LiseTV Skrevet 12. september #41 Del Skrevet 12. september Oftest blir det en kjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #42 Del Skrevet 12. september Liker ikke de vanlige joggebuksene, og heller ikke tights. Går i mykt og godt loungewear. Finnes mange fine pull on bukser, f.eks. Har det ofte varmt hjemme, så bruker ikke tykke klær. Loungewear kan jeg godt stikke på butikk i også. Anonymkode: 1ec5a...a4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 12. september #43 Del Skrevet 12. september Mysbyxor och t skjorte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #44 Del Skrevet 13. september Gogglebox skrev (15 timer siden): Kjøpte 10 av disse i forskjellige farger for noen år siden som jeg bruker hjemme. Oftest kombinert med en t-skjorte eller cardigan. Disse bruker jeg også. Anonymkode: ab524...2e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #45 Del Skrevet 13. september Det blir en fargerik maxikjole på meg Anonymkode: d6c99...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 13. september #46 Del Skrevet 13. september Har egen lounge garderobe. Vide bukser i tynn ull, kasjmir og lin, t-skjorter og tynne langermede i samme materialer. Et par lange kaftaner i silke. To silkepysjamas og en i lin. Tynne stoppetopper i silke (dropper bh) Ullsokker og tøfler. Jeg er helt nerd på gode materialer og har en hang up på hjemmeklær/lounge klær og sengetøy. Vi har alle vårt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #47 Del Skrevet 19. september Om sommeren, shorts og t-skjorte og sokker, skal mye til at jeg er barbent. Når det er noe kaldere, joggedress. Nå har vi kommet dit hvor det er joggedress/ treningsdress, og en ekstra genser over (bomull), og to par sokker (bomull) Snart blir det hettegenser under collegegenser, joggebukse og to par bomullsokker. Mens full vinter er gjerne høyhalset treningsjakke under hettegenser under collegegenser, to joggebukser, da jeg ikke kan fordra strømpebukser eller stillongs, eller tights. Bomullsokker under ett eller på det verste to par ullstrømper, og gjerne leggvarmere over. Gud som jeg hater vinter. Det er helt mareritt… Anonymkode: c146b...502 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #48 Del Skrevet 20. september Gogglebox skrev (På 12.9.2024 den 17.01): Kjøpte 10 av disse i forskjellige farger for noen år siden som jeg bruker hjemme. Oftest kombinert med en t-skjorte eller cardigan. Slike har jeg også mange av, utrolig deilige å gå med. Anonymkode: 4a433...1fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #49 Del Skrevet 20. september Savner allerede å slippe å ta på seg så mye klær hele tiden, og høsten har bare så vidt begynt… Begriper ikke at så mange liker vinteren. Anonymkode: c146b...502 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroline.s Skrevet 20. september #50 Del Skrevet 20. september (endret) Nå utover høsten og etterhvert også vinteren blir det tykke, deilige gensere, helst med innslag av ull, joggesett i merinoull, nylig kjøpt to sett, ullsokker og/eller deilige tøfler. Kan fint gå rundt i bare ullundertøy hjemme. Jeg er også fan av myke, litt romslige collegegensere, gjerne med tilhørende joggebukse og flanellpysjamas. På vinteren er sistnevnte et must, kan gå i den hele dagen (i helgene eller om jeg har fri) 😅🎉 Endret 20. september av caroline.s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Fox Skrevet 20. september #51 Del Skrevet 20. september Går stort sett naken. Akkurat nå ligger jeg splitter naken på et pledd i sofaen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 20. september #52 Del Skrevet 20. september Nå som det har blitt såpass kaldt ute. Har jeg begynt med varm strømpebukse under buksa i ull eller fleece. Når jeg kommer hjem går utebuksen av og jeg får rundt i bare strømpebuksa. Gjerne med genseren jeg har brukt hele dagen, eller blir det for varmt går den av og det blir T-skjorte. Orker ikke å gå med 2 lag bukser inne. Til vinteren har jeg også matchende ulltrøye. Så da er det ulltrøye og ullstrømpebukse inne. Om sommeren blir det kosebukser eller shorts. Dresscode på jobb, så shorts er forbudt. Har jeg vært i dusjen, hopper jeg i en onepiece resten av kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #53 Del Skrevet 20. september Jeg går i dasse-klær hjemme, her er det komfort først. Men jeg skjønner hva du mener, særlig under korona når det var hjemmekontor hver dag, så merket jeg at det hjalp litt på motivasjonen å ikke bare rulle ut av senga og slå på PC, men å ta seg en dusj, vaske ansiktet og litt mascara, ta på en BH og noe som så noenlunde fint ut oventil. Skape litt et skille mellom jobb og fritid, og være litt mer "presentabel" på jobb. Jeg har også penere loungeklær, og jeg liker forsåvidt at jeg ser bra ut når jeg ser meg selv i speilet hjemme også, selv om det bare er jeg som ser (bor alene). Men akkurat nå er jeg frysen og syk, jeg har tatt på meg lag på lag med klær, hvor det ene plagget er styggere enn det andre og ingenting matcher, og koser meg ihjel foran peisen. Anonymkode: 9ba1d...b6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 20. september #54 Del Skrevet 20. september Kosebukse og singlet med BH under samt utslitte fluffy socks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 20. september #55 Del Skrevet 20. september Hvis det er en mulighet for at jeg må ut av huset vanlig tøy, hvis ikke pysj, ull, fleece og tjukke raggsokker strikket av mamma ❤️ men det skal nevnes at jeg ikke et øyeblikk kvier meg fra å dra på butikken i sistnevnte om jeg først har kommet over i den bekledningen heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #56 Del Skrevet 20. september Det jeg synes er rart er at om jeg har 20 grader inne i juli går jeg i shorts og T-skjorte, mens jeg har på minst to joggedresser om jeg har 22 grader inne i januar… Men fryser jo bare jeg ser snø… Anonymkode: c146b...502 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå