Gå til innhold

Smugfilmet i dusjen.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke søt, men syklig og kriminelt! Jeg forstår ikke hvordan du kan vurdere å bli værende med en mamm som mangler så respekt for deg. Det at han er sjalu gjør det på ingen måtte bedre! Sjalu folk er ofte utro selv, de er mistenkelige til andre nettopp fordi de vet de selv ikke er til å stole på.... Jeg vikle sjeket tellefoner, pc, hardisker og alt annet forsøkt å slettet så mye jeg kan, så ville jeg anmelt til politiet og sett om de fant flere filer jeg ikke hadde funnet. Viktigst av alt hadde jeg kommet meg så langt vekk fra mannen som mulig. Om det liger filmer av deg på nett allerede så er det vel ingen ting å gjøre med det, men du kan i det minste slippe ut av et usunt forhold. Lykke til!

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Anmelde

Det nytter jo ikke. Politiet i Norge er verdens dårligste bedrift. Slikt bare henlegger de. 

Anonymkode: 44449...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts her. Han tenner nok på å se filmene. Var minnekort i høytaleren så var ikke tvil om hva han filmet. Vi har en liten en på to år som sover på samme soverom som oss. Så all seksuell aktivitet foregår på baderommet. Som sagt så er han veldig sjalu og jobber mye utenlands. Så kanskje han var redd jeg skulle være utro... Men at det deles på nett er jeg fullstendig sikker på at ikke blir gjort.

Anonymkode: 34ede...83c

Uansett hvor sjalu han enn måtte være, det er ulovlig å filme andre på denne måten!

Om hans mistanker om at du er utro er så sterke, så vil jeg si at det er stor risiko for at han er utro selv. På seg selv kjenner man andre... Just saying.

Jeg hadde uansett aldri vurdert å bli i et forhold med han. Kontakt politet, anmeld og få de til å hente materialet asap. Ikke rør noe selv. Oppfør deg som normalt fram til politet har vært der!

Anonymkode: ddd46...dfe

• Liker 8
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ts her. Han tenner nok på å se filmene. Var minnekort i høytaleren så var ikke tvil om hva han filmet. Vi har en liten en på to år som sover på samme soverom som oss. Så all seksuell aktivitet foregår på baderommet. Som sagt så er han veldig sjalu og jobber mye utenlands. Så kanskje han var redd jeg skulle være utro... Men at det deles på nett er jeg fullstendig sikker på at ikke blir gjort.

Du trodde vel ikke han kunne finne på å filme deg i dusjen heller, men det gjorde han. 
Jeg er nesten mest satt ut over at du synes det er søtt. Det er utrolig kvalmt, og jeg kan ikke skjønne man kan gjøre sånn mot noen man er glad i. 
Jeg hadde anmeldt, og blitt singel. Det er verre enn utroskap i mine øyne. 

Anonymkode: d7745...a4c

• Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et ekstremt overgrep han gjør mot egen partner. 

Dette er ikke sexy, søtt eller bevis på at han elsker deg. Dette forteller meg at han er psyk. 

Dersom du synes dette er greit, og det kan jo fremstå slik, så vil jeg hevde at du også er psyk. Da mangler du sunne grenser, forstår ikke skillet mellom rett og galt, og er antakeligvis veldig usikker på deg selv (du tror jo det er en bekreftelse på hvor sexy du er, det at han har et skjult kamera i dusjen!) Å kalle det litt søtt, gjør at jeg synes synd på deg. Du har antakeligvis aldri vært i et sunt forhold, og tror dette handler om kjærlighet. Løp kvinne, du fortjener kjærlighet, respekt, tillit, og bli behandlet bra!

Uansett hvor lenge dere har vært sammen, har barn etc, så ville alle oppegående mennesker som vet hva som rett og galt, ringt politiet for å få dette dokumentert. Å være videre sammen med han, hadde ikke vært et spørsmål engang.

Dette er partnervold - les deg opp! Tenk i det minste på barnet ditt, og hva du hadde sagt til din datter eller sønn dersom deres partner hadde gjort slik som samboeren din 😲

Anonymkode: 6170b...f92

• Liker 4
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hva tenker du om at barnet deres også blir filmet i nakne og sårbare situasjoner? Jeg hadde gått rett til politiet. 

Virker ikke som du forstår helt alvoret i det her. 

Anonymkode: 58b19...bb8

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg tror at hvis dette med filming er et tennisngsmønster for han er det mindre grunn til å tro at han deler det på nett? Har han snakket mye om snikfilming i en seksuell setting før? Dette er på ingen måte greit, prøver bare å forstå om han kan finne på å dele. Bra dere kun har småbarn da og ikke større barn/ tenåringer i hus som kunne sett dette 

Anonymkode: 379b9...7a1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tenk i det minste på barnet ditt, og hva du hadde sagt til din datter eller sønn dersom deres partner hadde gjort slik som samboeren din 😲

En ting til:

Tenk om det er lasta opp på nett, også finner ungen dette om noen år 😮

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva tenker du om at barnet deres også blir filmet i nakne og sårbare situasjoner? Jeg hadde gått rett til politiet. 

Virker ikke som du forstår helt alvoret i det her. 

Uff, tenk om barnet er lasta opp på nett!

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde først og fremst fått det sletta, før jeg i det hele tatt hadde sagt noe. Deretter hadde jeg klikket og blitt fly forbanna på han! Absolutt ikke greit! For min del hadde det vært årsak til brudd, men som sagt, jeg måtte forsikra meg om at filmene og alle spor etter dem var slettet først.

Anonymkode: 48dd2...059

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hadde jeg plukka med meg og sjekket innholdet på før jeg forklarte at han var avslørt. Hvem vet om han har plassert slike rundt på andre steder han har tilgang....? 

Anonymkode: 11961...28d

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren for en ekkel og syk mann, det verste er at du syns d er søtt :(

Anonymkode: 7bae9...da8

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Den hadde jeg plukka med meg og sjekket innholdet på før jeg forklarte at han var avslørt. Hvem vet om han har plassert slike rundt på andre steder han har tilgang....? 

Anonymkode: 11961...28d

Det tenker jeg å. Tenk om han har filma rundt flere steder, og flere mennesker… 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror nok ikke at majoriteten av de som smugfilmer partneren sin legger det ut på nettet…

Anonymkode: 92172...84a

Majoriteten av de som smugfilmer partner er jo psykisk syke, så hva de gjør med opptakene er umulig å si.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søtt er å si "åh, så sexy og spennende. Kan jeg få filme deg?" Å filme en seksuell situasjon uten samtykke er ikke søtt, det er ulovlig.

Og med disse filmene i hånden, samt demonstrert likgyldighet for ditt samtykke, så har han en veldig alvorlig og faretruende makt over deg. Du tror du kjenner ham, men dette er en situasjon du ikke kan føle deg trygg i.

Endret av Nattehimmel
  • Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan ikke helt seriøst mene at du fortjener et så pass stort tillitsbrudd? Dette er jo helt sykt.

Anonymkode: d13a4...46b

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde hatet han. Å vite at du ikke har hatt privatliv når du onanerer, eller generelt det er ..nei! Er så redd for å bli filmet uten å vite det, stakkars deg ts. 

Hadde slått opp, for han er jo ikke god. Han kunne spurt om å få en film av at du onanerer. 

Hadde også anmeldt, men tatt filmene først, så han ikke kunne hevnet med dem. 

Anonymkode: 93f74...6e5

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok veldig søtt hvis dere får ett kjempestygt brudd og han bruker filmene som pressmiddel for å få deg til å gjøre akkurat det han vil. Alle tenner vel på personen de er sammen med,men det er faen ikke greit å filme / ta bilder uten samtykke fordet.

Endret av Rosa Gnom
  • Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enni skrev (2 timer siden):

Og da sier du ifra på mld eller tar opptak av samtalen, så har du det som bevis til anmeldelsen din. 

Hvis hun tar opptak av samtalen uten at han vet noe, så er det jo omtrent like ille som at han filmer henne uten hun visste det. 

Anonymkode: 70145...226

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...