Gå til innhold

Blødning uke 6, noen god historier?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blødning i uke 6+4, er dette noe å bekymre seg over? Håper gjerne på noen erfaringer der det har gått bra. Har mistet to ganger nå der jeg føler det har utartet seg likt. 

Spoiler

IMG_7639.thumb.jpeg.1351e96c1b82fb6dfacb642991854aab.jpeg

 

Anonymkode: 6d470...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blødde meg gjennom 2 svangerskap og fikk du velskapte barn. Håper det går veien for deg også ❤️ Er tidlig så kan være noe festeblødning og (er så lenge siden her at jeg nesten ikke husker). Jeg hadde en livmor som lå veldig langt nede og som skapte litt blødninger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blødde i alle mine svangerskap og har 3 vakre barn i dag. Mistet to ganger og da fikk jeg sterke smerter før jeg blødde rikelig. 

Anonymkode: d5545...e97

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det jeg også, er 32 uker nå! er veldig normalt med feste blødninger. er veldig liten menge, litt som en rolig mensen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillebamsemums skrev (9 minutter siden):

Hadde det jeg også, er 32 uker nå! er veldig normalt med feste blødninger. er veldig liten menge, litt som en rolig mensen

Men festeblødning så sent? Jeg har allerede vært på ultralyd for noen dager siden og så ett lite hjerte banke… 

Anonymkode: 6d470...1b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blødde litt i uke 6 og frem til uke 12 i mitt første vellykka sv.skap. Til forskjell fra blødning ved abort så var disse blødningene veldig korte og begrenset, mens abortblødningene fortsatte og tok seg opp. Er veldig individuelt dette

Anonymkode: bad18...dfd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blødd i begge svangerskapene mine, og det var mye mer enn det der… 

Så lenge du ikke har smerter så er det mest sannsynlig bare normal blødning, noen får det : ) 

 

Anonymkode: 7c4de...11b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blødd i alle svangerskap. Jeg hadde riktignok en SA i aller første svangerskap, men med tanke på at jeg blødde akkurat like mye og lenge i de tre neste (hvor alt gikk bra) er det åpenbart at blødningene ikke var knyttet til SAen og at det bare er sånn jeg er. Hormonelle blødninger er veldig vanlig (og pleier gå over rundt uke 12) og det er også vanlig å ha skjøre slimhinner slik at man blør lett f.eks. etter sex. Krysser fingrene for deg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blødde i uke 9 (hadde vært på tidlig ul i uke 7 og sett liv). Trodde jeg mistet, ble sendt til gyn.pol. på sykehuset. Fortsatte å småblø litt nå og da utover i svangerskapet. 

Resultatet er 16 år og går på videregående i dag. ♡

Ønsker deg all mulig lykke til.

Anonymkode: 4a0dd...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle lykke ønskninger, virket som det i første omgang nå bare var det på papiret + pluss litt rosa etterpå. Krysser fingrene 🤞🏻❤️ Takk for alle positive erfaringer ❤️

Anonymkode: 6d470...1b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men festeblødning så sent? Jeg har allerede vært på ultralyd for noen dager siden og så ett lite hjerte banke… 

Anonymkode: 6d470...1b6

Jeg hadde det i uke 5! Var på UL i uke 6+3 da fikk vi høre hjertet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blødde av og på med lignende mengde i uke 5 og 6, frisk og rask 3-åring i dag.

Anonymkode: b09b3...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Blødning i uke 6+4, er dette noe å bekymre seg over? Håper gjerne på noen erfaringer der det har gått bra. Har mistet to ganger nå der jeg føler det har utartet seg likt. 

  Vis skjult innhold

IMG_7639.thumb.jpeg.1351e96c1b82fb6dfacb642991854aab.jpeg

 

Anonymkode: 6d470...1b6

Jeg hadde en liten blødning både i uke 6 og 11. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde kanskje en t-skje med friskt rødt blod som rant ned i toalettet en gang i uke 5. Og i tillegg blødninger og spotting hele første trimester  og sistr gang en friskt blødning kom var i uke 23/24. Det er en toåring i dag. Spottet brunt og hadde mye smerter hele første svangerskap fra positiv test til det endte i SA i uke 10. Så har jeg hatt en MA uten blødninger i det hele tatt før aborten var i gang og da var det blod som rant hele tiden,altså ingen tvil hva som skjedde der.

Poenget mitt er at blødninger kan være helt normalt, eller tegn på at noe kan gå galt. Dessverre har man ingen garantier. I de tilfellene jeg har vært i tvil har jeg dratt på ny ultralyd.

Anonymkode: fec1d...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blødde i alle tre svangerskap. Det har gått veldig fint. 

Anonymkode: c4465...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en stor blødning i uke 6, og spotting i flere dager etterpå. Hadde en fin graviditet etterpå og alt bra med baby. Hvis det tar seg opp og blir mer blod, så er det mulig å ta seg en tur til lege, de kan evt. henvise til gynekolog for ultralyd. 

Anonymkode: 82e0d...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at jeg bare hadde det lille på bildene ene kvelden og morgen etter. Ikke hatt noe mer siden morgen i går? Er ikke det ett godt tegn? 

Anonymkode: 6d470...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blødd både når jeg har hatt MA og når jeg har vært gravid med de tre barna mine. Mitt inntrykk er at man ikke kan tolke så mye ut fra blødninger, at det både kan være begynnelsen på spontanabort eller en del av et normalt svangerskap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...