Gå til innhold

Hvorfor vil kvinner ha elskere og one night stand, men blir lei av sex med mannen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er mange kvinner som ikke orker sex med mannen sin pga manglende lyst. Hvorfor har da noen kvinner forhold på si og one night stand? Kan ikke de bruke den lysten på mannen sin?

Anonymkode: 567a2...bf7

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette gjelder vel ikke bare kvinner.

Dette gjelder også menn.

Egentlig kan vi si at det kan gjelde alle som er i et forhold der man kun er sammen av gammel vane eller andre grunner som feks unger og økonomi, der kjæreste- følelsene har dødd ut av forskjellige årsaker, og man ønsker litt nærhet, spenning, eller å føle seg attraktiv igjen. 

Ingen grunn til å være så hoven ig bastant som du er i ditt HI, ts.

Det kan skje oss alle.

  • Liker 8
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste vil jo ikke det. Men vil tro at grunnen kan være at man finner denne mannen mer attraktiv og spennende fordi man ikke kjenner hans negative sider. 

Anonymkode: d44d3...e8a

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Det er mange kvinner som ikke orker sex med mannen sin pga manglende lyst. Hvorfor har da noen kvinner forhold på si og one night stand? Kan ikke de bruke den lysten på mannen sin?

Anonymkode: 567a2...bf7

Fordi hun må ikke rydde opp etter elskeren, ei heller vaske de ekle trusene med bremsespor.

Anonymkode: 51c75...c92

  • Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ingen sier at de var fornøyde med one night standen, men når det kun er ment å skje en gang, så vil de jo automatisk ikke oppleve avslaget, eller natrulige avslag basert på kroppslige behov og tilfeldige livsinnhold, slik man gjør i et forhold. 

Anonymkode: 546c9...ca6

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag har aldrig velat ha one night stand eller någon älskare, så alla vill inte det nej 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som i at mann er mann og pikk er pikk liksom? 

Jeg har aldri hatt lyst på ons, men kan tenke meg noen årsaker til å ikke lenger ha lyst på sex med mannen. Om innledning og utførelse ikke er noe tennende eller tilfredstillende på topp av hvorfor ikke ha sex med mannen. Dårlig og ikke tilfredsstillende sex er jo totalt meningsløst rett og slett. Dårlig hygiene og dårlig/utrygg stemning hadde også fått meg til å sky sex med min mann. 

Heldigvis ikke slike hindringer i mitt ekteskap, så da fungerer han og hans kropp helt utmerket for meg, og jeg foretrekker og ønsker sex med ham langt over at ons/elsker frister. Jeg vet jo hva jeg har, og at det er bra, men sjansespill på hva jeg kunne fått. 😄 Dessuten gambler jeg selvfølgelig ikke forholdet på noe som ikke engang frister. 

Men klart, han kunne jo ødelagt den lysta ganske enkelt om han gikk inn for det, eller bare sluttet med å sørge for at begge har det bra, eller droppet hygiene. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er mange kvinner som ikke orker sex med mannen sin pga manglende lyst. Hvorfor har da noen kvinner forhold på si og one night stand? Kan ikke de bruke den lysten på mannen sin?

Anonymkode: 567a2...bf7

Hvordan skal de klare å ha sex med mannen, de ikke har sexlyst på? Det er jo like vanskelig som å pisse i vinkel😅

Nei.. de kommer til sånne karer som meg.. de blir møtt med forståelse, og avtale om hemmelighet .. nærhet og kos.. bombadert med kyss og slikking som de aldri har opplevd maken til. Og når de går hjem, føler de seg litt trist.. men smiler og gler seg allerede til, at det ikke blir lenge til neste gang🥰

One night stand? Det har aldri skjedd i slike tilfeller.. vi er utrolig enige om den gjensynsgleden💞

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Fordi hun må ikke rydde opp etter elskeren, ei heller vaske de ekle trusene med bremsespor.

Anonymkode: 51c75...c92

Dere som ikke klarer å få bedre menn enn dette får jo heller ikke noe attraktive menn å være utro med heller. Så kommentaren din er helt unødig. 

Anonymkode: fd8ad...ac2

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du det er de samme kvinnene som har mistet lyst som har ons og tilfeldig sex?

Eller tror du alle kvinner er like?

Anonymkode: e0a5e...2d8

  • Liker 3
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker at lyst er lyst, så lenge det er en mann? Hvor korka kan man bli? 

Anonymkode: d4c9c...e5d

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å sykeliggjør utroskap. Det er normalt og biologisk.

Anonymkode: 81e37...8be

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det er mange kvinner som ikke orker sex med mannen sin pga manglende lyst. Hvorfor har da noen kvinner forhold på si og one night stand? Kan ikke de bruke den lysten på mannen sin?

Anonymkode: 567a2...bf7

Jeg tipper det ikke er de samme kvinnene som gjør disse 3 tingene. Samt at en god del kvinner ikke gjør noen av delene.

Jeg elsker fremdeles å ha sex med mannen min, har aldri hatt noe forhold på si og aldri noen one night stand, selv da jeg var 20 og singel. 

Anonymkode: dc264...9c7

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Slutt å sykeliggjør utroskap. Det er normalt og biologisk.

Anonymkode: 81e37...8be

Tror ikke folk som er utro er syke. De er bare dårlige mennesker

  • Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye av dette handler om at kvinners tenningsmønster ofte har blitt romantisert.

Ofte blir det snakket om trygghet og emosjonell nærhet, mens det man ofte observerer er det motsatte. Dvs. spenning som verken signaliserer trygghet og emosjonell nærhet. 

Tidligere har man også antatt at kvinner er utro med menn som i større grad signaliserer trygghet (for fremtiden), men nyere forskning tyder på at de i større grad velger å være utro med menn de finner mer attraktive enn nåværende partner. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Schopenhauer skrev (1 time siden):

Mye av dette handler om at kvinners tenningsmønster ofte har blitt romantisert.

Ofte blir det snakket om trygghet og emosjonell nærhet, mens det man ofte observerer er det motsatte. Dvs. spenning som verken signaliserer trygghet og emosjonell nærhet. 

Tidligere har man også antatt at kvinner er utro med menn som i større grad signaliserer trygghet (for fremtiden), men nyere forskning tyder på at de i større grad velger å være utro med menn de finner mer attraktive enn nåværende partner. 

Godt de ikke har helt oppheng i at kvinner kun søker trygghet. Kvinner har da også tenning på flotte menn.

Ja, kvinner sin seksualitet har blitt romantisert til de grader. Begge kjønn er like bra og like ille.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meowmere skrev (1 time siden):

Tror ikke folk som er utro er syke. De er bare dårlige mennesker

Du føler ikke det blir en litt for enkel sortering av mennesker?

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (13 timer siden):

Nei.. de kommer til sånne karer som meg.. de blir møtt med forståelse, og avtale om hemmelighet .. nærhet og kos.. bombadert med kyss og slikking som de aldri har opplevd maken til. Og når de går hjem, føler de seg litt trist.. men smiler og gler seg allerede til, at det ikke blir lenge til neste gang🥰

 

Jeeez, så kleint, der forsvant min sexlyst for denne helga! 🤪

Anonymkode: 206a2...b4d

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeeez, så kleint, der forsvant min sexlyst for denne helga! 🤪

Anonymkode: 206a2...b4d

Jeg beklager så mye🙈Du må nok chatte med en skikkelig mann, så kanskje du får opp sexlysten igjen😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...