AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #61 Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 10.06): Så spar deg ydmykelsen og vri daten vekk til et annet sted eller avlys. Ved å vise deg hennes leilighet, har hun på en måte vist deg forventninger til hva hennes minimale nivå er. (..) Så igjen, dagens luksus-høner som hun du dater er opptatt av mer enn kun rent og enkelt innredet leilighet i og med at det virker som ei som forventer og krever en viss "luksus" eller stylish standard som du sier. Ei som liker at tusenlapper flyr rundt som måker fordi interiøret skal være nyere og "fresh" og pent, osv. Anonymkode: d77af...96a Sorry meg, men dette er nok riktig for 10% av jentene. Jeg gir meg blanke f om drømmemanen eier en mindre leilighet enn meg uten masse interiør, så lenge han har skikkelig stell på livet hjemme hos seg selv. Jeg er ei høne med "større" leilighet og jobber med interiør, jeg ønsker meg rett og slett en god snill mann. Leser han innlegget ditt nå, blir jeg vel droppet på neste date. Ønsker det basics av en mann: Dvs RYDDIG, RENSLIG bad, ORDEN. Kanskje en plante, et bilde, noe telys. Noe som viser at han er en som kunne passet som en kjæreste og at han har potensiale. Liten eller stor leilighet er jaggu meg uinteressant. Anonymkode: 82cfd...23e 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #62 Skrevet 16. september 2024 Mitt største tips: rydd, vask og kjøp den ene råe interiørtingen som du kan lage historie rundt. F.eks den råflotte dyre blomsterpotta. Lag en historie om hvordan du en dag satt hjemme og tenkte det hadde vært hyggelig med selskap, og du ville få deg en blomst. Men i forvillelse endte du opp på en kundeaften på interiørbutikken X og kjøpte den dyreste potta de hadde... Etter det, ble forventingen til blomsten så stor, at blomsten fortsatt ikke har blitt innkjøpt. Så nå trenger du hennes hjelp til å komplettere både blomsten, potta og hjemmet. Osv osv hva enn din personlighet tillater. Du har stil, du har humor, du har potensiale, du er ikke gnien, men du trenger henne. Thank me later Anonymkode: 82cfd...23e
Andro Skrevet 16. september 2024 #63 Skrevet 16. september 2024 Vær deg selv, og vær stolt av at det er rent og ryddig. Ikke lat som du er en annen enn du er, eller har noe du ikke innehar - som sans for pynt og dilldall. Det viktige er at du ser ut til å være voksen, ansvarlig og at du gjør ditt eget husarbeid. Ville ikke hørt på dem over som anbefaler hjelp med styling. Det blir gjennomskua. Hold det slik du liker det selv. 1
Baratheon Skrevet 16. september 2024 #64 Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Mitt største tips: rydd, vask og kjøp den ene råe interiørtingen som du kan lage historie rundt. F.eks den råflotte dyre blomsterpotta. Lag en historie om hvordan du en dag satt hjemme og tenkte det hadde vært hyggelig med selskap, og du ville få deg en blomst. Men i forvillelse endte du opp på en kundeaften på interiørbutikken X og kjøpte den dyreste potta de hadde... Etter det, ble forventingen til blomsten så stor, at blomsten fortsatt ikke har blitt innkjøpt. Så nå trenger du hennes hjelp til å komplettere både blomsten, potta og hjemmet. Osv osv hva enn din personlighet tillater. Du har stil, du har humor, du har potensiale, du er ikke gnien, men du trenger henne. Thank me later Anonymkode: 82cfd...23e Hvorfor skal man «trenge» noen man bare er i datingfasen med…? 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #65 Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Kanskje en plante, et bilde, noe telys. Noe som viser at han er en som kunne passet som en kjæreste og at han har potensiale. Liten eller stor leilighet er jaggu meg uinteressant. Anonymkode: 82cfd...23e BORING. Bøker. Anonymkode: 778f2...d61
Janina1 Skrevet 16. september 2024 #66 Skrevet 16. september 2024 Rent og ryddig er alfa og omega. Og spesielt ren dusj, rent toalett og toalettpapir. Og ordentlig pute/dyne/sengetøy. Var hjemme hos en fyr for første gang og boevnen var laaaangt under pari. Det så ut som en søppeldynge og alt, absolutt alt var dekket i et tykt lag støv. Møblene passet overhodet ikke sammen og det viste seg at det var de møblene som eks-kona ikke tok med seg for 13 år siden, samt ting han hadde fått av bekjente, tatt med fra jobb eller fått gratis på Finn. Gardiner? Ikke hørt om. Et teppe foran ene stuevinduet der sofaen stod var det eneste. Han brukte ikke søppelbøtta, men hadde søppelposen stående åpen på kanten av spisebordet. Komfyren og stekeovnen var nedgriset i fett og matrester. Kjøleskapet var overfylt med både spiselig og uspiselig mat. Han brukte ikke plastbokser, folie eller plast på matrester. Satt rester av middagen udekket, fortsatt i pannen i kjøleskapet. Pizza ble satt inn igjen i stekeovnen utildekket. Badet var et kapittel for seg. Stort, romslig med fin innredning, men det stinket og var støvete og skittent. Skittentøyskurven var tom og klær/håndkle lå på gulvet rundt om. Doen var et kapittel for seg. Og dusjkabinettet var så uhygienisk at jeg orket ikke dusje. Dette er en fyr i slutten av 50-årene. Og nei, det ble et kort besøk og ikke mer kontakt. 2
Baratheon Skrevet 16. september 2024 #67 Skrevet 16. september 2024 Janina1 skrev (2 minutter siden): Gardiner? Ikke hørt om Jeg har vært i flere leiligheter som har vært i moteblader, som ikke hadde annet enn ei blendingsgardin på soverommet. 1
Janina1 Skrevet 16. september 2024 #68 Skrevet 16. september 2024 Baratheon skrev (23 minutter siden): Jeg har vært i flere leiligheter som har vært i moteblader, som ikke hadde annet enn ei blendingsgardin på soverommet. Jeg har også sett det rundtom, men veldig spesielt å ikke ha gardiner, persienner, rullgardin eller lignende på hvertfall badet og soverommet når man bor i rekkehus og har en rad med hus bak. Jeg hadde ikke følt meg komfortabel med å verken gå på do, dusje, sove eller ha sex med hus som så rett inn til meg. Stue og kjøkken kunne jeg muligens tolerert.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #69 Skrevet 17. september 2024 AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 9.53): Bortsett fra at han må eie sin egen bolig bryr jeg meg ikke så mye om hvordan han har stylet den. Det kan man evt finne ut av senere. Leie er no go Anonymkode: 6f50b...a15 Hvorfor ikke leie? Anonymkode: 8994a...819 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #70 Skrevet 17. september 2024 Jeg ser mange damer hevder at det holder at det er "rent og ryddig". Dette må TS ikke finne på å tro noe på. Det er veldig typisk at de kommuniserer lave forventninger men forventer reelt sett mye mer. Lykke til med å kjøre den "men det er jo rent og ryddig" etterhvert som datingen blir seriøs og du blir vurdert som potensiell partner. Enhver døgenikt som bor i kjipe ungkarsreir faller tvers igjennom hvis det han eneste har er en stusselig og hjelpeløst innredet bolig som er "ren og ryddig". Jeg tror ikke du trenger å late som du er rikere enn du er, men du bør vise at du har personlighet og stil og at ambisjonene dine for ditt eget rede er mer enn å ha det "rent og ryddig" Enhver tosk klarer å gjøre rent. De som ikke klarer det engang trenger vi ikke snakke om. Anonymkode: dc032...37b 1 1
Baratheon Skrevet 17. september 2024 #71 Skrevet 17. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ser mange damer hevder at det holder at det er "rent og ryddig". Dette må TS ikke finne på å tro noe på. Det er veldig typisk at de kommuniserer lave forventninger men forventer reelt sett mye mer. Lykke til med å kjøre den "men det er jo rent og ryddig" etterhvert som datingen blir seriøs og du blir vurdert som potensiell partner. Enhver døgenikt som bor i kjipe ungkarsreir faller tvers igjennom hvis det han eneste har er en stusselig og hjelpeløst innredet bolig som er "ren og ryddig". Jeg tror ikke du trenger å late som du er rikere enn du er, men du bør vise at du har personlighet og stil og at ambisjonene dine for ditt eget rede er mer enn å ha det "rent og ryddig" Enhver tosk klarer å gjøre rent. De som ikke klarer det engang trenger vi ikke snakke om. Anonymkode: dc032...37b Hehe, her er du nok inne på noe sentralt.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #72 Skrevet 17. september 2024 Det eneste jeg bryr meg om er at vedkommende eier. Er såpass voksen nå at menn på min alder som fortsatt leier ser jeg på et gigantisk rødt flagg. Anonymkode: ef209...759
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #73 Skrevet 17. september 2024 AnonymBruker skrev (På 12.9.2024 den 23.52): , komfortable møbler, god belysning, praktisk Så han må kjøpe nye møbler, lys og kanskje nytt kjøkken? Merkelig Anonymkode: 3b3d4...35d 1 1
Mardina Skrevet 17. september 2024 #74 Skrevet 17. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det eneste jeg bryr meg om er at vedkommende eier. Er såpass voksen nå at menn på min alder som fortsatt leier ser jeg på et gigantisk rødt flagg. Anonymkode: ef209...759 Fordi? 1
Baratheon Skrevet 17. september 2024 #75 Skrevet 17. september 2024 Mardina skrev (1 time siden): Fordi? Fordi kvinner flest vil bli spandert på så mye som mulig.
Mardina Skrevet 17. september 2024 #76 Skrevet 17. september 2024 Baratheon skrev (1 time siden): Fordi kvinner flest vil bli spandert på så mye som mulig. Hvor har du det fra? Og hva har det med saken å gjøre i denne tråden? 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #77 Skrevet 18. september 2024 For meg betyr det litt hvordan mannen bor. Ideelt sett har han et eget hus eller treroms leilighet (minst). Men det kommer jo også an på hvor gamle dere er, om dere er studenter osv. Er mannen i full jobb bør han bo ganske greit. Jeg vektlegger også komfort og liker å ha det fint rundt meg. Mistrives og kan bli litt nedfor i stygge omgivelser, spesielt om jeg skal tilbringe mye tid der. En mann som feks bor i en mørk kjellerleilighet med stygge møbler og fæl belysning ville gitt meg litt avsmak dessverre. Anonymkode: 68c16...bcb
Baratheon Skrevet 18. september 2024 #78 Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For meg betyr det litt hvordan mannen bor. Ideelt sett har han et eget hus eller treroms leilighet (minst). Men det kommer jo også an på hvor gamle dere er, om dere er studenter osv. Er mannen i full jobb bør han bo ganske greit. Jeg vektlegger også komfort og liker å ha det fint rundt meg. Mistrives og kan bli litt nedfor i stygge omgivelser, spesielt om jeg skal tilbringe mye tid der. En mann som feks bor i en mørk kjellerleilighet med stygge møbler og fæl belysning ville gitt meg litt avsmak dessverre. Anonymkode: 68c16...bcb Da håper jeg du tilbyr hus eller minst treroms leilighet 😂
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #79 Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 8.19): Å ikke ha duker er harry. Duftlys kan diskuteres, sikkert. Ikke alle duftlys er feminine, i tilfelle du ikke var klar over det. Som mann bør man ha litt nivå på livet sitt. Hvis du er tidlig i 20-årene, slipper man sikkert unna å ha det litt primitivt og barnslig, men man bør som mann ha litt krav til seg selv. Jeg hadde duker, duftlys, planter og bilder på veggen da jeg var singel og ikke datet, og jeg har det nå som jeg er i fast forhold. 😉 -Mann Anonymkode: dc032...37b Duker kan også være skikkelig Harry🤣 Hvilke duker tenker du på? Duker ala løpere osv er skikkelig 70+ i mine øyne. Anonymkode: 05434...387 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå