59 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Mannen min bryr seg også mer om å tilfredsstille meg enn han selv. Han gjør alt for at jeg skal ha det bra, men vi har begge fantasert lenge om å ha flere sexpartnere uansett. Dette er ikke pga at vi har et dårlig sexliv eller dårlig forhold, men vi har ikke lyst å være "låst" til hverandre sexuelt resten av livet. Vi unner hverandre å kunne prøve andre pga at vi er 100 % sikker på at det blir oss to uansett. Kommunikasjon og ærlighet til hverandre om hva vi fantaserer og har lyst til, fører da med seg at dette er oppnåelig for oss begge. Anonymkode: fe8d0...145 Uforståelig for meg - men lykke til😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #60 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Mannen min bryr seg også mer om å tilfredsstille meg enn han selv. Han gjør alt for at jeg skal ha det bra, men vi har begge fantasert lenge om å ha flere sexpartnere uansett. Dette er ikke pga at vi har et dårlig sexliv eller dårlig forhold, men vi har ikke lyst å være "låst" til hverandre sexuelt resten av livet. Vi unner hverandre å kunne prøve andre pga at vi er 100 % sikker på at det blir oss to uansett. Kommunikasjon og ærlighet til hverandre om hva vi fantaserer og har lyst til, fører da med seg at dette er oppnåelig for oss begge. Anonymkode: fe8d0...145 Greit det, men du skrev at det automatisk ble mer spennende med ny mann. Hvilket jeg mener er helt feil. Om ny mann er gørrkjedelig i senga og en elendig elsker ville det ikke blitt mer spennende på noen måter, men en skikkelig nedtur. Så nei til AUTOMATISK mer spennende. Kun det. Anonymkode: 388dd...05f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå