AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #61 Del Skrevet 13. september 2024 Napier - vakker by på New Zealand Anonymkode: e7ca5...70a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 13. september 2024 #62 Del Skrevet 13. september 2024 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Napier - vakker by på New Zealand Anonymkode: e7ca5...70a Helt enig, en vakker by bygget opp i art decostil etter et jordskjelv med påfølgende bybrann på 1930-tallet en gang. Ellers så er det, og vil nok alltid være, København som er min favorittby. Jeg elsker gatene, maten, museene og menneskene. Det er rett og slett byen i mitt hjerte. Endret 13. september 2024 av Brunhilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #63 Del Skrevet 13. september 2024 Har ikke sett så mange byer på verdensbasis, kun noen få i Europa og USA. Men jeg synes Krakow er koselig. Los Angeles har mange fine steder (men er jo veldig stor, så kommer an på hvor). Naples Florida er nydelig men har kun vært der på dagstur. Men der får man en lun hjemmefølelse. Små koselig bygninger og rolig atmosfære. Det er en litt konservativ by, fikk litt 50-talls-følelwe der (jeg liker det). Var der i 2014 som 16-åring med familien, og da husker jeg vi var på en liten kunstutstilling midt i sentrum.😃 Anonymkode: fdab5...68e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 13. september 2024 #64 Del Skrevet 13. september 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Quebec er en innlandsby, og det blir kaldt, men nokså tørr luft. Vancouver har kontinuerlig kald og fuktig vind fra Stillehavet. Null grader ved kysten er forferdelig surt og kaldt, og for meg langt verre enn minus 10 i innlandet. Anonymkode: 449ac...42a Tänker du Quebec city? För Quebec är ju en provins i Kanada. Men ja okej då förstår jag att det är olika sorts kyla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 13. september 2024 #65 Del Skrevet 13. september 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Har ikke sett så mange byer på verdensbasis, kun noen få i Europa og USA. Men jeg synes Krakow er koselig. Los Angeles har mange fine steder (men er jo veldig stor, så kommer an på hvor). Naples Florida er nydelig men har kun vært der på dagstur. Men der får man en lun hjemmefølelse. Små koselig bygninger og rolig atmosfære. Det er en litt konservativ by, fikk litt 50-talls-følelwe der (jeg liker det). Var der i 2014 som 16-åring med familien, og da husker jeg vi var på en liten kunstutstilling midt i sentrum.😃 Anonymkode: fdab5...68e Åhh spännande!! Tack att du delar med dig om din upplevelse där! Väldigt intressant, hade absolut velat uppleva Naples någon gång Håller med om att det finns många intressanta städer i usa! Är många delar jag gillar med LA men också mycket jag inte gillar med det hehe ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 13. september 2024 #66 Del Skrevet 13. september 2024 Laraa skrev (53 minutter siden): Siden du er svensk, må jeg bare si Östersund siden jeg har så mange barndomsminner fra Jämtland og Frosön. Hvis jeg skal legge nostalgien tilbake og si hvilken by jeg digger som voksen, vil jeg si Durango i Colorado. En aldeles nydelig liten småby i fjellene og London er en definitiv favoritt 🤩 Spännande spännande har faktiskt aldrig varit i Östersund, men får ta och sjekka det ut nu 😍😍 ja älskar Colorado!! Gud så fin natur!! Har aldrig varit i Durango men tack för tipset ⭐ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 13. september 2024 #67 Del Skrevet 13. september 2024 (endret) Brunhilde skrev (34 minutter siden): Helt enig, en vakker by bygget opp i art decostil etter et jordskjelv med påfølgende bybrann på 1930-tallet en gang. Ellers så er det, og vil nok alltid være, København som er min favorittby. Jeg elsker gatene, maten, museene og menneskene. Det er rett og slett byen i mitt hjerte. Har faktiskt aldrig varit glad i Köpenhamn, men det finns nog mycket fint där bara man ger det en chans AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Napier - vakker by på New Zealand Anonymkode: e7ca5...70a Åhhh har aldrig varit på New Zealand men är ju ett måste att dra dit!! Tack för tipset gällande byn 😍 Endret 13. september 2024 av winterchild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #68 Del Skrevet 13. september 2024 winterchild skrev (3 timer siden): Tänker du Quebec city? För Quebec är ju en provins i Kanada. Men ja okej då förstår jag att det är olika sorts kyla Vi snakket vel om byer, så ja, det er byen Quebec jeg har som en favoritt. Anonymkode: 449ac...42a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellow Eye Skrevet 13. september 2024 #69 Del Skrevet 13. september 2024 Ålborg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 13. september 2024 #70 Del Skrevet 13. september 2024 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi snakket vel om byer, så ja, det er byen Quebec jeg har som en favoritt. Anonymkode: 449ac...42a Ja alltså ville bara dubbelsjekka då byen heter Quebec city inte bara Quebec eller i alla fall för oss kanadensare, den heter kanske bara Quebec på norska sorry! Endret 13. september 2024 av winterchild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #71 Del Skrevet 13. september 2024 San Sebastian i Spania! Anonymkode: a202a...33a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #72 Del Skrevet 13. september 2024 winterchild skrev (22 timer siden): Jag har faktiskt aldrig varit i Spania, helt galet då jag har tänkt åka i flera år, alla sier att Malaga är så fantastiskt, må bare dra dit snart 🥰 Anbefales. Mange fine steder rundt Malaga by som også er verdt å besøke på dagstur, f.eks Frigiliana, Nerja. Det som er så fint med Malaga er at den er så kompakt, men det er så mye å se. Veldig autentisk Spania, og kort vei til flyplassen. Anonymkode: a0aac...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #73 Del Skrevet 13. september 2024 winterchild skrev (22 timer siden): Har alltid velat dra till Portugal 😍 Portugal er fantastisk. Det lille landet har faktisk alt🥰 Anonymkode: 5406b...e91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjøttpeis Skrevet 13. september 2024 #74 Del Skrevet 13. september 2024 Praha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #75 Del Skrevet 13. september 2024 Budapest og Krakow, Gdansk, Sopot. Polen generelt egentlig. Anonymkode: b180c...de3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 13. september 2024 #76 Del Skrevet 13. september 2024 York er flott. Ikke den største, men på en vinterdag med elveosen fra river Ouse er den middelaldersk og vakker. Liverpool er undervurdert som by. Blir ofte avskrevet som fotball og Beatlesby men den har svære vakre områder. Det er en grunn til at masser av 17-1800 talls dramaserier er filmet i Liverpool selv om det skal forestille London. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 13. september 2024 #77 Del Skrevet 13. september 2024 London er nok min ultimate favorittby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #78 Del Skrevet 13. september 2024 AnonymBruker skrev (På 12.9.2024 den 10.36): Det er nesten umulig å velge en favorittby. Kommer helt an på hvilke kriterier man legger til grunn. Anonymkode: 6e804...c6d Enig, umulig å velge en. Alt fra Visby til New York. Anonymkode: af112...085 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndere1 Skrevet 13. september 2024 #79 Del Skrevet 13. september 2024 For 15 år siden var det Paris. Nå må vi til de østeuropeiske byer for å finne en ny favoritt. Å da er flere av de største byene i Ungarn på min toppliste. Men ikke Budapest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 15. september 2024 #80 Del Skrevet 15. september 2024 Trøndere1 skrev (På 13.9.2024 den 22.59): For 15 år siden var det Paris. Nå må vi til de østeuropeiske byer for å finne en ny favoritt. Å da er flere av de største byene i Ungarn på min toppliste. Men ikke Budapest. Spännande, vilka byer i Ungarn rekommenderar du? Og varför ikke Budapest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå