AnonymBruker Skrevet 15. september #21 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (På 12.9.2024 den 19.31): Blødning i uke 6+4, er dette noe å bekymre seg over? Håper gjerne på noen erfaringer der det har gått bra. Har mistet to ganger nå der jeg føler det har utartet seg likt. Vis skjult innhold Anonymkode: 6d470...1b6 Har bare dårlig erfaring med blødninger. De gangene jeg kom frem til fødselen, så blødde jeg ikke en dråpe under graviditeten. Anonymkode: 0420d...aac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #22 Del Skrevet 15. september Hvordan går det, ts? ❤️ Anonymkode: e8133...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #23 Del Skrevet 16. september For meg har det vært 50/50. Første gang hadde jeg en blødning i uke 6 som viste seg å være starten på en spontanabort. Blødningen tok seg da opp etter noen dager. Andre gang småblødde jeg fra uke 5+2 - 7+3 og jeg er nå i tredje trimester. Så er nok dessverre ingen her inne som kan være til hjelp med å finne ut hva dette betyr i ditt tilfelle, da det kan gå begge veier. Håper alt går fint for deg! ❤️ Anonymkode: 91999...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #24 Del Skrevet 17. september Jeg blødde litt 5+4 og spottet mellom uke 7 og 8/9 dette svangerskapet. Er 18 uker nå og fortsatt gravid. ❤️ Anonymkode: 7f545...469 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #25 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (På 16.9.2024 den 0.16): Hvordan går det, ts? ❤️ Anonymkode: e8133...135 Hei! Usikker, har fortsatt ikke spontanabortert. Da jeg ikke har fått smertene eller nok blod. Men fikk dette på papiret nå, men så stoppet det med en gang igjen.. så jeg vet virkelig ikke.. Spoiler Spoiler Anonymkode: 6d470...1b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #26 Del Skrevet 17. september Ultralydundersøkelse kan gi deg svar. Blødning kan være starten på SA, men det kan også være ufarlig. Jeg opplevde forøvrig MA uten blødning og smerte. Anonymkode: 7918c...40c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #27 Del Skrevet 17. september Ønsker ikke å skremme deg for ditt tilfelle kan være farlig. Men da jeg gikk fra litt spotting/blod til det du viser på bildet, så var det en begynnende abort.. Anonymkode: 44a3d...301 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #28 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ønsker ikke å skremme deg for ditt tilfelle kan være farlig. Men da jeg gikk fra litt spotting/blod til det du viser på bildet, så var det en begynnende abort.. Anonymkode: 44a3d...301 * ditt tilfelle kan være UFARLIG, skulle det stå Anonymkode: 44a3d...301 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #29 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ønsker ikke å skremme deg for ditt tilfelle kan være farlig. Men da jeg gikk fra litt spotting/blod til det du viser på bildet, så var det en begynnende abort.. Anonymkode: 44a3d...301 Det går fint! For jo ikke gjort noe om der er realiteten her. Hvor mange dager spotter du før du begynte som meg med helt rødt blod? Anonymkode: 6d470...1b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #30 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det går fint! For jo ikke gjort noe om der er realiteten her. Hvor mange dager spotter du før du begynte som meg med helt rødt blod? Anonymkode: 6d470...1b6 Det gikk nesten 1 uke fra spotting/litt blod, og til det på bildet ditt. Når det blodet kom, gikk det omtrent to-tre dager til komplett abort. Selv om det er trist, er jeg også stolt og imponert over kroppen min som identifiserte noe galt, og ryddet opp. Ganske imponerende, egentlig! Anonymkode: 44a3d...301 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #31 Del Skrevet 17. september Har du ikke vært på ultralyd ts? Om det ikke er SA kan det være feks at du har hematom. Da bør man ta det veldig med ro, ikke løfte,bære,trene, ha sex osv. Greit å få sjekket det ut. Anonymkode: fec1d...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #32 Del Skrevet 17. september Jeg blødde ganske mye i begge svangerskapene mine. Det var omtrent som om jeg hadde mensen hver fjerde uke, med litt lettere blødning enn vanlig mens. Fikk 2 friske barn. Jeg har også mistet tre ganger, siste gang i uke 18. Da klarte ikke kroppen å kvitte seg med fosteret, og jeg måtte ha utskrapning alle gangene (MA) Anonymkode: ba3e0...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #33 Del Skrevet 17. september Blødning i uke 7. Viste seg på ul at det var tvillinggraviditet. Alt gikk fint. Anonymkode: e3ad6...984 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå